Tämä koskee rikosvahinkokorvausten maksamista. Erään poliisin kanssa oli n. 10 vuotta sitten puhe 2 miljoonan euron maksamisesta jos alan auttamaan rikosten uhreiksi joutuneita ihmisiä koska heille ei voi suoraan antaa isoja määriä rahaa. Olin silloin niin lapsellinen ymv että vain naureskelin ja haistatin vitut. Taisi olla niukkuuttakin niistä varoista ja en ollut suoraan rahan tarpeessa. Poliisi välillä ilmoitti että nyt rahaa taas on mutta en ylpeyttäni ottanut niitä vastaan.
Nyt on asiaintila toisenlainen. Paljastin pitkältä ajalta hyvin vakavia rikoksia julkisuuteen koska niin oli vain tehtävä. Tosin asiat ovat niin vanhoja ettei niiden puiminen enää oikeudessa tuota juurikaan mitään hyvää. Asiat eri aspekteineen ovat jo julkisuudessa ja merkittävien vaikuttajien tiedossa.
Elämäni on tällä hetkellä kuitenkin täysin merkityksetöntä ja päämäärätöntä. En ole pystynyt keskittymään työntekoon enkä oman elämän rakentamiseen juuri mitenkään kovan uhkailun ja pelottelun vuoksi jotka liittyvät juuri noiden rikosten paljastamiseen. Asun miten asun ja seksuaalisesta hyväksikäytöstä aiheutuneet pakko-oireet ovat sellaiset, että työntekoon on hyvin vaikea keskittyä.
Olen toisin sanoen vuosia joutunut toimimaan oikeusjärjestelmän ja poliisin sijaisena. Tämä on ollut henkisesti hyvin vaativa urakka ja olen joutunut salaamaan vakavia rikoksia hyvin pitkään, koska niistä ei ole ollut todisteita niin niiden paljastaminen olisi ollut jokseenkin turhaa. Nyt kaikki on kuitenkin tuotu julkisuuteen ja yleisön sekä viranomaisten tietoon.
Tulisin tarvitsemaan myös noita varoja läheisteni suojelemiseen ja mahdollisen vartijan palkkaamiseen. Torpedot seuraavat minua vähän joka paikkaan minne menen asioimaan tai harrastamaan. Luulen, että näin tulee olemaan varmaan koko loppuelämäni ajan.
Minun täytyy elää esimiehen ja upseerin elämää loppuun asti. Enää ei voi kääntyä takaisin.
Sijoitan varat täysimääräisesti osinko-osakkeisiin ja setelikone käynnistyy tätä myötä. Näistä tuotoista voin avustaa tuhansilla euroilla kuussa rikosten kohteiksi joutuneita ihmisiä yhteistyössä poliisin kanssa. Itse en enää valtavasti tarvitse rahaa. Olen jo rellestämisen kokenut ja kasvanut aikuiseksi. Nyt on aika auttaa muita.
Toivoisin poliisilta yhteydenottoa tämän asian tiimoilta nyt ennen joulua!
Sisä-Suomen poliisille
5
201
Vastaukset
- Anonyymi
Sisä-Suomen poliisilaitokselle huomautus: rikosilmoituksia ei käsitellä summaarisesti.
- Anonyymi
Vain lääkörin ohjeen mukaisesti otettu lääke auttaa...
- Anonyymi
Rikosilmoituksia ei käsitellä summaarisesti. Esimerkiksi 12 kpl kerrallaan. Ei vaan rikosilmoitus ja asia kerrallaan.
- Anonyymi
Tampereen poliisilta kummallista että haetaan kuulusteltavaksi sunnuntaina jostakin yhdentekevästä ja täysin tekaistusta asiasta mistä ei ole edes näyttöä.
Kuulusteluja pidetään viikonloppuisin pimeällä poliisiasemalla pelottelumielessä.
Mistä itsellesi hankit avustajan vajaan vuorokauden varoajalla ja vielä sunnuntaina? Et mistään! Samoin miten valmistaudut kun varsinkin sunnuntai on monille lepopäivä. Et mitenkään!
Vittu mitä touhua!!- Anonyymi
Valepoliisit asialla.
Postilaatikkoon jätetään osoitteettomia Poliisin kirjekuoria ja kuulustelukutsuja.
Todella epäilyttävää!
Varokaa!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2796162Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill651979- 1801760
- 1191231
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä141195Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181601103Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71086Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j41981Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288952RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j49951