Tulen hulluksi

Anonyymi-ap

Joka päivä mielessä. Typerä mies ei vaan voi mennä pois päästäni. Mitä enemmän pyristelen vastaan sitä enemmän siellä asuu. Olisipa joku katkaisija, jolla saisi tunteet napsautettua pois.

67

1354

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Viikonloppuna ajattelin nollata aivot. Sillä unohtuu?

      • Anonyymi

        Tai sitten heittäydyt tunteelliseksi ja teet tänne useita rakkausviesti ketjuja 😍 ethän vaan oo semmonen että olet huppelissa änkyrä 🤔


      • Anonyymi

        Ei käy aina niin helposti..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai sitten heittäydyt tunteelliseksi ja teet tänne useita rakkausviesti ketjuja 😍 ethän vaan oo semmonen että olet huppelissa änkyrä 🤔

        Enemmän pelkään laittavani miehelle huppeliviestin. Sitten kadun sitä seuraavana päivänä. Onneksi ei kerkeä palstailemaan, kun ihan tuonne ihmisten ilmoille menen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enemmän pelkään laittavani miehelle huppeliviestin. Sitten kadun sitä seuraavana päivänä. Onneksi ei kerkeä palstailemaan, kun ihan tuonne ihmisten ilmoille menen.

        Kannattaa varmuuven vuoksi poistaa sen numero ja fonecta puhelimesta kun lähdet viihteelle niin minimoit riskit 😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaa varmuuven vuoksi poistaa sen numero ja fonecta puhelimesta kun lähdet viihteelle niin minimoit riskit 😁

        Niin tai olis ihan vaan juomatta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaa varmuuven vuoksi poistaa sen numero ja fonecta puhelimesta kun lähdet viihteelle niin minimoit riskit 😁

        Numeroa ei ole, mutta tuo Fonecta on paha. Samoin pitäisi saada joku some alkolukko. Sieltä sen helposti saa kiinni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin tai olis ihan vaan juomatta

        5 vuotta edellisestä kerrasta. On jo aika nollata.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaa varmuuven vuoksi poistaa sen numero ja fonecta puhelimesta kun lähdet viihteelle niin minimoit riskit 😁

        Kyllä kännisä keinot keksii

        Eri


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Numeroa ei ole, mutta tuo Fonecta on paha. Samoin pitäisi saada joku some alkolukko. Sieltä sen helposti saa kiinni.

        Ota nyt ihmeessä yhteyttä sen somen kautta! Ei kuule koskaan tiedä, mikä voi yhtäkkiä viedä mahdollisuuden tavata häntä enää ikinä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enemmän pelkään laittavani miehelle huppeliviestin. Sitten kadun sitä seuraavana päivänä. Onneksi ei kerkeä palstailemaan, kun ihan tuonne ihmisten ilmoille menen.

        Se olisi kivaa jos laittaisit 😄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se olisi kivaa jos laittaisit 😄

        Samaa mieltä. Laittaispa joku minulle kännissä viestiä. Toki yleisesti kaikissa tapauksissa ei välttämättä suositeltavaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        5 vuotta edellisestä kerrasta. On jo aika nollata.

        Ei ol ihan noi kauan 2018 pikkujouluissa muistaakseni viimeksi nollannut


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa mieltä. Laittaispa joku minulle kännissä viestiä. Toki yleisesti kaikissa tapauksissa ei välttämättä suositeltavaa.

        Senkus laitat jos siltä tuntuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enemmän pelkään laittavani miehelle huppeliviestin. Sitten kadun sitä seuraavana päivänä. Onneksi ei kerkeä palstailemaan, kun ihan tuonne ihmisten ilmoille menen.

        Mulla on parempi idea. Ota yhteyttä mieheen selvinpäin ja tehkää yhdessä jotain 🙃❤


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla on parempi idea. Ota yhteyttä mieheen selvinpäin ja tehkää yhdessä jotain 🙃❤

        Näin pitää toimia.


      • Anonyymi

        Jos olet hän nainen 35-40 vuotias niin ota yhteyttä sitten. Minä vastaan kyllä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla on parempi idea. Ota yhteyttä mieheen selvinpäin ja tehkää yhdessä jotain 🙃❤

        Tuntuu paremmalta;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos olet hän nainen 35-40 vuotias niin ota yhteyttä sitten. Minä vastaan kyllä.

