Lisäravinteista ja muusta

Anonyymi-ap

Eräs tuttavani syö koko ajan kaikenlaisia lisäainepilleriä . Beetä ja ceetä ja deetä ja vaikka mitä. Myös hänellä on lääkärinkin määrämiä lääkkeitä. Sopivatko ne kaikki sekaisin. Kaikenmaailman linimenttiä puskee kehoonsa . Mitä mieltä olette ja onko esimerkiksi lähipiirissänne ollut vastaavaa

38

262

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋

      🍒 ­N­­­y­­m­f­­o­m­a­­­a­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17649886p

      🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞

    • Anonyymi

      Aivan hullua syödä mitään vitamiinipillereitä, rahantuhlausta.

      • Anonyymi

        Jos on muita lääkkeitä, pitäisi kait sekasotku tarkistaa.
        Jos on vajetta, luulisi olevan ihan oikeita oireita, mitä mistäkin vitamiinin puutteesta johtuu.
        Voi olla, että jotain lisäravinteita jotkut tarvitsevat, mutta taas kait lääkärin pitäisi arvioida. Oikeastaan lähtökohtana pitäisi olla jokin aito vaje, imeytymishäiriö tms.
        Tilanne jonkin leikkauksen jälkeen voi pistää kropan sekaisin. Raudat alhaalla, ferritiini alhaalla, kalium alhaalla, jne.
        Varmuuden vuoksi napsiminen on jokin outous korvien välissä.
        Monipuolinen ruoka mieluummin.
        Beng
        Heikohko kokemusasiantuntijuuteni tuskin ihan riittää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos on muita lääkkeitä, pitäisi kait sekasotku tarkistaa.
        Jos on vajetta, luulisi olevan ihan oikeita oireita, mitä mistäkin vitamiinin puutteesta johtuu.
        Voi olla, että jotain lisäravinteita jotkut tarvitsevat, mutta taas kait lääkärin pitäisi arvioida. Oikeastaan lähtökohtana pitäisi olla jokin aito vaje, imeytymishäiriö tms.
        Tilanne jonkin leikkauksen jälkeen voi pistää kropan sekaisin. Raudat alhaalla, ferritiini alhaalla, kalium alhaalla, jne.
        Varmuuden vuoksi napsiminen on jokin outous korvien välissä.
        Monipuolinen ruoka mieluummin.
        Beng
        Heikohko kokemusasiantuntijuuteni tuskin ihan riittää.

        Laiskat ei jaksa etsiä kuin pillereitä, kai.


    • Anonyymi

      Naisille tyypillistä luuvalon tarkkailu.

      • Anonyymi

        He siskollani kaapillinen rohtoja varmaan sataan eri puutos tautiin, varsinainen koe testi tyyyppi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        He siskollani kaapillinen rohtoja varmaan sataan eri puutos tautiin, varsinainen koe testi tyyyppi.

        Joo, naiset on herkkäuskoisempia humpuukiin.


    • Anonyymi

      Koska en ruuasta saa kaikkea tarvitsemaani otan aina päivittäin yhden kalaöljy- vitamiini- kivennäisaine kapselin, jota olen käyttänyt jo reilu 20 vuotta. Apua siitä on ollut mm. ihoni kuivumiseen ja rasvojen kanssa läträäminen joka pesun jälkeen jäi pois jo muutaman vuoden jälkeen. Ruokavalioni on rajallinen johtuen mm. allergioista, joten siksikin otan täydennystä purkista. Lääkkeitä vain vp lääke toistaiseksi.

      • Anonyymi

        Jos kyse on kalanmaksaöljystä, ei sekään ole hyväksi kaikille. Veren hyytyminen.
        Yksilöllistä.
        Ei voi yleistää, koska iän myötä tulee niitä vaivoja ehkä, mitä suvussakin on ollut.
        Minä ainakin tarkistaisin lääkäriltä tässä iässä kaikenlaiset extrat.
        Beng


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos kyse on kalanmaksaöljystä, ei sekään ole hyväksi kaikille. Veren hyytyminen.
        Yksilöllistä.
        Ei voi yleistää, koska iän myötä tulee niitä vaivoja ehkä, mitä suvussakin on ollut.
        Minä ainakin tarkistaisin lääkäriltä tässä iässä kaikenlaiset extrat.
        Beng

        No, tähän mennessä ei juuri vaivoja ole ollut ja suvun sairauksista en tiedä eikä edes kiinnosta tietää. En välttämättä enää edes haluaisi täällä tallustaa kuin 10 vuotta, sitten jo joutaisin pois.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos kyse on kalanmaksaöljystä, ei sekään ole hyväksi kaikille. Veren hyytyminen.
        Yksilöllistä.
        Ei voi yleistää, koska iän myötä tulee niitä vaivoja ehkä, mitä suvussakin on ollut.
        Minä ainakin tarkistaisin lääkäriltä tässä iässä kaikenlaiset extrat.
        Beng

        Kaikissa lisäaineissa on huonot puolensakin. Kyllä.


