Lähdin lomalle ulkomaille katkaistakseni stressikierteen. Kävelin paljon päivittäin kaupungilla ja meren rannalla. Mitään suurempaa maniaa ei mielestäni ollut, mutta oli muita huolenaiheita lähinnä systerin terveydentilasta. Alkon käyttö oli kohtuullista.
Yhtä kaikki käveltyäni pitkän lenkin, näin kuumalla hiekkarannalla miehen makaavan sellällän pitkät vaatteet päällä ja maski päässä. Kävelin ensin ohi, mutta minun oli pakko kääntyä takaisin ja tarkistaa, hengittikö mies. Minua pelotti, koska mies näytti kuolleelta, mutta kyllä hän hengitti. Ihmettelin, miksi kukaan muu ei reagoinut, koska oli jokseenkin silmiinpistävää maata hiekassa vaatteet ja maski päällä. Toki voi ihmisiä muutenkin maata vaatteet päällä. Nyt mietin, näinkö jonkun harhan. Toinen outo häiriö oli, kun siskoni rukoili illalla ja makasin siinä sängyssä sivuttain, kun en halunnut keskeyttää. Näin kuinka huulikiillepuikko heilahti ja liikahti pöydällä. Voi olla, että se oli optinen harha. Sanoin siskolle, mutta hän sanoi, että näen omiani ja olen väsynyt.
Outoja sattumuksia
Anonyymi-ap
1
213
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su17310398- 785305
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1494902Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene234152Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.433922Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko363773Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla383628- 483303
Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?443219- 492844