Kerro jotain kaivatustasi

Anonyymi-ap

jotain mitä teille on sattunut keskenään? Ei silmiin katsomista kun sitä on kaikilla. Jotain mistä hän voisi tietää että olet täällä...

198

3864

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      No mitä?

      • Anonyymi

        En tiedä. Pitää itsekin miettiä tätä. Kiva vaan jos tänne sattuisi muutama normiälyinenkin sekaan.


      • Anonyymi

        🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

        🔞 ­­N­­y­­m­f­­o­m­­a­­a­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#17648571F

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      En kerro, koska asialla ei ole yhtään mitään käytännön merkitystä. Kirjoittelen ihan vaan feikkijuttuja jostain muinaisuudesta tänne.

      • Anonyymi

        Mitä väliä. Ehdotin niille jotka on tosissaan. Sinä et ole tärkeä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä väliä. Ehdotin niille jotka on tosissaan. Sinä et ole tärkeä.

        En ole . Minulla ei ole merkitystä, tiedän sen. Olen elämäni varjo, satunnainen kulkija saiteilla. Illan yksinäinen vaeltaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä väliä. Ehdotin niille jotka on tosissaan. Sinä et ole tärkeä.

        Tästä tuli mieleen ainakin kaksi miestä elämästäni. "Sinä et ole tärkeä" sanoivat molemmat.
        Ehkä skippaan palstakommentit epäkurantteina.


    • Anonyymi

      Annoin hänelle kerran joululahjaksi omenan 😂. Oli siinä pussissa jotain muutakin muistaakseni, mies sen tietää.

      • Anonyymi

        Onko hän opettaja? Niille kai viedään omenia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko hän opettaja? Niille kai viedään omenia?

        Ei ole opettaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole opettaja

        Oliko omena ja karkki?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oliko omena ja karkki?

        Joo tavallaan oli karkkia ❤😊


      • Anonyymi

        ei ollut, en ole niin törkeä...


    • Anonyymi

      Minun tunteilla on leikitty niin monesti että en viitsi enää kertoa tänne mitään. Toivon että joku olisi joskus tosissaan kiinnostunut eikä vain porukassa kusettamassa ja tahallaan satuttamassa

      • Anonyymi

        En usko että kukaan tekee täällä niin tutuilleen. Muutama sekavin heittelee summassa typeryyksiään kaikille. Turha niitä on ottaa henkilökohtaisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En usko että kukaan tekee täällä niin tutuilleen. Muutama sekavin heittelee summassa typeryyksiään kaikille. Turha niitä on ottaa henkilökohtaisesti.

        Nimenomaan heittelee summassa typeryyksiään kaikille tai siis tälle ns kohderyhmälleen. Ei voi olla huomaamatta.


    • Anonyymi

      M mies hukkaa aikaansa palstalla 10 vuotta, sinä aikana kaivattunsa vanhenee eikä enää pysty antamaan miehelle sitä haaveilemaansa yhteistä lasta.

      • Anonyymi

        Koita rauhoittua. Näet peikkosi kaikkialla.


      • Anonyymi

        Sinun aikako ei sitten mennyt hukkaan täällä 10 vuotta jotain M miestä kytäten?


      • Anonyymi

        Miehille se ei ole mikään ongelma. Vaihtaa vaan nuorempaan naiseen.


      • Anonyymi

        Heh, oletko sama joka heittelee joka keskusteluun niitä vaimo läppiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heh, oletko sama joka heittelee joka keskusteluun niitä vaimo läppiä.

        Heh, kyllä kyseessä on se sama satusetä kuin ekassa kommentissakin. Mukavaa että huomasit vihdoin tai siis yritätkö pitää jostain vedätyksestä kynsin hampain kiinni ja tarjota pöytään edes jotain ns. Yhtään ei näy läpi kyllä😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinun aikako ei sitten mennyt hukkaan täällä 10 vuotta jotain M miestä kytäten?

        Eikö silloin kehoitettu kohtaamaan face to face real life!


    • Anonyymi

      Ajattelin, että pari kaljaa, neiti marple ja musiikkiläpät korvilla rentouttaisi mutta toispuoleinen jysäri ei vain hellitä mutta joo, naiselta, jota lyhyesti "tapaan" kysyisin, että miksi jalkasi väpättää "sillä" tuolilla aina, kun juttelemme niitänäitä.

      • Anonyymi

        Ei varmaan ole kovin havinaista tuo jalan rummutus. Kaikilla väpättää välillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei varmaan ole kovin havinaista tuo jalan rummutus. Kaikilla väpättää välillä.

        arvosteletko,,,, viestiäni on se kumma,,, eikö saa kirjottaa mitä haluaa....ottaa pannuun tämä meno nykyään,,,,,.....

        Se oli minun miettimä tunniste,,,,eni heikot sortuu elonkin tiellä ....jätkä vaan porkustteli


      • Anonyymi

        Adhd. Aivot pysyy hereillä kun keho pitää liikettä, helpottaa keskittymistä. Toinen vaihtoehto, että on autistinen ja stimmaa. Sen tarkoitus on rauhoittaa ja helpottaa keskittymistä. Oli miten oli, on ei neurotyypillinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        arvosteletko,,,, viestiäni on se kumma,,, eikö saa kirjottaa mitä haluaa....ottaa pannuun tämä meno nykyään,,,,,.....

