Amerikkalainen vanki pakotettiin synnyttämään sellissä ilman lääketieteellistä apua, ja hän sai tästä 500 tuhannen dollarin korvauksen
Vangittuna Denveristä kotoisin oleva Diana pakotettiin synnyttämään lapsi suoraan sellissä ilman lääketieteellistä apua: tuomioistuin määräsi naiselle korvauksen vahingoista.
Denverissä asuva Diana joutui vankilaan identiteettivarkaudesta. Koska nainen oli kahdeksannella kuukaudella raskaana, hänet sijoitettiin selliin ympärivuorokautiseen valvontaan siltä varalta, että synnytys alkaisi.
Muutamaa päivää myöhemmin hän aloitti synnytyksen, hän ilmoitti asiasta vankilan henkilökunnalle, mutta kukaan ei lähettänyt häntä sairaalaan. Diana joutui synnyttämään lapsen yksin sellissä. Häntä auttoi vain vartija, joka oli oven ulkopuolella. Sairaanhoitaja tuli vain 45 minuuttia Dianan pojan syntymän jälkeen.
Vankilasta vapautumisen jälkeen Diana nosti oikeuteen palkatun asianajajan avustuksella, johon tuomioistuin tyytyi. Dianalle maksettiin yli 500 tuhatta dollaria korvausta.
Amerikkalainen vanki pakotettiin synnyttämään sellissä ilman lääketieteellistä apua, ja hän sai täst
Anonyymi-ap
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72508- 1181746
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill371469Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1221388Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1641292- 1461250
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1521241- 521188
- 591127
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.471005