Mitäs ko. mies nykyään tekee ? Ajaako GT-sarjaa ?
Mika Salo ??
homer
4
707
Vastaukset
- .....
Mä haluaisin tietää koska se alkaa kerätä niitä F1-voittoja ja maailmanmestaruuksia joista se monesti on uhonnut...
- Outi
Jäi ilman tallipaikkaa.
- JiiÄm
On menossa Häkkisen kaveriksi Saksan vakioautoihin
- Zeke
ajaa nykyään meidän paikallisbussia ja aina jaksaa kehua kuinka on kaikista nopein vaikka ei ole mitään näyttöjä ja jos jää pysäkki väliin niin se on helsingin liikenteen syy...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.683228Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91871- 1131772
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241259- 1291058
- 991002
- 60954
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67936- 84879
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6875