Elikkäs oon kirjautunu jodelin eri spostilla kuin g maililla. Eli en sitä tiliä voi synkronoida vai mitä se meinaskaa?
Mut siis riittääkö se niin yksinkertainen homma että ku vanhan ja uuden luurin tiedot siirrän ja jos se jodel ei automaattisesti toimi normaalisti. Että mä vaan lataan sen kaupast uudelleen ja kirjaudun sillä vanhalla spostilla ja mun kaikki chatit on siel viel tallessa? Enhän mä hukkaa niitä?
Jodel ja uusi puhelin
Anonyymi-ap
0
2846
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2663338Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.791435- 661213
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra1991039Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:48943- 63941
- 51912
- 42787
- 47772
- 113716