        Ketähän sinäkin tuola ikähaarukalla haaveilet


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Senkus laitat jos siltä tuntuu

        En juo känniin asti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa mieltä. Laittaispa joku minulle kännissä viestiä. Toki yleisesti kaikissa tapauksissa ei välttämättä suositeltavaa.

        Niin, edes joku kommentoida🤔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enemmän pelkään laittavani miehelle huppeliviestin. Sitten kadun sitä seuraavana päivänä. Onneksi ei kerkeä palstailemaan, kun ihan tuonne ihmisten ilmoille menen.

        Otappa rohkeesti mieheen/rakkateesi yhteyttä ei se täällä jankuttamalla parane


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enemmän pelkään laittavani miehelle huppeliviestin. Sitten kadun sitä seuraavana päivänä. Onneksi ei kerkeä palstailemaan, kun ihan tuonne ihmisten ilmoille menen.

        Lopettaa viinanjuonnin, niin mieliala alkaa pysyä kontrollissa.
        Kaikkien pakko-oireisten kannattaa lopettaa päihteiden käyttö.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En juo känniin asti.

        Eli et juo mitään alkoholipitoista. Muuten tuo ei ole mahdollista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En juo känniin asti.

        Eli voit juoda ihan älyttömästi tulematta känniin.. vettä, mehua tms. juomia missä ei ole promilleja😂


    • Anonyymi

      Minun tekee mieli luovuttaa siksi kun olen typerä enkä osaa mitään. Mutta en osaa edes luovuttaa vaikka ei ole toivoakaan että rakkautta olisi. Mieheltä naiselle.

      • Anonyymi

        Miksi sinun mielestä ei ole toivoa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sinun mielestä ei ole toivoa?

        Koska en osaa puhua ja jännitän liikaa. Eikä me edes nähdä kuitenkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska en osaa puhua ja jännitän liikaa. Eikä me edes nähdä kuitenkaan.

        Tiesitkö, että voit harjoitella tuotakin asiaa. Tekisi mieli auttaa sinua asian kanssa. Minun seurassa on yleensä helppo olla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska en osaa puhua ja jännitän liikaa. Eikä me edes nähdä kuitenkaan.

        Naiset hoitaa kyllä puhumisen älä sitä jännitä vaan ota yhteyttä häneen IRL.


      • Anonyymi

        Rakkautta on. Älä luovuta. Sivusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska en osaa puhua ja jännitän liikaa. Eikä me edes nähdä kuitenkaan.

        Tuttu juttu


    • Käytä järkeä! Jos olet järkeä käyttävä ihminen, niin ajattele tunteella!

      • Anonyymi

        Olen tunne ihminen ja mun järki sanoo EI. Mutta ei se auta...


    • Anonyymi

      Tulta päin nainen. Rohkenet!

    • Anonyymi

      Homefront on hieno ja toistan sen joku päivä ulkoa, jos joku jaksaa katsella 😂🤣😅

    • Anonyymi

      Voi ei...
      rohkeasti vaan otat yhteyttä jos olet jo pitkään harkinnut.

    • Anonyymi

      Olisitko onnellisempi hänen kanssaan ?

      • Anonyymi

        En tiedä olisinko.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä olisinko.

        Ehkä olisit vaan vielä onnettomampi sen kanssa.


    • Anonyymi

      Luulisi sen olevan kovin yksinkertaista

    • Anonyymi

      Josko vihdoinkin ottaisit yhteyttä?
      Siitä alkaisi vuosisadan rakkaustarina. Olisitko valmis ottamaan rakkauteni vastaan?

      • Anonyymi

        Miksi et itse ota, yhteys toimii molemmin puolin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi et itse ota, yhteys toimii molemmin puolin.

        Nii


      • Anonyymi

        Olisin, mutta kerro se minulle suoraan.


    • Anonyymi

      Älä ota yhteyttä. Sinä särjit sydämeni.
      -m>n

      • Anonyymi

        Meni toisinpäin sinä minut


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meni toisinpäin sinä minut

        Riidelkää irl, niin hallituskin tekee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meni toisinpäin sinä minut

        Huh, toivottavasti noin ei käynyt minun tapauksessani, vaikka veikkaan tilanteen olleen hänelle vain helpotus. Itse menin kyllä välirikosta todella rikki, ja vieläkin ahdistaa paljon, mutta kaipa tästä joskus selvitään. - joku muu teemies


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Riidelkää irl, niin hallituskin tekee.