    • Anonyymi

      Ota lääkkees
      Mene lääkäriin
      Höpöttäjät

      Vesi on vaarallista ja aiheuttaa liikaa juotuna kuolema
      Ennen kuin ottaa käy lääkärissä
      Ota lääkkees varo vettä mene lääkäriin

      Perheenäiti kuoli juotuaan janoonsa vettä.
      Kiva jano kova

      https://youtu.be/esA2sCrMYhI

      • Anonyymi

        14:24
        Jos joi suovettä?
        Sua lähde kaunis katselen likeellä vettäsi...


      • Anonyymi

        Ihminen on suurimmaksi osaksi juuri vettä, ilman vettä emme kauaa pärjää, ilman ruokaa voi olla jopa kuukausia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihminen on suurimmaksi osaksi juuri vettä, ilman vettä emme kauaa pärjää, ilman ruokaa voi olla jopa kuukausia.

        Ei kun palstahullujen ohje on
        Mene lääkäriin
        Ota lääkkees


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kun palstahullujen ohje on
        Mene lääkäriin
        Ota lääkkees

        Hyvä ohjehan sekin on, jos tarttee lääkäriä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä ohjehan sekin on, jos tarttee lääkäriä.

        Niin. Kuinkahan paljon ihminen ihan itse kehittelee terveydelleen kaikenlaisia haittoja?
        Varsin kekseliäs on.
        Beng


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin. Kuinkahan paljon ihminen ihan itse kehittelee terveydelleen kaikenlaisia haittoja?
        Varsin kekseliäs on.
        Beng

        Tietoa tarvitaan aina ja yhä.


    • Anonyymi

      Olemme mieheni kanssa just tuollaisia, että nappaamme epäsäännöllisen säännöllisesti kaikkia perusvitamiineja , lisäksi k2 ja koliinia. Itselläni 76v on sydänlääkkeitä, ja kumppanilla 84v ei statiinia kummempaa , siis lääkärin määräyksestä.
      Syömme perusterveellistä kotiruokaa, mutta olemme pieniruokaisia.

      Todella olen Finelin sivulta katsonut ,että riittävästi ei ruuasta saa kaikkia vitamiineja . Lääkeyhteensopivuudet olen myös tarkastanut.

      Olemme molemmat normaalipainoisia , pienivatsaisia😂, kuntoilevia, puuhakkaita ”diginatiiveja”🤣👍

      • Anonyymi

        Otatko koliinin tablettina?


    • Anonyymi

      Luin äsken jutun 85v miehestä joka pyöräilee 40km lenkkejä, itse en jaksa nytkään evääni heiluttaa vaikka olen 71v. Missä vika, kun toiset jaksaa ja jaksaa.

      • Anonyymi

        Perintötekijät on roolissa, jotkut jaksaa enemmän, toiset vähemmän.


      • Anonyymi

        Aerobinen kynnys määräytyy ennen murrosiän päättymistä.
        Siihen asti harrastettu liikunta ratkaisee.
        Hyvä kynnys ei itsessään takaa myöhempien vuosien kuntoa vaan laiskottelu rappeuttaa.
        Sen sijaan nuorena rakentunut pohja antaa mahdollisuuden kunnon ylläpitämiseen ja väistämättömään hitaaseen laskun vanhempana.
        Lapsena otti päähän köyhän haja-asutusalueen mökin työt. Minulle tehtiin oma pieni lumilapiokin koska tehtäväni oli pitää auki polku mökistä pihan perälle puuceehen. Sama koski polttopuiden tekoa. Oma, pienempi saha ja kirves ja kylminä talviviikkoina meni kylmässä kuurissa muutama tunti.
        Ja kaikki muu. Koon ja voimien kasvettua tulivat työtkin rankemmiksi.
        +3km:n matka kansakouluun tapahtui metsän läpi mennen tullen. Jalan ja suksilla. Keväisin paluu kesti koska tullattiin lintujen pesät.
        Oppikoulussa sen huomasi sisäliikunnassa. Toimihenkilöiden kaupunkilaispoikien olevan pelkkää makaronia.

