Hyvää yötä

Anonyymi-ap

Mukavimmalle miehelle. Vältän yhtä tiettyä sanaa kun heti sotketaan.

96

988

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tähän vielä kommentti että näkyy.

    • Anonyymi

      Sinä olet myös mukava👍

      • Anonyymi

        Kiitän sanoistasi. Lämmittää mieltä. :)


      • Anonyymi

        Mihin tuota pekaloa tarvitaan ?
        Avuksi vai ?
        😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅🚴🚴🚴🚴🚴🚴🚴🚴🚴🚴🚴🚴🚴🚴🚴😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁👬👬👬👬👬👬👬👬👬👬😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitän sanoistasi. Lämmittää mieltä. :)

        Lämmittää persiitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lämmittää persiitä.

        Lämmittää mieltä eli aivoja. Ei persettä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mihin tuota pekaloa tarvitaan ?
        Avuksi vai ?
        😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅🚴🚴🚴🚴🚴🚴🚴🚴🚴🚴🚴🚴🚴🚴🚴😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁👬👬👬👬👬👬👬👬👬👬😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊

        Ehkä persiiseen tulpaksi


    • Jep jep, hyvät yöt sinullekin!

      • Anonyymi

        Hyvät yöt sinnekin sinulle!


    • Anonyymi

      Ja nämä kaikki 7 pastalla käyvää eivät vielä tunnista? ;)

      • Anonyymi

        Ei ne tunnista. Se on vaikeaa täällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ne tunnista. Se on vaikeaa täällä.

        Tarkoitin ettei tunnista teitä haavemaa kirjoittajiksi. Kyllä tunnistaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoitin ettei tunnista teitä haavemaa kirjoittajiksi. Kyllä tunnistaa.

        Ei me mitään sellaisia kirjoittajia olla.


      • Anonyymi

        Joensuun vai Kuopion?


    • Anonyymi

      Pillu

    • Tiedän kyllä kenelle tämä on. Ei minulle. en tarkoita sitä.

      • Anonyymi

        No kenellepä tämä sitten on mistä helvetistä voit tietää kenelle tämä on


    • Anonyymi

      Öitä mukavalle sinnekin :). Niin monta kirjainta sen Jiin nimessä sitten on?

      • Anonyymi

        Öitä sinnekin. :) en halua sanoa sitä määrää. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Öitä sinnekin. :) en halua sanoa sitä määrää. :)

        Kolmas kirjain R?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kolmas kirjain R?

        Ei ole kolmas kirjain se. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole kolmas kirjain se. :)

        Niin sitten on varmaa etten ole hän :).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin sitten on varmaa etten ole hän :).

        Sitten se selvisi varmasti. :) yritän uskoa sen vaikka vaikeaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitten se selvisi varmasti. :) yritän uskoa sen vaikka vaikeaa.

        No mutta ehkä se oikea jii olisi vielä mukavampi :).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mutta ehkä se oikea jii olisi vielä mukavampi :).

        En osaa sanoa. Hänestä tuli sellaiset oudot tunteet että hän olisi täydellinen. Hyväksyisi naiselta vain samaa kuin itse on.


      • Anonyymi

        Seitsemän kirjainta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En osaa sanoa. Hänestä tuli sellaiset oudot tunteet että hän olisi täydellinen. Hyväksyisi naiselta vain samaa kuin itse on.

        Ei se ehkä niin oo :).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se ehkä niin oo :).

        Ihan kun vastaisit kun tietäisit miten se tilanne on hänen puoleltaan. Tiedän että haluat vain tsempata minua mutta hämmentää todella paljon. Tiedän nyt ettet ole hän vaikka mieli sanoo mitä haluaa uskoa. :(


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se ehkä niin oo :).

        Nimestä muuten hänen nimensä on kaunis ja säpsähdän jo pelkästään sen lukemisesta tai näkemisestä. Ajattelen sen olevan hän aina vain.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan kun vastaisit kun tietäisit miten se tilanne on hänen puoleltaan. Tiedän että haluat vain tsempata minua mutta hämmentää todella paljon. Tiedän nyt ettet ole hän vaikka mieli sanoo mitä haluaa uskoa. :(

        No voin mä olla vastaamattakin sitten vai :(.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No voin mä olla vastaamattakin sitten vai :(.

        Vastaa vaan. On mukava jutella kanssasi. :) Yritän vain mieltäni tässä yrittää saada uskomaan totuutta. Kaipaan vain niin sitä miestä. :(


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vastaa vaan. On mukava jutella kanssasi. :) Yritän vain mieltäni tässä yrittää saada uskomaan totuutta. Kaipaan vain niin sitä miestä. :(

        Mielesi siis vieläkin ajattelee että olisin hän?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mielesi siis vieläkin ajattelee että olisin hän?

