Kysymys haavemaihin

Anonyymi-ap

Hei haaveileva mukava nainen, miten meni viikonloppu?

222

1257

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei taida hän paikalla nyt olla

      • Anonyymi

        Ainahan hän on täällä. Varmaan kakalla ja akku loppunut veskissä. Odotan mukavaa täällä :).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainahan hän on täällä. Varmaan kakalla ja akku loppunut veskissä. Odotan mukavaa täällä :).

        En ole aina täällä. Olipa kivasti ajateltu varmasti juuri tuota tekemässä. :/


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainahan hän on täällä. Varmaan kakalla ja akku loppunut veskissä. Odotan mukavaa täällä :).

        Mikäs olis niin mukavaa ettäkö sitä kannattaisi odottaa


    • Anonyymi

      Mukavasti meni. Mietin tauotta miksi mies ei tullut juttelemaan silloin viime vuonna kun nähtiin toisemme kerran vilaukselta ja sen jälkeen aloimme kirjoitella täällä palstalla. :)

      • Anonyymi

        Kerrot tolle miehelle joka kerta eri tavalla tarinasi 🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerrot tolle miehelle joka kerta eri tavalla tarinasi 🤣

        Jos olenkin oikeasti mies ja tykkään miehistä. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerrot tolle miehelle joka kerta eri tavalla tarinasi 🤣

        Kaikki kirjoittajat eivät ole minua. Se täällä pitäisi muistaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki kirjoittajat eivät ole minua. Se täällä pitäisi muistaa.

        Ei tietenkään. Olen bi joten ei haittaa :).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tietenkään. Olen bi joten ei haittaa :).

        Ole ihan rauhassa mikä haluat olla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerrot tolle miehelle joka kerta eri tavalla tarinasi 🤣

        Sä taas uskot tähän tarinaan joka kerta, varmaan oikein vaanit tätä kerrontaa että pääset kuvittelemaan simppelinä ja hyvin ilkeänä ihmisenä omiasi😉 nähty jo moneen kertaan ja onko tuo ns riemu niin aitoa vai ns krotiilin kyyneleitä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sä taas uskot tähän tarinaan joka kerta, varmaan oikein vaanit tätä kerrontaa että pääset kuvittelemaan simppelinä ja hyvin ilkeänä ihmisenä omiasi😉 nähty jo moneen kertaan ja onko tuo ns riemu niin aitoa vai ns krotiilin kyyneleitä

        Vai että krokotiilin kyyneleet. Selvä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sä taas uskot tähän tarinaan joka kerta, varmaan oikein vaanit tätä kerrontaa että pääset kuvittelemaan simppelinä ja hyvin ilkeänä ihmisenä omiasi😉 nähty jo moneen kertaan ja onko tuo ns riemu niin aitoa vai ns krotiilin kyyneleitä

        Kuin reesu tsemppais itseään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerrot tolle miehelle joka kerta eri tavalla tarinasi 🤣

        Ja sekö ei puhu pissaliisalle sen puolesta, että mies trollaa kustannuksellasi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja sekö ei puhu pissaliisalle sen puolesta, että mies trollaa kustannuksellasi

        Pissaliisa. Käytätpä hassuja sanoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pissaliisa. Käytätpä hassuja sanoja.

        Autuaan lapsekas ihminen sitten


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Autuaan lapsekas ihminen sitten

        Vai että lapsekas. Onhan sekin sana jos toinenkin.


      • Anonyymi

        Si ei ainakaan ole musta kyse mä en ole kirjoitellu täällä viime vuonna muutaman kuukauden vasta kun ei ole muutakaan järkevää tekemistä ja näin ei ainakaan tee vahinkoa kellekkään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos olenkin oikeasti mies ja tykkään miehistä. :)

        Kun vai tiedostat sen itse etkä vai itse itsellesi oleta avoimesti himot kun on siitä mukavia että ne he eivät läpi miehiä samalla lailla kui nuo kaappihomot jotka pelkää si taas ihmisiä jotka ovat sinut seksuaalisuutensa kanssa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki kirjoittajat eivät ole minua. Se täällä pitäisi muistaa.

        Oletko itsekään aivan varma väitteestäsi mitäs jos kuitenkin kaikki kirjoitukset jotakin susta kertovat


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sä taas uskot tähän tarinaan joka kerta, varmaan oikein vaanit tätä kerrontaa että pääset kuvittelemaan simppelinä ja hyvin ilkeänä ihmisenä omiasi😉 nähty jo moneen kertaan ja onko tuo ns riemu niin aitoa vai ns krotiilin kyyneleitä

        Mä kuvittelen aina omiani😉 ei ole mitään asiaa jota en osaisi kaksimielisesti ajatella🙃😘


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pissaliisa. Käytätpä hassuja sanoja.

        Taisi muokkautua josai kohti "siideripissis"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos olenkin oikeasti mies ja tykkään miehistä. :)

        Kysyin tuota asiaa sinulta jo ensi kertaa tavatessamme. Vastasit kieltävästi.
        Eli olet både och.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos olenkin oikeasti mies ja tykkään miehistä. :)

        Kysyin tuota asiaa sinulta jo ensi kertaa tavatessamme. Vastasit kieltävästi.
        Eli olet både och.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos olenkin oikeasti mies ja tykkään miehistä. :)

        Kysyin tuota asiaa sinulta jo ensi kertaa tavatessamme. Vastasit kieltävästi.
        Eli olet både och.
        Lisäksi taidat olla aika hyvä ihmisten hyväksikäyttäjä ahdingoissasi ilman huonoa omaatuntoa: mm. rahasotkut, katkotut sillat entisiin työnantajiin jne.
        Salaisuuksia täynnä.
        Viehättävä ulkoisesti ja alkuun sisäisestikin, kunnes saat loukkuun. Saat hyötysi.
        Sitten totaalistoppi: puhumattomuus, vetäytyvyys, tunnekylmyys, täysvälinpitämättömyys.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko itsekään aivan varma väitteestäsi mitäs jos kuitenkin kaikki kirjoitukset jotakin susta kertovat

        Nämä yölliset ahdistuneen oloiset purkaukset kertoo siitä, että sinulla on jotain vaikeuksia henkilökohtaisessa elämässäsi omien väitteidesi suhteen ja tuleva viikon alku tuntuu olevan jokin suvantovaihe, jolloin yö menee pohtiessa miten itsensä käytäville kävelyyn keräisi. Sivusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kysyin tuota asiaa sinulta jo ensi kertaa tavatessamme. Vastasit kieltävästi.
        Eli olet både och.
        Lisäksi taidat olla aika hyvä ihmisten hyväksikäyttäjä ahdingoissasi ilman huonoa omaatuntoa: mm. rahasotkut, katkotut sillat entisiin työnantajiin jne.
        Salaisuuksia täynnä.
        Viehättävä ulkoisesti ja alkuun sisäisestikin, kunnes saat loukkuun. Saat hyötysi.
        Sitten totaalistoppi: puhumattomuus, vetäytyvyys, tunnekylmyys, täysvälinpitämättömyys.

