Haluatko päättää

elämäsi muistojen vai toteutumattomien unelmien kanssa?

41

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hmmm

    • Anonyymi

      Tietysti muistojen. Haaveilu on haaveilua, minä olen ollut haaveilija.
      Nyt kuitenkin lopetan kirjoittelut ja menen takaisin siihen todelliseen elämään, mikä minulla on. Joulu on tulossa ja minulla on kivaa joulunajan ohjelmaa tulossa. Eilen paketoin joulupaketteja. Minun elämäni ei ole pelkkää kurjuutta. Oikeastaan asiat ovat ihan hyvin.

    • Anonyymi

      En ole vielä kuolemassa

    • Anonyymi

      En haluaisi mutta voin elää ilmankin häntä.

      • Anonyymi

        Yksin on helppo olla halutessaan voi tehdä mitä haluaa kun itse osaan silloin käyttäytyä kun poitsu on kylässä ni en anna pojalleni ainakaan huonoa mallia ja muutoin si taas olen itse pärjännyt melko hyvin kun elänny lain rajoissa


    • Anonyymi

      Löydät minua paremman helposti. Jos haluat, sinulle on taivas auki. Niin minä olen kyllä aina sanonut. Minä tuskin saisin ketään, jos miehestäni eroaisin. Minä en vieläkään oikein ymmärrä mieheni arvoa. Todellisuudessa olisin katuojassa, jos häntä ei olisi. En ole osannut hänelle osoittaa kiitollisuutta, mitä tunnen. Minä olen kohdellut häntä kuin paskaa. Minä olen ansainnut kohtaloni, kyllä juuri minä ihan itse.

      • Anonyymi

        Kiität häntä siitä että hän on ollut tukenasi kaikesta huolimatta tiedä vaikka teidän yhteiselokin paranisi siitä huomattavasti kun opitte tunteistanne toinen toistanne kohtaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiität häntä siitä että hän on ollut tukenasi kaikesta huolimatta tiedä vaikka teidän yhteiselokin paranisi siitä huomattavasti kun opitte tunteistanne toinen toistanne kohtaan

        Hyvä ajatus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä ajatus.

        Kannattaa ehkä jopa kokeilla ehkä kummankin olo vähintäänkin helpottaa


    • Anonyymi

      Haluan päättää elämäni muista syistä

      • Anonyymi

        Se on kaiketi sinun ratkaisusi voiko sinua kukaan estää niin tekemästä jos niin haluat itsellesi tehdä ja haluaisiko kukaan edes yrittää estää sinua niin tekemästä kuinka olet kohdellut ihmisiä lähelläsi


    • Anonyymi

      En nyt elämääni kuitenkaan ehkä päätä mutta kyllä minä vaan olen ansainnut nämä vaikeat ajat. Lopulta sitä vaan katsoo itseään. Eteenpäin sanoi mummu lumessa ja leuka rintaan kohti uusia pettymyksiä. Toivon, että minun ei tarvitsisi sinua enää häiritä. Olen kuitenkin onnellinen, että sinä olet ollut. Olet auttanut minua valtavasti. Ilman sinua olisin kuollut. Hyvää joulua Sinulle🎅Tuntuu, että kuitenkin minulla on jotakin valoa edessä.

      • Anonyymi

        Muutoin hyvä mu älä turhaan leukaa rintaan paina pääpystyssä kohti uusia pettymyksiä osaat ainakin vähä varautua ei tule si kaikki ihan puskista kun et etiä näe


      • Anonyymi

        Minua hän, mies_saa häiritä. Hän ei koskan ole ollut kylläkään häiriöksi, joten ehkä tämä ei mulle ole 😄.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minua hän, mies_saa häiritä. Hän ei koskan ole ollut kylläkään häiriöksi, joten ehkä tämä ei mulle ole 😄.

        Ei varmaan eikä mulle kun itse olen mies


    • Anonyymi

      Älä sinä nyt missään nimessä päätä elämääsi.

      • Anonyymi

        Mistä sä panikoit eikö ihminen itse saakkaan päättää elämästään


    • Anonyymi

      Jätän sinut yksin tämän palstan kirjoittajaksi. Sinä olit täällä ensin ja sinun kirjoituksesi riittää täällä.

      • Anonyymi

        Mä en ainakaan tielä ensimmäinen olluna tiedä eikä kiinnosta kuka täällä on ensimmäisenä kirjoitellu ja yrittäny masentaa muita ku ei oman elämän hallinta ole ollu hanskassa


    • Anonyymi

      Kyllä haluan.

      • Anonyymi

        Mitähän mahtanet haluta


    • Anonyymi

      Muistoja on ihan mukavasti ja kaikki unelmat ei aina edes ole toteuttamisen arvoisia jot ja siks toisekseen Eipä kai kukaan meistä voi olla varma koska se elämä päättyy varsinkin jos ei seuraansa osaa valita jossa aikansa viettää ni on vielä suurempi todennäköisyys sille että elämä saattaa päättyä kovinkin äkisti isälleni näin kävi vuonna 2009 kun hänen ryyppykaverinsa hänet yllättäen päätti tappaa syystä tai toisesta

      • Anonyymi

        Tehdään kauniita muistoja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tehdään kauniita muistoja

        Koska miten ja missä haluat näitä Kauniita muistoja tehdä mulla jo kaksi kaunista muistoa on aikuinen tyttäreni ja alle kouluikäinen poikani


    • Anonyymi

      Sadisti tuli toivottamaan "hyvät huomenet"

    • Anonyymi

      Muistoja ja unelmia, otan molemmat

    • Anonyymi

      Hankin haaveita, jotka voi toteutua.
      Oma learjet on kiva haave ja sellaiseksi...
      Oma takka ja vaja täynnä poltettavaa.
      Se lämmittää.

