Tällainen tapaus suvussa.
On perhe, jossa äiti ja aikuisia lapsia. Sitten on naimisissaoleva äidin sisko, jolla ei omia lapsia. Tämä "täti" teki testamentin siskonsa (perheen äidin) hyväksi. Hänen miehensä oli tehnyt testamentin puolestaan veljensä hyväksi.
Sitten täti kuoli, ja siitä tuli tälle äidille jotain pientä perintöä. Sitten kuoli hänen miehensä. Jonkun vuoden kuluttua kuoli tämä perheen äiti. Onko mukamas mahdollista , että tämän miehen perintöä olisi tulemassa tämän äidin pois mentyä hänen lapsilleen, siksi, että hänen siskonsa oli testamentannut omansa hänelle, vakkakin hän kuoli ennen miestään? Eikös vaan siinä tapauksessa, että tädin mies olisi kuollut ensin, ja sitten täti, ja sitten äiti ?
Kesken on kuulemma jako vielä, eräs lapsista sanoi, vaikka vuosia jo aikaa siitä. Luulen, ettei hän ymmärrä asioita. Olen sanonut, ettei mitään perintöä enää tule, että tuon kuolleen tädin miehen peri hänen veljensä ja tämän mahdoliset lapset siinä tapauksessa, että isänsä olisi jo kuollut ennemmin.
Kiitos jos joku viisaampi ehtii vastata tähän!
Kuka perii sitten, mikä järjestys?
Anonyymi-ap
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617820- 1334504
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323757- 213118
- 232662
- 282586
- 502296
- 252170
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322059