Joka päivä mielessä. Typerä mies ei vaan voi mennä pois päästäni. Mitä enemmän pyristelen vastaan sitä enemmän siellä asuu. Olisipa joku katkaisija, jolla saisi tunteet napsautettua pois.
Tulen hulluksi
67
1377
Vastaukset
- Anonyymi
Viikonloppuna ajattelin nollata aivot. Sillä unohtuu?
- Anonyymi
Tai sitten heittäydyt tunteelliseksi ja teet tänne useita rakkausviesti ketjuja 😍 ethän vaan oo semmonen että olet huppelissa änkyrä 🤔
- Anonyymi
Ei käy aina niin helposti..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai sitten heittäydyt tunteelliseksi ja teet tänne useita rakkausviesti ketjuja 😍 ethän vaan oo semmonen että olet huppelissa änkyrä 🤔
Enemmän pelkään laittavani miehelle huppeliviestin. Sitten kadun sitä seuraavana päivänä. Onneksi ei kerkeä palstailemaan, kun ihan tuonne ihmisten ilmoille menen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Enemmän pelkään laittavani miehelle huppeliviestin. Sitten kadun sitä seuraavana päivänä. Onneksi ei kerkeä palstailemaan, kun ihan tuonne ihmisten ilmoille menen.
Kannattaa varmuuven vuoksi poistaa sen numero ja fonecta puhelimesta kun lähdet viihteelle niin minimoit riskit 😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannattaa varmuuven vuoksi poistaa sen numero ja fonecta puhelimesta kun lähdet viihteelle niin minimoit riskit 😁
Niin tai olis ihan vaan juomatta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Numeroa ei ole, mutta tuo Fonecta on paha. Samoin pitäisi saada joku some alkolukko. Sieltä sen helposti saa kiinni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin tai olis ihan vaan juomatta
5 vuotta edellisestä kerrasta. On jo aika nollata.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä kännisä keinot keksii
Eri - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Numeroa ei ole, mutta tuo Fonecta on paha. Samoin pitäisi saada joku some alkolukko. Sieltä sen helposti saa kiinni.
Ota nyt ihmeessä yhteyttä sen somen kautta! Ei kuule koskaan tiedä, mikä voi yhtäkkiä viedä mahdollisuuden tavata häntä enää ikinä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se olisi kivaa jos laittaisit 😄
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se olisi kivaa jos laittaisit 😄
Samaa mieltä. Laittaispa joku minulle kännissä viestiä. Toki yleisesti kaikissa tapauksissa ei välttämättä suositeltavaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
5 vuotta edellisestä kerrasta. On jo aika nollata.
Ei ol ihan noi kauan 2018 pikkujouluissa muistaakseni viimeksi nollannut
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samaa mieltä. Laittaispa joku minulle kännissä viestiä. Toki yleisesti kaikissa tapauksissa ei välttämättä suositeltavaa.
Senkus laitat jos siltä tuntuu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla on parempi idea. Ota yhteyttä mieheen selvinpäin ja tehkää yhdessä jotain 🙃❤
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla on parempi idea. Ota yhteyttä mieheen selvinpäin ja tehkää yhdessä jotain 🙃❤
Näin pitää toimia.
- Anonyymi
Jos olet hän nainen 35-40 vuotias niin ota yhteyttä sitten. Minä vastaan kyllä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuntuu paremmalta;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos olet hän nainen 35-40 vuotias niin ota yhteyttä sitten. Minä vastaan kyllä.
Ketähän sinäkin tuola ikähaarukalla haaveilet
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Senkus laitat jos siltä tuntuu
En juo känniin asti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, edes joku kommentoida🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Otappa rohkeesti mieheen/rakkateesi yhteyttä ei se täällä jankuttamalla parane
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lopettaa viinanjuonnin, niin mieliala alkaa pysyä kontrollissa.
Kaikkien pakko-oireisten kannattaa lopettaa päihteiden käyttö. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En juo känniin asti.
Eli et juo mitään alkoholipitoista. Muuten tuo ei ole mahdollista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En juo känniin asti.
Eli voit juoda ihan älyttömästi tulematta känniin.. vettä, mehua tms. juomia missä ei ole promilleja😂
- Anonyymi
Minun tekee mieli luovuttaa siksi kun olen typerä enkä osaa mitään. Mutta en osaa edes luovuttaa vaikka ei ole toivoakaan että rakkautta olisi. Mieheltä naiselle.
- Anonyymi
Miksi sinun mielestä ei ole toivoa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi sinun mielestä ei ole toivoa?
Koska en osaa puhua ja jännitän liikaa. Eikä me edes nähdä kuitenkaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiesitkö, että voit harjoitella tuotakin asiaa. Tekisi mieli auttaa sinua asian kanssa. Minun seurassa on yleensä helppo olla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naiset hoitaa kyllä puhumisen älä sitä jännitä vaan ota yhteyttä häneen IRL.