    • Anonyymi

      Teepä se!

    • Anonyymi

      Shampaaja vaahtokarkkeja paljussa

    • Anonyymi

      Joskus on kiva kun jää hyviä muistoja ja voi haaveilla. Todellisessa elämässä asiat ei mene välttämättä niinkuin haaveissa, vaikka mielellään toteuttaisi unelmiaan.

    • Muistojen kanssa ilman muuta. Kaikki unelmat eivät valitettavasti ehkä toteudu.

      • Anonyymi

        Eipä ne toteudu jos on niin osamaaton ettei mitään osaa unelmiensa eteen tehdä toisten hyväksikäyttäminen kun ei ymmärtääkseni ole muuta narsistisen omistushaluinen ihmisen tapa yrittää lopulta tehdä muiden elämästä samanlaista helvettiä kuin mitä oma elämä on kun ole opetellut edes omia asioitaan hoitamaan mu kukin pilaa elämänsä tyylillään ja tyylilleen uskollisena


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eipä ne toteudu jos on niin osamaaton ettei mitään osaa unelmiensa eteen tehdä toisten hyväksikäyttäminen kun ei ymmärtääkseni ole muuta narsistisen omistushaluinen ihmisen tapa yrittää lopulta tehdä muiden elämästä samanlaista helvettiä kuin mitä oma elämä on kun ole opetellut edes omia asioitaan hoitamaan mu kukin pilaa elämänsä tyylillään ja tyylilleen uskollisena

        Minusta ei saa narsistia tekemälläkään. Jokaisella ihmisellä on narsistisia piirtetä enemmän ja vähemmän.


    • Anonyymi

      Elämä päättyy omia aikojaankin, yleensä hornan esikartanossa (vanhustensäilöntälaitoksessa).

    • Anonyymi

      Osaltaan vastaus riippuu siitä onko muistot mukavia vai ikäviä.

      • Anonyymi

        Muistot on muistoja oli ne si ikäviä tai mukavia ja aika kultaa muistot ihmisillä kun on ne ikävät asiat taipumus yrittää sulkea mielestään mä taas olen siitä ikävä ihminen että koitan muistuttaa aina jokaiselta meistä joitain luurankoja kaapista löytyy menneisyyttään on turha yrittää juosta karkuun aina ne ihmiset sieltä menneisyydestä esiin kaivautuu viimeistään sitte kun ja jos elämässään menestyy paremmin kuin he se onni kun on se maailman suurin kateuden aihe


    • Anonyymi

      Tekijä ei ole välttämättä syypää, vaan ajatuksen saanut täältä.
      Muutamien vuosien takainen teko saattaa johtaa teihin.

      • Anonyymi

        Syypää tekijä on itse siltikin näitä kun pitäisi osata lukea järkeä käyttäen ja nuo uhkailija si taas ovat vastuussa jo uhkailuistaan sitä en tiedä kuinka pitkiä tuomioita niistä saa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Syypää tekijä on itse siltikin näitä kun pitäisi osata lukea järkeä käyttäen ja nuo uhkailija si taas ovat vastuussa jo uhkailuistaan sitä en tiedä kuinka pitkiä tuomioita niistä saa

        Olet oikeassa tekijän suhteen, mutta mistä ajatus lähtee on näköjään täältä, sitä vaan on ollut vaikea näyttää kenen suuhun menee mitkäkin sanat. Porukka on kuitenkin isompi, koska kuvaukset vaatteista, olemuksesta on usein ajankohtaisia. Asia on laitettu eteenpäin.
        Kyseessä on kuitenkin oma perhe.


    • Anonyymi

      Olen seurannut läheltä parin ihmisen kuolemaa. Voin vakuuttaa että kuolinvuoteella noilla asioilla ei ole mitään väliä. Kuoleva ei mieti toteuttamattomia unelmia kuin elokuvissa. Kuoleva miettii lähinnä tulevia elämättömiä kesiä ja sitä koivua siinä portinpielessä.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      148
      2597
    2. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      179
      1548
    3. Rita syyttää muita "virheistään"

      Taas Donnasta lasu ilmoitus ja kaiken maailman kriisejä Akin virheen takia. Aki teki vakavan rikoksen, turha sitä on mui
      Kotimaiset julkkisjuorut
      103
      1403
    4. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      113
      1330
    5. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      72
      1197
    6. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      169
      1122
    7. Niiiiin pihkassa

      Hänen ihanan vuoksi minulla on pikkarit märät koko ajan. Säikähdin vähän, näetköhän kaiken minusta? Yritän pitää perusil
      Ikävä
      41
      1108
    8. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      96
      1085
    9. Jos saisit nainen vielä pudotettua 20 kiloa?

      Niin voitaisiin katsella uudestaan.
      Ikävä
      49
      1077
    10. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      73
      986
    Aihe