        Että joku vastasi kieltävästi siihen, että hän on mies ja tykkää miehistä? Jotkut asiat voisi olla hyvä oppia päättelemään ihan järjen kannalta ja on mahdollista, että nämä miehen monologit itsensä kanssa kuuluu tähän konseptiin. Niin mukavaa kun näihin tarinallisuuksiin voikin olla paeta elämän lonkeronharmaata arkea tms


    • Anonyymi

      Viikonloppu meni hyvin kiitos kysymästä. Miten sinulla? :)

      • Anonyymi

        Ihan kivasti meni. Yksikään kommentti ei ole sitten tässä multa. Tyhmiä ja ilkeitä kommentteja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan kivasti meni. Yksikään kommentti ei ole sitten tässä multa. Tyhmiä ja ilkeitä kommentteja.

        Tottahan ne on. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan kivasti meni. Yksikään kommentti ei ole sitten tässä multa. Tyhmiä ja ilkeitä kommentteja.

        Oli aika erikoisia kommentteja kyllä. :D en osaa ottaa itseeni oikein mitään kun on jo tarpeeksi tallattu muutenkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oli aika erikoisia kommentteja kyllä. :D en osaa ottaa itseeni oikein mitään kun on jo tarpeeksi tallattu muutenkin.

        Oletko sinä M mies 🤍🤍🤍 ? Tällaiset sydämet on sinulle yksinoikeudella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko sinä M mies 🤍🤍🤍 ? Tällaiset sydämet on sinulle yksinoikeudella.

        Joo no eipä täällä M miestä taida olla ja minäkin nainen tuossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oli aika erikoisia kommentteja kyllä. :D en osaa ottaa itseeni oikein mitään kun on jo tarpeeksi tallattu muutenkin.

        Vähän sekavaa on taas. Kaikki sotkijat paikalla. No eipä täällä kannata kenekään sanomisista itseensä ottaa, kiusaavat kun ei muutakaan osaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vähän sekavaa on taas. Kaikki sotkijat paikalla. No eipä täällä kannata kenekään sanomisista itseensä ottaa, kiusaavat kun ei muutakaan osaa

        Ne yrittää kiusata. Ei ne minun ihon alle pääse. Mutta miten meni viikonloppu? :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vähän sekavaa on taas. Kaikki sotkijat paikalla. No eipä täällä kannata kenekään sanomisista itseensä ottaa, kiusaavat kun ei muutakaan osaa

        Kerkeätkö valvomaan miten myöhään? Nuo sotkijat varmaan menevät nukkumaan suurin osa jo aikaisin kun maanantai edessä. Tai sitten eivät ole töissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ne yrittää kiusata. Ei ne minun ihon alle pääse. Mutta miten meni viikonloppu? :)

        Ihan kivasti meni, nopeasti niin kuin aina :). Tuli oltua ulkona paljon. Kyl mä nyt varmaan viel jonkun aikaa valvon, pari tuntia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan kivasti meni, nopeasti niin kuin aina :). Tuli oltua ulkona paljon. Kyl mä nyt varmaan viel jonkun aikaa valvon, pari tuntia

        Nopeasti tosiaan. Voi kun olisi enemmän aikaa tai ajan voisi pysäyttää. :) kiva jos on ulkoiltu minäkin taisin käydä ulkoilemassa. Minäkin vielä jonkun aikaa hereillä. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nopeasti tosiaan. Voi kun olisi enemmän aikaa tai ajan voisi pysäyttää. :) kiva jos on ulkoiltu minäkin taisin käydä ulkoilemassa. Minäkin vielä jonkun aikaa hereillä. :)

        Se varmaan vaikuttaa kun pimeä tulee nopeesti. Tuntuu et päivä menee vauhdilla. Kiva kun olit ulkoilemas :).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se varmaan vaikuttaa kun pimeä tulee nopeesti. Tuntuu et päivä menee vauhdilla. Kiva kun olit ulkoilemas :).

        Sekin varmasti vaikuttaa. :) pelkään ettei minun aika riitä mihinkään ja kaikki suunnitelmat menevät sen takia pieleen. Mutta en osaa sanoa. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sekin varmasti vaikuttaa. :) pelkään ettei minun aika riitä mihinkään ja kaikki suunnitelmat menevät sen takia pieleen. Mutta en osaa sanoa. :)

        Mitä suunnittelmia, jotain sen miehen suhteen? :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä suunnittelmia, jotain sen miehen suhteen? :)

        Se mies on vain sellainen suunnitelma että tulee jos on tullakseen. Eli törmätään ja puhutaan jos niin tapahtuu ja tuntuu luonnolliselta. Mutta ihan oman elämän rakennan ja suunnittelen. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se mies on vain sellainen suunnitelma että tulee jos on tullakseen. Eli törmätään ja puhutaan jos niin tapahtuu ja tuntuu luonnolliselta. Mutta ihan oman elämän rakennan ja suunnittelen. :)

        Se kuulostaa ihan järkevältä. :) Vieläkö oot ajatellut työpaikan vaihto jossaa kohtaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se kuulostaa ihan järkevältä. :) Vieläkö oot ajatellut työpaikan vaihto jossaa kohtaa?

        Katsotaan nyt. En osaa vielä sanoa. :) kaikki ajallaan. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se kuulostaa ihan järkevältä. :) Vieläkö oot ajatellut työpaikan vaihto jossaa kohtaa?

        Tuolla alempana on näköjään joku h nainen varattu. Sanoo poikaystävän olevan ilkeä. Kannattaa kysellä. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katsotaan nyt. En osaa vielä sanoa. :) kaikki ajallaan. :)

        Niin se menee :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin se menee :)

        Ajattelin elää hetken kerrallaan. Harmi kun olen aika hitaasti kaiken tajuava. Kun olisi selkeät kaikki ajatukset niin voisi ajatella selkeämmin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ajattelin elää hetken kerrallaan. Harmi kun olen aika hitaasti kaiken tajuava. Kun olisi selkeät kaikki ajatukset niin voisi ajatella selkeämmin.

