Saksan kielistä roskapostia tulvinut päivän koneelle, millon mistäkin suomalaisesta osoitteesta.. Onko muilla sama juttu?
vai onks soneran roskaposti suodin taas epäkunnossa?
Roskapostia
6
698
Vastaukset
- Ossi
Ainakin otsikoiden perusteella valtaosa on englanninkielisiä.
- liikkeellä
Mulla edelleen tulee saksankielellä roskapostia tullut tänään 18kpl. Sisältää ihme linkkejä(en oo aukassu)..
linkkejä saksankielisille sivuille joka postissa..
ja osoite johon viesti on lähetetty niin ei tosiaan ole omani vaan jotain tyyliin [email protected].
[email protected].
ym ym - tosiaan
liikkeellä kirjoitti:
Mulla edelleen tulee saksankielellä roskapostia tullut tänään 18kpl. Sisältää ihme linkkejä(en oo aukassu)..
linkkejä saksankielisille sivuille joka postissa..
ja osoite johon viesti on lähetetty niin ei tosiaan ole omani vaan jotain tyyliin [email protected].
[email protected].
ym ymViestin lähettäjän alkuperä on selvinnyt dnainternetin käyttäjistöön, postien osoitetiedot on samat kaikissa joten saavat tehdä asialle jotain..
DNA:lle on laitettu viesti asian tiimoilta..
Jospa se loppuisi
- J R S
Linkkejä tulee koko ajan ja saksankielistä tekstiä. Myös Soneran sähköposti käytössä.
- liikkeellä...
joo, tänä aamuna oli 7 uutta viestiä roskapostina..
Täytyy ottaa puhelu Soneran suuntaan..
Ihmetyttää vaan ku olen soneran osoitteen pitänyt vaan ystävien tiedossa ja sitt mulla on erikseen ilmais osoite jota käytän rekisteröinti hommiin..
Kuitenkin sitt tulee tuota p***kaa..- ottaa kaaliin
Mistä mun email on saatu?
Onko niissä linkeissä jotain, mikä ei kestä päivänvaloa? en ole aukaissut...
Yritin lähettää takaisin osoitteeseen, mistä oli tullut sitä roskaa, mutta se ei ole kuulemma käytössä...
Mikä tarkoitus tuollaisilla on?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1897886
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes974205- 682712
Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se751722Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.4001661- 641528
Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l201496Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä171151Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <3841078Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni791070