PM Sanna Marin (SDP) matkailee uusi-seelannissa hallituksen natistessa liitoksissaan täällä kotimaassa.
Uusi-seelannin media hehkuttaa "suomen bilepääministerin vierailusta".
Onko tämä ihan oikeasti se julkikuva mitä te demarit haluatte suomesta maailmalle antaa?
Demaritartuntaa kun en ole saanut, niin minua ainakin hävettää...
Joensuun demarit
10
184
Vastaukset
- Anonyymi
Sanna otti vähän etäisyyttä, että tukeva täti saa rauhassa nikotella ja palautua. Kohta kaikki on taas ihan ok.
- Anonyymi
Toivottavasti Bile-Sanna kerkiää tehdä vielä monta kaukomatkaa ennen vaaleja. Ilmasto tarvitsee paljon lentoja mahdollisimman kauas. Kävelkööt biletyksen maksajat työmatkansa.
- Anonyymi
"biletyksen maksajat" he heh,
sannan suosio,
syö tukijumpulaa,
rotan lailla... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"biletyksen maksajat" he heh,
sannan suosio,
syö tukijumpulaa,
rotan lailla...Bilemissin suosiosta,
ei paljo kenenkään parta paukaha.
Vähiten punavihersossujen.
Persujen ja kokkareiden laariin sataa,
tuo punaviherkepusekoilu.
Seuraavaksi tarvitaan taas porvarihallitus,
korjaamaan se mitä punaviherkommarit kera kepun,
tuhotuksi ja tuhlatuksi saivat.
10 miljardii velekoo teki tämä,
iiiihanan sannan hallitus... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Bilemissin suosiosta,
ei paljo kenenkään parta paukaha.
Vähiten punavihersossujen.
Persujen ja kokkareiden laariin sataa,
tuo punaviherkepusekoilu.
Seuraavaksi tarvitaan taas porvarihallitus,
korjaamaan se mitä punaviherkommarit kera kepun,
tuhotuksi ja tuhlatuksi saivat.
10 miljardii velekoo teki tämä,
iiiihanan sannan hallitus...on se niin kaunista katsoa,
kun pummia vituttaa oikein huolella,
kommunistit kurkkii sängyn alta,
varo vaan vitutukseen voi kuolla,
nnnnniiiiihhhhhh,
porvarillinen perskeko hallitus oli iiiihana,
persu heilutti häntää kun lesta ja kokkareet ryösti suomea,
otettiin lapsilta, sairailta, vanhuksilta, hoitsuilta,
nii'ja tietenkin lissee velekoo,
rahat jaettiin sukulaisille ja sidosryhmille,
kyllä sen roskajoukon jälkiä korjataan vuosia,
koulutuskin piti tuhota,
ettei nytten riitä osaajia nostamaan suomea jaloilleen... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
on se niin kaunista katsoa,
kun pummia vituttaa oikein huolella,
kommunistit kurkkii sängyn alta,
varo vaan vitutukseen voi kuolla,
nnnnniiiiihhhhhh,
porvarillinen perskeko hallitus oli iiiihana,
persu heilutti häntää kun lesta ja kokkareet ryösti suomea,
otettiin lapsilta, sairailta, vanhuksilta, hoitsuilta,
nii'ja tietenkin lissee velekoo,
rahat jaettiin sukulaisille ja sidosryhmille,
kyllä sen roskajoukon jälkiä korjataan vuosia,
koulutuskin piti tuhota,
ettei nytten riitä osaajia nostamaan suomea jaloilleen...Oiskii punaviherkommunistit jakanu velekarahat,
etes sukulaisille tai sidosryhmille suomeen,
mutta kun tupsuttivat miljartit taivaantuulen ilimastointiin
ja ulukomaihen elättämiseen.
Neeeee... kyllähä se pienen suomen pittää,
mualima pelastoo ja kaikki hyysätä,
taivaantuulesta lähtiin.
Jospa tuo perskeko kuitennii ällyisi paremmin,
käyttee rahat suomalaisten hyväks,
sitten kuhan tämä katastrohvi on raivattu.
Ja vähäväkisethän siinä tuas kärsii vihervasuriloihen tyhmyyvestä.
Mutta muistakeehan iänestee viherpunikkiloita,
eiköhän tämä mua konkurssiin silleen suaha...
- Anonyymi
Pitäähän sitä välillä viettää lomaa...!
- Anonyymi
Bile-Ilmari on varmaan mukana...
- Anonyymi
Ja suuri johtaja tulee itsenäisyys päivälle yksityis koneella ja kansa kiittää ja kumartaa bile sannaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1341373
- 1021062
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede26963Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89954Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat308832- 99803
- 38692
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56648Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet141613