elämäsi muistojen vai toteutumattomien unelmien kanssa?
Haluatko päättää
41
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Hmmm
- Anonyymi
Tietysti muistojen. Haaveilu on haaveilua, minä olen ollut haaveilija.
Nyt kuitenkin lopetan kirjoittelut ja menen takaisin siihen todelliseen elämään, mikä minulla on. Joulu on tulossa ja minulla on kivaa joulunajan ohjelmaa tulossa. Eilen paketoin joulupaketteja. Minun elämäni ei ole pelkkää kurjuutta. Oikeastaan asiat ovat ihan hyvin. - Anonyymi
En ole vielä kuolemassa
- Anonyymi
En haluaisi mutta voin elää ilmankin häntä.
- Anonyymi
Yksin on helppo olla halutessaan voi tehdä mitä haluaa kun itse osaan silloin käyttäytyä kun poitsu on kylässä ni en anna pojalleni ainakaan huonoa mallia ja muutoin si taas olen itse pärjännyt melko hyvin kun elänny lain rajoissa
- Anonyymi
Löydät minua paremman helposti. Jos haluat, sinulle on taivas auki. Niin minä olen kyllä aina sanonut. Minä tuskin saisin ketään, jos miehestäni eroaisin. Minä en vieläkään oikein ymmärrä mieheni arvoa. Todellisuudessa olisin katuojassa, jos häntä ei olisi. En ole osannut hänelle osoittaa kiitollisuutta, mitä tunnen. Minä olen kohdellut häntä kuin paskaa. Minä olen ansainnut kohtaloni, kyllä juuri minä ihan itse.
- Anonyymi
Kiität häntä siitä että hän on ollut tukenasi kaikesta huolimatta tiedä vaikka teidän yhteiselokin paranisi siitä huomattavasti kun opitte tunteistanne toinen toistanne kohtaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiität häntä siitä että hän on ollut tukenasi kaikesta huolimatta tiedä vaikka teidän yhteiselokin paranisi siitä huomattavasti kun opitte tunteistanne toinen toistanne kohtaan
Hyvä ajatus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä ajatus.
Kannattaa ehkä jopa kokeilla ehkä kummankin olo vähintäänkin helpottaa
- Anonyymi
Haluan päättää elämäni muista syistä
- Anonyymi
Se on kaiketi sinun ratkaisusi voiko sinua kukaan estää niin tekemästä jos niin haluat itsellesi tehdä ja haluaisiko kukaan edes yrittää estää sinua niin tekemästä kuinka olet kohdellut ihmisiä lähelläsi
- Anonyymi
En nyt elämääni kuitenkaan ehkä päätä mutta kyllä minä vaan olen ansainnut nämä vaikeat ajat. Lopulta sitä vaan katsoo itseään. Eteenpäin sanoi mummu lumessa ja leuka rintaan kohti uusia pettymyksiä. Toivon, että minun ei tarvitsisi sinua enää häiritä. Olen kuitenkin onnellinen, että sinä olet ollut. Olet auttanut minua valtavasti. Ilman sinua olisin kuollut. Hyvää joulua Sinulle🎅Tuntuu, että kuitenkin minulla on jotakin valoa edessä.
- Anonyymi
Muutoin hyvä mu älä turhaan leukaa rintaan paina pääpystyssä kohti uusia pettymyksiä osaat ainakin vähä varautua ei tule si kaikki ihan puskista kun et etiä näe
- Anonyymi
Minua hän, mies_saa häiritä. Hän ei koskan ole ollut kylläkään häiriöksi, joten ehkä tämä ei mulle ole 😄.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minua hän, mies_saa häiritä. Hän ei koskan ole ollut kylläkään häiriöksi, joten ehkä tämä ei mulle ole 😄.
Ei varmaan eikä mulle kun itse olen mies
- Anonyymi
Älä sinä nyt missään nimessä päätä elämääsi.
- Anonyymi
Mistä sä panikoit eikö ihminen itse saakkaan päättää elämästään
- Anonyymi
Jätän sinut yksin tämän palstan kirjoittajaksi. Sinä olit täällä ensin ja sinun kirjoituksesi riittää täällä.
- Anonyymi
Mä en ainakaan tielä ensimmäinen olluna tiedä eikä kiinnosta kuka täällä on ensimmäisenä kirjoitellu ja yrittäny masentaa muita ku ei oman elämän hallinta ole ollu hanskassa
- Anonyymi
Kyllä haluan.
