Parantajanainen hoisi olkapään

Anonyymi-ap

Onko muilla kokemuksia kaukohoidosta, sellasesta kaukoparantamisesta? Olen ihan hämmästynyt kun ysttävätär sellaseen patisti, kun olkapäätä johminut jo parisen vuotta, ei tahtonut saada enää laisinkaan nostettua ylös.
Sille Sastamalan näkijälle tai noitanaiseksi minun ystävä häntä vallan sanoo, Naomille, sain ajan viime viikolle, semmoisena kaukohoitona sen teki. Jutteli minun kanssa ensin hetken ja sano että nyt otahan hyvä rento asento, laitan energiaa tulemaan.

Pariin päivään ei olkapäässä huomannut juuri mitään muutosta, muuten tuli semmosia tuntemuksia ympäri vartalon, mutta lauantaina iltapäivällä huomasin oli särky kokonanaan poissa! Eilen kättä varovasti jumppasin ja nostelin ja ajattelin että varmaan on aamulla herätessä taas kipeä mutta ei ole. Ihan kestää nostella ja liikuttaa.

Meinaan vielä varmuuheks uuden ajankii ottaa, kattelen ensin miten tämä asettuu. Onhan tämä ihan ihmeellistä. Ystävätär oli hänellä käynyt joskus selkänsä takia mutta minulla ei ole oikein mahdollisuutta päästä paikalle niin ajattelin että kokeilen. Kyllä jo kiitosta laitoin menemään.

3

120

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vuosia sitten kävin tuollaisella parantajalla, hain apua kipeään selkääni, kun ei sitä suostuttu operoimaan. Kyllä se avun toi.
      Ensimmäisellä käynnillä jo auttoi mutta kävin yhteensä kolme kertaa, eikä ole sen koommin vaivannut.

      Ei niitä viitsi särkylääkkeitäkään ihan loputtomiin popsia.

    • Anonyymi

      Minä sain myös avun energiahoidosta kipeään käteeni. Lääkärin diagnoosi oli jäätynyt olkapää. Mitään en pystynyt tekemään ja söin vahvoja särkylääkkeitä. Kävin energiahoidossa ja käsi tuli heti paremmaksi. Kolme kertaa kävin peräkkäin ja siihen loppui kivut, siitä on nyt monta vuotta. Lääkäri arveli, että menee useita kuukausia paranemiseen, vuosikin joillakin. No, minulla meni pari viikkoa.

    • Anonyymi

      Minulle on kyseinen näkijäparantaja tehnyt kaukohoitona, koska ei ole ollut mahdollisuutta mennä luokseen. Nyt jo käyn ulkona mutta olin pitkään niin etten käynyt missään.

      Satunnaisesti nyt muutaman kuukauden ajan. Olin syvässä masennuksessa, loppuunpalanut, sanoi sille nimen burn out. Jäin töistä pois, koska en vaan enää jaksanut.

      Vointi on kohentunut huomattavasti. Kun alettiin, en jaksanut aamuisin edes pukea, hengailin vain joku pyjama tai golleket päällä. Tiedän jo, että tästä vielä toivun. Kiitos hänen.
      Olin joutunut kärsimään vuosia työpaikkakiusaamisesta, samalla työ muuttui koko ajan kuormittavammaksi. Toipuminen vie vielä pitkään, en uskalla edes ajatella, miten huonossa jamassa olin.

      Näin hänen ilmoituksensa fasebookissa, mietin monta päivää, ennen kuin varasin ajan. Heti kun kuulin hänen äänensä, tuli sellainen tunne, että hän pystyy auttamaan.

      Nyt olen jo katsellut työpaikkoja. samaan paikkaan en enää mene. Talouteni on onneksi ollut aika turvattu, joten olen noudattanut neuvoaan. Naomi sanoi että minulla on vielä pitkä matka takaisin itseni luo, että pitää olla itselleni armollinen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      78
      1805
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1689
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1504
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1193
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1184
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1172
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1136
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1121
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1119
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1104
    Aihe