Minkälaisia tunteita mies

Anonyymi-ap

Koet minua kohtaan?

T. H-nainen

41

587

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      92838383873

      • Anonyymi

        kenen numero


    • Anonyymi

      Ei minulta tämä mutta kuulisin saman mielelläni. hoo

    • En minkäänlaisia.

      T. R-mies

    • Anonyymi

      Ei kiinnosta vanhat mummot.

      • Anonyymi

        Onko kaikki Suomen hoot vanhoja mummoja?


      • Anonyymi

        Ei se mitään. Teillä nuorilla miehillä ei kuulemma seiso. Siittiötkin huonoja. Vanhemmilla sukupolvilla se toimii ukkinakin vielä. Nain mieluummin miestä kuin lettutaikinaa.

        -sivusta-


    • Anonyymi

      En ole ollut tekemisissä kenenkään H kanssa joten ohi.

      • Anonyymi

        Miksi kommentoit silti? Oletko tärkeä henkilö palstalla?
        sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi kommentoit silti? Oletko tärkeä henkilö palstalla?
        sivusta

        Tällä hetkellä en ole, mutta olen ollut. Pidin kyllä hänestä, mutta en ole nähnyt aikoihin. En ole tärkeä paltalla. Muualla kyllä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tällä hetkellä en ole, mutta olen ollut. Pidin kyllä hänestä, mutta en ole nähnyt aikoihin. En ole tärkeä paltalla. Muualla kyllä.

        Ja olet ihan varma että aloitus on juuri häneltä ja juuri sinulle osoitettu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja olet ihan varma että aloitus on juuri häneltä ja juuri sinulle osoitettu?

        Jotain viitteitä joskus luin täältä ja ne jutut täsmäsi, mutta niin käy monelle päivittäin elämässä. Ei ollut mulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jotain viitteitä joskus luin täältä ja ne jutut täsmäsi, mutta niin käy monelle päivittäin elämässä. Ei ollut mulle.

        Vaikutitkin jo harhaiselta. Hyvä niin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi kommentoit silti? Oletko tärkeä henkilö palstalla?
        sivusta

        taallahan mina enko saa olla


    • Anonyymi

      Kaipaan erästä H naista. Ensin ihastuin sitten rakastuin ja nyt on vaikeaa olla erossa haluisin nähdä... Ajattelen sinua joka päivä ajoittain aamulla ja illalla aina kun tulee mistä tahansa tekemisestä paussi niin olet mielessäni... Joo kyllä rakastan H naista!

      En oo koskaan aiemmin tuntenu näin voimakasta kaipuuta toisen lähelle ja nyt ymmärrän kun sanotaan että kun se oikea tulee kohdalle sen tietää ja tuntee... Ja minä tunnen että oisit se oikea minulle koska en voi selittää tätä miten paljon oot vallannu mun ajatukset ja sydämen... Voi kun oisit se mun kohteeni ja tietäisit että minä täälä oon justiin se niin tapahtuiskohan sitten jotain oikeasti? En tiedä valvotko mutta juuri nyt sinä valvotat minua rakkaani... 💗💗💗

      Olen tee en tiedä oliko mulle

      • Anonyymi

        Tiedän mistä puhut ❤️


    • Anonyymi

      H naisia on paljon, mutta yhtä heistä rakastan nyt ja aina. Tv. K mies

      • Anonyymi

        Minä rakastan yhtä tuollaista kuin sinä. En tiedä ootko hän :(


    • Anonyymi

      Surullisia tunteita.

    • Anonyymi

      Rakkautta.

      • Anonyymi

        Tää oli mulle. sivusta.
        Tunnen samaa


    • Anonyymi

      Paha sanoa. H naista ei paljoa näy eikä kuulu.

      T: J

      • Anonyymi

        Älä siirrä vastuuta kokonaan naiselle.


    • Anonyymi

      Rakastan sua niin paljon enkä tiedä miten sen sulle kertoisin... Haluisin koskettaa ja suudella sinua ja kertoa sua rakastan... Saanko suudella sinua?

      https://www.youtube.com/watch?v=P0INlIu_Oao

      Olen tee mies en tiedä pidätkö minusta...

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Jos olet fyssari H niin melko hotteja

      • Anonyymi

        Sen tietää sitte, ku oikeesti kohdataan

        Odotuksia on


    • Anonyymi

      Tämä H nainen sanoi, että joukko psykopaatteja on keksinyt lahkon tapaisen toiminnan, jossa hyötyä revitään tietyille ihmisille, ilman että saavat mitään huonoa elämään. Ihmisiä "hakataan" toimintaan jotta tiettyjen ihmisten elämä saadaan paremmaksi. Hintana ihmisiä orjuutetaan ja elämät pilataan, ja horot ja pylleröt hyötyy. Täyttä rikollista toimintaa jossa ei tunneta ihmisarvoa ja eikä ihmisiltä kysyy onko siinä mukana. Ei oo ihme että ruumita on tullut, ja lisää tulee. Vastenmielistä, iljettävää ja täysin ala-arvoista touhua.

      • Anonyymi

        Ihmisen pahuus, iljettävyys ja vastenmielisyys nousee hyvin esiin. Tuo vaan rikollisuutta, epätasa-arvoa, isoja tuloluokkaeroja, vie luottamuksen terveydenhuoltoon ja viranomaisiin. Täyttä paskaa, mitä Suomen ei pitäisi olla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihmisen pahuus, iljettävyys ja vastenmielisyys nousee hyvin esiin. Tuo vaan rikollisuutta, epätasa-arvoa, isoja tuloluokkaeroja, vie luottamuksen terveydenhuoltoon ja viranomaisiin. Täyttä paskaa, mitä Suomen ei pitäisi olla.

