Hei!
Tällainen ongelma on tullut vastaan.. Sukulaisella on kyseinen pyörä ja nyt vaihdettu isompi tilalle. Olen ajellut jonkin verran nyt tällä Tepterillä ja kuume nousee. Pyörä on tosi siisti ja ihan todellisetkin kilometrit ovat 30000, ollut sukulaisellani kauan. Hintaa olisi 2600e. Onko ylihintainen vai "sukulaishinta" ? Saako myytyä parin vuoden päästä, jos haluan vaihtaa isomman? Laskeeko arvo?
Kiitos tiedoista!
Suzuki gr 650 Tepter - kokemuksia ?!
3
832
Vastaukset
- marru
ollaan m.pyörä intoilijoita, mieheni pitää hintaa edullisena, mikähän lie vuosimalli,meidän pyörä on suzuki intru800. siis edulliselta sun pyörä vaikuttaa...
- Maalaistollo
Ajokilometreihin nähden halpa, vuosimallia et kertonut. Loistava peruspyörä, hyvä ajoasento ja helppo ajaa. Moottorin viritys on maltillinen, mutta se on tarpeeksi iso, joten kestää kilometrejä.
Pyörän arvo säilyy, kunhan sen pitää kunnossa. - Haba
Mulla on 2 kpl GR-Suzukeja.
Hyvä, varma perustekniikka ja ihan mukava pyörä muutenkin kaikenkaikkiaan.
Hinnat 2300-3000 luokkaa hyväkuntoiselle.
Liikkeisiin hankala antaa vaihdossa 80-luvun pyöriä merkkiin ja malliin katsomatta.
Hyviä kilometerejä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku645220Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti672455- 2662389
Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362349Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä191684Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2191478Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai501066Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v131023- 891016
- 66937