        Tuollainen ajatus kuulostaa hyvältä. Ei kai kellään ole aina selkeät ajatukset :).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuollainen ajatus kuulostaa hyvältä. Ei kai kellään ole aina selkeät ajatukset :).

        Ei niin. Tuntuu vain että elämää on mennyt hukkaan monta vuotta. :/


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuollainen ajatus kuulostaa hyvältä. Ei kai kellään ole aina selkeät ajatukset :).

        Kysele tuolta hlta lisää voi se olla se sinun nainen. :) pääsette juttelemaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei niin. Tuntuu vain että elämää on mennyt hukkaan monta vuotta. :/

        Nii, tää on tällasta jatkuvaa oppimista tää elämä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kysele tuolta hlta lisää voi se olla se sinun nainen. :) pääsette juttelemaan.

        Ei tainnut olla :(


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nii, tää on tällasta jatkuvaa oppimista tää elämä

        Niinhän se on. :/ tuntuu ettei mikään oikein riitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tainnut olla :(

        Voi höh. Olisipa ollut kun noin moni tunniste osui.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi höh. Olisipa ollut kun noin moni tunniste osui.

        Taisi vaan olla kiusaaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinhän se on. :/ tuntuu ettei mikään oikein riitä.

        Mitä tarkoitat?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taisi vaan olla kiusaaja

        Niin näköjään. Moni haluaisi sinut omia itselleen täällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin näköjään. Moni haluaisi sinut omia itselleen täällä.

        Miksi muka :). Mä oon vaan joku kaikkien muiden anonyymien joukossa :).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä tarkoitat?

        Siis ylipäätään kun jotain saa niin koko ajan haluaisi enemmän. Mihinkään ei tyydy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi muka :). Mä oon vaan joku kaikkien muiden anonyymien joukossa :).

        Kysy niiltä en tiedä. :D minäkin vain täällä olen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis ylipäätään kun jotain saa niin koko ajan haluaisi enemmän. Mihinkään ei tyydy.

        Sehän se :/ Pitäisi osata olla onnellinen siitä mitä on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sehän se :/ Pitäisi osata olla onnellinen siitä mitä on.

        Niin pitäisi mutta on vaikeaa. Aina jollakin on enemmän ja paremmin mitä itsellä on. Sitten jää harmittamaan kun on helppoa joillekin ja itselle ei.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin pitäisi mutta on vaikeaa. Aina jollakin on enemmän ja paremmin mitä itsellä on. Sitten jää harmittamaan kun on helppoa joillekin ja itselle ei.

        Kuten mitä? Onko ne onnellisempia kuin sinä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuten mitä? Onko ne onnellisempia kuin sinä?

        Siis ihan kaikkea. Menestymistä ja pelkkää ilotulitusta koko elämä. Minulla se on vain ylä ja alamäkeä. Kaikkea mielenvikaistakin. Olo on vain aina epävarma ja että väheksytäänkö kaikkea mitä teen. Kukaan ei taida olla aidosti mukana elämässä muuten kuin haluavat vain tuntea olevansa parempia minun kustannuksella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuten mitä? Onko ne onnellisempia kuin sinä?

        Minulle on kaikki ollut niin vaikeaa. Mikään ei ole selvää ollut koskaan eikä tukeakaan minkään suhteen ole aiemminkaan saanut. Kukaan ei ole minulle tullut kertomaan kuinka kannattaisi lähteä tekemään mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis ihan kaikkea. Menestymistä ja pelkkää ilotulitusta koko elämä. Minulla se on vain ylä ja alamäkeä. Kaikkea mielenvikaistakin. Olo on vain aina epävarma ja että väheksytäänkö kaikkea mitä teen. Kukaan ei taida olla aidosti mukana elämässä muuten kuin haluavat vain tuntea olevansa parempia minun kustannuksella.

        No ei varmasti ole noin. Kyllä sun kaverit ja perhe susta välittää oikeasti. Minä en ainakaan väheksy sua ja olen ollut tosi syvissä vesissä itsekin joskus mieleni kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulle on kaikki ollut niin vaikeaa. Mikään ei ole selvää ollut koskaan eikä tukeakaan minkään suhteen ole aiemminkaan saanut. Kukaan ei ole minulle tullut kertomaan kuinka kannattaisi lähteä tekemään mitään.

        Omalla kohdalla mun täytyi vaan alkaa luottaa itseeni. Luottaa siihen mikä minusta tuntuu oikealta. Monet ongelmani johtuivat siitä etten luottanut itseeni


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei varmasti ole noin. Kyllä sun kaverit ja perhe susta välittää oikeasti. Minä en ainakaan väheksy sua ja olen ollut tosi syvissä vesissä itsekin joskus mieleni kanssa.

        Enpä tiedä. Tuntuu ettei ole ketään aitoa elämässä muuten kuin perhe. Et sinä ole väheksynyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Omalla kohdalla mun täytyi vaan alkaa luottaa itseeni. Luottaa siihen mikä minusta tuntuu oikealta. Monet ongelmani johtuivat siitä etten luottanut itseeni

        Mutta kun ei itsekään tiedä mitä haluaa. Ei ole mitään halua mihinkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta kun ei itsekään tiedä mitä haluaa. Ei ole mitään halua mihinkään.

        On sulla varmasti asioita mitä tykkäät tehdä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enpä tiedä. Tuntuu ettei ole ketään aitoa elämässä muuten kuin perhe. Et sinä ole väheksynyt.

        En tietenkään voi tietää sun tilannetta mutta voisiko olla että se on vain sinun omaa ajatusta että ketään ei kiinnostaisi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On sulla varmasti asioita mitä tykkäät tehdä?

        Ei mitään sellaista kovin aikaansaavaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tietenkään voi tietää sun tilannetta mutta voisiko olla että se on vain sinun omaa ajatusta että ketään ei kiinnostaisi?

        On ne törkeitäkin minua kohtaan ja tunnen sen voimakkaasti. Jotenkin otan itseeni tosi helposti kaiken negatiivisen kommentin en täällä mutta kaikkialla muualla. Jopa katse ja äänensävykin voi olla loukkaava.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei mitään sellaista kovin aikaansaavaa.

        No ei mullakaan oo, mut tarviiks olla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei mullakaan oo, mut tarviiks olla?

