Kaikkea hyvää

Anonyymi-ap

Emme enää tapaa.

194

3823

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ja piilosta näytille

    • Anonyymi

      Laita tunnisteita. Olisi kiva tietää tuo nyt eikä puolen vuoden päästä, jos mulle.

      • Anonyymi

        Ei ole sinulle. Riittääkö?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole sinulle. Riittääkö?

        Mistä tiedät ettei ole?


    • Anonyymi

      Selvä, ehkä parempi niin

    • Anonyymi

      No miksei enää nähdä?

    • Anonyymi

      Tiiedän sen sydämmessäni, että ainakin yhden miehen kodalla niin onkin parempi 😎.

      • Anonyymi

        Sori mutta en omista kotaa tai edes telttaa.
        Pahoitteluni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sori mutta en omista kotaa tai edes telttaa.
        Pahoitteluni.

        😅
        Eri


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sori mutta en omista kotaa tai edes telttaa.
        Pahoitteluni.

        Ja pilkkujaja ei tarvi viilata ellet oo autismin muun aivovamman kirjoilla... Sit se ok...
        Älykkäät osaa oikolukea eikä takerru virheisiin...
        Tiedät sen kyllä itsekkin 🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        😅
        Eri

        Nää tahallaan väärin lukevat on ihan vammaisia.
        Jokainen normi ihminen osaa oikolukea.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nää tahallaan väärin lukevat on ihan vammaisia.
        Jokainen normi ihminen osaa oikolukea.

        Mutta eihän patologisesti ajatteleva ihminen myönnä koskaan olevansa väärässä.


    • Anonyymi

      Eipä me juurikaan olla muutenkaan tavattu.

      • Anonyymi

        Onneks! Lopultakin tää on ohitse.


      • Anonyymi

        No sitten meitä on kaksi. Kumpi voittaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No sitten meitä on kaksi. Kumpi voittaa?

        Kummatkin voitti


    • Anonyymi

      Kiitoskiitos, hyvyys onkin pilkanaihe.

    • Anonyymi

      Voi miten mä nyt selviän. Ilman sitä kaikkea välittämistä ja tukea ystävyyttä mitä oot vuosien aikana antanut.

      • Anonyymi

        Joku voi kokea noin tajuamatta että suurin osa on tapahtunut vain omissa tulkinnoissa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joku voi kokea noin tajuamatta että suurin osa on tapahtunut vain omissa tulkinnoissa

        Älä huoli en koe.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä huoli en koe.

        No ymmärsitkö hänen esteitään vai päätitkö/halusitko vain nähdä asiat niin että sinua loukataan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ymmärsitkö hänen esteitään vai päätitkö/halusitko vain nähdä asiat niin että sinua loukataan?

        Ymmärrän kyllä. Ei se tosiasiaa muuta että aikaahan on kyllä ollut. Aika ja välinpitämättömyys puhuu ihan selvää kieltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ymmärrän kyllä. Ei se tosiasiaa muuta että aikaahan on kyllä ollut. Aika ja välinpitämättömyys puhuu ihan selvää kieltä.

        Oletko ollut liian vaativa ja oman aikataulun mukaan menevä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko ollut liian vaativa ja oman aikataulun mukaan menevä?

        Sitähän se varmaan onkin ollut. Kiitos illan nauruista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitähän se varmaan onkin ollut. Kiitos illan nauruista.

        Minun kokemus ihmisestä on että hän oli liian dominoiva ja oli sen vuoksi hankala olla aktiivinen. Esteiden lisäksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minun kokemus ihmisestä on että hän oli liian dominoiva ja oli sen vuoksi hankala olla aktiivinen. Esteiden lisäksi.

        Kaikilla meillä omat kokemukset. Jokainen kuitenkin itse vastuussa omista teoista ja tekemättä jättämisistä. Minä en vaan jaksa enää leikkiä. Että ihmiset muka välittäisivät. Kyllä totuus on mitä on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikilla meillä omat kokemukset. Jokainen kuitenkin itse vastuussa omista teoista ja tekemättä jättämisistä. Minä en vaan jaksa enää leikkiä. Että ihmiset muka välittäisivät. Kyllä totuus on mitä on.

        Niinhän se on. Rakkautta sinulle kanssaihminen ja hyvää joulun odotusta 🎄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinhän se on. Rakkautta sinulle kanssaihminen ja hyvää joulun odotusta 🎄

        Kiitos. Samoin mukavaa joulunaikaa .


