Hyvää Yötä 💤
Vieläkö mies vastaisit labbis 🤗
Valomerkki palstalle
26
119
Vastaukset
- Anonyymi
Mikä koira olisit?
Taannoisen IS:n visan mukaan olisi labbis, mutta jos saisin päättää, niin joku muu. Vaikkapa sitten maremmano abruzzese, niitä kun ei ihmiset ja seura niin kiinnosta.
Niin ja hyvää yötä!
Hyvää yötä tännekin 😊
- Anonyymi
Hyvää yötä Rinssille ❤
- Anonyymi
Voi ei, tuntuu surulliselta kun luen näitä enkä ymmärrä miksi? Onkohan nyt kaikilla tilanne ok? Olen aika hyvä vaistoamaan ja nyt tunne on epämiellyttävä, säälin tunnetta pukkaa mieleen. :-(
- Anonyymi
Ihan samaa mietin:-(
- Anonyymi
Vaistoan, että jollain on nyt tosi paha olla.. :( Osaan lukea sen vuosien kokemuksella rivien välistä..
- Anonyymi
Aloittajan rivien välissä ei ole lukenut yhtään mitään. Niistä on turha keksiä mitään juttuja. Ei nyt eikä ennenkään.
- Anonyymi
Buldoggi
- Anonyymi
Kiva kun joku tekee positiivisenkin aloituksen tänne nyyhkyjen keskelle!
- Anonyymi
Ihan samaa mietin 🤣🤣🤣
- Anonyymi
Näihin ei vissiin voi vastata?
- Anonyymi
Pitäisikö näihin vastata?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitäisikö näihin vastata?
Vastaaminen on tietenkin vapaaehtoista, eihän täällä voi tietää varmuudella kuka anonyymin takana on. Aloituksen kysymys on tarkoitettu tunnisteeksi toivotuksen kohteelle.
Johonkin eilisen illan aloitukseen vastatessani tuli vain virheilmoitus. Tähän omaani vastatessani kommentti jostain syystä onnistui.
- Anonyymi
Hyvää yötä laboratorionoutaja❤
- Anonyymi
Labbis on viimeinen koirarotu minkä ottaisin.
- Anonyymi
Seefferit on vieneet mun sydämen!
- Anonyymi
Ehkä se on.
- Anonyymi
Ehkä vastaisin siis.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä vastaisin siis.
Mielipiteet voi muuttua. Minäkään en pitänyt isoista koirista, enkä varsinkaan seeffereistä ennenkuin oli ollut oma sussari.
- Anonyymi
Musta
- Anonyymi
Mun suosikkikoiraa löytyy mys mustana. Tämmöinen olis ihana:
https://i.pinimg.com/originals/4e/5b/eb/4e5beb5f4bc25e8a07970350fd27c431.jpg - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mun suosikkikoiraa löytyy mys mustana. Tämmöinen olis ihana:
https://i.pinimg.com/originals/4e/5b/eb/4e5beb5f4bc25e8a07970350fd27c431.jpgSiis kyseessä irlannin susikoira/irish wolf hound.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 974832
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1714509Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?884244Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1162688Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1372658- 442207
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian282097Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2261880- 881769
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91757