        No ehkä ei. En tiedä kun on tietyt asiat mitä pitäisi tehdä että olisi normaali mutta kun ei koe niin on vaikeaa. Pitäisi olla sosiaalisempi muutenkin ja sekin on jo vaikeaa minulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ehkä ei. En tiedä kun on tietyt asiat mitä pitäisi tehdä että olisi normaali mutta kun ei koe niin on vaikeaa. Pitäisi olla sosiaalisempi muutenkin ja sekin on jo vaikeaa minulle.

        Sä oot töissä ainakin, mitä muuta pitäs tehdä et on normaali? Mikä on se yleinen käsitys normaaliudesta ja kuka sen määrittelee? :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On ne törkeitäkin minua kohtaan ja tunnen sen voimakkaasti. Jotenkin otan itseeni tosi helposti kaiken negatiivisen kommentin en täällä mutta kaikkialla muualla. Jopa katse ja äänensävykin voi olla loukkaava.

        Siis keiden katse?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sä oot töissä ainakin, mitä muuta pitäs tehdä et on normaali? Mikä on se yleinen käsitys normaaliudesta ja kuka sen määrittelee? :)

        En tiedä olla varmaan aina iloinen ja sosiaalinen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis keiden katse?

        Siis yleisesti kenen vaan joka katsoo ja puhuu. Olen vain niin outo ja kun vetäydyn niin haluan vain kadota kaikilta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis yleisesti kenen vaan joka katsoo ja puhuu. Olen vain niin outo ja kun vetäydyn niin haluan vain kadota kaikilta.

        Etkä ole outo. Ihmiset on erilaisia. Ja tuosta olen eri mieltä että pitäisi olla sosiaalinen ja aina iloinen. Ei kukaan oo aina ilonen ja toisille riittää vähempi sosiaalisuus. Tekiskö se sut sitte onnellisemmaksi jos oisit sosiaalisempi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkä ole outo. Ihmiset on erilaisia. Ja tuosta olen eri mieltä että pitäisi olla sosiaalinen ja aina iloinen. Ei kukaan oo aina ilonen ja toisille riittää vähempi sosiaalisuus. Tekiskö se sut sitte onnellisemmaksi jos oisit sosiaalisempi?

        Tavallaan kyllä koska minulle merkitsee paljon mitä muut minusta ajattelevat. Ja jos en ole samanlainen kuin muut niin pidetään vain outona.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tavallaan kyllä koska minulle merkitsee paljon mitä muut minusta ajattelevat. Ja jos en ole samanlainen kuin muut niin pidetään vain outona.

        En olee samaa mieltä. Ei pidetä outona. En ole ammattilainen, mutta mun mielestä sun täytyy löytää nyt se mitä sä haluat ite olla, eikä miettiä mitä muut ajattelee. Vai pidätkö sä mua ihan outona jos sanon noin? En minä oo mikään rikas menestyjä, ei mulla oo paljoo kavereita eikä mulla oo edes parisuhdetta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En olee samaa mieltä. Ei pidetä outona. En ole ammattilainen, mutta mun mielestä sun täytyy löytää nyt se mitä sä haluat ite olla, eikä miettiä mitä muut ajattelee. Vai pidätkö sä mua ihan outona jos sanon noin? En minä oo mikään rikas menestyjä, ei mulla oo paljoo kavereita eikä mulla oo edes parisuhdetta.

        Niin tai löytää sopiva piiri mikä sopii minulle. En pidä sinua outona. Kyllähän sinä olet menestyjä ainakin jos et vielä rikas. Ja kavereita kuitenkin on se yksikin riittää. Minulla on kavereita mutta ei ystäviä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin tai löytää sopiva piiri mikä sopii minulle. En pidä sinua outona. Kyllähän sinä olet menestyjä ainakin jos et vielä rikas. Ja kavereita kuitenkin on se yksikin riittää. Minulla on kavereita mutta ei ystäviä.

        Niin, oo rohkeest oma ittes niin kyllä varmasti löydät oikeita ystäviä, sähän oot kiva :) Ei mullakaan ole ketään ystävää kelle voisin tällee puhua. Oon sun palstaystävä :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, oo rohkeest oma ittes niin kyllä varmasti löydät oikeita ystäviä, sähän oot kiva :) Ei mullakaan ole ketään ystävää kelle voisin tällee puhua. Oon sun palstaystävä :)

        En kaikkien mielestä ole. Aika hankala persoona tulla toimeen. Mutta kyllä sinäkin löydät varmasti. Kiva että joku on juttelukaverina. :) en vain ole vieläkään täysin varma oletko se minun kaivattu. En vain pääse siitä ajatuksesta yli. :D hullu kun on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En olee samaa mieltä. Ei pidetä outona. En ole ammattilainen, mutta mun mielestä sun täytyy löytää nyt se mitä sä haluat ite olla, eikä miettiä mitä muut ajattelee. Vai pidätkö sä mua ihan outona jos sanon noin? En minä oo mikään rikas menestyjä, ei mulla oo paljoo kavereita eikä mulla oo edes parisuhdetta.

        Mutta kyllähän se rikkaus ja menestys helpottaa elämää jos niitä löytyy. Eikä siinä mitään ole jos myöntää sellainen olevansa. :) minä en ainakaan ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En kaikkien mielestä ole. Aika hankala persoona tulla toimeen. Mutta kyllä sinäkin löydät varmasti. Kiva että joku on juttelukaverina. :) en vain ole vieläkään täysin varma oletko se minun kaivattu. En vain pääse siitä ajatuksesta yli. :D hullu kun on.

        Me ollaan todettu etten ole kaivattusi :).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta kyllähän se rikkaus ja menestys helpottaa elämää jos niitä löytyy. Eikä siinä mitään ole jos myöntää sellainen olevansa. :) minä en ainakaan ole.

        Kyllä helpottaa, ei sitä voi kiistää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Me ollaan todettu etten ole kaivattusi :).

        Niin ollaan tyhmä pää ei usko mitään kun näkee vain yhden ihmisen kaiken takana. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä helpottaa, ei sitä voi kiistää

        Oletko sinä sitten? Helpottaisihan se.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko sinä sitten? Helpottaisihan se.

        No en tiedä, en nyt köyhäkään kai :).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin ollaan tyhmä pää ei usko mitään kun näkee vain yhden ihmisen kaiken takana. :D

        No kuin pohjosesta se mies on sitten? :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No en tiedä, en nyt köyhäkään kai :).