    • Anonyymi

      Onpa täällä ankeita ja katkeria vastauksia!

      • Anonyymi

        Pettyneiden seurakunta riehumassa, mies tietää kyllä mistä narusta katkeria ja omissa maailmoissaan eläviä vetää


    • Anonyymi

      Ei niin, parempi näin. Kaikkea hyvää.

    • Eipä olla liiemmin tapailtu muutenkaan.

    • Anonyymi

      Sairas ihminen kirjoittaa näin

      • Anonyymi

        Kyllä, kuolemansairas ainakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä, kuolemansairas ainakin.

        Ei, vaan mieleltään


    • Anonyymi

      Arvostan päätöstäsi, enkä aio häiritä elämääsi.

      • Anonyymi

        Sitä odotellessa!


    • Anonyymi

      Älä kirjoita humalassa aloituksia joita et tarkoita. Huomena jo kaduttaa jos ootkin saanu kohteellesi pahan mielen.

      • Anonyymi

        Kyllä tuo trollimies varmasti kirjoittaa näitä sillä mielellä, että haluaa mahdollisimman monelle pahan mielen, että onkohan sinun yksilöivissö kuvitelmissa kaikki ihan kunnossa, eipä taida olla. Eläisit oikeaa elämää jonkun loukkaamisen sijaan kuvittelemalla toksisesti hänet tänne avautumaan. Hyi, miten etovaa toimintaa.


      • Anonyymi

        ei minulla ole paha mieli


    • Anonyymi

      Nonni, tää on lohduttavaa kuulla meidän kaikkien kannalta. Vielä kun päätös pysyy niin hyvä tulee.

      • Anonyymi

        Yritä nyt jo ymmärtää, se en ole minä joka kirjottelee!
        Joku haluaa pahaa.


    • Anonyymi

      Lähdetkö lopullisesti pois-muualle?

      • Anonyymi

        E tää on ihan kiva kaupunki asua ja muualla ei olis kai niin pal ihmisiä joita pelkkä olemassa oloni ärsyttäisi nii kui täälä mu onneksi suomi on vapaa maa kenenkin asua missä tahtoo se että muutto on mahdollista pitäs olla töitä toisella paikkakunnalla tai vähintäänkin sukulaisia jotka sinne kaipaisivat ja vankila on si yksi helppo tapa muuttaa kotikuntaansa näillä kellä ei ole omaisia jotka haluaisivat lähelleen


    • Anonyymi

      Kiukuttelua ja kiristystä?

      Et ole siis vieläkään sen vertaa aikuistunut, että sun kans voisi edes sivistyneesti keskustella tai että pystyisit huomioimaan sen, ettei asiat tapahdu silloin ja siten kuten sinä haluat ilman että alkaa tälläiset puheet?

      Voin vaan kuvitella millainen olisi parisuhdeauvo sinun kanssasi, hahhah! Jatkuvaa riitelyä ja valtataistelua. En halua olla sun kans missään tekemisissä enkä pilata elämääni sun kans tappeluun. Piste.

      • Anonyymi

        Hienoa Eipä se jatkuva tappelu tee parisuhteesta kun yhtä helvettiä kokeiltuna sekin jo reilu kakskyt vuotta sitte


      • Anonyymi

        Tässä on paljon totuutta


      • Anonyymi

        No olipa taas aikuismainen kommentti.....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No olipa taas aikuismainen kommentti.....

        Kuulostaa lähinnä pelottavan psykoottiselta…


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulostaa lähinnä pelottavan psykoottiselta…

        Jos kokee, että tuntematon trollaaja kiristää häntä jossain parisuhde-asetelmassa (buaaarbh) niin ei kyllä hyvältä kuulosta


    • Anonyymi

      Tämä aloitus ei ollut onneksi minun ihanalta H naiselta, Jee!

    • Anonyymi

      Eiköhän voi melko suurella todennäköisyydellä sanoa että jokainen joka tähänkin provoon itkua vääntää on heitetty romukoppaan jota ei ole ikinä tarkoitus avata

      • Anonyymi

        Tämä oli erittäin osuvasti sanottu!


    • Anonyymi

      Olisi hienoa, jos joku joka kirjoittaa tänne tämmöisiä, kertoisi jotain tunnistetta... 💔

      Vaikka paikkakunnan, mitä vaan, suuntaa antavaa.

