Villitsijän pesti hyvine tuloksineen Vesannon kunnan yhteisöllisyyden edustajana
positiivisuuden sekä viestinnän edistäjänä on Vesannolla päättymässä. Huolena nostankin esille myönteisyyden ja uuden yhteisöllisyyden säilymisen osana kuntaviestintää. Vesantolaiset palstan on vallannut vanha nurkkakuntalaisuus kunnanvaltuutettu Salon, Mäkelän ja Vilhusen minä minä minä keskeisinä kannanottoina ja arvosteluina villitsijän toimintaan nähden. Salo parantelee omaa heikkoa itsetuntoaan, kun ei kunnan viestontävastaavan tehtävissä selviytynyt odotusten mukaisesti. Mäkelä molottaa aina yhtä äänekkäästi ollakseen esillä vain itsensä vuoksi. Ja Vilhunen kukkona tunkiolla kiehuu menneisyyttä ottamatta vastuuta aikaandaannoksistaan Närhilän kyläyhdistyksen lakkaamiseen. Meillä sukupolvea nuoremmilla ei ollut paikkaa kyläyhdistyksessä. Yhdistys oli yhtäkuin Vilhunen pienipiiri pyörii kaartinsa kanssa. Hiekkalaatikot ja oma kehu minä minä saavutuksina ja vaille jäämisinä hiekkalalaatikoilla on mennyttä aikaa. Mutta tajuavatko nämä kolme itsensä jalustalle nostajaa olevansa itse suurimmat esteet yhteisölliselle viestinnälle Vesannon kuntaviestinnässä ja yhteisessä toiminnassa. Kannattaisin Villitsijää selvittämään väitöskirjassaan mistä hyvä viestintä muodostuu esim Vesijärven kyläyhdistyksen ja Niiniveden kyläyhdistyksen toiminnassa. Pienyhteisöjen viestintä.on osa kuntaviestintää.
Minä minä nurkkakuntalaisuus Vesannolla
Anonyymi-ap
0
151
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512