        Eli olet. Pidän kuitenkin että olet vaatimaton asian suhteen. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kuin pohjosesta se mies on sitten? :)

        En osaa sanoa siitä. Se voi olla missä vaan nykypäivänä kun en ole nähnyt kuin pikaisesti vain sattumalta lähiaikoina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En osaa sanoa siitä. Se voi olla missä vaan nykypäivänä kun en ole nähnyt kuin pikaisesti vain sattumalta lähiaikoina.

        No missä se sillon oli?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli olet. Pidän kuitenkin että olet vaatimaton asian suhteen. :)

        En mä oo mikään rikas :) Ihan toimeentuleva, mutten mikään rikas :).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No missä se sillon oli?

        Ihan vain satunnaisessa paikassa missä satuin käymään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En mä oo mikään rikas :) Ihan toimeentuleva, mutten mikään rikas :).

        Hyvätuloinen kuitenkin. :) ehkä myöhemmin voit ollakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan vain satunnaisessa paikassa missä satuin käymään.

        Niin mutta missä päin Suomea? :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvätuloinen kuitenkin. :) ehkä myöhemmin voit ollakin.

        Niin, saa nähdä :).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin mutta missä päin Suomea? :)

        Ihan missä ollaan ennen nähty.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, saa nähdä :).

        Toivotaan niin. Tai siis että kaikkea hyvää tapahtuisi elämääsi. Minulla tuskinpa vaan. Ei minusta taida olla mihinkään. :(


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivotaan niin. Tai siis että kaikkea hyvää tapahtuisi elämääsi. Minulla tuskinpa vaan. Ei minusta taida olla mihinkään. :(

        Kiitos. On susta vaikka mihin kun vaat uskot itseesi :).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivotaan niin. Tai siis että kaikkea hyvää tapahtuisi elämääsi. Minulla tuskinpa vaan. Ei minusta taida olla mihinkään. :(

        Mitä sitten ajattelisit jos olisinkin se kaivattusi? Kysyn vaan ihan teoreettisesti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos. On susta vaikka mihin kun vaat uskot itseesi :).

        Toivotaan. Pitää vain toivoa parasta. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä sitten ajattelisit jos olisinkin se kaivattusi? Kysyn vaan ihan teoreettisesti

        Olisihan se ihme. En osaa oikein ajatella. Minä nyt en se hoo ole mutta entä mitä ajattelisit jos olisin? :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisihan se ihme. En osaa oikein ajatella. Minä nyt en se hoo ole mutta entä mitä ajattelisit jos olisin? :)

        Ajattelisin että meissä on paljo samaa ja että onpa hän mukava sen lisäksi että on nättikin ja haluaisin tavata :).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ajattelisin että meissä on paljo samaa ja että onpa hän mukava sen lisäksi että on nättikin ja haluaisin tavata :).

        En minä kyllä varmaan mikään nätti ole mutta hän varmasti on. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minä kyllä varmaan mikään nätti ole mutta hän varmasti on. :)

        No varmasti olet nätti. Jokainen on kaunis omalla tavallaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No varmasti olet nätti. Jokainen on kaunis omalla tavallaan

        Niin en vain pidä itseäni mitenkään kauniina. Vaikeaa. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin en vain pidä itseäni mitenkään kauniina. Vaikeaa. :)

        Varmasti oot :). Mut kai se pitäs mennä nukkumaa että jaksaa taas. Hyvää yötä :).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä sitten ajattelisit jos olisinkin se kaivattusi? Kysyn vaan ihan teoreettisesti

        Mutta tähän vielä että jos tietäisin varmuudella ei siis vain epäillykseni lisäksi sinun olevan hän niin olisi entistä vaikeampi törmätä jossain. Mutta toisaalta helpottavaa kun ajattelen hänen vain olevan niin täydellinen ja kun sinun kanssa jutellut niin se murentaisi sen kuplan. Se voisi jopa helpottaa näkemistä kun tietäisi ettei ole täydellinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmasti oot :). Mut kai se pitäs mennä nukkumaa että jaksaa taas. Hyvää yötä :).

        En tiedä. :) hyviä unia. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä. :) hyviä unia. :)

        Ei helveta. Nyt nämä kääntää asian niin, että ovatkin toisilleen ne kaivatut. Miten hatara ihmismieli oikein on? Siksi ne rakkaushuijauksetkin onnistuu. Ihmiset uskoo mihin vaan kunhan saisi olla rakastettu tai edes pidetty. Olette varsinaiset palstasankarit haavemaissanne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei helveta. Nyt nämä kääntää asian niin, että ovatkin toisilleen ne kaivatut. Miten hatara ihmismieli oikein on? Siksi ne rakkaushuijauksetkin onnistuu. Ihmiset uskoo mihin vaan kunhan saisi olla rakastettu tai edes pidetty. Olette varsinaiset palstasankarit haavemaissanne.

        Sitä voit omassa päässäsi miettiä. Jokuhan pitää tätäkin rakkaustarinana vaikka se on vain kahden mukavan juttelua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä voit omassa päässäsi miettiä. Jokuhan pitää tätäkin rakkaustarinana vaikka se on vain kahden mukavan juttelua.

        Nii johan sä dissasit ton äijän epätäydelliseksi :DD


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nii johan sä dissasit ton äijän epätäydelliseksi :DD

        Missä kohti on dissattu? Mukavahan tuo on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä kohti on dissattu? Mukavahan tuo on.

        Sähän sanoit et se on epätäydellinen toisinku siun kaivattusi joka on täydellinen. Aikamoinen isku itsetunnolle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sähän sanoit et se on epätäydellinen toisinku siun kaivattusi joka on täydellinen. Aikamoinen isku itsetunnolle.

        Minun kaivattua ajattelen täydellisenä mutta tuskin on kun tämä kupla puhkeaa. Juttelukaverista en ole sanonut että olisi epätäydellinen. Hän on täydellinen omalla tavallaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä voit omassa päässäsi miettiä. Jokuhan pitää tätäkin rakkaustarinana vaikka se on vain kahden mukavan juttelua.

        Entäs jos toinen olisi kaivattuni ja tunnistaisin tämän julkisen flirttailun. Se oli ehdoton ei hänelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nii johan sä dissasit ton äijän epätäydelliseksi :DD

        Tämä on eri kuin tuo helvata kommentoija. Joku nappasi kommenttini ja jatkoi kuin olisi minä. Ei samalta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä voit omassa päässäsi miettiä. Jokuhan pitää tätäkin rakkaustarinana vaikka se on vain kahden mukavan juttelua.