        Osittain kyllä. En voi sille mitään mutta yritän uskotella sille järkeä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Osittain kyllä. En voi sille mitään mutta yritän uskotella sille järkeä.

        Jos sinä et ole jutellut sen miehen kanssa niin kysehän on lähinnä ulkonäöstä. Miksi et voisi vaihtaa kohdetta ja alkaakin tykätä tuosta J miehestä? Mitä väliä sillä on jos ette ole edes jutelleet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mielesi siis vieläkin ajattelee että olisin hän?

        Ja että on maailmassa muitakin miehiä kuin se yksi ja ainoa mutta ihastunut tai hölmö mieleni nyt vain näkee kaikkialla yhden ja ainoan. Pahoittelen. :(


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos sinä et ole jutellut sen miehen kanssa niin kysehän on lähinnä ulkonäöstä. Miksi et voisi vaihtaa kohdetta ja alkaakin tykätä tuosta J miehestä? Mitä väliä sillä on jos ette ole edes jutelleet.

        Mutta kun ihastuin vain häneen. Ei sitä voi vaihtaa lennosta. Näen hänet ajatuksissa ja se saa mieleni lentämään jonnekin mikä ei ole tästä elämästä vaan jostain isommasta lähtöisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja että on maailmassa muitakin miehiä kuin se yksi ja ainoa mutta ihastunut tai hölmö mieleni nyt vain näkee kaikkialla yhden ja ainoan. Pahoittelen. :(

        Ei mitään :). Pitää varmaan painua nukkumaan. Öitä sulle :).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei mitään :). Pitää varmaan painua nukkumaan. Öitä sulle :).

        Öitä sinullekin. :) jatketaan myöhemmin jos vielä jaksat puhua. Olen tämmöinen outo tapaus. :/


      • Anonyymi

        Riippuu Montako kirjainta tuon j jälkee tulee


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole kolmas kirjain se. :)

        N kolmas kirjain


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mutta ehkä se oikea jii olisi vielä mukavampi :).

        Selvinnee kun kysyt häneltä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En osaa sanoa. Hänestä tuli sellaiset oudot tunteet että hän olisi täydellinen. Hyväksyisi naiselta vain samaa kuin itse on.

        Eipä meistä kukaan ole täydellinen vaikka sitä kuinka haluaisikin olla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vastaa vaan. On mukava jutella kanssasi. :) Yritän vain mieltäni tässä yrittää saada uskomaan totuutta. Kaipaan vain niin sitä miestä. :(

        Sun pitänee vähintäänkin keskustella asiasta hänen kanssaan että voit jatkaa elämääsi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Riippuu Montako kirjainta tuon j jälkee tulee

        No montako sinulla niitä tulee?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sun pitänee vähintäänkin keskustella asiasta hänen kanssaan että voit jatkaa elämääsi

        Ei ole mahdollista joten pysyn palstalla vain.


    • Anonyymi

      Johan nyt jotakin 🫢

      • Anonyymi

        Mitä tarkoitat sillä jotakin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä tarkoitat sillä jotakin?

        Johan on etunimi.


    • Anonyymi

      Menee naapuriin ;)

      • Anonyymi

        Eipä mene naapuriin. :)


    • Anonyymi

      Käy mielellään yksin, usein, wessassa.
      Puuskuttaa ja niistää, ottaa virvoitusjuomaa ja nukkuu sekunnissa.

      • Anonyymi

        Ai se mies vai? Tuskinpa vain.


    • Anonyymi

      Näpit irti mun miehestä.

      • Anonyymi

        Eikö tuo ny ole turhaa antaa mennä jos on mennäkseen mitäkö maksaa vaivaa kiukusta tai tapella Eipä mene koko elämä hukkaan jos on noin helposti muutenkin jonkun toisen vietävissä


    • Anonyymi

      Miten sinä mies? Jaksat kuunnella ton akan höpinöitä siitä miehestä. Jatkuvaa jankkaamista missä ei ole päätä ei häntää.

      • Anonyymi

        Miksi haluat puuttua heidän välisiin asioihin? Anna homman kehittyä rauhassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi haluat puuttua heidän välisiin asioihin? Anna homman kehittyä rauhassa.

        Se mihinkään kehity. Parin vuoden päästä samat jorinat. 😀


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se mihinkään kehity. Parin vuoden päästä samat jorinat. 😀

        Mitä se sinua haittaa ketkä täällä keskustelee. Keskity vain omiin asioihisi.