    • Anonyymi

      Kuinka monta näitä vielä jaksat kirjoittaa?

      • Anonyymi

        Mä jaksan päättömiä.kommentoida muiden kirjoituksiin vähintäänkin niin kauan kui se saa jonkun aina suuttumaan


      • Anonyymi

        Varmaan tunne-eläytyjätrolli ja mies anteeksi nyt vain, että tipautan kovaa ja korkealta, siis mies ei kukaan tuttusi josta olet kehittänyt pakkomielteen (tyylistä ei voi erehtyä) kirjoittaa sitä enemmän mitä eri jankuttajat häntä huomioi läpinäkyvällä kysymyksillään


    • Anonyymi

      Se sun pitää sanoa hänelle itselleen!

    • Anonyymi

      Kiitos samoin

    • Anonyymi

      Ollaan tuttavia eikä puututa toistemme elämään. Sinä olet minua parempi, sen myönnän mutta on minussakin puoleni, joskin myös ongelmani.
      Minä olen onnellinen nyt ja toivon sitä samaa sinullekin. Sinun onnesi ei ole minulta pois. Olet auttanut minua paljon ja tämän palstan kautta voit auttaa edelleen, jos haluat, mutta on ehkä hyvä, ettei tavata. Minä luotan kyllä itseeni mutta sinä et luota minuun. Välitän sinusta lähimmäisenä niinkuin sinäkin varmaan välität minusta lähimmäisenä. Minä en kuitenkaan ole maailman napa, vaikka joskus niin luulenkin😀

    • Anonyymi

      Minä en enää estä sinulta mitään enkä toivottavasti keneltäkään muultakaan.

    • Anonyymi

      Aloitus on samaa tasoa kuin "emme vastaa naulakkoon jätetyistä vaatteista". Niin kuka on Emme?

      • Anonyymi

        Se kai näiden trollausten tarkoitus on, vedättää ihmisiä tekemään itsestään narrin enemmän tai vähemmän esim huutamalla keuhkot suorana kaikkea mahdollista eetteriin eli ts herättää reaktioita sekä elämyksiä, if you will🥱


    • Anonyymi

      Sinä olet hyvä tyyppi ja lähes päivittäin ajattelen, mitä olet minulle kirjoittanut tai täällä palstalla kirjoittanut. Se on kuitenkin nyt tainnut tulla loppuun. Välillä käyn täällä palstalla kyllä mutta ihastuminen on mennyt ohi. Vähän outoa on, kun joku tuntematon ikäänkuin tuntee minua. Toivon sinulle hyvää ja tiedän, että sinäkin toivot minulle mutta en puutu elämääsi enää. Toivon, että en ole aiheuttanut sinulle mitään kovin kurjaa…

      • Anonyymi

        Eipä muuta kuin kurjaa!


    • Anonyymi

      Me tapaamme nopeammin kuin uskotkaan:)

    • Anonyymi

      En tiedä, tavataanko koskaan. Emmehän oikeastaan tunne. Elämästä ei tiedä kyllä. Minä en pelkäisi tavata sinua enkä kyllä kävisi kimppuun😀

    • Anonyymi

      Kaikilla ei ole tarkoitus tavata ensimmäistäkään kertaa. Aloittaja on ilmeisesti tavannut ja toteaa ettei toista kertaa tule. Tuohan on harvinaisen selkeä tahto.

    • Anonyymi

      Semmosta huomion hakua tänään 👍🏿

      • Anonyymi

        Miten tämä miehen kirjoittama provo poikkeaa öistä muista vastaavista? Haetko itse huomiota länkyttämällä näihin?


    • Anonyymi

      Jumalalle kiitos! 🙏

      • Anonyymi

        👍👍👍


    • Anonyymi

      Ikävä palstalla?

    • Anonyymi

      Raukkamaisinta on kirjoitella se näin nimettömänä. Selkärankainen kertoo ao. hlölle itse suoraan.

    • Anonyymi

      Älä tylytä ja ole niin ankara, vaikka oletkin oikeassa. Minä vaan olen niin alkeellinen ja keskeneräinen, vaikka teen parhaani itseni suhteen. Voin vaan jatkaa sitä edelleen. Luulen, että suunta on kuitenkin nyt oikea. Tuntuu, että luontainen välinpitämättömyytenikin on vähän vähentynyt. Toivon, että olen tulossa vähän enemmän ihmiseksi enkä ainakaan tuottaisi mitään pahaa enää.