        Ei se ole vain kahden mukavan juttelua. Nainen kirjoittaa tuolla, että toivoo edelleen tämän olevan se mies.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entäs jos toinen olisi kaivattuni ja tunnistaisin tämän julkisen flirttailun. Se oli ehdoton ei hänelle.

        Voivoi ja näkkileipä. Ei meidän kaivatut ole täällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voivoi ja näkkileipä. Ei meidän kaivatut ole täällä.

        Miksi kaivattu ei voisi olla täällä siinä missä sinäkin? Säin äsken hapankorppua margariinilla, en voilla. voivoi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se ole vain kahden mukavan juttelua. Nainen kirjoittaa tuolla, että toivoo edelleen tämän olevan se mies.

        Tietysti sitä toivoisi kirjoittelevan vain sen oman kaivatun kanssa? Kaikki tekevät niin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi kaivattu ei voisi olla täällä siinä missä sinäkin? Säin äsken hapankorppua margariinilla, en voilla. voivoi

        No eipä vuoteen ole näkynyt molemmilla meillä vaikka tunnisteita kysellään ja kirjoitetaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietysti sitä toivoisi kirjoittelevan vain sen oman kaivatun kanssa? Kaikki tekevät niin.

        Lopeta. Nalle tietää jo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lopeta. Nalle tietää jo.

        Hohoijaa hyvät yöt ota pehmonallesi kainaloon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lopeta. Nalle tietää jo.

        Erehdyt nyt henkilöstä ja pahasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Erehdyt nyt henkilöstä ja pahasti.

        Olet hehkulamppu, mikäs siinä nallessa on vialla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Erehdyt nyt henkilöstä ja pahasti.

        Anna erehtyä jos haluaa. Helpottaa minua kun ei aina luulla tietyksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet hehkulamppu, mikäs siinä nallessa on vialla?

        Sovitaan vaikka niin. :D hehkun niin kuin hehkulamppu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anna erehtyä jos haluaa. Helpottaa minua kun ei aina luulla tietyksi.

        Luin tätä sivusta enkä ajatellut sua vaan itseäni :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet hehkulamppu, mikäs siinä nallessa on vialla?

        Kommenttini tuli sivusta, ei tuolta haavemaan naiselta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luin tätä sivusta enkä ajatellut sua vaan itseäni :)

        Antaa luulla miksi haluaa ei kiinnosta niin minua. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kommenttini tuli sivusta, ei tuolta haavemaan naiselta!

        Menkääs muualle keskustelemaan tai tee hehkulle oma aloitus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kommenttini tuli sivusta, ei tuolta haavemaan naiselta!

        Miten menee hehkulamppu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sovitaan vaikka niin. :D hehkun niin kuin hehkulamppu.

        No kysytäänpä nallelta niin saadaan varmuus... Runoilijanalle at gmailhan se oli?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Antaa luulla miksi haluaa ei kiinnosta niin minua. :)

        Et ole hehku eikä sinusta sitä tule koskaan. Pysy vaan itsenäsi kuten tähänkin asti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et ole hehku eikä sinusta sitä tule koskaan. Pysy vaan itsenäsi kuten tähänkin asti.

        Voin olla kuka haluan. Vaikka se hehku sitten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tottahan ne on. :)

        Jonkun kohdalla ainakin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten menee hehkulamppu

        Ihan kivasti. En todellakaan ole tuo enkä kirjoita tänne tuollaisia enää. Hehku on kuollut palstalla ja nallekin sen tietää. Nyt hyvää yötä. Älä sotke näitä meihin senkin Heedberi :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kysytäänpä nallelta niin saadaan varmuus... Runoilijanalle at gmailhan se oli?

        Sehän se oli. Eikun viestiä sinne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Menkääs muualle keskustelemaan tai tee hehkulle oma aloitus.

        Jaa :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan kivasti. En todellakaan ole tuo enkä kirjoita tänne tuollaisia enää. Hehku on kuollut palstalla ja nallekin sen tietää. Nyt hyvää yötä. Älä sotke näitä meihin senkin Heedberi :)

        Nallehan on toi mies osapuolipuoli tossa :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan kivasti. En todellakaan ole tuo enkä kirjoita tänne tuollaisia enää. Hehku on kuollut palstalla ja nallekin sen tietää. Nyt hyvää yötä. Älä sotke näitä meihin senkin Heedberi :)

        Aloit vttuilemaan. Asia selvä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko sinä M mies 🤍🤍🤍 ? Tällaiset sydämet on sinulle yksinoikeudella.

        J mies mu ehkäpä en kuitenkaan onneksi yksikään niistä täällä kaivatuista j miehistä tosin empä voi olla siitäkään täysin varma mu ainakaan mua ei ole onnistunu kukaan löytämään et ei yhtään hassumpi suoritus itseltäni


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan kivasti. En todellakaan ole tuo enkä kirjoita tänne tuollaisia enää. Hehku on kuollut palstalla ja nallekin sen tietää. Nyt hyvää yötä. Älä sotke näitä meihin senkin Heedberi :)

        Mä lähetin screenshotin nallelle jutuistasti ja tosta viestistäsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sehän se oli. Eikun viestiä sinne.

        Oikeen kehotat laittamaan viestiä, voi wttu ku nalle näkee


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ne yrittää kiusata. Ei ne minun ihon alle pääse. Mutta miten meni viikonloppu? :)

        Ihonalle on yllättävänkin helppo päästä kun vai vähäkin tuntee toista ni tietää mistä narusta vetää että kuppi kippaa si on noi mitkä pelkää virkavaltaa kun seurauksena on vankeustuomio kun lakia riittävästi rikkoo tai tekee vakavan rikoksen ja si niistä tulee kohta liian jumittuneita kun ei uskalleta mitään tehdä kun osata edes käyttäytyä niiden kohdalla ois kiva selvittää kuinka se purkautuu kun ne on tarpeeksi nurkkaan ajettu ja kuinka monella niistä on jo haku muutenkin päällä tavattaessa istumaan passitettavia niin sanotusti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerkeätkö valvomaan miten myöhään? Nuo sotkijat varmaan menevät nukkumaan suurin osa jo aikaisin kun maanantai edessä. Tai sitten eivät ole töissä.

        Vieläkö ihte olet hereillä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloit vttuilemaan. Asia selvä.

