Työpaikkaromanssit...

Anonyymi-ap

Onko ihan tuhoon tuomittuja juttuja?

70

1708

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Itse olen aina ollut vastaan, mutta nyt yksi mies valtaa ajatukset, kun nähdään. Tunnen sen sähkön.

      • Anonyymi

        Samat voisin sanoa ihanalle M naiselle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samat voisin sanoa ihanalle M naiselle

        Väärä kirjain.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Väärä kirjain.

        T kirjain kuulostaa paremmalta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        T kirjain kuulostaa paremmalta.

        Miehelle T ennemmin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miehelle T ennemmin

        Kerros ny vielä kuka T mies kyseessä kun täälä kyselee työpaikalla rakastunut T mies... :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerros ny vielä kuka T mies kyseessä kun täälä kyselee työpaikalla rakastunut T mies... :)

        No kerro sinä jotain itsestäsi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerros ny vielä kuka T mies kyseessä kun täälä kyselee työpaikalla rakastunut T mies... :)

        Mille kirjaimelle sinun sydän läpättää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kerro sinä jotain itsestäsi?

        Little red car :) hmm... Kahvi"tunti" taisi olla tärkeä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mille kirjaimelle sinun sydän läpättää?

        H naiselle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        H naiselle.

        No ei sitten osu😔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samat voisin sanoa ihanalle M naiselle

        Millä kirjaimella nimesi alkaa?


    • Ei ole. Olen nähnyt ja vierestä katsellut useita. Hyvin on näyttänyt menevän...

      • Anonyymi

        Kerro lisää, kuinka monta kertaa, kuinka paljon jne


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kerro lisää, kuinka monta kertaa, kuinka paljon jne

        Kyllä sitä lunta tuli rekka lastillinen.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Kyllä sitä lunta tuli rekka lastillinen.

        Kyyti oli siis kylmää kerkesit sentään juosta karkuun kun täällä kirjoittelet kuitee


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyyti oli siis kylmää kerkesit sentään juosta karkuun kun täällä kirjoittelet kuitee

        Et tiedä siitä tarinasta yhtään mitään. Ja parempi niin.


      • Anonyymi

        Sulla on käynyt tuuri. Itse olen nähnyt vain erot ja lopputilit. Älä huoli, ei koske itseäni. Ymmärrän olla syömättä kuormasta.
        Sitten ei tule ongelmia, jos kumpikin on vapaita, paitsi että jompikumpi vaihtaa duunia. Johtuisko siitä, että 24/7 on liikaa?


    • Anonyymi

      Olihan se aina ihana lähteä töihin kun tiesi näkevänsä ihastuksensa :)

      • Anonyymi

        Jos se pysyy aisoissa. Sillon se on ok. 😂 Tai jos käy hyvin ja ystävystytte.


      • Anonyymi

        Täällä on sellainen jännitysmomentti et näkeekö koko ihmistä. On niin erilaiset vuorot ja tehdään muutenkin eri töitä. Sitten kun hän pamahtaa eteen, niin se vetovoima ..huhhuh.


      • Anonyymi

        Ihastutko usein työpaikoilla? :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihastutko usein työpaikoilla? :)

        En mä ole oikeastaan sillai ihastunut tykästynyt kun pitkäaikaisen työnantajani sihteeriin aikoinaan että toisinaan oli ihan ikävä toimistolle että sai nähdä häntä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihastutko usein työpaikoilla? :)

        Jos oma suhde kotona on kunnossa niin ei ole tarvetta ihastua kehenkään, silti voi olla hyvä kaveri vastakkaista sukupuolta kohtaan ilman mitään ihastumisia.


    • Anonyymi

      Rule number one in business life: Never combine business with deep relationships. Tätä mieltä olen sillä jos hommat menevät puihin niin sitten ollaan ongelmissa. Työpaikan vaihto on silloin ainoa ratkaisu. Ovatko mahdolliset hyödyt verrattuna riskeihin tosiaan sellaiset että kannattaa alkaa työpaikkaromansseihin? Sanoisin että ei. Se on todella hankala tilanne jos kunnolla rakastuu johonkuhun työpaikallaan, syvältä suorastaan.

    • Anonyymi

      50/60
      Joo ja ei. Ehkä. Ehkä ei.

    • Anonyymi

      Ei ole. Kunhan ei bylsi missään kahvihuoneessa :)

      • Anonyymi

        Kyllä voivat sielläkin jos ei ole muut samaan aikaan kahvilla.


      • Anonyymi

        Joku senkin tehnyt on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joku senkin tehnyt on.

