Koet minua kohtaan?
T. H-nainen
Minkälaisia tunteita mies
41
595
Vastaukset
- Anonyymi
92838383873
- Anonyymi
kenen numero
- Anonyymi
Ei minulta tämä mutta kuulisin saman mielelläni. hoo
En minkäänlaisia.
T. R-mies- Anonyymi
Ei kiinnosta vanhat mummot.
- Anonyymi
Onko kaikki Suomen hoot vanhoja mummoja?
- Anonyymi
Ei se mitään. Teillä nuorilla miehillä ei kuulemma seiso. Siittiötkin huonoja. Vanhemmilla sukupolvilla se toimii ukkinakin vielä. Nain mieluummin miestä kuin lettutaikinaa.
-sivusta-
- Anonyymi
En ole ollut tekemisissä kenenkään H kanssa joten ohi.
- Anonyymi
Miksi kommentoit silti? Oletko tärkeä henkilö palstalla?
sivusta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
sivustaTällä hetkellä en ole, mutta olen ollut. Pidin kyllä hänestä, mutta en ole nähnyt aikoihin. En ole tärkeä paltalla. Muualla kyllä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tällä hetkellä en ole, mutta olen ollut. Pidin kyllä hänestä, mutta en ole nähnyt aikoihin. En ole tärkeä paltalla. Muualla kyllä.
Ja olet ihan varma että aloitus on juuri häneltä ja juuri sinulle osoitettu?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja olet ihan varma että aloitus on juuri häneltä ja juuri sinulle osoitettu?
Jotain viitteitä joskus luin täältä ja ne jutut täsmäsi, mutta niin käy monelle päivittäin elämässä. Ei ollut mulle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jotain viitteitä joskus luin täältä ja ne jutut täsmäsi, mutta niin käy monelle päivittäin elämässä. Ei ollut mulle.
Vaikutitkin jo harhaiselta. Hyvä niin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
sivustataallahan mina enko saa olla
- Anonyymi
Kaipaan erästä H naista. Ensin ihastuin sitten rakastuin ja nyt on vaikeaa olla erossa haluisin nähdä... Ajattelen sinua joka päivä ajoittain aamulla ja illalla aina kun tulee mistä tahansa tekemisestä paussi niin olet mielessäni... Joo kyllä rakastan H naista!
En oo koskaan aiemmin tuntenu näin voimakasta kaipuuta toisen lähelle ja nyt ymmärrän kun sanotaan että kun se oikea tulee kohdalle sen tietää ja tuntee... Ja minä tunnen että oisit se oikea minulle koska en voi selittää tätä miten paljon oot vallannu mun ajatukset ja sydämen... Voi kun oisit se mun kohteeni ja tietäisit että minä täälä oon justiin se niin tapahtuiskohan sitten jotain oikeasti? En tiedä valvotko mutta juuri nyt sinä valvotat minua rakkaani... 💗💗💗
Olen tee en tiedä oliko mulle- Anonyymi
Tiedän mistä puhut ❤️
- Anonyymi
H naisia on paljon, mutta yhtä heistä rakastan nyt ja aina. Tv. K mies
- Anonyymi
Minä rakastan yhtä tuollaista kuin sinä. En tiedä ootko hän :(
- Anonyymi
Surullisia tunteita.
- Anonyymi
Rakkautta.
- Anonyymi
Tää oli mulle. sivusta.
Tunnen samaa
- Anonyymi
Paha sanoa. H naista ei paljoa näy eikä kuulu.
T: J- Anonyymi
Älä siirrä vastuuta kokonaan naiselle.
- Anonyymi
Rakastan sua niin paljon enkä tiedä miten sen sulle kertoisin... Haluisin koskettaa ja suudella sinua ja kertoa sua rakastan... Saanko suudella sinua?
https://www.youtube.com/watch?v=P0INlIu_Oao
Olen tee mies en tiedä pidätkö minusta... - Anonyymi
T mies rakastaa H naista ikuisesti...
https://www.youtube.com/watch?v=ZzHNzwFHeoc - Anonyymi
Jos olet fyssari H niin melko hotteja
- Anonyymi
Sen tietää sitte, ku oikeesti kohdataan
Odotuksia on
- Anonyymi
Tämä H nainen sanoi, että joukko psykopaatteja on keksinyt lahkon tapaisen toiminnan, jossa hyötyä revitään tietyille ihmisille, ilman että saavat mitään huonoa elämään. Ihmisiä "hakataan" toimintaan jotta tiettyjen ihmisten elämä saadaan paremmaksi. Hintana ihmisiä orjuutetaan ja elämät pilataan, ja horot ja pylleröt hyötyy. Täyttä rikollista toimintaa jossa ei tunneta ihmisarvoa ja eikä ihmisiltä kysyy onko siinä mukana. Ei oo ihme että ruumita on tullut, ja lisää tulee. Vastenmielistä, iljettävää ja täysin ala-arvoista touhua.