        Ihmisiltä viedään vapaa ajattelun tahto, unelmat, usko elämään ja vapaus valita elämän suunta ja seuransa. Elämästä tehdään pelikenttä, johon yritetään ujuttaa "pomoja" arkeen. Pomot kuuluu työpaikoille, arjessa jokainen elää kuten viisaaksi näkyy. Ei arjen puuhat, hyvinvointi, hankinnat tai perhe-elämä, srksuaalisuus, opiskelu, harrastukset ole kaupankäyntiä. Rahalla ostetaan, ei energia ole valuutta. Tai suhteet kaupankäyntivälineitä, kusessa ollaan jos vahvimmat alistetaan heikoille "ruoaksi". Luonnotonta, vaarallista ja utopiaa. Hyvinvointivaltio auttaa, ystävät ja perhe tukee. Mutta ei kaikkea voi yhdessä tehdä, tuhoatte ihmisten valinnat, vapaan ajattelun, elämän ilon ja uskon huomiseen. Teette elämästä taistelukentän, jossa kaikki on vaarassa. Hyi helvetti!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihmisiltä viedään vapaa ajattelun tahto, unelmat, usko elämään ja vapaus valita elämän suunta ja seuransa. Elämästä tehdään pelikenttä, johon yritetään ujuttaa "pomoja" arkeen. Pomot kuuluu työpaikoille, arjessa jokainen elää kuten viisaaksi näkyy. Ei arjen puuhat, hyvinvointi, hankinnat tai perhe-elämä, srksuaalisuus, opiskelu, harrastukset ole kaupankäyntiä. Rahalla ostetaan, ei energia ole valuutta. Tai suhteet kaupankäyntivälineitä, kusessa ollaan jos vahvimmat alistetaan heikoille "ruoaksi". Luonnotonta, vaarallista ja utopiaa. Hyvinvointivaltio auttaa, ystävät ja perhe tukee. Mutta ei kaikkea voi yhdessä tehdä, tuhoatte ihmisten valinnat, vapaan ajattelun, elämän ilon ja uskon huomiseen. Teette elämästä taistelukentän, jossa kaikki on vaarassa. Hyi helvetti!

        Ihminen on sosiaalinen ja laumaeläin, mutta yksilö. Ajattelemme eritavoin, haluamme eri asioita, ei ihmisiä voi pitää yksineläjiä jotta soveltuvat paremmin yhteisiin energioihin. Ja koska näyttävät hulluilta niin piilottelevat kotona suojassa katseilta. Siis oikeasti hyi vittu!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihminen on sosiaalinen ja laumaeläin, mutta yksilö. Ajattelemme eritavoin, haluamme eri asioita, ei ihmisiä voi pitää yksineläjiä jotta soveltuvat paremmin yhteisiin energioihin. Ja koska näyttävät hulluilta niin piilottelevat kotona suojassa katseilta. Siis oikeasti hyi vittu!

        Ymmärrättekö edes miten vaarallista tuo on, ja sitten vedetään pitkää tikkua tai savustetaan joku hoitoon. Jotta ryhmä voi jatkaa yhteispuuhia näyttäen normaalilta. Siis hyi vittu! Muuttakaa sanan katon alle, mutta itse en ota teitä koska viette siihen touhuun väkisin ja syötte energiaa, takertutte ja tuhoatte muiden elämää! Hyi vittu!


      • Anonyymi

        Isoilla työpaikoilla on mahdollista että siellä työskentelee ryhmä johtajia jotka lähinnä vain siirtyvät kakkukahveilta toiseen huoneeseen syömään kakkua. Päivät kuluu höpötellessä joutavia ja delegoidessa työntekijöille kaikki.


    • Anonyymi

      Oon ihastunut. Tunnen rakkautta ja välittämistä. Himoa ja halua myös. Tahdon sulle kaikkea hyvää ja haluisin olla se joka saa sitä antaa. Hei*ille.

      • Anonyymi

        johan oli tsrina


      • Anonyymi

        Ihana! Olisitpa…


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        johan oli tsrina

        pasi johan sinulla on tarinat sanon minä


      • Anonyymi

        Muuten meni hyvin, mutta tuo Hei*ille pikkusen kosahti päin sanonko mitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihana! Olisitpa…

        Oon aa


    • Anonyymi

      Mitä sanoo Majuri?

    • Miksi tälle aloittajalle, esitetä samoja kysymyksiä kuin minulle esitettiin?

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      143
      2202
    2. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      172
      1304
    3. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      72
      1157
    4. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      168
      1047
    5. Rita syyttää muita "virheistään"

      Taas Donnasta lasu ilmoitus ja kaiken maailman kriisejä Akin virheen takia. Aki teki vakavan rikoksen, turha sitä on mui
      Kotimaiset julkkisjuorut
      70
      990
    6. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      95
      982
    7. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      77
      967
    8. Jos saisit nainen vielä pudotettua 20 kiloa?

      Niin voitaisiin katsella uudestaan.
      Ikävä
      47
      892
    9. Niiiiin pihkassa

      Hänen ihanan vuoksi minulla on pikkarit märät koko ajan. Säikähdin vähän, näetköhän kaiken minusta? Yritän pitää perusil
      Ikävä
      39
      860
    10. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      59
      753
    Aihe