Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Lääkkeet?

mie

Onko nuissa lääkkeiden tehoissa eroa?
Siis sellasissa allergialääkkeissä jotka on tarkotettu siitepölyallergisten vaivoihin ja joita saa ostaa ilman reseptiä.
Käytän HEINIX lääkettä mutta ne ei auta hirveästi.
Ihotautilääkäri käski vain ostamaan jotain allergialääkettä niihin oireisiin.

7

1581

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Elämäntapa-allergikko&a...

      Kyllä on muuten huono lääkäri, kun ei määrännyt mitään lääkettä suoraan! Mun mielestäni allergialääkkeissä on suuriakin eroja, eikä tavallinen maallikko niitä voi kaikkia tietää!Itse olen ollut allergikko koko ikäni ja kokeillut erilaisia lääkkeitä, tämänhetkinen, eli Aerius-niminen lääke tuntuu toimivan paljon tehokkaammin, kuin aiemmat lääkkeet. En muista saako sitä ilman reseptiä... mulle on lääkäri aina ehdottanut jotain lääkettä, ja yleensä on ollut ihan hyvin toimivia... Ja jos ei, sitten on ehdotettu jotain muuta...

      • mie

        No joo, en tykännytkään siitä lääkäristä.
        Se oli jotenkin huolimaton muutenkin.Olisin kaivannut lisätietoa nuista lääkkeistä mutta eipä sillä tuntunut olevan edes aikaa vastata kysymyksiin.
        Mutta täytyis varmaan ens kerralla ostaa apteekista jotain muuta lääkettä nuihin oireisiin. On nytkin pahana nuo oireet, silmiä kirvelee ja kutittaa, aivastuttaa jne...
        Tuo HEINIX ei kyllä kovin auta :(
        Mutta toivottavasti löytäisin jotain tehokkaampaa tai sitten on vaan mentävä lääkärille että se määräis oikeen jotain reseptillä..
        mutta kiitos sulle elämäntapa-allergikko :)


      • ..Tsiu
        mie kirjoitti:

        No joo, en tykännytkään siitä lääkäristä.
        Se oli jotenkin huolimaton muutenkin.Olisin kaivannut lisätietoa nuista lääkkeistä mutta eipä sillä tuntunut olevan edes aikaa vastata kysymyksiin.
        Mutta täytyis varmaan ens kerralla ostaa apteekista jotain muuta lääkettä nuihin oireisiin. On nytkin pahana nuo oireet, silmiä kirvelee ja kutittaa, aivastuttaa jne...
        Tuo HEINIX ei kyllä kovin auta :(
        Mutta toivottavasti löytäisin jotain tehokkaampaa tai sitten on vaan mentävä lääkärille että se määräis oikeen jotain reseptillä..
        mutta kiitos sulle elämäntapa-allergikko :)

        Kyllä, Aerius on tehokkaampi kuin esimerkiksi mainitsemasi Heinix.
        Hommaa resepti, niin Saat lääkkeet huomattavasti halvemmalla.


      • Niiskuneiti
        mie kirjoitti:

        No joo, en tykännytkään siitä lääkäristä.
        Se oli jotenkin huolimaton muutenkin.Olisin kaivannut lisätietoa nuista lääkkeistä mutta eipä sillä tuntunut olevan edes aikaa vastata kysymyksiin.
        Mutta täytyis varmaan ens kerralla ostaa apteekista jotain muuta lääkettä nuihin oireisiin. On nytkin pahana nuo oireet, silmiä kirvelee ja kutittaa, aivastuttaa jne...
        Tuo HEINIX ei kyllä kovin auta :(
        Mutta toivottavasti löytäisin jotain tehokkaampaa tai sitten on vaan mentävä lääkärille että se määräis oikeen jotain reseptillä..
        mutta kiitos sulle elämäntapa-allergikko :)

        Oletko kokeillut Xyzalia? Itselläni on hyvät kokemukset tuotteesta. Zyrteciä käytin ennen ja kun sitä ei enään saanut niin lääkärini suositteli Xyzalia. Ja en voi muuta sanoa kuin ONNEKSI löyty allergiaan AUTTAVA lääke. Xyzalia saa myö apteekista ilman reseptiä. Kannattaa kokeilla ja jos tuntuu sopivalta niin sitten käydä lääkärissä hakemassa resepti.


    • LÄÄKKEISSÄ

      Kyllä allergia lääkkeissä on paljonkin eroja. Kannattaa kokeilla eri valmisteita ja löytää omansa. Sitten on tärkeää käyttää ns."oireenmukaista" hoitoa silmätipat, nenäsuihkeet ja tabletit toisiaan tukemaan.

    • allergialääkkeissä

      jatkoa vielä edelliseen....
      yksi yleisesti aika monille sopiva valmiste on zyrtek.... vähän kallis mutta saa ilman reseptiä ja monelle sopiva.

      • mie

        Kiitos kaikille jotka on viittineet vastata.
        Jospa minä nyt löytäisin tehokkaammat lääkket.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2257
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2083
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1688
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1510
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1506
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1397
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1364
    8. 52
      1268
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1200
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe