Haittaako mies

Anonyymi-ap

Että mulla on seksuaalisia haluja sua kohtaan? Onko se sun mielestä outoa? Oot vaan niin kuuma mies. 🤤

54

1628

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      No ei haittaa 🙃 pikemminkin päinvastoin on mullaki suhun ja se kun kuvittelen että haluat se haluttaa entistä enemmän.

    • Anonyymi

      Mielestäni siinä ei.ole mitään outoa jos on haluja:)

    • Anonyymi

      Pitää olla.

    • Anonyymi

      Erittäin harvinaista ja poikkeuksellista olisi, jos tuo haittaisi miestä.

      • Anonyymi

        Voihan ristus sentään sun ajatuksenkulkua, se riippuu paljolti naisesta.


    • Anonyymi

      Ei haittaa. En tosin suosittele kertomaan, koska voi pahalla(?) tuurilla olla molemminpuolista.

    • Anonyymi

      Eipä se mua ainakaan haittaa jos olet sukupuoleltasi nainen ja si taas jos olet mies ni osaat pysyä etäällä ni ei tarttis ottaa kisaa siitä että oletko nopeampi karkuun juoksija kuin mitä mä juoksija

      • Anonyymi

        Pidät niin kovasti miehistä, että ihan perään pinkaiset?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pidät niin kovasti miehistä, että ihan perään pinkaiset?

        Niinpä. Toivottavasti hän muistaa, että kaikilta pitää kysyä lupa koskemiseen. Kuulostaa pelottavalta käytökseltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pidät niin kovasti miehistä, että ihan perään pinkaiset?

        Päin vastoin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Päin vastoin

        Voi olla aika vaikea elämä nyky-yhteiskunnassa.😁. Ja saattaa tuomioitakin tipahdella. Lähde vähän matkusteleen, vaikka KitKat klubille Berliiniin.


    • Anonyymi

      Haittaako jos on samanlaisia haluja ?

    • Anonyymi

      Ei ole vastaan vielä sellaista tullut Xd

    • Anonyymi

      Jos olet Pertti tai joku vastaava niin kieltämättä se vähän haittaa.

    • Anonyymi

      Tuskinpa, nyt Suomesta mitään hyvää seuraa löytyy, Thaimaa sitten erikseen, N

    • Anonyymi

      On outoa jos nettipalstalla on noinkin kovasti haluja..haittaa se.

    • Anonyymi

      Tänään taas ohi käveltiin sytytti heti kans täällä,

      • Anonyymi

        Yhdessä käveltiin😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yhdessä käveltiin😁

        Missä? Pieni vihjee


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yhdessä käveltiin😁

        Voi että. Kävely.


      • Anonyymi

        Missä käveltiin ohi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yhdessä käveltiin😁

        Voi jösses. Etkö paremmasta ole tietoinen?
        Kävely.


    • Anonyymi

      No kyllä jokainen mies olisi otettu moisesta.

    • Anonyymi

      Ei seku tuut tänne niin naidaan

      • Anonyymi

        Millä sä nait? Et millään.
        Menet vessaan vemppaamaan.


    • Anonyymi

      Hra 57 ? Melko kylmä.

      • Anonyymi

        En muuten oo kylmä, kuin ehkä ulkoisesti mutta hiljaisissa vesissä ne kalatkin... Juunou. Pidän läheisyydestä ja minulle seksikin on sitä😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En muuten oo kylmä, kuin ehkä ulkoisesti mutta hiljaisissa vesissä ne kalatkin... Juunou. Pidän läheisyydestä ja minulle seksikin on sitä😉

        Juu juu.. ja lehmät lentää.
        Tai joku mies puhuu ...


    • Anonyymi

      Kyllä

    • Anonyymi

      Xd kyllä

    • Anonyymi

      Aloittaja on mies! Naisilla ei ole haluja.

      • Anonyymi

        Aloittaja on mies kyllä, joka pitää naisten haluja sen verran myyttisenä, että tässä fiktiossa näkyy lopputulos.


    • Anonyymi

      Onhan naisilla myös halut, mutta ne saattaa olla piilossa.. 🤐

      • Anonyymi

        Naisilla ne vasta halut onkin jos osaa oikealla tavalla vai kiusoitella


    • Anonyymi

      Oot yliseksuaalinen kun olet kasvanut jätkien keskellä. Miehet ei käyttäydy kuin teinit.