        Se oli minun miettimä tunniste,,,,eni heikot sortuu elonkin tiellä ....jätkä vaan porkustteli

        En mitenkään arvostele. Se on vaan huono tunniste täällä neurootikkojen Suomessa. Kaikki tärisee välillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Adhd. Aivot pysyy hereillä kun keho pitää liikettä, helpottaa keskittymistä. Toinen vaihtoehto, että on autistinen ja stimmaa. Sen tarkoitus on rauhoittaa ja helpottaa keskittymistä. Oli miten oli, on ei neurotyypillinen.

        Tää on varmaan minä. I love you ja sille ei voi mitään


    • Anonyymi

      Ei meille ole oikein muuta sattunut kuin silmiin katsomista.

      • Anonyymi

        Kai te jostain juttelitte muusta kuin silmiin katsomisesta. Näitte jossain tietyssä paikassa. Mitä vaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kai te jostain juttelitte muusta kuin silmiin katsomisesta. Näitte jossain tietyssä paikassa. Mitä vaan.

        Nähtiin aina aika lailla samassa paikassa. Ei me juteltu olla vain viestitelty jotain neutraalia. Sitten sitä katsomista samalla kun ollaan nähty.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nähtiin aina aika lailla samassa paikassa. Ei me juteltu olla vain viestitelty jotain neutraalia. Sitten sitä katsomista samalla kun ollaan nähty.

        Okei olet se. Sinun tunnisteesi on jo tuttuja täällä kaikille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Okei olet se. Sinun tunnisteesi on jo tuttuja täällä kaikille.

        Siis mikä olen? Ja varmasti on tuttuja mitä sitten ainakin tietävät ketä kaipaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis mikä olen? Ja varmasti on tuttuja mitä sitten ainakin tietävät ketä kaipaan.

        Se haavemaan nainen olet siis. Joskus lukenut teitä. Sitä vaan eli unohda. En tunne sinua enkä tiedä kuka olet. Olet vaan ahkera kirjoittelija täällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se haavemaan nainen olet siis. Joskus lukenut teitä. Sitä vaan eli unohda. En tunne sinua enkä tiedä kuka olet. Olet vaan ahkera kirjoittelija täällä.

        Niinpä taidan olla. Eipä minulla muutakaan ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se haavemaan nainen olet siis. Joskus lukenut teitä. Sitä vaan eli unohda. En tunne sinua enkä tiedä kuka olet. Olet vaan ahkera kirjoittelija täällä.

        Mitä mies saat näistä monologeistasi ja omien narratiivien pakonomaisesta uudelleenvirittelystä? Ikäänkuin ottaisi kovasti luonnon päälle kun näillä yksinpuheluilla ei voi enää niin ohjata porukkaa ojasta allikkoon. Oli kyse sitten mistä tahansa fiktiividuosta. Näitähän riittää ja jotkut on ns jääneet samalle asemalle kanssasi. Tai siis nämä muutama, jotka ei hyväksy omaa rooliaan valheellisten tai perättömien juttujen kertojina. Pakko onkia täällä uudelleen ja uudelleen sekä odottaa erilaista lopputulosta. Säälittävää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä mies saat näistä monologeistasi ja omien narratiivien pakonomaisesta uudelleenvirittelystä? Ikäänkuin ottaisi kovasti luonnon päälle kun näillä yksinpuheluilla ei voi enää niin ohjata porukkaa ojasta allikkoon. Oli kyse sitten mistä tahansa fiktiividuosta. Näitähän riittää ja jotkut on ns jääneet samalle asemalle kanssasi. Tai siis nämä muutama, jotka ei hyväksy omaa rooliaan valheellisten tai perättömien juttujen kertojina. Pakko onkia täällä uudelleen ja uudelleen sekä odottaa erilaista lopputulosta. Säälittävää.

        Sairas transaktio kysymyksessä.


      • Anonyymi

        Mullekaan ei merkittävämpää ole tapahtunut. Kauako siitä on?


    • Anonyymi

      Hän saattoi joskus nähdä erektioni

      • Anonyymi

        Saattoi? Hän saattoi käydä kuussa.


      • Anonyymi

        Aika monta kertaa näkyi 😍


      • Anonyymi

        Hän istui tuolilla monesti haarat korostetun auki (tai sitten vaan vilkuilin härskisti sinne ja kuvittelin 😂). Pari kertaa laittoi kätensä toiselle reidelle, samaan aikaan kun itse olin jo aivan märkänä silmiin katselusta. Mietin monta kertaa peittikö hän erektiota kädellään.


    • Anonyymi

      No siis tiedän aika varmasti, että naureskelee tolloudelleni kavereidensa kanssa. Saa ihan vapaasti naureskella, olen teflonia ja mulle on ihan tasan sama, mitä joku minusta mahdollisesti ajattelee. Kuljen polkujani ja juuri nyt olen hyvin vahvasti matkalla pois.

      • Anonyymi

        Mutta kun sinä olet paljon muuta kuin teflonia. Josko vain halattaisiin siitä kaikki lähtee.
        Rauhallista jouluaikaan😘


    • Anonyymi

      No eipä oikeastaan mitään. Jos nyt ihan tarkkoja ollaan.

    • Anonyymi

      Hyvästi Mr B. Hyvästi.

    • Anonyymi

      Mene pois äläkä tule ikinä takaisin.

    • Anonyymi

      Hän kysyi kerran minulta ett osaanko lähteä oikeaan suuntaan kun menen kotiini 😂💖mut hyvä että kysyi ku eihän se nyt ois niin varmaa ollut sit kumminkaa 🤭

    • Anonyymi

      En kerro. En tosiaankaan ikinä kerro. Mitä itse tietäisin, jos sinulle ihan kaiken olennaisen lavertelisin?

