Sisä-Suomen poliisille

Anonyymi-ap

Tämä koskee rikosvahinkokorvausten maksamista. Erään poliisin kanssa oli n. 10 vuotta sitten puhe 2 miljoonan euron maksamisesta jos alan auttamaan rikosten uhreiksi joutuneita ihmisiä koska heille ei voi suoraan antaa isoja määriä rahaa. Olin silloin niin lapsellinen ymv että vain naureskelin ja haistatin vitut. Taisi olla niukkuuttakin niistä varoista ja en ollut suoraan rahan tarpeessa. Poliisi välillä ilmoitti että nyt rahaa taas on mutta en ylpeyttäni ottanut niitä vastaan.

Nyt on asiaintila toisenlainen. Paljastin pitkältä ajalta hyvin vakavia rikoksia julkisuuteen koska niin oli vain tehtävä. Tosin asiat ovat niin vanhoja ettei niiden puiminen enää oikeudessa tuota juurikaan mitään hyvää. Asiat eri aspekteineen ovat jo julkisuudessa ja merkittävien vaikuttajien tiedossa.

Elämäni on tällä hetkellä kuitenkin täysin merkityksetöntä ja päämäärätöntä. En ole pystynyt keskittymään työntekoon enkä oman elämän rakentamiseen juuri mitenkään kovan uhkailun ja pelottelun vuoksi jotka liittyvät juuri noiden rikosten paljastamiseen. Asun miten asun ja seksuaalisesta hyväksikäytöstä aiheutuneet pakko-oireet ovat sellaiset, että työntekoon on hyvin vaikea keskittyä.

Olen toisin sanoen vuosia joutunut toimimaan oikeusjärjestelmän ja poliisin sijaisena. Tämä on ollut henkisesti hyvin vaativa urakka ja olen joutunut salaamaan vakavia rikoksia hyvin pitkään, koska niistä ei ole ollut todisteita niin niiden paljastaminen olisi ollut jokseenkin turhaa. Nyt kaikki on kuitenkin tuotu julkisuuteen ja yleisön sekä viranomaisten tietoon.

Tulisin tarvitsemaan myös noita varoja läheisteni suojelemiseen ja mahdollisen vartijan palkkaamiseen. Torpedot seuraavat minua vähän joka paikkaan minne menen asioimaan tai harrastamaan. Luulen, että näin tulee olemaan varmaan koko loppuelämäni ajan.

Minun täytyy elää esimiehen ja upseerin elämää loppuun asti. Enää ei voi kääntyä takaisin.

Sijoitan varat täysimääräisesti osinko-osakkeisiin ja setelikone käynnistyy tätä myötä. Näistä tuotoista voin avustaa tuhansilla euroilla kuussa rikosten kohteiksi joutuneita ihmisiä yhteistyössä poliisin kanssa. Itse en enää valtavasti tarvitse rahaa. Olen jo rellestämisen kokenut ja kasvanut aikuiseksi. Nyt on aika auttaa muita.

Toivoisin poliisilta yhteydenottoa tämän asian tiimoilta nyt ennen joulua!

7

417

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sisä-Suomen poliisilaitokselle huomautus: rikosilmoituksia ei käsitellä summaarisesti.

• Anonyymi

Vain lääkörin ohjeen mukaisesti otettu lääke auttaa...

• Anonyymi

Rikosilmoituksia ei käsitellä summaarisesti. Esimerkiksi 12 kpl kerrallaan. Ei vaan rikosilmoitus ja asia kerrallaan.

• Anonyymi

Tampereen poliisilta kummallista että haetaan kuulusteltavaksi sunnuntaina jostakin yhdentekevästä ja täysin tekaistusta asiasta mistä ei ole edes näyttöä.

Kuulusteluja pidetään viikonloppuisin pimeällä poliisiasemalla pelottelumielessä.

Mistä itsellesi hankit avustajan vajaan vuorokauden varoajalla ja vielä sunnuntaina? Et mistään! Samoin miten valmistaudut kun varsinkin sunnuntai on monille lepopäivä. Et mitenkään!

Vittu mitä touhua!!

• Anonyymi

Valepoliisit asialla.

Postilaatikkoon jätetään osoitteettomia Poliisin kirjekuoria ja kuulustelukutsuja.

Todella epäilyttävää!

Varokaa!

• Anonyymi00007

Vallanhimoiset ovat tyrineet asiansa.

Siitä tulee heille seuraamuksia.

• Anonyymi00009

Tiedättekö mitä tapahtui tiistaina 30.7.2024 klo 11-12 aikaan päivällä Tampereen Kaukajärvelle?

Miksi asiaa käsittelevät kirjoitukset ja artikkelit on poistettu tiedotusvälineistä?

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4108
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2911
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2320
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1321
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      909
    6. 131
      885
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      874
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      822
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      766
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    Aihe