      • Anonyymi

        Elämä on kasvamista. Kun oppii tuntemaan itseään paremmin, se auttaa vuorovaikutuksessa muiden ihmisten kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Elämä on kasvamista. Kun oppii tuntemaan itseään paremmin, se auttaa vuorovaikutuksessa muiden ihmisten kanssa.

        Aikuiset ihmiset oppii tuntemaan itseään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Elämä on kasvamista. Kun oppii tuntemaan itseään paremmin, se auttaa vuorovaikutuksessa muiden ihmisten kanssa.

        Näin on, tämä vuorovaikutus ns virtaviivaistuu


    • Anonyymi

      Mistäpä sitä tietää, Suomi on pieni maa ja elämä joskus varsin kummallista. Mutta aloittajalta turhaa draamaa tehdä aloitus tuosta aiheesta. Tuuleenhan voi huudella.

      • Anonyymi

        Pieni on maa ja voisi olla suurempikin, mutta kuhan ei Venäjään yhdisty, diktatuuri ja mielivaltaisuus ei oikein puhuttele


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pieni on maa ja voisi olla suurempikin, mutta kuhan ei Venäjään yhdisty, diktatuuri ja mielivaltaisuus ei oikein puhuttele

        Shangri-Laa laa tiivi taavi ja pai pai ym kerää koko sarja yhdellä tilauksella


    • Anonyymi

      Kiitos siitä, että olet jaksanut minun kanssa, vaikka onhan sinulla oma lehmä ojassa. Tuntuuko nyt siltä, että välimme ovat neutralisoituneet. Toivon niin. Ajattelen kuitenkin, että olet minulle palstaystävä. Lupaan käydä täällä aina välillä. Välitän sinusta lähimmäisenä. Nyt minun pitää mennä nukkumaan. Hyvää yötä.

    • Anonyymi

      Entäpä jos minä yllätän sinut joskus jossain?

    • Anonyymi

      Yllätä vaan, vaikka minä ainakin olisin aika nolo. Olenhan sinulle täällä mm. rakkautta tunnustanut. Aloitettaisiin jutut a:sta. Luulen kyllä, että nyt jo tultaisiin toimeen. Etäisyyttä olisi tullut.

    • Anonyymi

      Ei tavatakaan todennäköisesti, mut tärkeintä että hänellä on kaikki hyvin. Itsekin yritän parhaani. Vaikka välistä voi mennä huonommin, niin toivottavasti suunta on ylöspäin.

      • Anonyymi

        Minä lähden pian.
        Viime pieraisut voin vetää ulko-ovella.
        Emme tapaa. Emme puhu.

        Jos ei ole ollut motia, ei sit jälkeenpäin koskaan. Koskaan. Koskaan. Ikinä.


    • Anonyymi

      Minäkin toivon, että sinulla on kaikki hyvin. Emme luultavasti tapaa enää koskaan mutta kaikki tuntuu nyt vähän paremmalta. Ehkä tämä tästä vielä. Minä menen päivä kerrallaan.

    • Anonyymi

      Enpä keksi heti, että mitä siinä menetän. Ainakaan ei tarvitse katsella hapanta naamaa enään.

      • Anonyymi

        Kuules hello, hello, hello : enää eikä enään.


    • Anonyymi

      Jos tämä on joku menneisyydestä trolli niin hyvä niin.

    • Anonyymi

      Tämä ei ole vastaus juuri tähän aloitukseen, vaan tuohon toiseen, mutta eiköhän tyhmempikin tajua, että sopii tähän kuin taannoin lataamasi nyrkki silmääni.
      Päättyvään päivään, päättyvään kuukauteen, päättyvään vuoteen, mutta ennen kaikkea jo päättyneeseen ajanjaksoon. Goodbye.
      https://youtu.be/_l2WU81GxGw

    • Anonyymi

      Luojan kiitos, olet niin itseäsi täynnä ettei tosikaan. Häpeä kuinka paha ihminen olet 😤

      • Anonyymi

        Kukaanhan ei ole täydellinen🤐


    • Anonyymi

      Ei niin. Muutan pois.

      • Anonyymi

        Menetkö kauankin?


    • Anonyymi

      Olkoon niin. Menen eteenpäin.