    • Anonyymi

      Minun on pakko mennä pois eikä tulla koskaan takaisin. Uskon sinun toivovan juuri sitä. Anteeksi, että olen .

      • Anonyymi

        Äläs ny, ei ole ollenkaan totta tuo 😢😢


      • Anonyymi

        Mitä höpiset siinä. En ole sinulle kukaan kun ei sinua kukaan tunnista tuollaisesta tai muista höpinöistäsi.


    • Anonyymi

      Tänään on raskas päivä. Saa nähdä vain kuinka raskas. Onko tämä se päivä, jolloin luovun pienestä rakkaastani. Hällä varmaan vielä raskaampi, eikä samoista syistä. Voimia toivon meille molemmille omilla tahoillamme.

      • Anonyymi

        Voimia sinne.


    • Anonyymi

      Minä olin liian ujo. Siinä meidän tarinamme. En koskaan uskaltanut kertoa, en olla sellainen kuin olen ja näyttää mitä tunnen. Mieheltä naiselle.

      • Anonyymi

        Surullista. Ehkä saat vielä kerrottua hänelle jotain.


      • Anonyymi

        En uskaltanut minäkään näyttää miehelle tunteitani, olen myös liian ujo. Näin häntä vain tilaisuuksissa, joissa oli paljon ihmisiä, eikä hän ole varmaan tunnistanut, että juuri hänen takiaan olin sinne tullut. Vaikka vain hän antoi minulle sen energian, minkä lähteminen vaati. Kuitenkin oli matkustettava ja yövyttävä hotellissa. Hän on kuin valtava magneetti, joka vetää puoleensa. Suurista tunteista on kyse. Ei tuollainen muuten olisi mahdollista. Varsinkin kun tosi pitkästä ajasta on kysymys.
        Nyt olen sairastunut ja toivon vain, ettei tämä pahenisi, niin etten enää häntä näkisi.


      • Anonyymi

        Niin, se on aika vaikeaa jos toinen on niin ujo ettei häneen saa oikein kontaktia. En tiedä mitä pitäisi tehdä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, se on aika vaikeaa jos toinen on niin ujo ettei häneen saa oikein kontaktia. En tiedä mitä pitäisi tehdä.

        Minut ainakin voi hylätä ja unohtaa. En ole suuri menetys. Mieheltä naiselle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minut ainakin voi hylätä ja unohtaa. En ole suuri menetys. Mieheltä naiselle.

        No kun sinua juuri en voi enkä halua hylätä ja unohtaa. Sinä olet se jonka haluan.


      • Anonyymi

        Ehkä se nainen kuitenkin jollain tasolla tiesi tai vaistosi tunteesi, ehkä ei vaan uskaltanut luottaa jos oli aiemmin kokenut pettymyksiä. Enkä nyt tarkoita aiemmassa suhteessa, vaan lapsuudessa. Ne kaikki jättää jälkensä.

        Tämä oli vain pohdintaa, yksi mahdollisuus.

        Hänelle toistaisin vielä sen, minkä aiemminkin sanoin "mä rakastan sua". Se oli totta silloin ja se on totta nyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kun sinua juuri en voi enkä halua hylätä ja unohtaa. Sinä olet se jonka haluan.

        Älä sitten. Tykkään tuosta asenteesta vaikka minun on vaikea uskoa että voisit noin tuntea minua kohtaan. Kun olen niin vähäpätöinen maailmassa. Semmoinen jota ei kukaan muista tai juuri ajattele.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä sitten. Tykkään tuosta asenteesta vaikka minun on vaikea uskoa että voisit noin tuntea minua kohtaan. Kun olen niin vähäpätöinen maailmassa. Semmoinen jota ei kukaan muista tai juuri ajattele.

        Kai tiedät sen sanonnan, että maailmalle olet vain joku, mutta jollekin olet koko maailma.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kai tiedät sen sanonnan, että maailmalle olet vain joku, mutta jollekin olet koko maailma.

        Olen sitten aina vain sinun miehesi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen sitten aina vain sinun miehesi.

        Tämä sivusta, mutta hän mies aina vaan saisi ollakin 😊🐇


    • Minun ei tarvitse sitä enää kertoa.

    • Anonyymi

      Yhteisiä hetkiä, paljon juttelua. Annoin hänelle pikku lahjoja vuosien varrella. Useampi halauskin tuli vaihdettua.

    • Anonyymi

      Hän (mies) on neurologian lääkäri,😷 minä (nainen) olin tavallinen potilas.
      Lyhyt tarina

    • Anonyymi

      Mä kaadoin juomalasin hänen edessään 🙈

      • Anonyymi

        Mitä hän teki?


    • Anonyymi

      Hän ei ole tiukka-ajattelija niinkuin vapaa-ajattelijat.

    • Anonyymi

      Kertoisipa hän…

    • Anonyymi

      Annoin arvan lahjaksi, ei voittoa.

    • Anonyymi

      Pudotin kukkaruukun (tekokukka) ja se mies teippas sen ruukun kasaan.

    • Anonyymi

      Älkää kertoko näihin röllin/röllittären kalasteluihin mitään. Kohta niillä tiedoilla sekoitetaan teidän juttuanne.

      • Anonyymi

        Taidat pitää kyseistä miestä varsin vaikutusvaltaisena yksilönä kun jaksat proosailla hänestä ja hänen nettihahmoistaan. Vai omaa häntääsikö nyt nostat kyseisenä tyyppinä? On huolestuttavaa kun ei erota, jos ymmärrät mitä haen takaa.