        En pyöräile mutta teen lihaskuntotreenejä 6 krt/vko.
        Punttitreenejä ei toimita selittääkään. Kaikki ymmärtänevät leuanvedon. Siinäkin on kaiken sortin sätkimistyylejä mutta yksi tapa on melko lahjomaton. Vedot kulmariipunnassa.
        Rekkiin roikkumaan. Jalat suorina edessä vaakatasossa tai mieluummin hieman ylempänä. Se asento pitäen vetelemään. Hauras vanhus vetää lämmittelymielessä 5:n sarjoja.
        Vatsalle rockia, hitaita 10:n sarjoja. Kroppa suorana eikä linkussa!
        Pitkää lankkupitoa. Päinmakuulle ( vatsalleen ) lattialle. Kädet eteen suoriksi kuten myös jalat. Paino kertaponnistuksella päkiöiden ja kämmenien varaan ILMAN polvi- tai kyynärpääavustusta. Siis suoraan edessä suorina olevien kämmenien ja suorien koipien päkiöiden varaan. Jotkut väittävät mahdottomaksi.
        Rekissä riippuen jalkojen nostoja SUORINA nilkat rekkiin ILMAN mitään alaretkua tai vauhtia.
        Jo parikymmentä vuotta ennen nykyistä 80v ikääni ymmärsin miksi oli helpohko aloittaa uudelleen 37:n rappiovuoden jälkeen.
        Jotain moittavaakin. Toinen polveni ja vastapäinen lonkkani ovat alkaneet huomauttelemaan kuormituksesta. Maksimit nyt tippuvat muutenkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Perintötekijät on roolissa, jotkut jaksaa enemmän, toiset vähemmän.

        "Perintötekijät" määräävät ehkä jotain, mutta eivät läheskään kaikkea. Ja geenejä voi narrata. Jos osaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Perintötekijät" määräävät ehkä jotain, mutta eivät läheskään kaikkea. Ja geenejä voi narrata. Jos osaa.

        Jotkut esim . lihoo tosi helposti, jotkut ei millään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jotkut esim . lihoo tosi helposti, jotkut ei millään.

        Lihominen ei johdu geeneistä / perimästä, vaan siitä, miten olet oppinut syömään ja liikkumaan- Huonot ruokailutavat ja vääränlainen ravinto takaavat liikakilot.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lihominen ei johdu geeneistä / perimästä, vaan siitä, miten olet oppinut syömään ja liikkumaan- Huonot ruokailutavat ja vääränlainen ravinto takaavat liikakilot.

        Kyllä perintötekijät ratkaisevasti määrää lihotko vai et, se on fakta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lihominen ei johdu geeneistä / perimästä, vaan siitä, miten olet oppinut syömään ja liikkumaan- Huonot ruokailutavat ja vääränlainen ravinto takaavat liikakilot.

        Saamme kukin synnyilahjana tietyn määrän rasvasoluja joiden lukumäärään emme enää myöhemminkään voi vaikuttaa. Ainoastaan niiden kokoon.
        Lukumäärä määräytyy sikiävaiheessa ja aivan varhaisimpina syntymän jälkeisinä aikoina.

        Vähemmän rasvasoluja > voi syödä huolettomammin!

        Synnyin valekuolleena läskipallerona, 4350g.
        Ensimmäisessä, 2 vuotisena otetussa valokuvassa olen michelin miehen mallinen, uskomaton läskipallero.
        Synnyin 1943 ja sodan jälkeisen ajan ravinto oli yksipuolista ja omatoimisuuteen parustuvaa, Köyhässä haja-asutusalueella asuvassa, vanhassa torpassa oli runsaasti päivittäiseen elämiseen liittyviä puuhia joihn penskat osallistuivat kykyjensä mukaan.
        Kolumatkaa ensimmäiset 4 vuotta oli 3km metsän läpi.
        Sen jälkeen 10km mutta silloin sain jo fillarin.
        Häpesin läskejäni.
        Murrosikään tuleminen oli varsinainen koettelemus. Reilu laardikerros, pönäkkä vatsa ja 17v alkaen yläpuolella koko tekarit. Koetteli luontoa. Estoista elämää.