    • Anonyymi

      Kiitos samoin jos minulle

    • Anonyymi

      Mietin näitä asioita ja olen hyvin vakuuttunut siitä, että kaikessa ankaruudessasi olet oikeassa. Minun on aika kasvaa lopullisesti aikuiseksi ja unohtaa kaikki haihattelut.Järjestys olla pitää, sanoi äitinikin aina.
      Otan siis lusikan kauniiseen käteeni ja kohenna omaa elämäni niin paljon kuin pystyn. Samalla tyydyn siihen, mitä saan. Olen tuottanut vahinkoa. En sitä tästä eteenpäin halua tehdä. Olen myös ollut aivan liian ylpeä ja kuvitellut itsestäni liikoja.
      Voin käydä täällä palstalla edelleen mutta kai olisi parempi, että mies minua ohjaisi. Pidän sinua kuitenkin lähimmäisenä ja välitän sinusta. Minulle sinä olet ystävä. En hylkää mutta ei tämäkään oikealta tunnu. Jatkan matkaani eteenpäin ja tee sinäkin niin. En halua olla maailman napa, vaan ihan tavallinen ihminen. En toisaalta huonompikin kuin muut.

    • Anonyymi

      En halua olla perässäsi vaan elää omaa elämäni. Minulla on hyvä elämä. Sinä kuitenkin edelleen jotenkin opastat minua. Minä en ole eroamassa miehestäni. Kunpa saisimme tähän jonkin sovun. En tunnista itseäni stalkkeriksikaan.

      • Anonyymi

        Minä olen eroamassa. Sori siitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen eroamassa. Sori siitä.

        Minäkin nainen olen eroamassa.


    • Anonyymi

      Näin on, kaikkea hyvää myös sinulle.

    • Anonyymi

      Sinulla pitäisi olla parempi asema kuin minulla, nokkimisjärjestyksen mukaan. Kuitenkin minua tavallaan harmittaa tämä koko juttu. Olisiko sinulla parempi tilanne, jos tätä ei olisi tapahtunut. Olet hieno ihminen, sinulla pitäisi olla asiat maan parhaiten🤔.
      Mitä voisin tehdä? Teen kyllä jotakin, jos se helpottaisi sinun asemaasi.

      • Anonyymi

        Ei sulla ole mitään asiaa mun elämään


    • Anonyymi

      Voin tarjota vain ystävyyttä. Välitän sinusta ja olen sinulle lähimmäinen. Käyn välillä palstalla tarkistamassa, että olet elossa. Minullakin on tällä hetkellä kohtalaisen vaikeaa. Sosiaalinen elämä takkuaa. Työssäkin on omat ongelmat ja minulla ikuisuusongelmia. Monet asiat ovat kuitenkin hyvin. Lapset tuottavat suurimman ilon.

      • Anonyymi

        Ai. Onko lapsia enemmänkin kuin se 23-vuotias?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai. Onko lapsia enemmänkin kuin se 23-vuotias?

        On enemmän. Et siis tunne minua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai. Onko lapsia enemmänkin kuin se 23-vuotias?

        Sinulla ei taida olla kaikki todellisuudenhalinnassa ihan reilassa. Maalitusta tuo näennäisen hyväntahtoinen kysely kuitenkin on, kuten itsekin tiedät varsin hyvin. Jos tuo läyhääminen alkaa jo ennen aamupaltsua, niin vaikuttaa siltä, että ohimolla kiristää jokin vanne. Vaihda puheenaihetta muina miehinä, sillä siitä tuskasta pääsee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulla ei taida olla kaikki todellisuudenhalinnassa ihan reilassa. Maalitusta tuo näennäisen hyväntahtoinen kysely kuitenkin on, kuten itsekin tiedät varsin hyvin. Jos tuo läyhääminen alkaa jo ennen aamupaltsua, niin vaikuttaa siltä, että ohimolla kiristää jokin vanne. Vaihda puheenaihetta muina miehinä, sillä siitä tuskasta pääsee.

        Tarkoitan, että onko pakko aloittaa joka päivä sillä tavalla, että läyhää omasta mielestään päivänpolttavaata asiasta. Ehkä patologinen valehtelija ei vaan osaa muita toimintamalleja kun runnoa väkisin omaa ajatustaan ns todelliseksi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai. Onko lapsia enemmänkin kuin se 23-vuotias?

        ri ole yhtaan lasta


    • Anonyymi

      Minä en varmaankaan ole sun entinen hän.

      Minä h älä ivuyn pois. Pian.