        Sulla ei ole enää mitään väliä pieni palstatyttönen. Meillä on nallen kanssa jo jotain mistä sinä voit vain haaveilla. Luottamus. Tämä viestiketju ei liity minuun eikä mikään muukaan sinun maalittajan kakanheittely. Hyvästi.


      • Anonyymi

        No kannattaa varmaan selittää nallelle kaikki viestisi on screen shotattu ja lähetetty nallelle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voin olla kuka haluan. Vaikka se hehku sitten.

        Sehän se varmasti olisi kivaa. Et voi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oikeen kehotat laittamaan viestiä, voi wttu ku nalle näkee

        Ei se niitä edes lue. Sinä ja kaikki känniset hahmosi menee meillä molemmilla suoraan roskapostiin. Häippäsen nyt. Pidähän palsta pystyssä ja muista kirjoitella myös hehkuna ja nallena kuten tähänkin asti. Meitä se ei enää liikuta :) Tämä ei siis teille haavemaan tyypeille vaan tuolle yhdelle palstan monipersoonalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sulla ei ole enää mitään väliä pieni palstatyttönen. Meillä on nallen kanssa jo jotain mistä sinä voit vain haaveilla. Luottamus. Tämä viestiketju ei liity minuun eikä mikään muukaan sinun maalittajan kakanheittely. Hyvästi.

        Mitäs muuten teet ikävä palstalla sitten? Nalle olikin pettymys? Vai ootko mustis et nalle on tääl? Vai ehkä tääl onkin joku nalle kivempi ja haluatkon sen :DDD


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis ihan kaikkea. Menestymistä ja pelkkää ilotulitusta koko elämä. Minulla se on vain ylä ja alamäkeä. Kaikkea mielenvikaistakin. Olo on vain aina epävarma ja että väheksytäänkö kaikkea mitä teen. Kukaan ei taida olla aidosti mukana elämässä muuten kuin haluavat vain tuntea olevansa parempia minun kustannuksella.

        Mitä elämä on muuta kuin ylä ja alamäkeä joskus menee hyvin ja joskus taas hyvin huonosti sekin on sydänpysähdys jos sinusrytmi näyttää tasasta viivaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se niitä edes lue. Sinä ja kaikki känniset hahmosi menee meillä molemmilla suoraan roskapostiin. Häippäsen nyt. Pidähän palsta pystyssä ja muista kirjoitella myös hehkuna ja nallena kuten tähänkin asti. Meitä se ei enää liikuta :) Tämä ei siis teille haavemaan tyypeille vaan tuolle yhdelle palstan monipersoonalle.

        Mitäs muuten teet ikävä palstalla sitten? Nalle olikin pettymys? Vai ootko mustis et nalle on tääl? Vai ehkä tääl onkin joku nalle kivempi ja haluatkon sen :DDD täh


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enpä tiedä. Tuntuu ettei ole ketään aitoa elämässä muuten kuin perhe. Et sinä ole väheksynyt.

        Sekin on jo enemmän kuin mitä monella muulla on kaikilla kun ei ole perhettä tai sukulaisia tukena kun toiset ovat itse pilanneet välinsä sukulaisiinsa ja kenellä mistäkin syystä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tavallaan kyllä koska minulle merkitsee paljon mitä muut minusta ajattelevat. Ja jos en ole samanlainen kuin muut niin pidetään vain outona.

        Mitäkö sillä on väliä mitäkö muut meistä ajattelevat miksi pitäisi sen antaa määrittää oma elämä itselle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oikeen kehotat laittamaan viestiä, voi wttu ku nalle näkee

        ei ollut mun kommentti se. Sua viedään kuin pässiä narussa täällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se niitä edes lue. Sinä ja kaikki känniset hahmosi menee meillä molemmilla suoraan roskapostiin. Häippäsen nyt. Pidähän palsta pystyssä ja muista kirjoitella myös hehkuna ja nallena kuten tähänkin asti. Meitä se ei enää liikuta :) Tämä ei siis teille haavemaan tyypeille vaan tuolle yhdelle palstan monipersoonalle.

        Taasko juttumies on toraantunut itsensä kanssa, no mutta jospa johonkin sovitteluun pääsette


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nallehan on toi mies osapuolipuoli tossa :D

        Ei ole todellista, että joku yötä myöten ns ratkoo monologimiehen arvoituksia. *tutorial*


    • Anonyymi

      Sairaana meni..

    • Anonyymi

      Tässäkin juttelee vähintään kolme erityyppiä. Ota sit selvää kuka puhuu kenellekkin😅

      • Anonyymi

        Haavemaan M miehelle pusi pusi nusi nusi 🤍🤍🤍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haavemaan M miehelle pusi pusi nusi nusi 🤍🤍🤍

        Ap innostu.😅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haavemaan M miehelle pusi pusi nusi nusi 🤍🤍🤍

        Matti?


      • Anonyymi

        Hyvä jos ei saa selvää vaikka onhan se vähän sekavaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ap innostu.😅

        Kyllä mies kokee nyt olevansa m kirjaimella alkava. Sitä ajoit takaa, että AP on mies eikö näin riemukas ihminen, eikö näin? Hah haa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä mies kokee nyt olevansa m kirjaimella alkava. Sitä ajoit takaa, että AP on mies eikö näin riemukas ihminen, eikö näin? Hah haa

        Aloittaja on mies mutta ei Mmies.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloittaja on mies mutta ei Mmies.

        Tiedetään.


    • No nyt meni villiksi meno täällä.

      • Anonyymi

        Oletko sinä M mies 🤍🤍🤍?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oletko sinä M mies 🤍🤍🤍?

        Minun nimi alkaa J:llä.


      • Anonyymi

        Nykyään menee..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nykyään menee..

        Olen huomannut.


      • Anonyymi

        Mitä villiä tässä on? Näkyy olevan ihan normaali keskustelua palstalla.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Minun nimi alkaa J:llä.

        J nii kui Jorma vai tiesikkö että senkin voi leikata iha vai saksilla poikki ei tarvinne paljon voimaa kun ei siinä ole luuta ja verta tulee kuulemma kui sialta viiltäis kurkun auki en tiedä kun ei ole kokemusta kummastakaan 🤔


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Olen huomannut.

        Mitä olet huomannut


    • Anonyymi

      Sukulaisia on käynyt kylässä, pitämässä seuraa. ❤️

      • Anonyymi

        Josko ny jotai seuraa kaipaisi ni Eipä sitä seuraa pystyisi sukulaiset tarjoamaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Josko ny jotai seuraa kaipaisi ni Eipä sitä seuraa pystyisi sukulaiset tarjoamaan

        No ei juu ei. Mutta hyvä kun on sukulaisia lähellä.