        Kun tuli enemmän tietoa niin ryhdyin järjestelmällisesti säätelemään kaikkea suuhuni tunkemaa. Koko ikäni harrastamat liikuntamuodot auttoivat läskin vähentämisesä.
        Vielä hieman yli 3-kymppisenä sain kokemusperäisen ja havainnollisen kuvat rasvasolujen lukumäärän merkityksestä Minun ikäiseni ja kokoiseni kaveri laihtui 3kg vajaan 5:n viikon aikana yhteisellä teltta- automatkalla jonka aikana kulutuksemme ja syömisemme oli hyvin tarkasti samoja. Samoin myös ryyppäämisemme.
        Samana aikana minä lihoin 3kg. Painoeroa tuli 6kg.
        Myöhempinä vuosina kaveri kehitti johtajavatsan osittain oluen avustamana.
        Myös yksi työkaverini oli varsinainen läpipaskuri. Kun ihmettelimme hänen syömisiään niin heppu sanoi, että hänen isänsä on aivan samanlainen. Läskileipiä aamupäivällä ja ltapäivän kahvitauolla. Kourallisittain sokeripaloja yms.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saamme kukin synnyilahjana tietyn määrän rasvasoluja joiden lukumäärään emme enää myöhemminkään voi vaikuttaa. Ainoastaan niiden kokoon.
        Lukumäärä määräytyy sikiävaiheessa ja aivan varhaisimpina syntymän jälkeisinä aikoina.

        Vähemmän rasvasoluja > voi syödä huolettomammin!

        Synnyin valekuolleena läskipallerona, 4350g.
        Ensimmäisessä, 2 vuotisena otetussa valokuvassa olen michelin miehen mallinen, uskomaton läskipallero.
        Synnyin 1943 ja sodan jälkeisen ajan ravinto oli yksipuolista ja omatoimisuuteen parustuvaa, Köyhässä haja-asutusalueella asuvassa, vanhassa torpassa oli runsaasti päivittäiseen elämiseen liittyviä puuhia joihn penskat osallistuivat kykyjensä mukaan.
        Kolumatkaa ensimmäiset 4 vuotta oli 3km metsän läpi.
        Sen jälkeen 10km mutta silloin sain jo fillarin.
        Häpesin läskejäni.
        Murrosikään tuleminen oli varsinainen koettelemus. Reilu laardikerros, pönäkkä vatsa ja 17v alkaen yläpuolella koko tekarit. Koetteli luontoa. Estoista elämää.

        Kun tuli enemmän tietoa niin ryhdyin järjestelmällisesti säätelemään kaikkea suuhuni tunkemaa. Koko ikäni harrastamat liikuntamuodot auttoivat läskin vähentämisesä.
        Vielä hieman yli 3-kymppisenä sain kokemusperäisen ja havainnollisen kuvat rasvasolujen lukumäärän merkityksestä Minun ikäiseni ja kokoiseni kaveri laihtui 3kg vajaan 5:n viikon aikana yhteisellä teltta- automatkalla jonka aikana kulutuksemme ja syömisemme oli hyvin tarkasti samoja. Samoin myös ryyppäämisemme.
        Samana aikana minä lihoin 3kg. Painoeroa tuli 6kg.
        Myöhempinä vuosina kaveri kehitti johtajavatsan osittain oluen avustamana.
        Myös yksi työkaverini oli varsinainen läpipaskuri. Kun ihmettelimme hänen syömisiään niin heppu sanoi, että hänen isänsä on aivan samanlainen. Läskileipiä aamupäivällä ja ltapäivän kahvitauolla. Kourallisittain sokeripaloja yms.

        Seli-seli ... Jos sulla on rasvasoluja enemmän kuin laki sallii, sun olisi pitänyt / tulee pitää vielä isompi huoli siitä, mitä suustasi alas mätät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä perintötekijät ratkaisevasti määrää lihotko vai et, se on fakta.

        Eivät "määrää", ota selvää äläkä luulottele ja / tai elä menneissä luuloissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Seli-seli ... Jos sulla on rasvasoluja enemmän kuin laki sallii, sun olisi pitänyt / tulee pitää vielä isompi huoli siitä, mitä suustasi alas mätät.

