Leikkiä laihan prinsessan kassa vaaka mampoa
Rinssi voi
28
195
Vastaukset
- Anonyymi
Se onkin parasta laihan kanssa. Mambo number five.
- Anonyymi
Rinssi on kuollut.
- Anonyymi
Nyt valehtelet
Rinssi on vaan haukkunut mua kaikille - Anonyymi
Raha on vain rinssille tärkeetä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Raha on vain rinssille tärkeetä
Kenellekäs se ei ole tärkeää nykyään? Rahaa palvotaan kaikkialla. Marketit tursuaa tavaraa. Kaikilla on luksus autoja ja luksus asuntoja.
- Anonyymi
Ei se saa sitä.
- Anonyymi
Oon ruma ja pullukka rinssin mielestä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä sen mielipiteellä on väliä. Et varmana ole ruma, ja jos sinul itselläs on hyvä olla sinun kehos niin sit se on just sopivan kokoinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuskin puhut palstarinssistä nyt?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se ainakin on moneen kertaan sanonu ettei huoli rumaa pullukkaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eiköhän mies puhu välillisesti omista mielipiteistään naista kohtaan kun on hänellä tavattoman huono itsetunto.
- Anonyymi
Oikeaa rakkautta ei ole olemassakaan
- Anonyymi
Tarpeeksi kun leikkitään toisten tunteilla
Luottamus häviää - Anonyymi
Pidä lompakko piilossa rinssiltä että et tule ryöstön kohteeksi
- Anonyymi
En jaksa juonitteleva rinssejä
- Anonyymi
Kauniit sanat on vain valheita
- Anonyymi
Rinssi voi vetää v1tun päähänsä ja syöksyä sementtiin.
- Anonyymi
toivottavasti se rinssi tappaa itsensä.
- Anonyymi
Tuollaista ei saa toivoa kenellekään
- Anonyymi
No voi hitsin hitsi! Onko hra S taas saanut snarsismikohtauksen. Voi teitä tyttöparkoja kun ette tajua että se nussii teitä kaikkia kokoajan. Herre sb- suuvesi hih
- Anonyymi
Rinssihaaveilut on ajautuneet kaaokseen 🙄 aamulla pusit ja illalla huusit
- Anonyymi
mitä selität? mitkä rinssin haaveilut?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mitä selität? mitkä rinssin haaveilut?
Aloittaja on lietsonut päivänmittaan kiukkunsa täyteen mittaan. Hieno saavutus, niin minäkin tekisin 😄👍
Mut juu, ei rinssin näistä kannata välittää. Suosio vaan kasvaa päivä päivältä 😀 to be Somebody !
- Anonyymi
rinssi voisi oikeasti lakata olemasta.
- Anonyymi
No sori jos mieliala vaihtelee taposta pään silittelyyn mut se ei ole sinuun tai perheeseesi kohdistunutta mun mielialat vaihtelee tunteiden mukaan ,mutta ei kohdistu sinuun tai muihin sun läheisiisi
- Anonyymi
Rinssi ei saa kuolla
Muuten satu loppu
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1538989Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492689Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja292481- 562469
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1971865- 971837
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai231743Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä461285Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091197Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61146