      • Anonyymi

        mihin sina muutat ja miksi


    • Anonyymi

      Minä olen huolissani sinun puheistani. Pelkään aiheuttaneeni sinun pinteesi. Olen kyllä valmis puhumaan, jos sitä haluat. Aina on mielestäni toivoa.

      • Anonyymi

        Paskapuhetta. Tääöllä ollaan. Mitään et ota puheeksi.
        Minä sitä hommaa enää enää ei nää ala vatvomaan.
        Juna meni jo.


    • Anonyymi

      Muikeeta tulevaisuutta. Mua ei kiinnostab.

      • Anonyymi

        Ei muakaann.


    • Anonyymi

      Me asumme yhdessä. Ihan vielä.

    • Anonyymi

      Puhu ja selvitä, aloita nyt edes keskustelu, kerro totuuksia itsest älä si.
      Siis, jos on pokkaa ( nätisti ilmaistu).

    • Anonyymi

      Aikaa on pari päivää.

      • Anonyymi

        Ja kaikki keikahtaa maagisesti haluttuun ja väitettyyn asentoon tämän kahden päivän aikana, jaa millä? Kansanopiston kurssityöltä näyttävällä editoinnilla tai jollain muulla vippaskonstilla varmaan.


    • Anonyymi

      Olen toiminan ihminen, jos yllytetään.

      • Anonyymi

        Sama täällä, ryhdyn heti paperitöihin!


    • Anonyymi

      Minä en tiedä, mitä ajattelet. Täällä palstalla en halua enää keskustella. Se ei ole todellista. Olen valmis keskustelemaan kanssasi oikeassa elämässä, jos niin haluat. Toivon, että pystyisin jotenkin auttamaan. En vaan tiedä, miten.

    • Anonyymi

      Ätmi vois tulla tapaa kyl. Lumipesun aika ni saadaan ne meikit pois klyyvarista

      • Anonyymi

        No make-up. Trendikästä. Tylsää.


    • Anonyymi

      En usko, että tulet. Sen verran olen sinua jo oppinut tuntemaan. Luulen, että jotenkin olet ottanut minut elämäntehtäväksi. Pärjään kyllä itsekin ja pitäisikö sinun saada jotakin muuta tekemistä. Sinuahan ei kai saa neuvoa ollenkaan. Minusta sinussa ei ole mitään vikaa. Olet hyvä tyyppi. Pitäisikö sinun alkaa elää.
      Minä kehitän kyllä itseäni vielä ainakin jonkin aikaa. Ihastumisen tunnetta minulla ei mielestäni enää ole, vaikka olet ehkä toista mieltä. Minä olen onnellinen nyt. Asiat ovat riittävän hyvin ja ainahan niitä voi kehittää. Menen eteenpäin ja sitä samaa suosittelen sinulle. Näkemiin.

      • Anonyymi

        Voi vttu mitä lässytystä


    • Anonyymi

      Kyllä me tapaamme vielä rakas.

    • Anonyymi

      Kyllä me saatetaan tavatakin, se on sitten eri juttu että missä merkeissä. 🙂

      • Anonyymi

        Todellakin se voi mustamaija tulla tutuksi jos vielä julkeat naamaasi näyttää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Todellakin se voi mustamaija tulla tutuksi jos vielä julkeat naamaasi näyttää.

        Mustamaija on kätevä ajoneuvo, ruuhkassakin toimiva.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Todellakin se voi mustamaija tulla tutuksi jos vielä julkeat naamaasi näyttää.

        Minä ajattelin myös ehdottaa pientä hygieenistä puhdistusta eli parempia naamoja kaikkien rumien tilalle! Oikeasti taidat olla se omisss harhoissa elävä joka on ilmeisesti rassannut koneiston rattaita turhilla höperöinneillä ha kiusannut itse naapureitaan. Jotka reagoineet miten reagoineet ihan hyvää tarkoittaen kuitenkin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä ajattelin myös ehdottaa pientä hygieenistä puhdistusta eli parempia naamoja kaikkien rumien tilalle! Oikeasti taidat olla se omisss harhoissa elävä joka on ilmeisesti rassannut koneiston rattaita turhilla höperöinneillä ha kiusannut itse naapureitaan. Jotka reagoineet miten reagoineet ihan hyvää tarkoittaen kuitenkin

        Huoli-ilmoitus


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huoli-ilmoitus

        Kas kun ei kuolinilmoitus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mustamaija on kätevä ajoneuvo, ruuhkassakin toimiva.