      • Anonyymi

        Eli miehet ei käyttäydy kuin teinit, mutta jätkien (mitä ikinä se tässä tapauksessa tarkoittaakaan) keskellä kasvaminen tekee yliseksuaaliseksi? Aika ääristiriitainen teksti, mitä voisi ruotia yhdestä jos toisestakin kulmasta, esimerkiksi körttiläisyhteisössä vinoon kasvamisesta lähtien ahdistuneen ahdasmieliseksi, mutta kuka jaksaa vaivautua


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli miehet ei käyttäydy kuin teinit, mutta jätkien (mitä ikinä se tässä tapauksessa tarkoittaakaan) keskellä kasvaminen tekee yliseksuaaliseksi? Aika ääristiriitainen teksti, mitä voisi ruotia yhdestä jos toisestakin kulmasta, esimerkiksi körttiläisyhteisössä vinoon kasvamisesta lähtien ahdistuneen ahdasmieliseksi, mutta kuka jaksaa vaivautua

        Ja tämä tietenkin sivusta, miehen kirjoittamaan kevytmieliseen sekä pehmopornahtavaan trollaukseen eli aloitukseen ei ole niin ikään erityistä kommentoitavaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli miehet ei käyttäydy kuin teinit, mutta jätkien (mitä ikinä se tässä tapauksessa tarkoittaakaan) keskellä kasvaminen tekee yliseksuaaliseksi? Aika ääristiriitainen teksti, mitä voisi ruotia yhdestä jos toisestakin kulmasta, esimerkiksi körttiläisyhteisössä vinoon kasvamisesta lähtien ahdistuneen ahdasmieliseksi, mutta kuka jaksaa vaivautua

        Tarkoittaa sitä, että on tottununut teinipoikamaisiin miehiin eli läähättäjiin eikä tiedä muusta.


    • Anonyymi

      ❤...😘

    • Anonyymi

      Hyi kamalaa, pitäisikö mun siis panna sua! Ei ikinä, mieluummin katon nettipokee ja teen omakivaa.

      • Anonyymi

        Niin ei ainakaan saa sukupuolitautia


    • Anonyymi

      Epätoivottua huomiotako ajat sitten takaa, kai sen nyt tajuaa normaaleilla järjen lahjoilla varustettu ilman varmistelujakin.

      • Anonyymi

        Et ainakaan sinä tuntunut ymmärtävän tätä kirjoitusta vieläkään provoksi, mitä se sinusta kertoo


    • Anonyymi

      Oletko se muija sieltä missä nähtiin eilen?

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Haittaako nainen sinua, että mulla ei ole seksuaalisia haluja sua kohtaan? Onko se outoa? Et ole yhtään himottava nainen.

    • Anonyymi

      Ei haittaa kun et tule itseäsi minulle tyrkyttämään.Pysyt vaan kaukana minusta ja etsi uusi kohde.Tai syytän sinua seksuaallisesta ahdistelusta!

    • Anonyymi

      Puutteessa ollaa nyt syömään🥖

    • Anonyymi

      Et ole kuuma mies kuitenkaan.

      • Anonyymi

        Jos vahvistaa itseään tällaisella itsereflektiokirjoittelulla, niin todennäköisesti variksenpelättimetkin pelkää


    • Anonyymi

      Ei siinä sinällään ole mitään väärää, mutta toki joku voi ahdistua asiasta. Mie tuskin oon kuuma mies, vaikka voi joku varmaan niinkin ajatella. Saa silti haluta, ihan sukupuolesta riippumatta, kun ei se minulta ole mitenkään pois. Eri asia toki sitten, millä tavalla sen tuo esille, jos niin yleensäkään päättää tehdä.

    • Anonyymi

      En pidä kyllä yhtään, että minut nähdään lihanpalana. En harrasta irtosuhteita tai panosuhteita.

    • Anonyymi

      Haittaa ihan vitusti

    • Anonyymi

      Meni mielenterveys.

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      69
      2010
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      129
      1396
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1363
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1082
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      103
      932
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      348
      868
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      694
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      664
    Aihe