      • Anonyymi

        Ehkä niin, mutta huolestuttavampaa minusta on se, jos ei oikeesti koita poistua täältä. Tarkoitan sitä, että miksei voisi koittaa tavoittaa kaipaamaansa näin? Ja hetken päästä kun huomaa ettei löydy, poistuu irl, joka on paljon terveellisempi paikka elää ja olla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taidat pitää kyseistä miestä varsin vaikutusvaltaisena yksilönä kun jaksat proosailla hänestä ja hänen nettihahmoistaan. Vai omaa häntääsikö nyt nostat kyseisenä tyyppinä? On huolestuttavaa kun ei erota, jos ymmärrät mitä haen takaa.

        Se oletkin sitten sinä, ei täällä syytä hännistää enempää ketään. Pitää kääntää uutta lehteä. Mitä muuta Sunnuntai aamuusi kuuluu?


      • Anonyymi

        Aloitus on kylläkään ole heistä kummaltakaan, mutta ei tänne mitään salaista kannata kirjoittaakaan. Fiksummat osaa kyllä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloitus on kylläkään ole heistä kummaltakaan, mutta ei tänne mitään salaista kannata kirjoittaakaan. Fiksummat osaa kyllä.

        Aika vuolaasti olet kuitenkin tuonut esille sosiaalisesti, yhteiskunnallisesti ja laillisesti ei hyväksytyt tapasi kohdistuen paljon nuorempaan ihmisjoukkoon, fiksuus ei taida asua siellä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taidat pitää kyseistä miestä varsin vaikutusvaltaisena yksilönä kun jaksat proosailla hänestä ja hänen nettihahmoistaan. Vai omaa häntääsikö nyt nostat kyseisenä tyyppinä? On huolestuttavaa kun ei erota, jos ymmärrät mitä haen takaa.

        En olekaan olen vain mieheksi luulija vähän embleemi tässä kontekstissa. Mies olet absurdi vähän eeppinen mutta relevantti. Olen vain boheemi sinua bulvaania miestä kohtaan. Agendani on alla akuutisti urbaani ja ikonisen huIIu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En olekaan olen vain mieheksi luulija vähän embleemi tässä kontekstissa. Mies olet absurdi vähän eeppinen mutta relevantti. Olen vain boheemi sinua bulvaania miestä kohtaan. Agendani on alla akuutisti urbaani ja ikonisen huIIu.

        Star Trekista suoraan..


    • Anonyymi

      Molemmat kävivät kaupassa tarkoitus oli ostaa sitä ja tätä. Sitten kaikki tarvittava oli käsissä kun nainen osti sen ja mies otti toisen. Niin ja myöhemmin sitten suhde kariutui.

    • Anonyymi

      Varmaan kirjoitin aloituksen sillä että itse olisin saanut jotain vinkata yhdelle, mutta kun ei täällä ole kuin sama akkalauma paikalla niin ei jaksa. Miestä kaipaan. Turhaa lotinaa koko palsta hahmoineen. Ap

      • Anonyymi

        Minä mieheksi luulija olen vähän embleemi tässä kontekstissa. Aloittaja mies olet absurdi vähän eeppinen mutta relevantti. Olen vain boheemi sinua bulvaania miestä kohtaan. Agendani on alla akuutisti urbaani ja ikonisen huIIu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä mieheksi luulija olen vähän embleemi tässä kontekstissa. Aloittaja mies olet absurdi vähän eeppinen mutta relevantti. Olen vain boheemi sinua bulvaania miestä kohtaan. Agendani on alla akuutisti urbaani ja ikonisen huIIu.

        Sekö on mies sinun agenda, esittää naiset ikonisen huonossa valossa? Mitä tulee edelliseen kommenttiisi, niin niin houkuttelevaa kuin se olisikin ajatella (katkeruus voi teettää kaikenlaisia joukkoharhan tapaisia ilmiöltä) jonkun eukon haukkuvan jostain syystä jotain määrittelemätöntä ”akkalaumaa”, niin kannattaa jossain vaiheessa ottaa järki käteen ja huomata, että kyse on sinun miehen turhautumisesta siihen, että et kykene pitämään itsellesi illuusiota yllä siitä, että olet kaivattua seuraa jollekin naiselle. Sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sekö on mies sinun agenda, esittää naiset ikonisen huonossa valossa? Mitä tulee edelliseen kommenttiisi, niin niin houkuttelevaa kuin se olisikin ajatella (katkeruus voi teettää kaikenlaisia joukkoharhan tapaisia ilmiöltä) jonkun eukon haukkuvan jostain syystä jotain määrittelemätöntä ”akkalaumaa”, niin kannattaa jossain vaiheessa ottaa järki käteen ja huomata, että kyse on sinun miehen turhautumisesta siihen, että et kykene pitämään itsellesi illuusiota yllä siitä, että olet kaivattua seuraa jollekin naiselle. Sivusta

        pusi pusi pusi 🤍🤍🤍 M miehelle


    • Anonyymi

      Lumotarta en voi unhoittaa,koska hän on tehnyt
      suuren vaikutuksen.

    • Anonyymi

      Eipäs ole oikein kerrottavaa.

      Ujo nainen luikkinut pakoon pariin otteeseen kun olen tullut samaan tilaan, mutta sitten hieman kauempaa tuijottelee ja joskus hakeutunut kuitenkin lähelle. Ehkä tää on vain omaa kuvitelmaa, varmuudella en voi tietää.

    • Anonyymi

      Keräilee sivusuhteita.

