Riittääkö sulle nainen

Anonyymi-ap

Seurustelu vai pitäskö jossain kohtaa sitte olla ihan sormuksia sovittelemassa?

95

1118

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Pelottaa jos pitäs sormuksia katella hui ei oo koskaan ollu...

• Anonyymi

Ei mitään ylimääräistä kahletta ja koristetta. Eikä pönötystä. Hyvä arki muodossa tai toisessa olis hienoa. Yhteinen ajatus "meistä" ja tavoitteita. Siinpä sitä olisikin.

• Anonyymi

Sehän ihan riippuu siitä, kuinka kaikki sujuisi... (hänen miehen kanssa). Mutta joka tapauksessa haluaisin olla ihmisen kanssa, en suhteen ym takia, vaan ihmisen kanssa joka on rakas.

• Anonyymi

Eipä riitä laisinkaan, jos tullaan hyvin juttuun, voidaan sormuksia sovitella siinä parin vuoden päästä.

• Anonyymi

Sinä päätät. Olen ihan tiedoton rakkaudesta lähelläsi.

• Anonyymi

Mistäpä sen tietää rakkauven?:)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkä sen näkee naamasta :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Riippuu kuinka paljon sulla on Omaisuutta köyhään en kosk e

E eik

• Anonyymi

Riittää kun sokkelia kivität

• Anonyymi

Toivottavasti sut kivitetään

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kivittäminen ei ole mitään verrattuna siihen rangaistukseen mihin kaikki jotka eivät saa armahdusta ja ovat pahennukseksi, joutuvat. Malta mielesi vihasta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikös ne jotkut kivtetty ennen kuoliaaksi?

• Anonyymi

Hehheh... tajusin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikös ne jotkut kivtetty ennen kuoliaaksi?

Mitkä? Noidat

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hehheh... tajusin.

Hehehehe vain me tiedetään miehestä asijoita heheheh hyvä meininki ja sillee

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hehehehe vain me tiedetään miehestä asijoita heheheh hyvä meininki ja sillee

Vikkelin kilauttaja saa kivittää sokkelia.

• Anonyymi

No riittää seurustelu en vaadi timanttisormuksia...

• Anonyymi

Ei ne sormukset muuta mitään, jos muuten mikään ei oikein toimi.

Oon ollu itse kolmesti kihloissa, joista vain eka oli aidoin perustein tai sekin ehkä kuitenkin vähän teinimeininkiä. Teinikihlat enemmänkin. Olin 19 v ja mistään tienny vielä paskaakaan. Se oli vaan kivaa kun ex kosi ja sit sai leikkiä aikuista ja ajatella että tällee ne jutut menee leffoiski aina.

Toka kierros oli saman miehen kans ku eka mut se oli enemmänkin yritys palauttaa suhde sillä takas siihen tilaan missä se joskus oli ollu. Eli suhdekriisiä yritti nyt sit korjata sormuksilla. No eihän se nyt niillä korjaannu jos persiillään on kaikki niin ei sitä joku koru korjaa.

Kolmas kierros oli toisen miehen kans. Ja hän oli niin mustasukkainen et ajattelin kun se kosi et ehkä se et saa mulle näkyväm merkin muille miehille nähtäväks et oon varattu saa sen rauhottuun. Ei.. ei se mustasukkaisuus sillä korjaannu. Kun se on edelleen pelkkä koru.

Jotta kihloihin kannattaa mennä ja sormukset myös pysyy sormes eikä kohta oo kihlojen purku ja lopullinen ero toimimattoman suhteen ja keskinäisen toimeen tulemisen ongelmien takia niin suhteen pitää olla hyvä. Tasapainossa. Eikä olettaa että metallirengas nyt tekis taikatemppuja ja muuttas pahan hyväksi.

Ihmeisiin ei se korukaan pysty.

T: Karoliina

• Anonyymi

Onhan sormuksella oma sybooli ajatus mukana.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onhan sormuksella oma sybooli ajatus mukana.

On, mutta ei koru symbolina siltikään paskaa ongelmissa olevaa suhdetta taio toimivaksi!

Se on vaan kaunis koru jota pidetään hetki kunnes tulee riita tai kohdataan se totuus et ”ei tääkään tuonut sitä puuttuvaa tunnetta tähän suhteeseen” ja sit se koru lentää nurkkaan ja ero tulee

Olen elänyt aika vaiherikkaan elämän ja kokenut paljon kantapään kautta oppien, kun on nuorempana pitänyt juosta pää edellän suinpäin johonkin aivot narikas yhtään ajattelematta.

Sit on vähän tullu osumia mut sitä se nuoruus on. Nyt viisastunu kun kokeillu joka tyylillä vetää läpi suhteita

T: Karoliina

• Anonyymi

En osaa sanoa... Erikoista tässä on se, että en ikinä ole ajatellut haluavani naimisiin. Sitten menin ihastumaan tähän kyseiseen mieheen ja se ajatus naimisiin menosta on välillä pyörinyt mielessä...
      En kuitenkaan koe, että minulla olisi kiire naimisiin, tai pakko mennä naimisiin. Mutta enää en koe, että en haluaisi ollenkaan mennä. En tiedä...

