Gallup. Tiedätkö kaivattusi

Anonyymi-ap

Kengän koon? Mikä se on?

54

869

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Itse tiedän. Se on 46

      Ap

      • Anonyymi

        😍😋😍😋😍😋😍😋😍

        😍 ­­­N­y­­m­­f­­­o­m­a­a­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17651922D

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      oisko 34-35 😍

      • Anonyymi

        Koska eimian kanootti on 39 niin
        Muilla naisilla ei voi olla 35?

        Itselläkin on kengän koko 35 ja mulla on ikää 37 vuotta

        Miksi luulet et kun itselläs on iso jalka et kaikilla muillakin naisilla on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska eimian kanootti on 39 niin
        Muilla naisilla ei voi olla 35?

        Itselläkin on kengän koko 35 ja mulla on ikää 37 vuotta

        Miksi luulet et kun itselläs on iso jalka et kaikilla muillakin naisilla on?

        en ole kukaan eimia ja mun jalka on sellanen 37 ettei nyt mikään hirmu iso


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        en ole kukaan eimia ja mun jalka on sellanen 37 ettei nyt mikään hirmu iso

        Miten sulle sitten on yllätys että naisilla on jalka 35?

        Naisten kenkä valikoimassa kaupassa pienin koko on 35 eli ei pitäs olla mikään halooo!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten sulle sitten on yllätys että naisilla on jalka 35?

        Naisten kenkä valikoimassa kaupassa pienin koko on 35 eli ei pitäs olla mikään halooo!

        ei ole mikään yllätys tai haloo, vastasinpahan vain kysymykseen. Itsehän sinä tästä haloon teit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ei ole mikään yllätys tai haloo, vastasinpahan vain kysymykseen. Itsehän sinä tästä haloon teit.

        Joku väitti tota ekaa lapsen kaipaajaksi kengän koon takia. Se kommentti jo loukkaavuuden ja asiattomuuden takia poistettiin mut siihen vastasin et kyllä ihan aikuisella voi olla pieni jalka eikä tartte olla mikään siro 39-40 naisella ollakseen ”aikuinen täysikasvuinen nainen”


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska eimian kanootti on 39 niin
        Muilla naisilla ei voi olla 35?

        Itselläkin on kengän koko 35 ja mulla on ikää 37 vuotta

        Miksi luulet et kun itselläs on iso jalka et kaikilla muillakin naisilla on?

        Ei kuulu sulle! Ei tarvi tietää! Lopeta aikuinen mies, noi lapselliset leikit!


    • Anonyymi

      Isokenkäisistä sanotaan, että he ovat klovneja

      • Anonyymi

        Joskus kuullut myös


    • Anonyymi

      Sama koko sillä on, kuin mullakin.

      • Anonyymi

        😀👍😀


    • Anonyymi

      kuulehan sina minulla on yksi tarkea asia sinulle kuule mina sain marevaania biabeetekseen silla on sellainen vaikutus etta sen jalkeen sinullakaan ole enaan hevosen nalka ja painosi saattaa pubota sillakin tavalla mina painoin viimeksi 52 kiloa taman hetkista painoani en tiedä minulle se pistetaan aina maanantaisin sen laakkeen antaa laakari joten kay juttusilla terv seija

    • Anonyymi

      35-36

    • Anonyymi

      En vaikka kuvasin sen tassunjäljen kerran hangessa.

    • Anonyymi

      Oh. Mitkä hobitit täällä postailee ja pienimmästä koosta kiistelee? Kyllä 39 saapikkaani ovat varsin normaalit 😀 yleensä ensimmäisenä loppu kaupoista

      • Anonyymi

        Kyllä, juurikin näin!


      • Anonyymi

        Jalat kasvaa evoluution myötä kuten ihmisetkin. 38-40 on normaalia nuorilla naisilla nykyisin. Nuo 35set on mummoja. Varmaan heidän nuoruudessa noin.


    • En, kun ei ole kaivattuakaan. Mutta naisen kyseessä ollen se kavion koko tulee olemaan todennäköisimmin 38-39.