    • Anonyymi

      Päästiin/ jouduttiin videoon tahtomatta ja nyt se youtubessa koukuttaa-houkuttaa katsomaan, miten ihastuttava hän olikaan..jos nyt varsinainen kaivattu mutta ihastus nyt ainakin🤨

      • Anonyymi

        Jatkan tähän, nyt jälkikäteen ajateltuna.. Ois pitänyt jäädä sinä iltana kotiin niin tältäkin ois säästynyt ja pystyis keskittymään johonkin muuhun.


    • Anonyymi

      Yksinäisyys.

    • Anonyymi

      Silloin kun hän, n siirtyi sellaiseen tilaan, että hän ei tiennyt edes missä oli. Hän joutui kokemansa tunteen kautta niin syvälle tavallisuudesta, että se suorastaan säikytti myös itseni.

      Onneksi olin "lähellä" ja hän selvisi pelkällä säikähdyksellä ja kyynelillä.

      Täytyy sanoa, että se oli niin ainutlaatuinen kokemus, että en ole vastaavaa päässyt näkemään ja kokemaan koskaan aiemmin.

      • Anonyymi

        Hmm.. :) jotkut asiat on niin todellisia


    • Anonyymi

      Yhdessä ajettiin. Nähtiin valkoinen peura.

      • Anonyymi

        Söpöä😌


      • Anonyymi

        Tää vois vaikka osua.. missä ajoitte?


    • Anonyymi

      Yritin tulla juttelee sulle mutta se meni ihan plörinäksi 🤣

      • Anonyymi

        No aijaa😅😂 Sekoilin ihan huolella. Taidettiin molemmat olla vähän jännittyneitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No aijaa😅😂 Sekoilin ihan huolella. Taidettiin molemmat olla vähän jännittyneitä.

        Niin kyllä oltii 😂🤭


      • Anonyymi

        Milloin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Milloin?

        Vuosi 2016. Puistotiellä, olit menossa ... ja parisuhdestatuksesi oli ... Tiedät vastaukset noihin jos olet sama ihminen.

        Olin ihastellut sinua usein ohi mennessä ja pelkkä näkemisesi sai aina valoa ja iloa päivääni. Lopulta uskalsin ehdottaa kahveja, mutta kauneutesi sai minut jännittämään aivan järjettömän paljon ja sekoilin sanoissani. Nytkin pelkkä muisto siitä saa hymyn kasvoilleni. Olit niin kaunis kun päivänvalo osui kasvoihisi ja kun suusi kääntyi hymyyn.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vuosi 2016. Puistotiellä, olit menossa ... ja parisuhdestatuksesi oli ... Tiedät vastaukset noihin jos olet sama ihminen.

        Olin ihastellut sinua usein ohi mennessä ja pelkkä näkemisesi sai aina valoa ja iloa päivääni. Lopulta uskalsin ehdottaa kahveja, mutta kauneutesi sai minut jännittämään aivan järjettömän paljon ja sekoilin sanoissani. Nytkin pelkkä muisto siitä saa hymyn kasvoilleni. Olit niin kaunis kun päivänvalo osui kasvoihisi ja kun suusi kääntyi hymyyn.

        Hmm...tosiaan...ehkä ehdotit. En muista juoneeni, siis kahvejasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vuosi 2016. Puistotiellä, olit menossa ... ja parisuhdestatuksesi oli ... Tiedät vastaukset noihin jos olet sama ihminen.

        Olin ihastellut sinua usein ohi mennessä ja pelkkä näkemisesi sai aina valoa ja iloa päivääni. Lopulta uskalsin ehdottaa kahveja, mutta kauneutesi sai minut jännittämään aivan järjettömän paljon ja sekoilin sanoissani. Nytkin pelkkä muisto siitä saa hymyn kasvoilleni. Olit niin kaunis kun päivänvalo osui kasvoihisi ja kun suusi kääntyi hymyyn.

        Onpa tuon jälkeenkin tapahtunut vaikka mitä ja ei mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onpa tuon jälkeenkin tapahtunut vaikka mitä ja ei mitään.

        Nämä siis tuolle puistikkotielle Hoolta.


      • Anonyymi

        Taktikoin vähäsen,mutta myöhästyminen meni
        kiireen piikkiin ;)


    • Anonyymi

      Samaan hissiin taidettiin mennä kun ekan kerran puhuttiin.

    • Anonyymi

      Eri työ, mutta saman "kohteen/kohteiden" eteen tehdään työtä.

      • Anonyymi

        Millä kirjaimella työpaikan sijaintikunnan/-kaupungin nimi alkaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millä kirjaimella työpaikan sijaintikunnan/-kaupungin nimi alkaa?

        P -kirjaimella alkaa.


      • Anonyymi

        Tavallaan tuo osuisi. Toisaalta en ole varma tietääkö mitä teen työkseni vai luuleeko jopa etten mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tavallaan tuo osuisi. Toisaalta en ole varma tietääkö mitä teen työkseni vai luuleeko jopa etten mitään.

        Tämähän osuu moneen ammattiin kuitenkin. Itse tiedän kyllä mitä hän tekee.


    • Anonyymi

      ”Tykkäsin” hänestä perjantaina.

    • Anonyymi

      Ihan häkellyin vastaanotosta. Seisottiin ensimmäisenä päivänä vierekkäin aulassa. Molemmat tuijotti samaan suuntaan. Vaikka ympärillä oli hälinää, se hetki oli jotenkin tosi levollinen. Silloin mietin mitä ihmettä tässä juuri tapahtuikaan. Muistan ajatelleeni tuolloin että voisin jättää nää tavarat tuolle vieraalle. En kumminkaan jättänyt koska se olisi ollut vähän outoa. :D Että tämmöistä mietin.. Mitäköhän se vierustoveri mietti?