        Monikin varmaan mu kuinkakohan moni työnantaja tuosta suostuisi palkan maksamaan


    • Anonyymi

      Olen nähnyt joskus hiukan ihmetyttää kun pitää vielä kaverin eukko ottaa? Mistä se kertoo naisia maailma täynnä.

      • Anonyymi

        Suhteessa oleva tyttö on parempi kuin tyttö joka ei ole saanut miestä tai jonka mies on jättänyt.


    • Anonyymi

      Jep, he ovat veljiä ja sisaria näin työkaverit nään.

    • Anonyymi

      Rakkaus ei katso aikaa eikä paikkaa...

      • Anonyymi

        Siinä se tuli! Ja "rakkauden" lisälksi, kaikki iloittelu on tuomittu iloiseksi.


    • Anonyymi

      No kyllä se näinkin voi olla, en tiedä, ihan makuasia. Riippuu tapauskohtaisesti.

    • Anonyymi

      Joskus onnistuu ja joskus ei. Ainoastaan epäkypsät "aikuiset" ovat ainoita jotka eivät osaa sovussa tälläisiä käsitellä kuten normaalit ihmiset, eli asiallisesti jos ero tulisikin, eivätkä kyllä kuulu silloin työelämäänkään vaan jonnekkin ammattiavun piiriin.

      • Anonyymi

        Hyvin sanottu


    • Anonyymi

      Mistä minä tiedän?

    • Anonyymi

      On täysin tuhoontuomittuja, kuormasta ei saatana syödä.. painakaa kaakeliinne

      • Anonyymi

        Jos syö kaverin kuormasta? Ehe hehe


    • Anonyymi

      Erittäin vahva kyllä on jutut tuhoon,,,työpaikkaromanssit

    • Anonyymi

      Teuvoo ainakin harmittaa.

    • Anonyymi

      Ei kiinnosta ottaa kantaa mutta satunnainen seksi kiinnostaa.

      • Anonyymi

        Ei kiinnosta paskan vertaa muakaan kuka tekee ja mitä. Yhden kerran oli söpö sinkkuromanssi työpaikalla. Vähän meni vissiin pussailuksi niillä, että pomot joutu vähä potkiin, kun urakat laahas perässä.
        Loppu hyvin kaikki hyvin kai kuitenkin. Ja se kuulema piristi ympärillä olevaa ilmapiiriä noin muuten.

        Kai se oli sallitumpaa, kun olivat ns. Hyvännäköisiä molemmat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kiinnosta paskan vertaa muakaan kuka tekee ja mitä. Yhden kerran oli söpö sinkkuromanssi työpaikalla. Vähän meni vissiin pussailuksi niillä, että pomot joutu vähä potkiin, kun urakat laahas perässä.
        Loppu hyvin kaikki hyvin kai kuitenkin. Ja se kuulema piristi ympärillä olevaa ilmapiiriä noin muuten.

        Kai se oli sallitumpaa, kun olivat ns. Hyvännäköisiä molemmat.

        Loppukaneetti vaan sille kun nykyään pitää olla tietyn näköinen ollakseen mitään.


    • Anonyymi

      Tuli taas oma tapaus mieleen jossa jotkut höpöaivot kuvittelee mulla ja mun ystävällä olevan suhde! Pitääkö kaikkeen hengailuun liittää aina bylsiminen ja romantiikka.. perverssit nykyaikaiset seksikeskeiset ja ulkonäkökeskeiset tyypit.

      Kaverit jotka hengaa koska tykkää toistensa seurasta ja joilla on hauskaa keskenään?!!
      "Mitähän ne käy lounaalla tekemässä?"

      V*ttu katotaan tik Tok videoita ja syödään jotain pa*kaa.

      Ja toiseksi! Ei liity aiheisiin. Vain tietyn näköisillä sais olla keskenään jotain. Jos on väärän näköinen niin on hyi saa*ana.

      Ja kyllä, olen veetuuntunut nainen.

    • Anonyymi

      Ei ne sen enempää ole tuhoon tuomittuja, kun muuallakaan alkaneet romanssit.
      Ja helpomminhan sitä töissä tutustuu kun tapaa säännöllisesti.

    • Anonyymi

      Mukavahan se oli pikkujouluista seuraavana päivänä kotiin kömpiä. Ei ole tuhoontuomittua jos toinen ei ole ihan kakara

      • Anonyymi

        Sohvalta heräsin yksin jossain vaiheessa ja menin hänen perässään huoneeseen nukkumaan. Pidin hänestä kiinni ja hän minua käsivarresta. Se hellyys ja lämpö on jäänyt mieleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sohvalta heräsin yksin jossain vaiheessa ja menin hänen perässään huoneeseen nukkumaan. Pidin hänestä kiinni ja hän minua käsivarresta. Se hellyys ja lämpö on jäänyt mieleen.

