Salon Vihret haluavat Omakotitalojen kompostoinille veron

Anonyymi-ap

Aina kun vanhan kahvisuodattimen pussin meet omaan kompostoriin - pitää mksa vero.

8

109

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Viherpiirpeiipertäilidein mukaan vero on sen mukainen mistä on kaffi ostettuJokaisen
      Jokaisen on nyt rekisteröydyttävä että saataisiin joka saatanan kaffepussi rekisteröityä ja päästökaupprekisteriin.

• Anonyymi

Mitäh mitäh etkö kasvatakaan ite??Se on ekolookista.

• Anonyymi

Vihreät haluavat lopettaa asumisen omakotitaloissa...

• Anonyymi

Vihreät koittavat tästäkin kaikki vetää kotiinpäin, jos kaikki nyt ilmoittaudumme kompostijiksi, se rekistöröidään tuleviasuutta varten, wittu.

Sitten tulevaisuudessa tulee postista kirje jossa lukee "teidän kompostistanne tulee liika hiilivetyjä, siksi suoritammekin tämän maksusuoritusemme teile 12.34 e näiltä kuukausilta.
      Sitten ei auta mummollakaan Mummonmökillä, siell menee kaksinkertinen maksu .Kun muorlta tulee liian vähän kakkaa , joudumme korottamaan maksuae

• Anonyymi

Jos pistetään nämä viherpiipertäjät sinne kompostiin.

• Anonyymi

KOMPOSTOIN, mutta en ikinä ilmoita siitä johonkin helvetin rekisteriin, sieltä tosiaan voi tulevaisuudsessa lasku näin: Teillä on kompostori jonka PÄÄSTÖJÄ ette itse hallitse, tulemme rankaisemaan teitä lisäverolla.

• Anonyymi

Minusta kaikkein pahin on kirje jossa sanotaan "Olemme saanet tänne jätteenpoltolaitokselleemme liian vhän jätettä Salon seudulta ja näinolle joudumme "kehittämään" polttoamme ja te maksatte siis korotetuilla hinnoilla.

Aivan samoin kävi aikoinaan salon vesilaitoksen kanssa: Te olette liikaa sästäneet vedenkulutustanne - joudumme näin nostamaan hintojamme koska ..........

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      37
      5116
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      82
      3636
    3. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      37
      3050
    4. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      61
      3005
    5. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      10
      2936
    6. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      56
      2363
    7. Miksi haluat pitää estettynä mutta täällä puhut?

Eikö olisi parempi puhua ihan kasvotusten?
      Ikävä
      41
      1848
    8. Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!

Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….
      Kotimaiset julkkisjuorut
      9
      1790
    9. Mies! Lupaatko

enskerral kertoo mis mennään..? :D <3
      Ikävä
      18
      1731
    10. Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?

Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai
      Sinkut
      139
      1718
    Aihe