Mistä hakea joulun apua..

Pyytäisin neuvoa mist hakea apua jouluun, koska kaikki mahdollinen koluttu. Diakoni, ruokaapu ryhmä, pelastakaa Lapset ry, hope ja kaikki tiedossa olevat paikat jopa monelta säätiöltä kysytty apua ja olen ihan neuvoton. Tilanne se että minulle 8 lasta ja tällä hetkellä työtön lapsen sairauden vuoksi. Vanhin lapseni sairastaa syöpää jota vastaan vuosi taisteltu ja nyt viimeisimpänä leikkaus jossa poistettiin mittava määrä imusolmukkeita leikkaus kesti 13h ja kuntoutuminen pitkä taival. Meillä mennyt pojan tilanteen vuoksi talous aivan sekaisin ja tuleva tupla lapsilisäkään ei paljon mitää plussalle lyö kun laskuja vino pino. Joten pyydä neuvoa mitä olisi sellaisia paikkoja mistä voisin kysellä apua meidän tilanteeseen. Olemme 9 paikasta saaneet kielteisen päätöksen ja tänään diakonilta ja syy oli että saimme kotimaanavulta apua tiskikoneen ja vaatekaapin hankintaan 2kk takaperin. Olen äitinä aivan toivoton.😔

10

232

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kela on velvollinen auttamaan hädässä olevaa Sinne vaan.

      • Saimme kielteisen päätöksen Kelasta, koska poikani kuntoutusraha lasketaan meille tuloksi vaikka poika asuu omassa asunnossa.


    • Anonyymi

      Nyt Marinin hallitukselle hätäapu pyyntö.

    • Anonyymi

      miten aviopuoliso ja hänen tärkeä roolinsa elättäjänä. Toisaalta kun on noin suuri lapsimäärä (8) niin oletettavasti kuulutte johonkin hengelliseen yhteisöön. Onko tuossa lapsiluvussa mukana myös se aviopuoliso. Sieltä yhteisöstä nyt ainakin pyytämään tukea.

      • Lasten isä ei ole lasten elämässä ja ei kuuluta mihinkään Yhteisöön.


    • Anonyymi

      Kysy helluntaiseurakunnalta.

      • Juu olin eilen yhteydessä sinne jouluruokailu heillä 19.12🙂


    • Anonyymi

      kallion pelastusarmeija facebookin autetaan ryhmät

    • Anonyymi

      Facebook ryhmä apua käsi sydämellä koko suomi

    • Anonyymi

      olin pari viikkoa sitten ruoka-apu jonossa eräällä paikkakunnalla..jossa jaetaan ruoka pusseja yksi tai kaksi riippuen jääkö jäljelle vielä..olin aikaikaisemmin joskus kysynyt ,onko kolmatta pussia ja saanut sitten ..on jonossa vaikituinen naispuolinen kävijä,,joka oli jossain vaiheessa kysellyt ruoka jpussien jakajilta ,onko kukaan saanut ylimääräistä kassia,.näitten ruoka-apu työntekijöitten oli täytynyt kertoa tälle naiselle minusta. niimpä on näköjään ruoka-apu jonossakin aina yksi tyyppi ,joka luulee olevansa joku pomo,että joku ei saa vaan liikaa kasseja, sitten oltiin santsi kierroksella,jossa toinen pussi ,jos riittää,.Tämä nainen tuli ohitseni ja alkoi huutaa kohdistaen solvauksensa minuun ,saatanan huijariksi kovalla äänellä,ja muuta törkeyksiä pois mennessään ,,olin kuullut aikaisemmin jollekkin toiselle miehelle rähjäävän myös,,jostakin asiasta...on kerrassaan sikamaista käytöstä , ja loukkaavaa ,että ei kestä ,että joku saa kolmannen pussin joskus,ruoka avun työn tekijät ei ole velvollisia kertomaan kuka saa joskus enemmän ,olisivat sanoneet sitten,tässä tapauksessa myös ruoka-avun työn tekijöitten toiminnta oli moitittavaa heidän olisi pitänyt ymmärtää ,että heidän tuntemansa tyyppi on hakemassa" uhria" toiminnalleen ...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 107
      1992
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      54
      1897
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1875
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1667
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      19
      1587
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      10
      1380
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1320
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1316
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      14
      1301
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1252
    Aihe