Minä pystyn, olenhan MIES sanojeni takana.

Anonyymi-ap

Kyllä, vuosien varrella ja sinä aloitit esittämällä vedonlyönnin jonka minä hyväksyin ehdolla että osoitat uskottavuutesi.
Ei ole tapahtunut.
Nyt esitin reilun ehdotuksen joka ei nyt ole sidonnainen vedonlyöntiisi.
Tiesin palautteesi, koska et kykene ja olet pelkkä feikki.
Joten jatka Dille sanailuas klooneinesi, ei haittaa minua.

$

21

73

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      PS: voin vakuuttaa että minä ja numpa asumme täällä thaimaassa.

      • Anonyymi

        Meillä molemmilla on jippot ja kuksat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meillä molemmilla on jippot ja kuksat.

        Meillä molemmilla on myös omat munat jalkojen välissä.


    • Anonyymi

      Suomessa muuten kuolee lihavuuteen enemmin ihmisiä kuin liikenneonnettomuuksiin.
      Näin kuulin ja tämä on kuulemma tieteellinen tosi.
      Miettimään jäin, että meneeköhän tämä näin, täällä thaimaassa?
      Täällä jotkut pilkkaavat ihmisiä lihavuudestaan haluten heidän voivan huonosti.
      Katselin tämän https://www.youtube.com/watch?v=emNhbDLCHzU videon ja, totesin että ähäkutti, suomensutti, peukaloienen

    • Anonyymi

      Miksi tosimieheltä ei ole yhtään kuvaa mutta rakkautesi kohteella Kympillä on sadoittain?

    • Anonyymi

      62 vuotiaana olemisen vaikeudet täällä Thaimaassa

      -Ei voi enää ulkoilla puistossa jos on yli 55 vuotias
      -Ei kiinnosta enää naisessa se muutaman sentin kusinen putki (59 vuotiaanakaan)
      -Ei voi enää ajaa Thaimaassa itse vaan pitää kulkea jonkun kyydillä
      -Ei saa enää kunnollisia vakuutuksia kun on perussairauksia valmiina
      -Nahkaräätälien hinnat on nousseet. Vanha käsilaukku rikki.
      -65 tuuman televisiot on Thaimaassa 42 tuumaisia.
      -Kaikki eläimet puree ja kaikki taudit tarttuu vaikka on täynnä rokotuksia.
      -Vaimolta tuppaa katoamaan kielitaito silloin kun itse täyttää 60v.
      -Kamerat menee tilttiin aina kun pitäisi käydä ulkona.
      -Omenat tuppaa leijumaan täällä Thaimaassa kun niistä koettaa ottaa kuvan.
      -Joutuu olemaan aina kotona vuokratalossa, vaikka on tosi paljon rahaa.
      -Koirien rodut ja määrät vaihtelee täällä Thaimaassa takapihalla.
      -Hienoin temppeli muuttuu tässä iässä kalalammeksi.
      -Vaikka on titaani amex-kortti niin voi käydä vain avustuspäivisin riisiostoksilla.

      Hyvät puolet:

      -Voi laittaa muijan tekemään donitsibisnestä 35 euroa voittoa päivässä.
      -On kova kunto, suorastaan ylikunto.
      -Ei ole rasvaa kropassa laisinkaan, hieman vaan nesteturvotusta.
      -Voi olla huoneessaan aina vaan ja on varaa nettimaksuihin.

      -Voi kehitellä omia versioitaan historiasta, maantiedosta, biologiasta, tähtitieteestä, matematiikasta ja fysiikasta. Itse kehittelin muun muassa kylmää taltioivat seinät ja isät jotka tekee täysveljiä eri naisten kanssa. NASAn valokuidut kiharsin ja kaikenlaista.

      By BuddhaBaII, 62 väitöskirjaa vilusofiasta

    • Anonyymi

      Kuten mainitsin sanoja riittää, sekä viikon puheenaihe.

      Niin ja jatkuu nuo toisen "allekirjoituksella" piipityspärrät.

      $

      • Anonyymi

        Valvomossa odottelemme innokkaasti sensein ensimmäistä valokuvaa jalkapalloa katsellessa. Työkaveri on myös innokas Thaimaan ystävä ja sinulle naureskellaan täällä porukalla. Hua Hinin miehen viimeinen Thaimaan valokuva on kesäkuulta ja sen jälkeen kolme selvästi väärennettyä valokuvaa ja sinulta ei vieläkään yhtään. Jos ymmärsin ihan oikein, olet menossa Helsinkiin sairaalaan tällä viikolla, vai joko olet siellä? Kun katselen kirjoitteluasi, niin se tapahtuu vuorotellen tuon Hua Hinin miehen kanssa ja sitten aina poistutte yhdessä. Miehekkyydestä ja uskottavuudesta puhuminen ei oikein istu tuohon kuvaan jonka olet antanut, eikä kenenkään omat kuvat ole siitä kiinni mitä joku toinen postittaa tai ei.

