Paljonko veikkaatte Venäjällä olevan asukaita

Anonyymi-ap

sodan loputtua kun kuulemma meneepi aina vain uusia porukoita rintamalle, onkoha Venäjällä joku systeemin kun lähettelevät omia nykyajan sotaan taistelemaan "nuija sotaa?" Voisi luulla Venäjälläki tiedettävän ettei nykyisi "nuijat" riitä rintamalla. No onha siellä jotain ääntäki kuulunut, vuan kovin vähentyneet. Perääntyvät vain kun "lelut" loppuneet. On se vaan karmea maailma, eivät monet venäläiset lapsena kouluikäisinä kuvitelleet Venäjän sotilaskaluston olevan romuvarasto. Sitten kuulemma pitää monen ostaa itse Venäjällä pyssyt panokset luotiliivit, muuten on vain nuija jos sitäkään?

11

103

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olen sellainen ihminen, että voin antaa anteeksi melkein mitäpä tahansa. Mutta se mitä te teitte minulle 2013-2015 niin tulen kantamaan siitä kaunaa iankaikkisuuden loppuun saakka. Koko Imatra on verivelassa minulle ja jos saan vain mahdollisuuden, niin lupaan toteuttaa kansanmurhan imatralaisia kohtaan.

      • Anonyymi

        Ja lisään vielä, että älkää enää sotkeutuko elämääni sillä jos minulla ei ole enää mitään menetettävään niin voi Imatralla tapahtua turun torin hipat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja lisään vielä, että älkää enää sotkeutuko elämääni sillä jos minulla ei ole enää mitään menetettävään niin voi Imatralla tapahtua turun torin hipat.

        Hakeudu ammattiavun piiriin. Tuollaiset ajatukset eivät ole normaalia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja lisään vielä, että älkää enää sotkeutuko elämääni sillä jos minulla ei ole enää mitään menetettävään niin voi Imatralla tapahtua turun torin hipat.

        Toivottavasti älysit käyttää montaa palvelinta viestisi lähetykseen. Tuskin. No katsotaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivottavasti älysit käyttää montaa palvelinta viestisi lähetykseen. Tuskin. No katsotaan.

        On käyttänyt omaa IP-osoitetta. Poliiseille vaan haku päälle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja lisään vielä, että älkää enää sotkeutuko elämääni sillä jos minulla ei ole enää mitään menetettävään niin voi Imatralla tapahtua turun torin hipat.

        rauhoitu ja rentoudu.


      • Anonyymi

        😋😍😋😍😋😍😋😍😋

        😋 ­N­­­y­­­m­f­o­­m­a­a­­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#176524205

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      Koulutetut pakenevat venäjältä ulkomaille

      • Anonyymi

        Eiköhän sieltä pakene kaikki kynnelle kykenevät.


    • Anonyymi

      Ja veikkaisin ainakin saman verran koronaan.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      51
      3387
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      153
      2035
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      197
      1678
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      131
      1583
    5. 80
      1135
    6. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1094
    7. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      266
      996
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      122
      926
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      909
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      72
      855
    Aihe