      • Anonyymi

        Jaah, nyt tuli vasta palstan ensimmäinen oikea ihminen 😅 ja minä hölmö viettänyt täällä hobittien kanssa koko päivän 🤣


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jaah, nyt tuli vasta palstan ensimmäinen oikea ihminen 😅 ja minä hölmö viettänyt täällä hobittien kanssa koko päivän 🤣

        No ei hobittineidoissa ole mitään vikaa, mitä nyt sorkat ovat niin sirot, että kengätkin haetaan lastenosastolta 🤣


    • Anonyymi

      Varmaankin 45-46. Pitkällä miehellä isot kengät❤️

      • Anonyymi

        Onneks mul ei ol ku 42 tuo kengän koko josai kohti meinaan miehelä kun on liian suur kavio joutuu aikaan teettään kenkänsä suutarilla sama kun naisten rintaliiveissä tulee koko vastaan ei ihan joka kaupasta löydykkään si et liian suuret rinnat ku on ni ei halvalla liivejä löydäkkään


    • Anonyymi

      Nelosella on alettava, jotta perässä pysyy:)

      • Anonyymi

        Pysyn perässä 39:llä, niinku huomasit


    • Anonyymi

      Erkka tietää mut mä arvaan 36

    • Anonyymi

      Tiedän että hänellä koko on 38,5-39.

    • Anonyymi

      Silloin muinoin kun kipusin aikuisen naisen reittäpitkin kengän koko oli yleensä 35-37
      Ja niitä oli useita

      • Anonyymi

        Siitä on kauan? Nykynuorilla on isommat jalat kuin äideillään.


    • Anonyymi

      44 tai 45 ja iso ....😘😘❤

      • Anonyymi

        42 ja pieni...😘


    • Anonyymi

      Tiiän vain itteni koon ja voin sen tänne paljastaa koska ei täällä kukaan tunnista ketään: 37-38 ja harvemmin talvikengät on ollut 39 kokoa mutta on niinkin joskus sattunut olemaan jos on pienempää mallia ja kyllä, olen kasvanut etupäässä maata pitkin enkä pystysuuntaan. Minulla on aika rumat jalat.

    • Anonyymi

      Kerran mittailin hänen kenkiään silmämääräisesti, kun istuimme vieretysten. Joo tosi isot oli.

    • Anonyymi

      42mies

    • Anonyymi

      Mitäkö merkitystä on kengän koolla

    • Anonyymi

      Tiedän 42,1\2 mun mun kaivatun miehen kengän koko ikävä tuli sydämeni valittu MJ

    • Anonyymi

      Minulla ei ole kaivattua. Ehkä joku päivä löydän sellaisen, josta tulee minulle rakas.

    • Anonyymi

      Ehkä jotain 38 vois olla, vaikea arvioida kun oli juhlakengän tapaiset joissa kapea kärki, näytti isoilta ne kengät.

    • Anonyymi

      Pieni mies, paras sellainen!

    • Tämä on ihan arvausta, 36.

    • Anonyymi

      Suurin piirtein. Neuloinhan hänelle Jussi-sukatkin

    • Anonyymi

      Louboutin 37,5
      Prada 36,5
      Jos haluat kengät minulle tuoda joulupukki

      • Nyt on, kallis maku. :D


    • Anonyymi

      muistaaksein 42

    • Anonyymi

      En. Sandaleteissa on semmoiset pidikkeet ettei ne mene kovin syvään jalkaan.

    • Anonyymi

      Se on 47. Mun mielestä se on aivan mahtava juttu. Itte se vähän kainostelee sitä. Mutta mun mielestä on niin kivaa kavereiden seurassa ja sen aikana ihmetellä, että kuinka sillä onkin niin isot. Ja sitten katsoa, kun se sopösti punastelee!

    • Anonyymi

      Sama kuin paskalakkiukkonsa ja niiden muiden p*skasontiaisniljakkeiden ÄO.🖕😆

    • Anonyymi

      En vaikka otin kerran kuvan, kun hän oli kävellyt talvella ja menin siitä hänen jälkeensä. Ei näy numeroa. Kuva on edelleen tallessa.

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      144
      2307
    2. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      175
      1382
    3. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      72
      1167
    4. Rita syyttää muita "virheistään"

      Taas Donnasta lasu ilmoitus ja kaiken maailman kriisejä Akin virheen takia. Aki teki vakavan rikoksen, turha sitä on mui
      Kotimaiset julkkisjuorut
      85
      1098
    5. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      168
      1067
    6. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      89
      1063
    7. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      96
      1005
    8. Jos saisit nainen vielä pudotettua 20 kiloa?

      Niin voitaisiin katsella uudestaan.
      Ikävä
      49
      937
    9. Niiiiin pihkassa

      Hänen ihanan vuoksi minulla on pikkarit märät koko ajan. Säikähdin vähän, näetköhän kaiken minusta? Yritän pitää perusil
      Ikävä
      39
      920
    10. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      64
      837
    Aihe