      • Anonyymi

        Enemmän minua kyllä ihmetyttää se, että miten sinä kommunikoit jollekin miehelle näissä pälinöissä jotka tiedät provoiluksi itsekin ihan hyvin ja tämän asian otat itse esiin tarpeen tullen . Taidat olla melkoisen katkera ja omissa maailmoissasi. Koetko sinä, että joku mies lukee mitä joku kirjoittelee jostain muusta miehestä vai mihin tämä purkaus tähtää? Ei varmaan sinänsä yhtään mihinkään. Katkeran ihmisen päivä vaan käynnistyi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se mihinkään kehity. Parin vuoden päästä samat jorinat. 😀

        Aiotko lukea näitä samoja toistuvia provoja vielä kahden vuoden päästä ja teeskennellä, että sinulla on jotenkin hauskaa kaikkien näiden omien kakofonisten kuvitelmiesi keskellä? Kun vaikuttaa, että lähinnä pillität siellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä se sinua haittaa ketkä täällä keskustelee. Keskity vain omiin asioihisi.

        Suksi kuuhun harhainen hömelö


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suksi kuuhun harhainen hömelö

        Menipäs tunteisiin sinulla kun olin oikeassa. Turhaa puutut muiden asioihin kun on näköjään omiakin asioita selvitettävänä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Menipäs tunteisiin sinulla kun olin oikeassa. Turhaa puutut muiden asioihin kun on näköjään omiakin asioita selvitettävänä.

        Hölmö sä oot jankkaava hölmö. Et kai oikeesti usko tohon akkaan? Skeidaa jauhaa jostain äijän reppanasta jonka on nähnyt kerran ja nyt joka jutussa täällä kaipailee sitä. Kyllä tiedän et se on ap pöhelö.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hölmö sä oot jankkaava hölmö. Et kai oikeesti usko tohon akkaan? Skeidaa jauhaa jostain äijän reppanasta jonka on nähnyt kerran ja nyt joka jutussa täällä kaipailee sitä. Kyllä tiedän et se on ap pöhelö.

        Oletko noin kateellinen ihminen, että pohdit kuumeisesti miten loukata kaikkia oletettuja osapuolia? Eipä sillä, että esimerkiksi nämä kerronnat/vuoropuhelut mihin sinä toksiset juttusi perustat liittyisi aiheseen millään tavalla, mutta sitä kautta sinä tuota osattomuuttasi oirehdit


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä se sinua haittaa ketkä täällä keskustelee. Keskity vain omiin asioihisi.

        Nämä jutut haittaa muita siksi, että tuo nainen voi kuulostaa joltain toiselta ja aiheuttaa häpeää siinä toisessa, Esimerkki vaan. En ole tuo kommentoija, sanon sivusta. Anonyymina pitää pitää järki päässä, koska muutkin on anonyymeja. Sinä voit olla aloittaja. Minä voin olla aloittaja. Minusta aloittaja ei ole järjissään kun toistaa tuota samaa mantraa täällä päivittäin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nämä jutut haittaa muita siksi, että tuo nainen voi kuulostaa joltain toiselta ja aiheuttaa häpeää siinä toisessa, Esimerkki vaan. En ole tuo kommentoija, sanon sivusta. Anonyymina pitää pitää järki päässä, koska muutkin on anonyymeja. Sinä voit olla aloittaja. Minä voin olla aloittaja. Minusta aloittaja ei ole järjissään kun toistaa tuota samaa mantraa täällä päivittäin.

        Nyt menee taas sekavaksi ja viimeistään tuo esiin sen, että kyseessä on trollausketju ollut alunperin. En ota kantaa koko sisältöön, minkään sortin kannanotto ei kuulu ilmeisesti kenenkään toimenkuvaan tässä maassa, turhaa hommaa. Ehkä näihin pitäisi perustaa joku päivän polttavien poliittisten aiheiden alakeskustelu vaikka trollimiehen sekä hänen juttuihin jumahtaneiden sekä niillä ratsastavien kiusaksi ja konseptien sekoittamiseksi. Kannatan kulkukissojen kastroimista, se on vieraslaji joka kuuluu pitää omalla puolella!


    • Anonyymi

      Palstarakkaus on todellista

      • Anonyymi

        Todellista tuntemattoman kirjoittajan kanssa, miten sellainen on mahdollista, kun ei tiedä keitä täällä kirjoittaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Todellista tuntemattoman kirjoittajan kanssa, miten sellainen on mahdollista, kun ei tiedä keitä täällä kirjoittaa.

