Paikallislehti uutisoi paimion kaupungin kohdistavan voimatoimia paimion kalevan kylässä sijaitsevan kiinteistön omistajaa kohtaan. Syynä tontilla tilapäissäilössä olevat ajoneuvot. Juuri näitä ajoneuvoja uitetaan kolmansiin maihin mm. afrikkaan joten yhdenlaista kehitysapua tämäkin on. Siinä mielessä paimion tulee olla toimissaan varovainen jos viimeisenä keinona siivouttaisi " romut " pois. Korvausvastuuseen saattaa joutua kaupunki veronmaksajineen itse, mikäli ajoneuvojen omistaja vaikkapa käräjillä voittaa riidan. Tämä on todennäköistä siksi kun kyseiset ajoneuvot ovat arvoltaan paljon enemmän kuin romuarvo. Henkilön omistaman myyntiä odottavan omaisuuden hävittäminen ja niiden korvaamatta jättäminen voi oikeasti tulla kalliiksi.
Lienee todennäköistä että ilmiannon on tehnyt esim naapuri. Toimintaa harjoitetaan keskellä ei mitään. Tietysti jos on toimittu ympäristöä vahingoittaen niin tämä tulee sanktioida mutta ajoneuvo tai esine itsessään ei täytä laittomuuden määritelmää vaikka säilytetäänkin ulkotiloissa. Verrattavissa esim autoliikkeen piha-alueeseen.
Mainitunlaista toimintaa harjoittavat ja harrastavat ovat aika ajoin jonkun hampaissa ja suurennuslasin alla. Ympäristörikos on rikos mutta näillä tiedoilla edes epäilyksillä, ei ole katetta jos ei tahallista esim öljyn maahan kaatamisesta ole näyttöä.
Kehitysapua harjoittava kaupungin silmätikkuna.
Anonyymi-ap
1
304
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997770- 1075587
- 2754851
- 494773
- 743527
- 502818
- 582497
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222448Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292392- 412264