Tämä koskee rikosvahinkokorvausten maksamista. Erään poliisin kanssa oli n. 10 vuotta sitten puhe 2 miljoonan euron maksamisesta jos alan auttamaan rikosten uhreiksi joutuneita ihmisiä koska heille ei voi suoraan antaa isoja määriä rahaa. Olin silloin niin lapsellinen ymv että vain naureskelin ja haistatin vitut. Taisi olla niukkuuttakin niistä varoista ja en ollut suoraan rahan tarpeessa. Poliisi välillä ilmoitti että nyt rahaa taas on mutta en ylpeyttäni ottanut niitä vastaan.
Nyt on asiaintila toisenlainen. Paljastin pitkältä ajalta hyvin vakavia rikoksia julkisuuteen koska niin oli vain tehtävä. Tosin asiat ovat niin vanhoja ettei niiden puiminen enää oikeudessa tuota juurikaan mitään hyvää. Asiat eri aspekteineen ovat jo julkisuudessa ja merkittävien vaikuttajien tiedossa.
Elämäni on tällä hetkellä kuitenkin täysin merkityksetöntä ja päämäärätöntä. En ole pystynyt keskittymään työntekoon enkä oman elämän rakentamiseen juuri mitenkään kovan uhkailun ja pelottelun vuoksi jotka liittyvät juuri noiden rikosten paljastamiseen. Asun miten asun ja seksuaalisesta hyväksikäytöstä aiheutuneet pakko-oireet ovat sellaiset, että työntekoon on hyvin vaikea keskittyä.
Olen toisin sanoen vuosia joutunut toimimaan oikeusjärjestelmän ja poliisin sijaisena. Tämä on ollut henkisesti hyvin vaativa urakka ja olen joutunut salaamaan vakavia rikoksia hyvin pitkään, koska niistä ei ole ollut todisteita niin niiden paljastaminen olisi ollut jokseenkin turhaa. Nyt kaikki on kuitenkin tuotu julkisuuteen ja yleisön sekä viranomaisten tietoon.
Tulisin tarvitsemaan myös noita varoja läheisteni suojelemiseen ja mahdollisen vartijan palkkaamiseen. Torpedot seuraavat minua vähän joka paikkaan minne menen asioimaan tai harrastamaan. Luulen, että näin tulee olemaan varmaan koko loppuelämäni ajan.
Minun täytyy elää esimiehen ja upseerin elämää loppuun asti. Enää ei voi kääntyä takaisin.
Sijoitan varat täysimääräisesti osinko-osakkeisiin ja setelikone käynnistyy tätä myötä. Näistä tuotoista voin avustaa tuhansilla euroilla kuussa rikosten kohteiksi joutuneita ihmisiä yhteistyössä poliisin kanssa. Itse en enää valtavasti tarvitse rahaa. Olen jo rellestämisen kokenut ja kasvanut aikuiseksi. Nyt on aika auttaa muita.
Toivoisin poliisilta yhteydenottoa tämän asian tiimoilta nyt ennen joulua!
Sisä-Suomen poliisille
17
847
Vastaukset
- Anonyymi
Sisä-Suomen poliisilaitokselle huomautus: rikosilmoituksia ei käsitellä summaarisesti.
- Anonyymi
Vain lääkörin ohjeen mukaisesti otettu lääke auttaa...
- Anonyymi
Rikosilmoituksia ei käsitellä summaarisesti. Esimerkiksi 12 kpl kerrallaan. Ei vaan rikosilmoitus ja asia kerrallaan.
- Anonyymi
Tampereen poliisilta kummallista että haetaan kuulusteltavaksi sunnuntaina jostakin yhdentekevästä ja täysin tekaistusta asiasta mistä ei ole edes näyttöä.
Kuulusteluja pidetään viikonloppuisin pimeällä poliisiasemalla pelottelumielessä.
Mistä itsellesi hankit avustajan vajaan vuorokauden varoajalla ja vielä sunnuntaina? Et mistään! Samoin miten valmistaudut kun varsinkin sunnuntai on monille lepopäivä. Et mitenkään!
Vittu mitä touhua!!- Anonyymi
Valepoliisit asialla.
Postilaatikkoon jätetään osoitteettomia Poliisin kirjekuoria ja kuulustelukutsuja.
Todella epäilyttävää!
Varokaa! - Anonyymi00013
Pidättämiseen oikeutettu viranomainen antaa kirjallisen NOUTOMÄÄRÄYKSEN silloin, kun kuulusteluun kutsuttu ei ole noudattanut kutsua.
- Anonyymi00007
Vallanhimoiset ovat tyrineet asiansa.
Siitä tulee heille seuraamuksia. - Anonyymi00009
Tiedättekö mitä tapahtui tiistaina 30.7.2024 klo 11-12 aikaan päivällä Tampereen Kaukajärvelle?
Miksi asiaa käsittelevät kirjoitukset ja artikkelit on poistettu tiedotusvälineistä?- Anonyymi00010
Jos siellä on tapahtunut jotakin sellaista minkä ei haluta tulevan päivänvaloon..?
- Anonyymi00012
Hoitakaa pihakokouksella set pois. Kiitos.
- Anonyymi00014
Lähdetkö sen jälkeen kanssamme matkalle Sansibaariin?
- Anonyymi00020
Kaikesta päätellen tilanne on karannut käsistä.
- Anonyymi00041
Sami sotki asiat - täydellisesti!
- Anonyymi00021
Kuuleminen on myös hienoa vaikka luvattaisiin ja puuttuminen päivänselvää.
- Anonyymi00022
jos poliisi ryöstää multa kokoajan mikä poliisi se muka on?????????????
- Anonyymi00042
Mitä sille 5-vuotiaalle pojalle tapahtui Vesilahdella 1989? Suoritettiinko siitä esitutkinta?
- Anonyymi00043
Mihinkä tulokseen esitutkinta tuli ja missä ovat esitutkinta-asiakirjat? Eivät vain jonkin sairaalan käytävillä seilaamassa niin kuin 2024!?!
Ketjusta on poistettu 27 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."432130Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1711893- 1161310
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711150- 96942
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73899Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78849Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki43836Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347931772- 54691