- Anonyymi
Mitähän mahtanet haluta
- Anonyymi
Muistoja on ihan mukavasti ja kaikki unelmat ei aina edes ole toteuttamisen arvoisia jot ja siks toisekseen Eipä kai kukaan meistä voi olla varma koska se elämä päättyy varsinkin jos ei seuraansa osaa valita jossa aikansa viettää ni on vielä suurempi todennäköisyys sille että elämä saattaa päättyä kovinkin äkisti isälleni näin kävi vuonna 2009 kun hänen ryyppykaverinsa hänet yllättäen päätti tappaa syystä tai toisesta
- Anonyymi
Tehdään kauniita muistoja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tehdään kauniita muistoja
Koska miten ja missä haluat näitä Kauniita muistoja tehdä mulla jo kaksi kaunista muistoa on aikuinen tyttäreni ja alle kouluikäinen poikani
- Anonyymi
Sadisti tuli toivottamaan "hyvät huomenet"
- Anonyymi
Muistoja ja unelmia, otan molemmat
- Anonyymi
Hankin haaveita, jotka voi toteutua.
Oma learjet on kiva haave ja sellaiseksi...
Oma takka ja vaja täynnä poltettavaa.
Se lämmittää. - Anonyymi
Teepä se!
- Anonyymi
Shampaaja vaahtokarkkeja paljussa
- Anonyymi
Joskus on kiva kun jää hyviä muistoja ja voi haaveilla. Todellisessa elämässä asiat ei mene välttämättä niinkuin haaveissa, vaikka mielellään toteuttaisi unelmiaan.
Muistojen kanssa ilman muuta. Kaikki unelmat eivät valitettavasti ehkä toteudu.
- Anonyymi
Eipä ne toteudu jos on niin osamaaton ettei mitään osaa unelmiensa eteen tehdä toisten hyväksikäyttäminen kun ei ymmärtääkseni ole muuta narsistisen omistushaluinen ihmisen tapa yrittää lopulta tehdä muiden elämästä samanlaista helvettiä kuin mitä oma elämä on kun ole opetellut edes omia asioitaan hoitamaan mu kukin pilaa elämänsä tyylillään ja tyylilleen uskollisena
Anonyymi kirjoitti:
Eipä ne toteudu jos on niin osamaaton ettei mitään osaa unelmiensa eteen tehdä toisten hyväksikäyttäminen kun ei ymmärtääkseni ole muuta narsistisen omistushaluinen ihmisen tapa yrittää lopulta tehdä muiden elämästä samanlaista helvettiä kuin mitä oma elämä on kun ole opetellut edes omia asioitaan hoitamaan mu kukin pilaa elämänsä tyylillään ja tyylilleen uskollisena
Minusta ei saa narsistia tekemälläkään. Jokaisella ihmisellä on narsistisia piirtetä enemmän ja vähemmän.
- Anonyymi
Elämä päättyy omia aikojaankin, yleensä hornan esikartanossa (vanhustensäilöntälaitoksessa).
- Anonyymi
Osaltaan vastaus riippuu siitä onko muistot mukavia vai ikäviä.
- Anonyymi
Muistot on muistoja oli ne si ikäviä tai mukavia ja aika kultaa muistot ihmisillä kun on ne ikävät asiat taipumus yrittää sulkea mielestään mä taas olen siitä ikävä ihminen että koitan muistuttaa aina jokaiselta meistä joitain luurankoja kaapista löytyy menneisyyttään on turha yrittää juosta karkuun aina ne ihmiset sieltä menneisyydestä esiin kaivautuu viimeistään sitte kun ja jos elämässään menestyy paremmin kuin he se onni kun on se maailman suurin kateuden aihe
- Anonyymi
Tekijä ei ole välttämättä syypää, vaan ajatuksen saanut täältä.
Muutamien vuosien takainen teko saattaa johtaa teihin.- Anonyymi
Syypää tekijä on itse siltikin näitä kun pitäisi osata lukea järkeä käyttäen ja nuo uhkailija si taas ovat vastuussa jo uhkailuistaan sitä en tiedä kuinka pitkiä tuomioita niistä saa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Syypää tekijä on itse siltikin näitä kun pitäisi osata lukea järkeä käyttäen ja nuo uhkailija si taas ovat vastuussa jo uhkailuistaan sitä en tiedä kuinka pitkiä tuomioita niistä saa
Olet oikeassa tekijän suhteen, mutta mistä ajatus lähtee on näköjään täältä, sitä vaan on ollut vaikea näyttää kenen suuhun menee mitkäkin sanat. Porukka on kuitenkin isompi, koska kuvaukset vaatteista, olemuksesta on usein ajankohtaisia. Asia on laitettu eteenpäin.
Kyseessä on kuitenkin oma perhe.
- Anonyymi
Olen seurannut läheltä parin ihmisen kuolemaa. Voin vakuuttaa että kuolinvuoteella noilla asioilla ei ole mitään väliä. Kuoleva ei mieti toteuttamattomia unelmia kuin elokuvissa. Kuoleva miettii lähinnä tulevia elämättömiä kesiä ja sitä koivua siinä portinpielessä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1745068- 1004959
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?914414Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1182723Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1392708- 442237
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian322154Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2271908- 901836
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni121821