    • Anonyymi

      Hän vei mut sairaalaan leikkaukseen 💖

      • Anonyymi

        Ei vienyt eikä hakenut. Iha itte toimin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei vienyt eikä hakenut. Iha itte toimin.

        Tämä ei ole aloittaja vaikka jostain syystä vastailee kuin olisi.


    • Anonyymi

      Hirveän on hukkaan heitettyä aikaa tuollainen onkiminen, mutta sekös naurattaa

      • Anonyymi

        Mutta jos siellä taskun pohjalla on edes yksi tsillinki, niin yrittänyttä ei laiteta!


    • Anonyymi

      M miehen kanssa pelasimme kesällä minigolfia. Hän tietää sydämet hänelle 🤍🤍🤍

      • Anonyymi

        Ei mutta se mini taisi ollakin ihan muuta kuin maila M miehellä 🤍🤍🤍


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Oltiin vaan. Leijuttiin. Chillattiin. Huumeita otettiin. Doupattiin. Oli ihanaa.

      • Anonyymi

        Tämän miehen elämä on surullista ja toivotaan
        että saat samanlaisen naisen itsellesi,kuin itse
        olet. 0


    • Anonyymi

      Se oli jännää, kun häneltä pääsi liri samalla kun nuolin. Orkun sai ja liri karkasi.
      Mies naiselle.

      • Anonyymi

        Oletkohan nyt aivan varma? Jospa naisesi ejakuloi; se voi vaikuttaa siltä mitä mainitsit, mutta on aivan eri asia ja kertoo, että huipulla on käyty.


    • Anonyymi

      Olen lukenut seitsemän veljestä.

    • Anonyymi

      Hän otti sellaisen asennon, etukenon, jossa hänen naisellisen kaunis peppunsa tuli tavallista enemmän esiin . Sitten poistui ovesta. Teki kyllä kaiken tarkoituksella, houkuttaen meitä läheisempään kanssakäymiseen, kiinni iholle. Kunhan vain tapaaminen saadaan järjestettyä...

      • Anonyymi

        Meitä? Montako teitä on?


      • Anonyymi

        Toistelet tätä täällä usein j a minua ällöttää, annat siitä naisesta huonon kuvan. Oletko varma, että haluat hänen lukevan ja tunnistavan itsensä tuollaisesta? Ei imartele hirveästi ketään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toistelet tätä täällä usein j a minua ällöttää, annat siitä naisesta huonon kuvan. Oletko varma, että haluat hänen lukevan ja tunnistavan itsensä tuollaisesta? Ei imartele hirveästi ketään.

        Otat liian vakavasti, pilkettä silmään!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meitä? Montako teitä on?

        Yksi nainen ja yksi mies, siis me.


    • Anonyymi

      Meillä on sänkyni kovilla kun kaivattuni kanssa tapaamme. Se ei johdu kiihkeästä rakkauselämästä vaan siitä että meillä on elopainoa yhteensä lähes 300 kg . Minulla sitä on 140 kg ja kaivattuni painaa 120 kg. Meillä ei siis pohjaan asti painu kuin vaa' an osoitin.

    • Anonyymi

      Syötiin kadulla ravintolan takana spagettia ja lihapullia samalta lautaselta. Hän vieritti lihapullan minulle nenällään. Sitten alettiin yhtä aikaa imeä samaa spagettia ja lopulta nenämme osuivat yhteen.

      • Anonyymi

        Nyt on omaksuttu liikaa Disneytä kyl. Vähennä netflixii.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt on omaksuttu liikaa Disneytä kyl. Vähennä netflixii.

        Tää on tosi tarina. Ei mitenkään kovinkin hygieeninen tosin työntää nyt nenä lautaselle. semmonen hurtta se oli. Miksi netfilixii pitää vähentää.On mulla disney ; kin.


    • Anonyymi

      Max 2 min ja tuijotus seinässä olevaan kauniiseen tauluun.
      Mitään tunnetta ei ( nyt tietenkään) ollut.
      Reikä kui kuin reikä.
      Miehen tai jopa alaikäisen joku reikä oli varmaankin mielessä - niin romanttista se oli..
      Onneksi se on ohi. Hirveä mies "mies".

      • Anonyymi

        Häivyn pian.


      • Anonyymi

        Jokos sut pedo on laitettu vastuuseen sikailustas


    • Anonyymi

      Ihana. Tämä on ohi.

      🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤗🤗😅😅🐤😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗☀️☀️☀️☀️☀️☀️☀️☀️☀️☀️☀️🌻☀️☀️☀️☀️🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻😁😁😁😁😁😁🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄😁😁😁😁😁😁😁😁🚴🚴🚴🚴🚴🚴🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤🤣🤣🐤🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🐤🐤🐤🐤🐤🍷🍷🍷🍷🍷🍷🍷🍷🍷🍷🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞

      • Anonyymi

        Kyllä me uskotaan vähemmälläkin rinssi, ettei teinirakkautesi lämmennyt sulle. 🥱


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä me uskotaan vähemmälläkin rinssi, ettei teinirakkautesi lämmennyt sulle. 🥱

        Tuo ei ollut minä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä me uskotaan vähemmälläkin rinssi, ettei teinirakkautesi lämmennyt sulle. 🥱

        Täysi ikäiset ei ole teinejä Huom.


    • Anonyymi

      Katosi vaihtoi työpaikkaa!!? Eikä ennakkoon varoittanut Minne!?

      • Anonyymi

        Mistäpäin Suomea hän "katosi"?