        Siis nasta muija, eiku..😅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mustamaija on kätevä ajoneuvo, ruuhkassakin toimiva.

        sulje sinyt ja avaa uusi sivu tassa ei ole mitaan jarkea kun kaikki sivut ovat auki


    • Anonyymi

      Mulla on iso pussillinen irtokarkkeja yllätyspussikalenteria. Olen maistellut niitä salaa 🍬🍭

      • Anonyymi

        Syö vapaasti munkin puolesta, kun tämä munkki yrittää elää vaatimattomampaa ja askeettisempaa elämää ilman kaiken maailman herkkuja ja villityksiä 🙏🏻


    • Anonyymi

      Samoin kaikkea hyvää kaikille horoille.

      • Anonyymi

        Pitäisimmekö tälle pienen hiljaisuuden ja kuuntelisimme korolovaa? :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitäisimmekö tälle pienen hiljaisuuden ja kuuntelisimme korolovaa? :)

        Eiköhän pidetä hiljainen hetki kaikille narsistien uhreille.


      • Anonyymi

        Voimia myös voroille!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voimia myös voroille!

        Kaille ja poroille!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaille ja poroille!

        Punakuono kannattais nyt piilottaa pressun alle


    • Anonyymi

      Kyllä me tavataan jos niin päätän. Pidetään sukukokous samalla.

      • Anonyymi

        Yhdessä päätetään 👈🎀 se on lahja, joka syntyy korvien välissä.


      • Anonyymi

        Kummallakaan ei ole sukua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yhdessä päätetään 👈🎀 se on lahja, joka syntyy korvien välissä.

        Tuo ei ollut positiivisena tarkoitettu, ja kaikkein vähiten mitään yhdessä.


    • Anonyymi

      Tykkäät minusta kuitenkin ja yllätys, yllätys, minäkin tykkään sinusta😀

      • Anonyymi

        🤪😘


      • Anonyymi

        Enkä tykkää yhdestäkään kasvottomasta anonyymistä, kun en tiedä onko sellaisen Anonin takana mies vai nainen😅


    • Anonyymi

      Mutta ei rakasteta, ei kumpikaan eikä tulla ikinä rakastamaan.

    • Anonyymi

      Kaikkea hyvää toivon reikää syvää.

      T. Yrpä jäykkänen-tankonen

      • Anonyymi

        No, itsekehua.
        Puolijäykkä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No, itsekehua.
        Puolijäykkä.

        Tai löysä, miten sen itse kokee


      • Anonyymi

        Älä ihmeessä toivo reikää syvää, koska wt yllä kuin kurkkimaan. 🙄😁


    • Anonyymi

      Hanki elämä😀

    • Anonyymi

      Kaikkea hyvää nyt kaikille minunkin puolestani ansionsa mukaan risuja ja ruusuja. Muistakaa, että näihin provoihin osallistuminen on suunnattoman älykästä tunnetyöskentelyä oli se sitten väärän puun haukkumista turhautumisen purkamiseen tai muuta selostamistyötä. Toisilla toimii järki ja toisilla ei

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Prinssi löytää laihan prinsessan

    • Anonyymi

      Löydät sen laihan prinsessan oon liian pullukka sulle

      • Anonyymi

        Paljonko olet pitkä ja paljonko painat?


      • Anonyymi

        Anna nyt jokaisen valita mitä haluaa ja laihduta jos se noin jurppii. t läski sivusta


      • Anonyymi

        Onko niin huono itsetunto, ettet usko, että joku voisi oikeasti olla ihastunut juuri sinusta huolimatta painostasi?

        Älä "uinu" unelmiesi prinssin ohi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paljonko olet pitkä ja paljonko painat?

        163 japainan noin 52 talla hetkella jos sitakaan


    • Anonyymi

      Kiitos. Jos joskus haluat keskustella livenä, mulle käy. Muuten en tässä ajatellut tänne enempää sieluani vuodattaa. Minulla on suruaika. Ja lopullista menestystä suren. Sitä kaikista lopullisinta.

      • Anonyymi

        Kuolemanjälkeinen ylösnousemus on luvattu jokaisellle uskovalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuolemanjälkeinen ylösnousemus on luvattu jokaisellle uskovalle.

        Mutta jos ei ole sitä, niin sitten todellakin lopullinen menetys, varsinkin, jos itse päätyy taivaallisiin tai roolit päinvastoin, ettei näkisi iänkaikkisuudessakaan koskaan.