        Sullakin on niitä soluja tarkalleen niin paljon kuin olet aikaan saanut.
        Mutta mittaustuloksiin.
        Kehon koostumus 06.06. 2022. Juu. juu. Vanhaa tietoa mutta oli ukkokin vanha. 78v.
        Rasva 12,9%. Alue 10 - 20.
        Vatsaontelon viskeraali 57,1. Yleinen tavoite 100 tai alle. Ikäiseni viitemaksi noin 150.
        Jotenkin olen tullut juttuun rusaiden rasvasolujeni kanssa.
        Lihasmassaa oli noin 1,25 x kokoiseni ukon ikään katsomaton keskiarvo.
        Koivet olivat näivettyneet koska ko. inbodyn mukaan ylävartalo / alavartalo olivat suuressa epätasapainossa. Mainosta lainaten: Mitenkäs se teidän tasapainonne ja %:ne on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sullakin on niitä soluja tarkalleen niin paljon kuin olet aikaan saanut.
        Mutta mittaustuloksiin.
        Kehon koostumus 06.06. 2022. Juu. juu. Vanhaa tietoa mutta oli ukkokin vanha. 78v.
        Rasva 12,9%. Alue 10 - 20.
        Vatsaontelon viskeraali 57,1. Yleinen tavoite 100 tai alle. Ikäiseni viitemaksi noin 150.
        Jotenkin olen tullut juttuun rusaiden rasvasolujeni kanssa.
        Lihasmassaa oli noin 1,25 x kokoiseni ukon ikään katsomaton keskiarvo.
        Koivet olivat näivettyneet koska ko. inbodyn mukaan ylävartalo / alavartalo olivat suuressa epätasapainossa. Mainosta lainaten: Mitenkäs se teidän tasapainonne ja %:ne on?

        Totta mooses multa löytyy kaikki solut, joita pitääkin eikä ikinä ole mitattu tuollaisia. Olen normaalipainoinen. Mutta jos tunkisin sisälleni pullat, kaakut, karkit, kaikenkarvaiset roskaruuat; mätöt ja moskat, en olisi lähelläkään normaali- ja ihannepainoani.

        Olen joskus ollut pyöreämpi, jotta tietänen, mistä puhun ja miten kannattaa ravintoaiheensa hoidella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta mooses multa löytyy kaikki solut, joita pitääkin eikä ikinä ole mitattu tuollaisia. Olen normaalipainoinen. Mutta jos tunkisin sisälleni pullat, kaakut, karkit, kaikenkarvaiset roskaruuat; mätöt ja moskat, en olisi lähelläkään normaali- ja ihannepainoani.

        Olen joskus ollut pyöreämpi, jotta tietänen, mistä puhun ja miten kannattaa ravintoaiheensa hoidella.

        En tunne sinua mutta minulla on muutamia tuttavia jotka näkevät peilistä sitä mitä toivovat.
        Luotettavasa paikassa, kalibroiduilla laitteilla tehdyt analyysit eivät ainakaan johda itsepetokseen.
        Normaalipaino? Se on hyvin yksilökohtainen käsite. Painoindeksi on suunta antava keskilukema,
        Painoindeksini on 27 mutta rasvani selvästi alle viitealueen puolivälin. Lihas nostaa painoa ( toivotulla tavalla ).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tunne sinua mutta minulla on muutamia tuttavia jotka näkevät peilistä sitä mitä toivovat.
        Luotettavasa paikassa, kalibroiduilla laitteilla tehdyt analyysit eivät ainakaan johda itsepetokseen.
        Normaalipaino? Se on hyvin yksilökohtainen käsite. Painoindeksi on suunta antava keskilukema,
        Painoindeksini on 27 mutta rasvani selvästi alle viitealueen puolivälin. Lihas nostaa painoa ( toivotulla tavalla ).

        Realisti näkee peilistä sen, mikä on totta ja todellista. En yleensä käy vaa'alla, mutta kokeilin töissä; alan olla jo turhankin kevyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tunne sinua mutta minulla on muutamia tuttavia jotka näkevät peilistä sitä mitä toivovat.
        Luotettavasa paikassa, kalibroiduilla laitteilla tehdyt analyysit eivät ainakaan johda itsepetokseen.
        Normaalipaino? Se on hyvin yksilökohtainen käsite. Painoindeksi on suunta antava keskilukema,
        Painoindeksini on 27 mutta rasvani selvästi alle viitealueen puolivälin. Lihas nostaa painoa ( toivotulla tavalla ).

        Painat 81 kiloa

        T. Luvuistapäättelijä

        Luvuis tapa attely on tärkeä ominaisuus, joka hahmottaa kes kusettelijoiden taustat ja maalimaa


    • Anonyymi

      Joku kysyi, otanko koliinin tapbletteina. Kyllä otan ,puolikkaan kerralla.

    • Anonyymi

      Kesä paljastaa armotta syöpöt. Iso nainen tiukoissa trikoissa. Tunnesyöppö monesti.

      • Anonyymi

        Kuka jaksaa itkeä toisten kiloista tai kilottomuudesta, menkää töihin!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      51
      3417
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      155
      2057
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      200
      1722
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      131
      1633
    5. 80
      1145
    6. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1104
    7. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      267
      1010
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      125
      959
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      919
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      72
      875
    Aihe