- Anonyymi
Ihmisen pahuus, iljettävyys ja vastenmielisyys nousee hyvin esiin. Tuo vaan rikollisuutta, epätasa-arvoa, isoja tuloluokkaeroja, vie luottamuksen terveydenhuoltoon ja viranomaisiin. Täyttä paskaa, mitä Suomen ei pitäisi olla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihmisen pahuus, iljettävyys ja vastenmielisyys nousee hyvin esiin. Tuo vaan rikollisuutta, epätasa-arvoa, isoja tuloluokkaeroja, vie luottamuksen terveydenhuoltoon ja viranomaisiin. Täyttä paskaa, mitä Suomen ei pitäisi olla.
Ihmisiltä viedään vapaa ajattelun tahto, unelmat, usko elämään ja vapaus valita elämän suunta ja seuransa. Elämästä tehdään pelikenttä, johon yritetään ujuttaa "pomoja" arkeen. Pomot kuuluu työpaikoille, arjessa jokainen elää kuten viisaaksi näkyy. Ei arjen puuhat, hyvinvointi, hankinnat tai perhe-elämä, srksuaalisuus, opiskelu, harrastukset ole kaupankäyntiä. Rahalla ostetaan, ei energia ole valuutta. Tai suhteet kaupankäyntivälineitä, kusessa ollaan jos vahvimmat alistetaan heikoille "ruoaksi". Luonnotonta, vaarallista ja utopiaa. Hyvinvointivaltio auttaa, ystävät ja perhe tukee. Mutta ei kaikkea voi yhdessä tehdä, tuhoatte ihmisten valinnat, vapaan ajattelun, elämän ilon ja uskon huomiseen. Teette elämästä taistelukentän, jossa kaikki on vaarassa. Hyi helvetti!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihmisiltä viedään vapaa ajattelun tahto, unelmat, usko elämään ja vapaus valita elämän suunta ja seuransa. Elämästä tehdään pelikenttä, johon yritetään ujuttaa "pomoja" arkeen. Pomot kuuluu työpaikoille, arjessa jokainen elää kuten viisaaksi näkyy. Ei arjen puuhat, hyvinvointi, hankinnat tai perhe-elämä, srksuaalisuus, opiskelu, harrastukset ole kaupankäyntiä. Rahalla ostetaan, ei energia ole valuutta. Tai suhteet kaupankäyntivälineitä, kusessa ollaan jos vahvimmat alistetaan heikoille "ruoaksi". Luonnotonta, vaarallista ja utopiaa. Hyvinvointivaltio auttaa, ystävät ja perhe tukee. Mutta ei kaikkea voi yhdessä tehdä, tuhoatte ihmisten valinnat, vapaan ajattelun, elämän ilon ja uskon huomiseen. Teette elämästä taistelukentän, jossa kaikki on vaarassa. Hyi helvetti!
Ihminen on sosiaalinen ja laumaeläin, mutta yksilö. Ajattelemme eritavoin, haluamme eri asioita, ei ihmisiä voi pitää yksineläjiä jotta soveltuvat paremmin yhteisiin energioihin. Ja koska näyttävät hulluilta niin piilottelevat kotona suojassa katseilta. Siis oikeasti hyi vittu!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihminen on sosiaalinen ja laumaeläin, mutta yksilö. Ajattelemme eritavoin, haluamme eri asioita, ei ihmisiä voi pitää yksineläjiä jotta soveltuvat paremmin yhteisiin energioihin. Ja koska näyttävät hulluilta niin piilottelevat kotona suojassa katseilta. Siis oikeasti hyi vittu!
Ymmärrättekö edes miten vaarallista tuo on, ja sitten vedetään pitkää tikkua tai savustetaan joku hoitoon. Jotta ryhmä voi jatkaa yhteispuuhia näyttäen normaalilta. Siis hyi vittu! Muuttakaa sanan katon alle, mutta itse en ota teitä koska viette siihen touhuun väkisin ja syötte energiaa, takertutte ja tuhoatte muiden elämää! Hyi vittu!
- Anonyymi
Isoilla työpaikoilla on mahdollista että siellä työskentelee ryhmä johtajia jotka lähinnä vain siirtyvät kakkukahveilta toiseen huoneeseen syömään kakkua. Päivät kuluu höpötellessä joutavia ja delegoidessa työntekijöille kaikki.
- Anonyymi
Oon ihastunut. Tunnen rakkautta ja välittämistä. Himoa ja halua myös. Tahdon sulle kaikkea hyvää ja haluisin olla se joka saa sitä antaa. Hei*ille.
- Anonyymi
johan oli tsrina
- Anonyymi
Ihana! Olisitpa…
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
johan oli tsrina
pasi johan sinulla on tarinat sanon minä
- Anonyymi
Muuten meni hyvin, mutta tuo Hei*ille pikkusen kosahti päin sanonko mitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihana! Olisitpa…
Oon aa
- Anonyymi
Mitä sanoo Majuri?
Miksi tälle aloittajalle, esitetä samoja kysymyksiä kuin minulle esitettiin?
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 904413
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?593182Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1132531Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1182368Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki862127- 402043
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281987Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2241743Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91637- 291618