- Anonyymi
Rakkautta on. Älä luovuta. Sivusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuttu juttu
Käytä järkeä! Jos olet järkeä käyttävä ihminen, niin ajattele tunteella!
- Anonyymi
Olen tunne ihminen ja mun järki sanoo EI. Mutta ei se auta...
- Anonyymi
Tulta päin nainen. Rohkenet!
- Anonyymi
Homefront on hieno ja toistan sen joku päivä ulkoa, jos joku jaksaa katsella 😂🤣😅
- Anonyymi
Voi ei...
rohkeasti vaan otat yhteyttä jos olet jo pitkään harkinnut. - Anonyymi
Olisitko onnellisempi hänen kanssaan ?
- Anonyymi
En tiedä olisinko.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tiedä olisinko.
Ehkä olisit vaan vielä onnettomampi sen kanssa.
- Anonyymi
Luulisi sen olevan kovin yksinkertaista
- Anonyymi
Josko vihdoinkin ottaisit yhteyttä?
Siitä alkaisi vuosisadan rakkaustarina. Olisitko valmis ottamaan rakkauteni vastaan?- Anonyymi
Miksi et itse ota, yhteys toimii molemmin puolin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi et itse ota, yhteys toimii molemmin puolin.
Nii
- Anonyymi
Olisin, mutta kerro se minulle suoraan.
- Anonyymi
Älä ota yhteyttä. Sinä särjit sydämeni.
-m>n- Anonyymi
Meni toisinpäin sinä minut
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Riidelkää irl, niin hallituskin tekee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huh, toivottavasti noin ei käynyt minun tapauksessani, vaikka veikkaan tilanteen olleen hänelle vain helpotus. Itse menin kyllä välirikosta todella rikki, ja vieläkin ahdistaa paljon, mutta kaipa tästä joskus selvitään. - joku muu teemies
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Riidelkää irl, niin hallituskin tekee.
No molemmissa vikaa en halua mies riidellä en kuten hallitus tai muutenkaan. Ikävä!
- Anonyymi
No pitää olla melkonen tyrmääjä
- Anonyymi
Same❤öitä😴
- Anonyymi
Vapaa valitsemaan
Jussi Kinnunen
Tommi Virtanen
Tositarinoita raitistumisesta - Anonyymi
Ketä sää kaipaat? sivusta
- Anonyymi
Niin miks nää miehet ei tajuu kadota 🙈 vaikka silmät kiinni laittaa...!!! eikä tajuu edes jatkaa hiljaa eteenpäin jos sitä menee mokaamaan...ottaisivat vain kohteliaisuutena ja jatkaisi matkaa 😁
- Anonyymi
Et sä tule hulluksi. Sinä olet hullu.
Siinä ero.- Anonyymi
Pata kattilaa soimaa..
- Anonyymi
Sinulla on ihana ullakko jossa viihdyn mietteittesi seurassa . Olet ihku . Tiedätkö ??????? rakkaus on kuin " ripuli P " sen tuloa ei voi estää .
- Anonyymi
Vai voisiko johtua siitä, että sinä olet liian "tyhmä" päästämään irti hänestä alituisesti, jonka vuoksi vastustat, jonka vuoksi hän päässäsi vahvistuu entisestään?
On sanontakin "What you resist persists", eli karkeasti käännettynä, mitä vastustat se jatkuu sinnikkäästi, eli ajatuksesi vain ruokkii asiaa, jota et halua, joten olisiko aika kokeilla antaa niiden ajatusten vain olla, eikä reagoida niihin niin voimakkaasti koska, jos lakkaat välittämästä ja reagoimasta niin voimakkaasti, niin alkavat todennäköisesti vähitellen hiipumaan pois? Voisi olla oma kirjoitus naisesta. Tosin en enää ole hulluksi tulossa, kun tähän on jotenkin sopeutunut. Sinne hän muutti pysyvästi asumaan ajatuksiini. Valitan, en mahda sille mitään.
- Anonyymi
En mä mitään vastustele. Olkoon siellä mielessä, jos haluaa. Turha näitä vastaan on potkia. Lähtee sitten kun lähtee ja kyllä hän itse tietää, miten sieltä pääsee.
- Anonyymi
Voit kokeilla lopettaa pyristelyn ja hyväksymään sen, että nämä tunteet ovat täysin totta. Mies on sisäinen objekti omassa psyykeessäsi ja sinulla on ollut intiimi suhde häneen. Kaikki on kuten pitääkin. Ainoastaan hyväksymällä voit surra, päästää hänestä lopulta irti, lopettaa hänen syyttämisen, ottaa vastuun valinnoistasi, ja liikkua eteenpäin.
- Anonyymi
Mee hoitoon.
- Anonyymi
Koko palsta täynnä näitä avohoitopuolen sekavia juttuja.
- Anonyymi
Erityisesti juuri kommentoimani viesti.
- Anonyymi
Omatunto saa pysymään asiat ajatuksissa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 904503
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?613385Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1132561Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1092551Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1282464- 422085
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian282017Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2241773Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91667- 291628