        En usko minäkään mihinkään tuntemattomien rakkauteen. Siinä on iso riski pettymyksille, sitten kun selviää totuus, kenelle on kirjoitellut ja rakkauttaan tunnustanut, jos selviää... Perustuu vielä enemmän haavekuvillle, kuin ihastuminen irl.


      • Anonyymi

        En usko mihinkään palstarakkauteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En usko mihinkään palstarakkauteen.

        Minä uskon ❤


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minä uskon ❤

        Uskonasia se onkin. :D Minä mieluummin tiedän ja tiedostan. Nyt en tiedä muuta kuin että ihastuin ihmiseen tuolla todellisessa maailmassa ja hänen pauloihin jäin. Aivan kuten tuo tämän ketjun aloittaja.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Uskonasia se onkin. :D Minä mieluummin tiedän ja tiedostan. Nyt en tiedä muuta kuin että ihastuin ihmiseen tuolla todellisessa maailmassa ja hänen pauloihin jäin. Aivan kuten tuo tämän ketjun aloittaja.

        Mielessä oot🔥


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mielessä oot🔥

        Ai olenko? Kiva kuulla jos olen, kun niin on hänkin aina vaan ja aina vaan. :)


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Ai olenko? Kiva kuulla jos olen, kun niin on hänkin aina vaan ja aina vaan. :)

        No ei tässä oikein viime aikoina ole muuta tullut mietittyä🙈 Toki välillä synkistelen.. ihanaa että mulla on myös muuta ajateltavaa tällä hetkellä. 🧩


      • Anonyymi kirjoitti:

        No ei tässä oikein viime aikoina ole muuta tullut mietittyä🙈 Toki välillä synkistelen.. ihanaa että mulla on myös muuta ajateltavaa tällä hetkellä. 🧩

        Vaikka onkin välillä muuta tekemistä ja miettimistä, niin aina pysyy mukavasti taustalla, aivan kuin mukana kaikkialla, ja yhtenä osana minua. 🔥


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Vaikka onkin välillä muuta tekemistä ja miettimistä, niin aina pysyy mukavasti taustalla, aivan kuin mukana kaikkialla, ja yhtenä osana minua. 🔥

        Menkää jo panemaan muualle muitten alotuksista


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Vaikka onkin välillä muuta tekemistä ja miettimistä, niin aina pysyy mukavasti taustalla, aivan kuin mukana kaikkialla, ja yhtenä osana minua. 🔥

        Tässä on seuraava palstapari


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Ai olenko? Kiva kuulla jos olen, kun niin on hänkin aina vaan ja aina vaan. :)

        ❤..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tässä on seuraava palstapari

        lol


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        lol

        Rinssi nuori työkyvytön, addikti, velkaantunut ?

        Kerro itsestäsi. Tiedät kaikesta jo kaiken?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Rinssi nuori työkyvytön, addikti, velkaantunut ?

        Kerro itsestäsi. Tiedät kaikesta jo kaiken?

        Kaikki väärin. Zero points.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Menkää jo panemaan muualle muitten alotuksista

        Osuvasti sanottu 😂


    • Anonyymi

      Mikä se sana on? Onko se pallopipari?

    • Anonyymi

      Oletko sinä se anni vuohijoki?

    • Anonyymi

      Vältät sanaa vittu.

    • Anonyymi

      Jaakkimo.

    • Anonyymi

      Jaakkima. Mukava.

    • Anonyymi

      Vanha kouluk aa veri !

    • Anonyymi

      Miksi keskustelupalstalla juttelu on sotkemista? Menkää chattiin.

    • Anonyymi

      Vi d u ock cy rpå kusive hc k ei th e älä e

    • Anonyymi

      ,"hei, hej, hei"

    • Anonyymi

      👬🚴

    • Anonyymi

      Rakas

    • Anonyymi

      Mies on mukava mutta ei multa aloitus, eikä mies ole mulle ?

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      144
      2467
    2. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      178
      1491
    3. Rita syyttää muita "virheistään"

      Taas Donnasta lasu ilmoitus ja kaiken maailman kriisejä Akin virheen takia. Aki teki vakavan rikoksen, turha sitä on mui
      Kotimaiset julkkisjuorut
      100
      1271
    4. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      72
      1187
    5. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      99
      1169
    6. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      169
      1092
    7. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      96
      1065
    8. Jos saisit nainen vielä pudotettua 20 kiloa?

      Niin voitaisiin katsella uudestaan.
      Ikävä
      49
      1037
    9. Niiiiin pihkassa

      Hänen ihanan vuoksi minulla on pikkarit märät koko ajan. Säikähdin vähän, näetköhän kaiken minusta? Yritän pitää perusil
      Ikävä
      39
      1010
    10. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      72
      931
    Aihe