Tapailunaisella on isot tissit

Anonyymi-ap

Katselin niitä varmaan 5 minuuttia treffeille ja nainen ei ol sitten soitellut enää vaikka piti minua mukavana.

22

109

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Isot tissit on hyvä asia.

      • Anonyymi

        Niin kalastuskin, Rauma ja viinamiesjutut.. siis sinusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin kalastuskin, Rauma ja viinamiesjutut.. siis sinusta

        Sinäkin täällä joka päivä koska yksinäinen sinkku oot.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinäkin täällä joka päivä koska yksinäinen sinkku oot.

        Ei täällä tarvitse olla joka päivä, että osaa sinut yhdistää viinamieheen ja Raumalla asuvaksi "kalamieheksi". Kalsarikännissä et aina muista Botti1975;na ruksata anonyymitäppää ja höhötyksesi tulee siten Botti1975;na.

        Botti1975 historiasta taas löytää mihin muuhun olet kirjoittanut...huomaa, että et ole ihan penaalin terävin kynä.


    • Otan osaa, isot rinnat on epämukavat. Eikä järin nätitkään.

      • Anonyymi

        Rumps,rumps runsurinnat


      • Anonyymi

        Ei todella mitenkään nätitkään ole, ja näyttävät epäsuhtasilta muuhun kroppaan verrattuna.
        Mutta kaikilla makunsa ,
        Vaikea saada oikean kokoisia valmisvaatteita jos on isot tissit , joten normaalin kokoiset ovat ne parhaat tissit, niin silloin voi huoleta ostaa vaatteita kun koko aina sopii


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei todella mitenkään nätitkään ole, ja näyttävät epäsuhtasilta muuhun kroppaan verrattuna.
        Mutta kaikilla makunsa ,
        Vaikea saada oikean kokoisia valmisvaatteita jos on isot tissit , joten normaalin kokoiset ovat ne parhaat tissit, niin silloin voi huoleta ostaa vaatteita kun koko aina sopii

        Jos ylävartalo alkaa olla pelkkää rintaa, niin kyllä se ei ainakaan mun silmää hivele. En ymmärrä jättisilikonejakaan, miksi kukaan haluaa jotain niin epäkäytännöllistä kokoa rinnat ihan väkisin?


      • Anonyymi

        Kyllä tissit on ihania ja kauniita mutta taidat olla nainen etkä ymmärrä naisten tissien päälle niin tissit on kivoja


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä tissit on ihania ja kauniita mutta taidat olla nainen etkä ymmärrä naisten tissien päälle niin tissit on kivoja

        Varmasti on ihania, ainakin naisen joka on muutenkin ihana ja sydämessä. Mulla itselläni on rinnoista riesaa, eivät ole edes jättimäiset ja kumppanista ovat symmetriset ja kauniit.

        Minä itse en niistä kuitenkaan pidä, kun minä olen se joka niiden tuomista vaivoista kärsii.

        Ne oli ihan ok silloin, kun olivat vielä b ja c ja ryhdissään. Mutta kun ne raskauksien jälkeen kasvoi lisää ja venähti, niin sen jälkeen ovat aiheuttaneet vain ongelmia.


      • G-LoveR kirjoitti:

        Varmasti on ihania, ainakin naisen joka on muutenkin ihana ja sydämessä. Mulla itselläni on rinnoista riesaa, eivät ole edes jättimäiset ja kumppanista ovat symmetriset ja kauniit.

        Minä itse en niistä kuitenkaan pidä, kun minä olen se joka niiden tuomista vaivoista kärsii.

        Ne oli ihan ok silloin, kun olivat vielä b ja c ja ryhdissään. Mutta kun ne raskauksien jälkeen kasvoi lisää ja venähti, niin sen jälkeen ovat aiheuttaneet vain ongelmia.

        Ja työkseen rintoja leikkaava kirurgi ymmärsi ongelmani, en muuten olisi häneltä saanut rintojenpienennykseenkään hyväksyntää ja jonopaikkaa, jota pääsen jonottamaan kunhan elopainoni on 79kg.

        Ei meinaa nämä loput kilot karista, kun jalkakipujen vuoksi on liikkuminen liian vähäistä ja vaikeaa.


    • Anonyymi

      Tissien väliin 👌?

    • Anonyymi

      Pienet tissit on kauniita ja pehmeitä joita on ihanaa puristella.

    • Anonyymi

      Sun ois pitänyt sanoa: "anteeksi neiti, mutta jättimäiset tissinne tuijottavat silmiäni".

      • Anonyymi

        Hypnoottiset tissit, ei saanut katsetta irti.


    • Anonyymi

      Fiksu nainen!

      • Anonyymi

        Mitäs piti tissejään esillä, olisi laittanut täkin eteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäs piti tissejään esillä, olisi laittanut täkin eteen.

        Ei ne rynttäät todennäköisesti esillä olleet. Aloittajalla on selvästi tissifetissi onlinessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ne rynttäät todennäköisesti esillä olleet. Aloittajalla on selvästi tissifetissi onlinessa.

        Ei ryntäiden tarvitsekaan olla esillä, jos on tiukka pusero, niin kyllä ryntään erottuvat puseron muodossa ja pömpöttävät sieltä.


    • Anonyymi

      Ymmärrän tapailunaisesi johtopäätöksen. 👍 On miehiä, jotka surutta tuijottavat häikäilemattä liian alas jatkuvalla syötöllä, myös olleessaan töissä ja vaikka olisivat asiakas työssä. Kun siihen lisää muut kyseisten miehen eleet, ei ole vaikea kuvitella mitä mielessä liikkuu. Jos ei olla jo tuttavallisissa väleissä tämä käytös on yleensä vähän ällöä.

      Sitten on miehiä, jotka yrittävät olla korostetun korrekteja katsomalla koko ajan vähän liian ylös (senkin huomaa) ja sitten heitä, jotka katsovat silmiin ja silmät hyppi ylös-alas aina kun hetkeksi katsot muualle. Ja sitten on niitä, joita ei erityisemmin kiinnitä mitään huomiota asiaan ja vuorovaikutus on ihmisen eikä tissien kanssa. 😂 Näistä jälkimmäisistä ei harvoin tulee ällö olo, koska tuijotus ei ole päälle käyvää.

      • Anonyymi

        Minä yleensä katson ostoshihnaa, jos kaupan kassalla asioin ja kassalla sattuu olemaan myyjätär, johon ihastuin ja jos jostakin juttelen, kuten päivän säätilasta, että ulkona kastui pusero, kun siellä sataa vettä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8086
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      39
      2905
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2482
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2213
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      18
      1876
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      13
      1624
    7. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1493
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1456
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1425
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1379
    Aihe