Joensuun demarit

Anonyymi-ap

PM Sanna Marin (SDP) matkailee uusi-seelannissa hallituksen natistessa liitoksissaan täällä kotimaassa.

Uusi-seelannin media hehkuttaa "suomen bilepääministerin vierailusta".
Onko tämä ihan oikeasti se julkikuva mitä te demarit haluatte suomesta maailmalle antaa?

Demaritartuntaa kun en ole saanut, niin minua ainakin hävettää...

10

184

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sanna otti vähän etäisyyttä, että tukeva täti saa rauhassa nikotella ja palautua. Kohta kaikki on taas ihan ok.

    • Anonyymi

      Toivottavasti Bile-Sanna kerkiää tehdä vielä monta kaukomatkaa ennen vaaleja. Ilmasto tarvitsee paljon lentoja mahdollisimman kauas. Kävelkööt biletyksen maksajat työmatkansa.

      • Anonyymi

        "biletyksen maksajat" he heh,
        sannan suosio,
        syö tukijumpulaa,
        rotan lailla...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "biletyksen maksajat" he heh,
        sannan suosio,
        syö tukijumpulaa,
        rotan lailla...

        Bilemissin suosiosta,
        ei paljo kenenkään parta paukaha.
        Vähiten punavihersossujen.
        Persujen ja kokkareiden laariin sataa,
        tuo punaviherkepusekoilu.
        Seuraavaksi tarvitaan taas porvarihallitus,
        korjaamaan se mitä punaviherkommarit kera kepun,
        tuhotuksi ja tuhlatuksi saivat.
        10 miljardii velekoo teki tämä,
        iiiihanan sannan hallitus...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Bilemissin suosiosta,
        ei paljo kenenkään parta paukaha.
        Vähiten punavihersossujen.
        Persujen ja kokkareiden laariin sataa,
        tuo punaviherkepusekoilu.
        Seuraavaksi tarvitaan taas porvarihallitus,
        korjaamaan se mitä punaviherkommarit kera kepun,
        tuhotuksi ja tuhlatuksi saivat.
        10 miljardii velekoo teki tämä,
        iiiihanan sannan hallitus...

        on se niin kaunista katsoa,
        kun pummia vituttaa oikein huolella,
        kommunistit kurkkii sängyn alta,
        varo vaan vitutukseen voi kuolla,

        nnnnniiiiihhhhhh,
        porvarillinen perskeko hallitus oli iiiihana,
        persu heilutti häntää kun lesta ja kokkareet ryösti suomea,
        otettiin lapsilta, sairailta, vanhuksilta, hoitsuilta,
        nii'ja tietenkin lissee velekoo,
        rahat jaettiin sukulaisille ja sidosryhmille,

        kyllä sen roskajoukon jälkiä korjataan vuosia,
        koulutuskin piti tuhota,
        ettei nytten riitä osaajia nostamaan suomea jaloilleen...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        on se niin kaunista katsoa,
        kun pummia vituttaa oikein huolella,
        kommunistit kurkkii sängyn alta,
        varo vaan vitutukseen voi kuolla,

        nnnnniiiiihhhhhh,
        porvarillinen perskeko hallitus oli iiiihana,
        persu heilutti häntää kun lesta ja kokkareet ryösti suomea,
        otettiin lapsilta, sairailta, vanhuksilta, hoitsuilta,
        nii'ja tietenkin lissee velekoo,
        rahat jaettiin sukulaisille ja sidosryhmille,

        kyllä sen roskajoukon jälkiä korjataan vuosia,
        koulutuskin piti tuhota,
        ettei nytten riitä osaajia nostamaan suomea jaloilleen...

        Oiskii punaviherkommunistit jakanu velekarahat,
        etes sukulaisille tai sidosryhmille suomeen,
        mutta kun tupsuttivat miljartit taivaantuulen ilimastointiin
        ja ulukomaihen elättämiseen.
        Neeeee... kyllähä se pienen suomen pittää,
        mualima pelastoo ja kaikki hyysätä,
        taivaantuulesta lähtiin.
        Jospa tuo perskeko kuitennii ällyisi paremmin,
        käyttee rahat suomalaisten hyväks,
        sitten kuhan tämä katastrohvi on raivattu.
        Ja vähäväkisethän siinä tuas kärsii vihervasuriloihen tyhmyyvestä.
        Mutta muistakeehan iänestee viherpunikkiloita,
        eiköhän tämä mua konkurssiin silleen suaha...


    • Anonyymi

      Pitäähän sitä välillä viettää lomaa...!

    • Anonyymi

      Bile-Ilmari on varmaan mukana...

      • Anonyymi

        Ja suuri johtaja tulee itsenäisyys päivälle yksityis koneella ja kansa kiittää ja kumartaa bile sannaa


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      134
      1373
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      102
      1062
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      963
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      954
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      308
      832
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      803
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      692
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      648
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      141
      613
    Aihe