Olen kauhistellut useita hävyttömiä, rumia kommentteja näillä palstoilla. Ilmeisesti olen lukenut niitä liiaksi, sillä eräällä S24-palstalla kirjoitin todella rumasti toisesta tyypistä. Kaduttaa niin paljon. Ja tuli myös turpiin. Toivon, että minä ja kaikki muut vältämme törkypuheita ja epäystävällisyyttä. Lopetetaan tämä vuosi ja aloitetaan uusi vuosi hyväksyen ja rakastaen.
Häpeän käytöstäni
13
272
Vastaukset
- Anonyymi
Tottahan se on, että tyhmyys tarttuu. Kannatan hyvää käytöstä ja toisten mielipiteiden arvostamista. Hyvää, ystävällistä loppuvuotta.
- Anonyymi
Siivosti vaan.
Mitenkä ajattelit nyt lopettaa tämän vuoden?
- Anonyymi
Mutta näin anonyymeinähän me ihmiset olemme aidoimmillamme, sellaisia me sisimmässämme käytökseltämme olemme miten täällä kirjoitamme. Joku on toki tahallinen ns. trolli mutta noin muuten, ellei meillä olisi erilaisia kulttuurisia tms. rajoitteita kun tapaamme toisia ja juttelemme, puhuisimme samoin kuin täällä kirjoitamme, eli paljastaisimme todelliset ajatuksemme näyttelemisen sijaan.
- Anonyymi
Hykerryttävän hyvä huomio.
- Anonyymi
Luulisi että täällä anonyyminä olisi helpompi suoltaa näppäimistöltään mitä tahansa kelle tahansa, mutta aikoinaan jonkin aikaa facen ikäisteni ryhmissä tulin huomaamaan että siellä omalla naamalla esiintyen jopa törkeämmin kommentoitiin toiselle tuntemattomalle. Kauaa en jaksanut sitä touhua katsella kun poistuin, niistä "keskusteluista" ei saanut kuin pahan mielen lukiessa. Tällä palstalla en ihan sellaista ole nähnyt.
- Anonyymi
Kun jokainen pitää huolen omasta käyttäytymisestään, se riittää. Ei tarvitse neuvoa tai kasvattaa muita.
- Anonyymi
Kirjoitan anonyminä, enkä koskaan solvaa ketään. Ei mitään tarvetta. Ihan samoin kohtelen ihmisiä täällä kuin livenä.
- Anonyymi
Kokeile tätä harjoitellessasi solvausta
Kepun Käärijäinen hoitaa homman hyvin ja voi hyvin
https://pbs.twimg.com/media/FgytsswXEAAqkgY?format=jpg&name=4096x4096 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kokeile tätä harjoitellessasi solvausta
Kepun Käärijäinen hoitaa homman hyvin ja voi hyvin
https://pbs.twimg.com/media/FgytsswXEAAqkgY?format=jpg&name=4096x4096Muistan että kirjoitin kauan aikaa sitten rumasti jostain.
Tuli huono omatunto ja pyysin palstalla anteeksi.
Usein yritän auttaa jotenkin.
Siellä koneen takana on ihminen, jolla ei ole ketään jolta kysyä neuvoa ja saada kannustusta.
- Anonyymi
Se on kuin ihmisuhteissa jos elät negativiisten ihmisten piirissä se nekatiivisuus tarttuu todella. Sama on sanat luet paljon negativista tekstiä.Tarttu ja itse alat saman laiseksi.Sanat todella kuin kirjotukset tavalaan ruttoa.Levii kuin kulo valkea. Juuri itse jätin ystävän,Koska ei löydä kenestäkään ihmisestä mitään hyvää sanottavaa, Kuka jaksaa kunnella tuntemattomista ihmisistä pahan puhe?Tai ihmisitä jotka tiedän,mutta en halua olla tekemisissä en kulla hestä mitään.Mitä ihminen votaa arvostelemalla muita .aina etsien vikoja muista?
- Anonyymi
Ajattele asiaa näin, että se on terapiaa. Voit itse jälkikäteen vastata omaan kommenttiisi vaikka kritisoimalla sitä tai kysymällä ” itseltäsi” mikä on saanut toisen ilmaisemaan asioita negatiivisesti. Voi myös pyytää kommenton jälkeen anteeksi lukijoilta. Ja itseltäsi.
Olemme kuitenkin vain ihmisiä ja meillä kaikilla on tarve päästää höyryjä ulos, kun ketään ei nimetä, eikä kuvata tunnistettavasti, niin käytännössä kukaan ei voi oikeasti loukkaantua. Pahasti voi silti sanoa ja loukkaavasti noin ylipäätään ihmisistä, mutta ei sen tarkemmin yksilöidä.
Kaikilla ei ole mahdollisuuksia purkautua ystävien tai sukulaisten kanssa, jutella yhdessä jostain hiivatin ikävästä työkaverista joka kiusaa tai naapurista joka juoruaa ikävästi jne.
Hirvittävän paljon on eri syistä yksinjääneitä ihmisiä joilla ei ole ketään kenen kanssa purkaa mieltään. Täällä se on anonyyminä mahdollista.
Myös purkaa pahaa oloaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.32311539- 2174883
Tänään olisn uskaltanut
Ainakin luulen, kun tänään oli jotenkin varma olo. Olisin vähintään sanonut moi ja jos olisit ollut yksin olisin pyytäny112598- 1631928
- 1291901
Tiedäthän että
Pohdin paljon siirtymistä. Tulen surulliseksi tietyistä tai monistakin asioista. Siksi parempi kun saat elää vapaasti il131388Tiistaina nähdään.
Pitkästä aikaa. Minua on alkanut jännittää kovasti se näkeminen ja miten taas osaan olla. En tiedä yhtään oletko kiinnos921238Rattoisaa lauantai iltaa
Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa2411146Sinusta jäi lopulta kuitenkin hyvä kuva
Vaikka voit ajatella itsestäsi kaikkea, mitä siinä mylläkässä saattoi tapahtua, mutta näin se on. Seurasin kyllä, ja mon401060- 85954