        Ehkäpä koin sen vain itse mutta hyvä kokemus silti. En ehkä ole kertonut tuosta hänelle.


    • Anonyymi

      Ihmiset tykästyvät ja rakastuvat työelämässä, harrastusten parissa, kirjastossa, ravintolassa, kauppareissulla jne. Joskus ne on tuhoontuomittuja, joskus niistä löytää elämänkumppanin. Sitä ei voi ennalta tietää, mutta ihanaan ja hyvään rakkaaseen ihmiseen on mukava tutustua ja kenties elää hyvää elämää aikansa. Työelämässä tapaa ihmisen arkisessa aherruksessa, kauneimmillaan ja todellisena itsenä, on hyvät olosuhteet tutkiskella itseänsä ja ajatuksiansa ihastuksen kohteeseen. Luonne puoleen on tärkeä suhtautua järkevästi, vaikka kauneus sumentaisi ajatusmaailmaa. Kemian merkityksen tunteen työelämässä hyvin, ollaanhan siellä usein katse etäisyyden päässä ja toisen tuoksu saattaa huumaannuttaa.
      https://youtu.be/dXskFIbpppk

      • Anonyymi

        Olin jo kirjoittaa, että taidan unohtaa koko työpaikkaromanssin, mutta sinun kirjoitus sai minut nyt toisiin ajatuksiin. Kiitos! Ehkäpä otan riskin.

        Ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olin jo kirjoittaa, että taidan unohtaa koko työpaikkaromanssin, mutta sinun kirjoitus sai minut nyt toisiin ajatuksiin. Kiitos! Ehkäpä otan riskin.

        Ap

        Jos ei nyt ota riskiä niin jälkikäteen harmittaa enemmän kun ei vaan mennyt ja tehnyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olin jo kirjoittaa, että taidan unohtaa koko työpaikkaromanssin, mutta sinun kirjoitus sai minut nyt toisiin ajatuksiin. Kiitos! Ehkäpä otan riskin.

        Ap

        kyllä se on kivaa kun hakee työkaverille lähestymiskieltoa. kokemusta on


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kyllä se on kivaa kun hakee työkaverille lähestymiskieltoa. kokemusta on

        Riippuu varmaan lähestymistavasta että onko lähestymiskiellolle tarvetta 🤣


    • Anonyymi

      Tuhoon tuomittuja työpaikkasuhteet

      • Anonyymi

        Ja muiden kuvittelemat suhteet


    • Anonyymi

      Osalla on toisilla ei ja kaikkea siltä väliltä et ihan kuinka itsestä parhaalta tuntuu

    • Anonyymi

      Ei kyllä hyvä idea mitenkään....

      Kokemusta on kahdesta. Molemmista työpaikoista lähdin sen jälkeen, kun lumo haihtui väliltämme.
      EI ENÄÄ IKINÄ UUSIKSI JA TÄMÄ PITÄÄ!

      • Anonyymi

        Kuulostaa siltä että tapailit idiootteja.


    • Anonyymi

      Vaikea kysymys

      • Anonyymi

        Ja vaikeampi vastata


    • Anonyymi

      Ei todellakaan, mutta ennen pitkään toinen lähtee pois!

    • Anonyymi

      Minkä minä sille teen jos rakastan sitä naista ja ajattelen yötä päivää... Työpaikkaromanssi tai ei mutta mun sydän hakkaa sille ja haluaa sen millään muulla ei oo väliä eikä muut mua kiinnosta...

      https://www.youtube.com/watch?v=kiBVjc45pgU

    • Anonyymi

      Työpaikkaromansseissa täytyy tarkistaa aina sähköpostin jakelulista, ettei käy niinkuin eräälle blondille. Hän halusi kiittää pomoa läheiseksi menneestä pikkujouluseurasta. Kiitos lähti koko talolle, kun oli väärä jakelulista.

      • Anonyymi

        Oikein hänelle.


    • Anonyymi

      Jotkut voi toimia mutta monesti se näyttää jäävän siihen että nainen pilaa maineensa ja mitätöi oman perheensä. Huonoitsetuntoinen nainen upea antaa itsensä halvalla jollekkin kuivan kesän oravalle panopuuksi. Täysin käsittämätöntä toimintaa. Ei voi muna tai pillu syhytä niin paljoa ettei jaksa kotiin saakka odottaa.

    • Anonyymi

      Uskallan väittää, että on ja varsinkin, jos kumpikin on perheellinen, samalla jää moni lapsi seilaamaan kahden kodin väliä.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1590
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1341
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1279
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1275
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1258
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      4
      1253
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1234
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1200
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1170
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1146
    Aihe