    • Anonyymi

      Tunnistimme toisemme täällä! 🤣 Hän on sellainen että häntä aina kovasti hävettää kaikki ja siksi olen yrittänyt kiusata häntä täällä. Jos vaikka tunnistaisi toisenkin kerran tai kolmannen.. houhou 🎅

      • Anonyymi

        ..sikäli harvinaista koska en harrasta keskustelupalstoja. Nyt tämäkin on koettu. Jos kuun loppuun katselisi täällä touhua ja sitten jotain muuta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ..sikäli harvinaista koska en harrasta keskustelupalstoja. Nyt tämäkin on koettu. Jos kuun loppuun katselisi täällä touhua ja sitten jotain muuta

        Älä suotta nii pitkään, ei tää niin hehkeetä ole


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ..sikäli harvinaista koska en harrasta keskustelupalstoja. Nyt tämäkin on koettu. Jos kuun loppuun katselisi täällä touhua ja sitten jotain muuta

        Jatkoitko kommenttiasi vai esitätkö sinäkin aloittajaa?


      • Anonyymi

        Kuules houhou sinä olit smies eli et se minun kaivattu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jatkoitko kommenttiasi vai esitätkö sinäkin aloittajaa?

        Jatkoin kommenttia :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuules houhou sinä olit smies eli et se minun kaivattu.

        En ole en 😣

        Värillisen laatikon omistaja olen, naiselle terveisiä 😉🎅


      • Anonyymi

        Hou Hou vuan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä suotta nii pitkään, ei tää niin hehkeetä ole

        Pitäisikö varautua vieroitusoireisiin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hou Hou vuan

        🎅 pukki ovella kolkuttaa tokkopa sisään nyt tulla saa tervetuloa pukki vaan kanssamme piiriä tanssimaan 🎅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole en 😣

        Värillisen laatikon omistaja olen, naiselle terveisiä 😉🎅

        smiestä kaipaava ei ole aloittaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole en 😣

        Värillisen laatikon omistaja olen, naiselle terveisiä 😉🎅

        Kiitos. Tämä ei ollut aloittaja: Kuules houhou sinä olit smies eli et se minun kaivattu.
        Joku prinsessa tais unohtaa että nämä kaikki ei ole hänelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole en 😣

        Värillisen laatikon omistaja olen, naiselle terveisiä 😉🎅

        Unohdin kirjoittaa tähän että en ole aloittaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos. Tämä ei ollut aloittaja: Kuules houhou sinä olit smies eli et se minun kaivattu.
        Joku prinsessa tais unohtaa että nämä kaikki ei ole hänelle.

        En ole kaivattusi mutta en myöskään smies

        Olen laatikkomies 🎅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole kaivattusi mutta en myöskään smies

        Olen laatikkomies 🎅

        Mistä sen tiedät ettet ole? En kaipaa smiestä minäkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Unohdin kirjoittaa tähän että en ole aloittaja

        Ymmärsit väärin tuon kommentin. En tarkoittanut sinulle sitä ettei ole aloittaja. Vaan se smiehestä höpöttävä ei ole aloittaja eikä se joka vastaa kaikkeen kuin olisi yksin täällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos. Tämä ei ollut aloittaja: Kuules houhou sinä olit smies eli et se minun kaivattu.
        Joku prinsessa tais unohtaa että nämä kaikki ei ole hänelle.

        Kiitos. Tämä ei ollut aloittaja: Kuules houhou sinä olit smies eli et se minun kaivattu.
        Joku prinsessa tais unohtaa että nämä kaikki ei ole hänelle.

        suomennnos yölläolevaan

        tämän lauseen "Kuules houhou sinä olit smies eli et se minun kaivattu." kirjoittanut nainen tai mies ei ollut aloittaja :) Taisit ymmärtää väärin tuon laatikkomies. En tarkoittanut sinua prinsessana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ymmärsit väärin tuon kommentin. En tarkoittanut sinulle sitä ettei ole aloittaja. Vaan se smiehestä höpöttävä ei ole aloittaja eikä se joka vastaa kaikkeen kuin olisi yksin täällä.

        No niin taisin ymmärtää 😅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos. Tämä ei ollut aloittaja: Kuules houhou sinä olit smies eli et se minun kaivattu.
        Joku prinsessa tais unohtaa että nämä kaikki ei ole hänelle.

        suomennnos yölläolevaan

        tämän lauseen "Kuules houhou sinä olit smies eli et se minun kaivattu." kirjoittanut nainen tai mies ei ollut aloittaja :) Taisit ymmärtää väärin tuon laatikkomies. En tarkoittanut sinua prinsessana.

        Monta väärinymmärrystä, sori 😅

        Laatikkomies 🎅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä sen tiedät ettet ole? En kaipaa smiestä minäkään.

        No en tiedä en..

        Vielä tarkennus, houhou on yhtä kuin laatikkomies eli minä

        T. Houhou laatikkomies 🎅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No en tiedä en..

        Vielä tarkennus, houhou on yhtä kuin laatikkomies eli minä

        T. Houhou laatikkomies 🎅

        Hyvää joulua laatikkomiehelle. Muista ruokkia poro että se jaksaa aattoon asti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvää joulua laatikkomiehelle. Muista ruokkia poro että se jaksaa aattoon asti.

