Kohde oikeasta elämästä eikä palstalta.
FAKTA TIETO!
Kannattaa yrittää löytää
29
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Se on kyllä totta.
FAKTAN TARKASTAJA! - Anonyymi
Palstalla onkin kaikki pilluttomat munattomat luuserit, ketkä ei saa mitään aikaan.
- Anonyymi
Muutakuin sinful ja kaalimatotuotteilla.
FUCKTA TIETO! - Anonyymi
On niin vitun olevinaan. Minä sentään lähestyin ihan oikeessa elämässä. Täälä olevat luuserit syyttää muita omasta saamattomuudestaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On niin vitun olevinaan. Minä sentään lähestyin ihan oikeessa elämässä. Täälä olevat luuserit syyttää muita omasta saamattomuudestaan
Niin varmaan joo. Johan vitsin murjasit ! Nörd
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin varmaan joo. Johan vitsin murjasit ! Nörd
Mene sinäkin itsees. Et taida olla yhtään sen parempi kun seuras.
- Anonyymi
Kuten sinä vai
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ketäköhän muka kehtasit uskalsit lähestyä
- Anonyymi
Sana hallussa ja osui oikeaan. Noin se on!
- Anonyymi
Jee! Rölli on viimein kokenut ahaa -elämyksen
Näinhän sen homman ois pitänyt edetä jo sillon kun ekaa kertaa tunsit et oot ihastunu siihen.
Eli luuria kouraan ja viestiä muijalle rohkeesti.
Oon sillee vtun kauan tätä täällä toitottanu ja rölli hakannu mua kengällä ja haukkunu stupidoksi kun edes kehtaan moista ehdottaa! Hirvee vääryys ehdottaa et ota puhelin kouraan ja laita ko. Muija viesti palstan sijaan 😱 - Anonyymi
Rakkaus ei oo agenttileffaa.
- Anonyymi
Totta turiset.
Kannattaako muutenkaan palstaa raapia hiekkapaperilla, jos vähänkään tuntee itseään.
Oltava tarkkana kadunoven väristä, minkä takanaan sulkee.- Anonyymi
Niinpä. Joskus kannattaa miettiä sitä omaa käytöstä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä. Joskus kannattaa miettiä sitä omaa käytöstä.
Omaa käytöstä tulee miettiä aina, koska olet kuin käyntikortti ulospäin. Myös palstakulttuurissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Omaa käytöstä tulee miettiä aina, koska olet kuin käyntikortti ulospäin. Myös palstakulttuurissa.
Ei voi kuin ihmetellä tällaisten kommenttien kirjoittajia. Että mikä tarve ja millainen ymmärryskyky sekä moraali siellä taustalla.
- Anonyymi
FAKTA HOMMA oli 80 luvulla
- Anonyymi
En mä jaksa.
- Anonyymi
Mikä vtun kohde. Sopii ettiä oikeesta elämästä niin löytää ittensä madonruokana sen jälkee
- Anonyymi
Ätmille mekkoja vtusti ja stokkalle
- Anonyymi
Kunniattomat paskiaiset
21.00 - 00.25 https://youtu.be/_ddXQhfIJgo
öitä 😎 - Anonyymi
Joo:)😏
- Anonyymi
Voi juku. Itsekin kuulin vähän sellaista, että täällä erehtyy todella usein henkilöstä. Ihmisten pitäis kieltämättä puhua enemmän toisilleen.
- Anonyymi
Jos on löytynyt, niin mitä sitten?
- Anonyymi
Toiset yrittää ja yrittää mutta eivät löydä. Toiset eivät yritä edes eivätkä löydä. Toiset löytävät yrittämättä. Toiset löytävät yrittämällä. Näin se menee. Asioita ei sovi liikaa yksinkertaistaa.
Eipä ketään näytä meikäläinen kiinnostavan missään.
- Anonyymi
Ei kai sua kukaan saatana jaksais keski-ikäistä vitun vinkujaa kun ei osaa itse asioidensa eteen tehdä muuta kai kuin yrittää käyttää läheisiään ja hyväuskoisia hyväkseen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kai sua kukaan saatana jaksais keski-ikäistä vitun vinkujaa kun ei osaa itse asioidensa eteen tehdä muuta kai kuin yrittää käyttää läheisiään ja hyväuskoisia hyväkseen
Voi vitsi kun oli rumasti kirjoitettu.
- Anonyymi
Kuinka löytää jos ei edes etsi ja miksi etsiä turhaan jos ei näe syytä luottaa vastakkaisen sukupuolenedustajaan🤔
- Anonyymi
Toivon hukkaavani entisestäänkin ja vielä paremmin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki2006208Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1442857- 442317
- 932089
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382031Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2311437- 771402
Naton korkein sotilasjohtaja: Meidän on iskettävä ensin
Olen täysin samaa mieltä ja nämä iskut pitäisi olla jo suunniteltu ja tuhota käytännössä kaikki venäjän hyökkäysmateriaa3031397Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää131336Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j61276