        No molemmissa vikaa en halua mies riidellä en kuten hallitus tai muutenkaan. Ikävä!


    • Anonyymi

      No pitää olla melkonen tyrmääjä

    • Anonyymi

      Same❤öitä😴

      • Anonyymi

        Vapaa valitsemaan

        Jussi Kinnunen

        Tommi Virtanen

        Tositarinoita raitistumisesta


      • Anonyymi

        Ketä sää kaipaat? sivusta


    • Anonyymi

      Niin miks nää miehet ei tajuu kadota 🙈 vaikka silmät kiinni laittaa...!!! eikä tajuu edes jatkaa hiljaa eteenpäin jos sitä menee mokaamaan...ottaisivat vain kohteliaisuutena ja jatkaisi matkaa 😁

    • Anonyymi

      Et sä tule hulluksi. Sinä olet hullu.

      Siinä ero.

      • Anonyymi

        Pata kattilaa soimaa..


    • Anonyymi

      Sinulla on ihana ullakko jossa viihdyn mietteittesi seurassa . Olet ihku . Tiedätkö ??????? rakkaus on kuin " ripuli P " sen tuloa ei voi estää .

    • Anonyymi

      Vai voisiko johtua siitä, että sinä olet liian "tyhmä" päästämään irti hänestä alituisesti, jonka vuoksi vastustat, jonka vuoksi hän päässäsi vahvistuu entisestään?

      On sanontakin "What you resist persists", eli karkeasti käännettynä, mitä vastustat se jatkuu sinnikkäästi, eli ajatuksesi vain ruokkii asiaa, jota et halua, joten olisiko aika kokeilla antaa niiden ajatusten vain olla, eikä reagoida niihin niin voimakkaasti koska, jos lakkaat välittämästä ja reagoimasta niin voimakkaasti, niin alkavat todennäköisesti vähitellen hiipumaan pois?

    • Voisi olla oma kirjoitus naisesta. Tosin en enää ole hulluksi tulossa, kun tähän on jotenkin sopeutunut. Sinne hän muutti pysyvästi asumaan ajatuksiini. Valitan, en mahda sille mitään.

    • Anonyymi

      En mä mitään vastustele. Olkoon siellä mielessä, jos haluaa. Turha näitä vastaan on potkia. Lähtee sitten kun lähtee ja kyllä hän itse tietää, miten sieltä pääsee.

    • Anonyymi

      Voit kokeilla lopettaa pyristelyn ja hyväksymään sen, että nämä tunteet ovat täysin totta. Mies on sisäinen objekti omassa psyykeessäsi ja sinulla on ollut intiimi suhde häneen. Kaikki on kuten pitääkin. Ainoastaan hyväksymällä voit surra, päästää hänestä lopulta irti, lopettaa hänen syyttämisen, ottaa vastuun valinnoistasi, ja liikkua eteenpäin.

    • Anonyymi

      Mee hoitoon.

    • Anonyymi

      Koko palsta täynnä näitä avohoitopuolen sekavia juttuja.

      • Anonyymi

        Erityisesti juuri kommentoimani viesti.


    • Anonyymi

      Omatunto saa pysymään asiat ajatuksissa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      141
      2091
    2. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      172
      1264
    3. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      72
      1147
    4. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      168
      1027
    5. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      93
      946
    6. Rita syyttää muita "virheistään"

      Taas Donnasta lasu ilmoitus ja kaiken maailman kriisejä Akin virheen takia. Aki teki vakavan rikoksen, turha sitä on mui
      Kotimaiset julkkisjuorut
      57
      912
    7. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      60
      880
    8. Jos saisit nainen vielä pudotettua 20 kiloa?

      Niin voitaisiin katsella uudestaan.
      Ikävä
      42
      834
    9. Niiiiin pihkassa

      Hänen ihanan vuoksi minulla on pikkarit märät koko ajan. Säikähdin vähän, näetköhän kaiken minusta? Yritän pitää perusil
      Ikävä
      39
      820
    10. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      59
      723
    Aihe