        Hyvää joulua myös sinulle. Muistan muistan 🎅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvää joulua myös sinulle. Muistan muistan 🎅

        Jatkoa.. poro puheesi kuulostaa kovin tutulta. Tuttu nainen on tainnut sanoa minulle niin joskus. Joka tapauksessa 🎅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jatkoa.. poro puheesi kuulostaa kovin tutulta. Tuttu nainen on tainnut sanoa minulle niin joskus. Joka tapauksessa 🎅

        En ole koskaan puhunut miehelle porosta. Ihan sattuma. Olen joku muu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvää joulua myös sinulle. Muistan muistan 🎅

        niin ja kiitos joulun toivotuksista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole koskaan puhunut miehelle porosta. Ihan sattuma. Olen joku muu.

        Okei, god jul god jul!

        Laatikkomies 🎅


    • Anonyymi

      Mitä ihmeen päiväkotikeskusteluja nämä 'kerro kaivatustasi' aloitukset ovat?

      • Anonyymi

        Oletko tarhantäti? Nämä on paljon älykkäämpiä kuin joku tuolla tekee miehelle täysin älyvapaita aloituksia kännissä oletan tai sitten on joku jälkeenjäänyt.


      • Anonyymi

        Tämä on rakkauden pilvipuutarha 🙎🏻‍♂️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä on rakkauden pilvipuutarha 🙎🏻‍♂️

        Ihanaa, hou hou vaan poro 😘😍😂


    • Anonyymi

      Kaksi vuotta sitten jotain jäi kesken, "ehkä" äkkipikaisuudestani johtuen. Kaksi kuukautta sitten, jotain jäi vielä pahemmin kesken...sylin muistan aina... - nainen

    • Anonyymi

      Hän hymyili mulle vähän. On sekin jotain vaikka ei paljon :)

      • Anonyymi

        Hymy voi olla kaiken alku. Vastasitko hänen hymyynsä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hymy voi olla kaiken alku. Vastasitko hänen hymyynsä?

        Irvistin

        Eri


      • Anonyymi

        Ei kannata irvistellä, vaan luoda hurmaava hymy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kannata irvistellä, vaan luoda hurmaava hymy.

        Kehno vitsi oli minulta. Minäkin jo kysyn että vastasitko hänen hymyynsä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kehno vitsi oli minulta. Minäkin jo kysyn että vastasitko hänen hymyynsä?

        En minä tainnut ehtiä. Nopeita tilanteita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minä tainnut ehtiä. Nopeita tilanteita.

        Jaa, mutta minä ehdin melkein aina :) vuan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa, mutta minä ehdin melkein aina :) vuan

        Hänellä (sinulla?) on tahtipuikko :)


      • Anonyymi

        Niin saattaa olla hänelläkin :) 🧙‍♂️🧙‍♀️


    • Anonyymi

      Hän on kohdellut minua tarkoituksella p*skamaisesti.

      • Anonyymi

        En ole kohdellut tarkoituksella, kohtalo teki kepposet . Yksi tilanne johti toiseen ja toinen kolmanteen. Kolmanteen päädyttyäni en voinut enää perääntyä. Päätin piiloutua ja jotain jekkukoukkua. Vedit itkupotkuraivarit. Siinä vaiheessa en voinut tunnustaa että se olin minä D=


    • Anonyymi

      Ei minulla ole kaivattua ja olisin hämmästynyt, jos joskus sellaien löytäisin. Kriteerit on tarkat.

    • Anonyymi

      Pienistä huomionosoituksista ja yhteisistä hetkistä täysin sydämin nauttien, pidän hänestä hyvin paljon ja hän sen tunteekin.
      https://youtu.be/5caQox6CYPQ

      • Anonyymi

        Valhetta. En voi tulla enää tänne.


      • Anonyymi

        Pitää paikkansa mies.


    • Keräsin kaiken rohkeuteni ja kerroin tunteistani, ilman taka-ajatuksia.

    • Anonyymi

      Meille on tapahtunut paljon yhdessä aikojen saatossa, olemme molemmat luopuneet elintärkeistä tarpeistamme, myös saaneet tilalle itsetuhoisia harrasteita, mm.tupakoiminen(mikä lisää tarkkanäköisyyttae), luopuminen silmälaseista(joiden vuoksi oli hymyiltävä leveästi), että voisi ostaa piriä pimeästä verkosta, miten tuntisi itsensä hollywood perhosta nenästänsä kutittaneeksi, rauhallista illanjatkoa,
      Turvallista.
      https://m.youtube.com/watch?v=wEJwbZSUx90

    • Anonyymi

      No tuota. Kävi ilmi, että hän on kiinnostunut naisista. Tämä oli pienoinen yllätys. Ikävä kyllä ei kuitenkaan minusta. Huvittaa tämä juttu.

    • Anonyymi

      Mielessäni näen hänen pepunsa muodot kun hän kerran niitä tarkoituksella esitteli kiusoitellen. Meillä tulee olemaan mahtavaa kun sinne asti päästään...

    Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      144
      2477
    2. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      178
      1491
    3. Rita syyttää muita "virheistään"

      Taas Donnasta lasu ilmoitus ja kaiken maailman kriisejä Akin virheen takia. Aki teki vakavan rikoksen, turha sitä on mui
      Kotimaiset julkkisjuorut
      100
      1281
    4. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      103
      1201
    5. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      72
      1187
    6. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      169
      1092
    7. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      96
      1065
    8. Jos saisit nainen vielä pudotettua 20 kiloa?

      Niin voitaisiin katsella uudestaan.
      Ikävä
      49
      1037
    9. Niiiiin pihkassa

      Hänen ihanan vuoksi minulla on pikkarit märät koko ajan. Säikähdin vähän, näetköhän kaiken minusta? Yritän pitää perusil
      Ikävä
      39
      1020
    10. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      72
      941
    Aihe