    • Anonyymi

      Tännekin tiedoksi, että nyt on sitten maine mennyt lopullisesti monella tapaa.

      Toki pikkunrsisteilla on omat "ihailijansa" mutta eipä niissä mitään aito ole.

      Vituttaako, kunon älykkäitäkin ihmisiä olemassa?

      • Anonyymi

        Älykkyys ei asu siellä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älykkyys ei asu siellä

        Selkeästi ei.


      • Anonyymi

        Siinä on kyllä jo pienisieluisten fanikerho, mikronarsistien peesaajat.


    • Anonyymi

      Noin voi käydä, ihminen on kuitenkin siitä hassu että se jaksaa toivoa. Sitä näkemistä. Vaikka tuskin nähty tähänkään saakka. Ja toivo välissä hukassa

      Toivoa myös Että olisit ihminen joka kaipaa läheisyyttä joltain mutta ilman halua tuhota, paljastaa, pilkata.

      Mitään noista en toivo muille, mutta miksi en voi olla vrma ihastuksen luonteesta.

      En kaipaa mitään muuta kuin saada olla lähellä.

      Mutta sekin voi tuhota jotain sinulta ja sitä en halua. Muista ihmisistö ei koskaan tiedä.

      En tunne myöskään sinua.

      Okei, ihastukseni on puoleensavetävä. Fyysisesti vetää puoleensa. Silti juiksen pois enkö tartu hetkeen. Pidän kulmikkassta tavastaan olla, liikkua, havainnoida.

      En tunne.
      Harmi kun kävi näin, että kun kolahti niin mitään mahdollisuuksia ei ole. Saada olla lähelläsi.

      Tiedän että jatkat elämää, ehkä sinulla on jo ollut monta ihastusta tässä välissä. Ehkä halveksit minua.

      Minulla ei ole ollutketään, eikä fyysistä läheisyyttä hyvin pitkään aikaan kenenkään kanssa. Ei henkistäkään läheisyyttä.
      Anteeksi, että petin sinut, katoamalla, kun tulit lähelle. En tiedä, mikä siinä on, että pelkään että olen pettymys. On helpompaa vain kuvitella?

    • Anonyymi

      Nössö 57. Siinä kuvittelee. Kuvittele ihmeessä ja pierrä.

    • Anonyymi

      Oi, oi, helpostipa luovutit.

    • Anonyymi

      Mitä sitten?

      • Anonyymi

        Jos ei halua tavata ja puhua, niin se on hänen valintansa ja se on ihan hyväksyttävää.


    • Anonyymi

      Luuletko et tämä tavoittaa oikean ihmisen? V*ttu et tämmöset palstat on edes keksitty. SANO SE HÄNELLE SUORAAN.

      • Anonyymi

        Eipä voi sanoa, jos on blokattu eri kanavissa, kun ei kiinnosta, mutta jos vihdoin itse tajunnut jättää rauhaan henkilön, joka ei halua olla missään tekemisissä, niin parempi kuin hyvä.


    • Anonyymi

      Kiitos, oli aikakin, että sanoit viimein noin, koska en olisi jaksanutkaan enää pitää mitään yhteyttä sinuun muutenkaan.

    • Anonyymi

      Hyvä niin

    • Anonyymi

      Se siitä sitten

      • Anonyymi

        hei hei


    • Anonyymi

      Siltä se on tuntunut viime aikoina ettei enää tavata.

    • Anonyymi

      Tää ei ollut ainakaan mulle. Maanantaina kirjoitettu.

    Ketjusta on poistettu 27 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      138
      1688
    2. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      113
      1315
    3. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      169
      1212
    4. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      88
      1137
    5. Minä vaan masennun yksinäni

      Viettäkää mukava perjantai ilta ja kiva viikonloppu. 🌃🌞🐺💤
      Ikävä
      188
      922
    6. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      83
      875
    7. Hyvää yötä naiselle.

      Olitko sä taas lihonut? Hyh Hyh mieheltä jonka tunnet
      Ikävä
      94
      837
    8. Ketä kaivattusi mielestäsi muistuttaa

      ulkonäöllisesti?
      Ikävä
      39
      829
    9. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      76
      768
    10. Naantalissa kohahtaa

      Yli 4 vuotta puhelimeen, tietokoneelle murtautumista sekä Whatsapp urkintaa Naantalissa hakkeritiimin jäseniä
      Naantali
      137
      702
    Aihe