        laiffila


      • Anonyymi

        Viuttuakos piipityspärräät kyrvänsyylä, sinähän tämän aloitit, kanna vastuusi ämmä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valvomossa odottelemme innokkaasti sensein ensimmäistä valokuvaa jalkapalloa katsellessa. Työkaveri on myös innokas Thaimaan ystävä ja sinulle naureskellaan täällä porukalla. Hua Hinin miehen viimeinen Thaimaan valokuva on kesäkuulta ja sen jälkeen kolme selvästi väärennettyä valokuvaa ja sinulta ei vieläkään yhtään. Jos ymmärsin ihan oikein, olet menossa Helsinkiin sairaalaan tällä viikolla, vai joko olet siellä? Kun katselen kirjoitteluasi, niin se tapahtuu vuorotellen tuon Hua Hinin miehen kanssa ja sitten aina poistutte yhdessä. Miehekkyydestä ja uskottavuudesta puhuminen ei oikein istu tuohon kuvaan jonka olet antanut, eikä kenenkään omat kuvat ole siitä kiinni mitä joku toinen postittaa tai ei.

        laiffila

        2010 ja laiffila on sama henkilö ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        2010 ja laiffila on sama henkilö ?

        Myös TT ja anoidiootti, sekä kysymysmerkin voi jättää vex vex vaan.


    • Anonyymi

      Kannahan vastuusi resupeppu.

      • Anonyymi

        Kannahan etureppusi, Ari Aladobix https://ibb.co/wLFdcCP
        Näyttääkö tämä kaveri Suomen kokeneimmalta koelentäjältä joka on saanut presidentiltä lentokapteenin arvonimen ja tanssii lähetystön juhlissa univormussaan everstin kanssa itsenäisyyspäivänä? https://aijaa.com/XTeRkf Valehteleva päästään kajahtanut herjapelle, josta ei koskaan tullut yhtään mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannahan etureppusi, Ari Aladobix https://ibb.co/wLFdcCP
        Näyttääkö tämä kaveri Suomen kokeneimmalta koelentäjältä joka on saanut presidentiltä lentokapteenin arvonimen ja tanssii lähetystön juhlissa univormussaan everstin kanssa itsenäisyyspäivänä? https://aijaa.com/XTeRkf Valehteleva päästään kajahtanut herjapelle, josta ei koskaan tullut yhtään mitään.

        Peukaloinen ei ole mies millään muotoa, täysi pelle


    • Tänään on 29.11. ja vietämme Aimon nimi päivää. Viime vuonna rakasteltiin kynttilän valossa ja hiilivaunun takamuksessakin oli sellainen. Tänä vuonna ollaan vähän riidoissa ja vihoissa niin paskansin Aimon käki kelloon täyteen niin että luukut aukeaa, paska haisee, kukkuu kuuluu mutta käki ei tule ulos.

    • Anonyymi

      Ilmeisesti mies sana on monelle palstavaikuttajalle tuntematon, mies ei huutele puskista, leiki pupujussia vuosien ajan, sellainen on "mies" vai mitä 2010.

      • Anonyymi

        Tämä "mies" on jo oppinut kuin koira tunnistamaan oman nimityksensä ... TyttöNeitinen.


    • Anonyymi

      Kenen munat sinulla on jalkojesi välissä?

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mites meillä nainen tämä yhteys

      Onko se yhteistä se kokemus siitä, että tunnemme syvästi toisemme? Tunnemme vetoa ja sielunyhteyttä, jotain kuin toisest
      Ikävä
      66
      1240
    2. Miltä kaivattusi näyttää

      Kehtaako esitellä kenellekään? 🤣🙆‍♂️
      Ikävä
      47
      858
    3. Se viime kohtaaminen

      Oli naine vähän sellainen kohmea. Nopeasti yritin etsiä merkkejä sinusta mutta en saanut mitään ilmi. Ajattelin että ny
      Ikävä
      51
      794
    4. Olen lihonut vähän

      Sekin nolottaa. Onneksi ei nähdä ihan heti. Ehdin palata ennalleni.
      Ikävä
      94
      758
    5. Ihan rakentavassa mielessä

      Haluaisin nainen kysyä sinulta ja myös itseltäni että mitä me oikein odotellaan? Olisiko aika jo käydä edes treffeillä?
      Ikävä
      58
      750
    6. Taidan olla ihan sairas

      Kun mietin jo meidän yhteisen lapsen nimeä 😄
      Ikävä
      82
      717
    7. Toivoisin niin

      Että edes kerran heräisin vierestäsi uuteen aamuun.. 💔
      Ikävä
      41
      671
    8. Mitä haluaisit sanoa

      Minulle? Tiedän että aikaa on kulunut mutta ihan mielenkiinnosta, kuitenkin kutkuttelit mun sisintä. T. V
      Ikävä
      42
      625
    9. Tiedät, että ottaisin yhteyttä heti

      Ja ihan kevyesti, jos vain tietäisin, että se on toivottua. Miehelle naiselta.
      Ikävä
      28
      621
    10. Miksi, siis miksi haluat kirjoitella minun kanssa?

      En vain oikeen ymmärrä. Onko sulla tylsää, vai mikä homma?
      Ikävä
      51
      615
    Aihe