    • Anonyymi

      Tuskin on minulle, mutta vastaan kuitenkin kun olen niitä haaveilu viestejä kirjoitellut.
      Minun viikonloppu meni oikeastaan töissä.
      Päiväunia nukkuessa ja kävelyllä käydessä. Ihan perus työviikon loppu, ei mitään erityistä...
      Miten sinun viikonloppu meni?

    • Anonyymi

      Ap on miun haavemaan Jii😘

      • Anonyymi

        Näkyypi olevan kyllä. Et ole ellet ole H nainen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näkyypi olevan kyllä. Et ole ellet ole H nainen?

        Oon 💕


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oon 💕

        H nainen jota kaipaa on varattu oletko sinäkin sellainen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        H nainen jota kaipaa on varattu oletko sinäkin sellainen?

        Joo, miun oma poikaystävä on ilkee :(


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, miun oma poikaystävä on ilkee :(

        Onpa harmillista. Miksi et eroa sitten? Täälläkin on j joka kaipaa h naista. Varattu on se h.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oon 💕

        Mistäpäin olet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistäpäin olet?

        Etelästä :).


      • Anonyymi

        Vttu oot säälittävä? Luuletko oikeest et joku sun hoo oisin :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vttu oot säälittävä? Luuletko oikeest et joku sun hoo oisin :D

        No tuollahan nuo tunnisteet osuvat. Varattu ja h nainen etelästä. Voisit ihan hyvin olla se h nainen jota kaipaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No tuollahan nuo tunnisteet osuvat. Varattu ja h nainen etelästä. Voisit ihan hyvin olla se h nainen jota kaipaa.

        En oo mikään hoo mies


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En oo mikään hoo mies

        Sinunhan piti olla h nainen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinunhan piti olla h nainen?

        Oon mä ♥️ joku tuli välii


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oon mä ♥️ joku tuli välii

        Ketä sinä täällä kaipaat jos olet varattu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ketä sinä täällä kaipaat jos olet varattu?

        Sua 💕


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sua 💕

        Ja mikähän mies mahdan olla? Mikä kirjain?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja mikähän mies mahdan olla? Mikä kirjain?

        T 😜


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        T 😜

        Väärä kirjain. Aloitus on jmieheltä eikä tltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etelästä :).

        Kuinka etelästä? Ei nyt koordinaatteja vaan lähin lampi alkaa kirjaimella ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuinka etelästä? Ei nyt koordinaatteja vaan lähin lampi alkaa kirjaimella ?

        Tää taitaa olla niitä palstarinssin juttuja.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tää taitaa olla niitä palstarinssin juttuja.

        Ja olipa onni että vilkaisin tännekin. Ei ole minun juttuja tässä ketjusssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tää taitaa olla niitä palstarinssin juttuja.

        Tai jonkin hänen persoonansa


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Ja olipa onni että vilkaisin tännekin. Ei ole minun juttuja tässä ketjusssa.

        No näky noita sun kirjoituksia olevan tuossa ylempänäkin onko dementia lääke jo otettu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No näky noita sun kirjoituksia olevan tuossa ylempänäkin onko dementia lääke jo otettu

        Niinpä esimerkiksi tämä kyseinen aloitus


    • Anonyymi

      Hyvää yötä haavemaahan. :)

      • Anonyymi

        Hyvää yötä kaikille tasapuolisesti. :)


    • Anonyymi

      *KEUHKOT TÄYTEEN*. HAIST! 😆💣💥

    • Anonyymi

      Luulempa että hänellä meni viikonloppu ihanasti jos pystyi keskittymään haaveisiinsa haave maailma kun on aina kauniimpi kuin todellisuus

    • Anonyymi

      Haavemaalle eikä maihin!

    • Anonyymi

      Miksi sinulla monologimies on näissä yksinpuheluissasi aina yksi ja sama agenda, eli esittää se naispuolinen hahmosi jotenkin epäedullisessa ja itseensä tyytymättömässä valossa. Projisoitko todellista minääsi näihin naisiin ja tsemppaat samalla miehenä itseäsi.

      • Anonyymi

        Siitä tässä täytyy olla kyse, että alemmuuskompleksi suhteessa naisiin on niin totaalinen, että sitä täytyy kompensoida tällä typerryttävällä sekä kaoottisella tavalla. Myös nämä hänen ns selkokieliset neuvoskelut itse itselleen puhuu sen puolesta monologeissaaan


      • Anonyymi

        Jatkan vielä jotta minä mieheksi luulija (08:28) olen vähän embleemi tässä kontekstissa. Olen myös absurdi vähän eeppinen mutta relevantti. Olen vain boheemi häntä bulvaania miestä kohtaan. Agendani on alla akuutisti urbaani ja ikonisen huIIu.


    • Anonyymi

      hassu juttu mutta voisi olla joku kauhuelokuva oikein jossa tytöt heittä ät kananmuunia jaq sotkevat kauhuelokuva sellainen

    • Anonyymi

      voisi olla hyvä kauhuelokuva josa tytöt jos on paha olo heittele4vät kananmunia

    • Anonyymi

      Jotenkin sekavaa höpinää koko ketju. Tai sit en vaan tajua . 🙈

    • Anonyymi

      Naurattaa ja säälittää.
      Aikuiset miehet tai "miehet".

      • Anonyymi

        Niin, tarkoitat varmaan näitä ”aikuisia” joiden tauot ja vapaa-ajat kuluu mielikuvituksen ja todellisuuden tajun kadottamisen yhteisvaikutuksen merkeissä


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      141
      1805
    2. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      113
      1405
    3. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      169
      1242
    4. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      88
      1227
    5. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      86
      1072
    6. Minä vaan masennun yksinäni

      Viettäkää mukava perjantai ilta ja kiva viikonloppu. 🌃🌞🐺💤
      Ikävä
      194
      1007
    7. Hyvää yötä naiselle.

      Olitko sä taas lihonut? Hyh Hyh mieheltä jonka tunnet
      Ikävä
      97
      943
    8. Ketä kaivattusi mielestäsi muistuttaa

      ulkonäöllisesti?
      Ikävä
      39
      849
    9. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      76
      818
    10. Venäjä lähettää 480 tuhannen sotilaan armeijan Suomen rajalle

      Miten Suomessa vastataan Venäjän uhkaan sotilaallisesti
      Maailman menoa
      192
      802
    Aihe