Puskaradio toiminta on Juuassa toisinaan yleistä eri muodoissa. Juuka vaikuttaa olevan rikkain tietolähteen toimittaja puskaradio tapaa hyödyntäen. Onko Juuassa toiminta jopa ammattitasolla? Löytyykö jopa puskaradio harrastus paikkoja?
Juukalaisten puskaradio
14
2284
Vastaukset
- Anonyymi
Puskaradio yhteys katkeaa kirkkosillan kohdalla. Siitä nessut ja muna lämpimään käteen.
- Anonyymi00028
Uùuuuujjhhh
- Anonyymi
Kaiiki Juuan tapahtumat ovat tiedossa vain puskaradion kautta. Mikäli ilmoitus julkaistaan ennen tilaisuutta, niin siitä jätetään pois kellonaika tai paikka, näin vihollista hämätään.
- Anonyymi
Mitä tarkoittaa puskaradio. Onko se radio joka on puskassa. Meillä radiot pidetään sisällä ja yleensä on pirtin pöydällä
- Anonyymi
Juualainen innovaatio radio ja tv viedään puskaan
- Anonyymi
Puskassa on toteemipaalu, johon jätetään ilmoitus elokuvakuvauksista.
- Anonyymi
ABC munamarttojen pöydässä on paskaradio
- Anonyymi
Iskin työväentalolta akan toissa pyhänä ja ruvettiin sammuttammaan lamppuja niin kuului ihan puskasta kantria. sanoin jotta kantri on ihan vitusta niin suuttui,,,
- Anonyymi00026
Mä taas kehuin sain elämäni suihin oton siltä emännältä. Ootko kateellinen?
- Anonyymi
Posautin tuossa pari rakettia huomasiko kukaan
- Anonyymi
Joku sheivasi puskaradion ja tieto alennuskinkuista jäi saamatta. Ostin niitä varten jo kuusi pakastinta, joten täytän ne keväällä muuttohanhilla.
- Anonyymi
Kannattaa valita ne hanhet jotka on twerkannu perslihakset timmiksi.
- Anonyymi
Nyt juuri on työteliään tattikausi, joka jatkuu paukapäiden puolukka pileillä. Sitten alkaa pilkepino pierujen lastustalkoot kunnes päästään kola-tollojen aamumöllöihin. Että kyllä kannattaa vuokrata mökkelö jonkun kuoppaisen tien varresta ja kunnostautua meidän työteliäiden joukkoon! Tokmannin päiväparkissa vierähtää mukavasti aika iltapäivän myyjäisiin ja nokipannukesteille, että kyllä meillä juaalaisilla juuaillaan vaan kaupasta toiseen!
- Anonyymi00027
Juukalainen puskaradio on toisinsanoen paikallisten ja paikallisille salattu viestintä väylä, johon ulkopuoliset ja ei varsinkaan Lieksalaiset ja Nurmekselaiset. Tästä yksityiskohtaisemmin tietää harva mutta tieto itse Juukalaisille leviää.
Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt312903Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.431501Kun kohtaat jotain ainutlaatuista
ja upeaa, johon rakastut ehkä ensimmäistä kertaa ihan tosissaan. Sitten sähläät kaiken omien epävarmuuksien vuoksi. Eikö19951Mua ahdistaa
Tämä juttu. Miksi nainen torjuit minut vaikka kiinnostuksen merkkejä oli? Eihän tämän jutun olisi tarvinut johtaa sen pi32919Ei tämä enää tervettä oo
Sydän pamppaillen oon jo tunnin meinannu laittaa sulle viestiä... Sormi tärisee lähetä kuvakkeen kohdalla.22894- 51868
Tuli vain mieleen
että etkös sä yritäkin muiden miehiä? Se sun tuttava kertoi. En arvosta tuollaista naista, ihmekös kun oot sinkku. m -37820Perämoottoreiden huolto melkoisen kallista
Minulla on tuollainen keskikokoinen perämoottori ja yleistä merkkiä. Kyselin sille keväthuoltoa paikallisista liikkeistä36783Tanskademarit: ilman risusavottaa ei rahaa!
Näin persuna on pakko ihailla noita Tanskan demareita. Tanskalaisessa sosiaalidemokratiassa ei työtön saa rahaa ellei os172772- 48689