• Anonyymi

ei naimisiin kiire ol

• Anonyymi

Kihlasormus, merkiksi, että olen sinulle varattu.

• Anonyymi

Sitäkö se tarkoittaa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sitäkö se tarkoittaa?

Olen sulle varattu ilman sellaisiakin, jos haluut mies. sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sitäkö se tarkoittaa?

Sitä se tarkoittaa

• Anonyymi

Ei riitä ikinä mikään!

• Anonyymi

juu ei mitään naimisia. mulle riittää myös vallan mainiosti sekin että seurustellaan etäsuhteessa.

• Anonyymi

Tulisit nyt edes panemaan, mietitään sen jälkeen jatkosta.

• Anonyymi

Ehdottomasti virallisen parisuhteen perässä näin ihan yleisesti. Olen ottanut sellaisen kannan, että en edes aloita seurustelusuhdetta, mikäli emme molemmat ole samalla aaltopituudella. Ei tarvitse muuttaa yhteen, avioehto kummankin suojaksi.

• Anonyymi

Kuka tollaisesta suhteesta hyötyy

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuka tollaisesta suhteesta hyötyy

No me kaksi rakastavaista, ei tartte kummankaan pohtia toisen vaikuttimia.

Tapailu sopii hyvin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No me kaksi rakastavaista, ei tartte kummankaan pohtia toisen vaikuttimia.

Tapailu sopii hyvin

Itselle taas yksinolo on mielekkäämpää. Jos tuhlasin aikaani toiseen ihmiseen, on siitä tultava merkittävää apua nimenomaan arkeeni. En ymmärrä mitä kukaan saa tuollaisesta suhteesta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itselle taas yksinolo on mielekkäämpää. Jos tuhlasin aikaani toiseen ihmiseen, on siitä tultava merkittävää apua nimenomaan arkeeni. En ymmärrä mitä kukaan saa tuollaisesta suhteesta.

Saan olla sekä itsekseni että hänen kanssaan.

Saan harrastaa hänen kanssaan tyydyttävää, kipinöivää ja maailmoja räjäyttävää.....yhteislaulua ja toisaalta mun ei tarvitse pestä hänen kakkaraidallisia kalsareitaan. Noin niinku tiivistettynä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saan harrastaa hänen kanssaan tyydyttävää, kipinöivää ja maailmoja räjäyttävää.....yhteislaulua ja toisaalta mun ei tarvitse pestä hänen kakkaraidallisia kalsareitaan. Noin niinku tiivistettynä.

Kukaan nainen ei halua tulla tolla tavalla hyväksikäytetyksi ja kulutetuksi.

• Anonyymi

Tottakai tuo hyvä ja ehottamasti paras ratkaisu..Mietin tässä vaan sitä että monet pelästyy luoda suhdetta jos vinkkais et haluaa naimisiin...Perinteisellä kyllä...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kukaan nainen ei halua tulla tolla tavalla hyväksikäytetyksi ja kulutetuksi.

Useampi kuin uskotkaan. Erilaisissa elämänvaiheissa erilaisia suhteita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

tuskimpa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

tuskimpa

Älä höpötä.

Kyllä itsekseen pitää saada olla jos muut ihmiset kuormittavat.

• Anonyymi

En osaa nyt sanoa. On aika huono olo ja fiilis kaikesta.

• Anonyymi

Mistä kaikesta? Kerro tarkemmin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä kaikesta? Kerro tarkemmin

Ihan kaikesta elämästä ja muustakin.

• Anonyymi

En mene kihloihin enkä naimisiin.
      Koskaan mennytkään.
      Päätös.

N61

• Anonyymi

Seurustelu. Mutta minusta on alkanut tuntua siltä, ettemme katso samaan suuntaan paljon nuoremman kanssa.

• Anonyymi

Haluan rakastua ja löytää sellaisen ihmisen joka rakastaa minua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Haluan rakastua ja löytää sellaisen ihmisen joka rakastaa minua.

No varmaan aika moni haluaa..Surullista mutta totta enää ei moni elä uskollisesti kellekkään..Aika on muuttunut...

• Anonyymi

No ei välttämättä rinkuloita. Pyörittelisin kuitenkin sitä nimettömässäni, kuin mitäkin stressilelua.

• Anonyymi

Kaikki tai ei mitään.

• Anonyymi

En tiedä mutta mulla on hurja ehdotus näin yöllä. Päivänvalossa en tietenkään tätä ehdottaisi. Mitä jos aloitettaisiin sillä, että puhutaan meistä niin, että tiedetään kenen kanssa jutellaan eli IRL? Onko se ihan liian hurja ajatus?

• Anonyymi

Kenelle tämä on tarkoitettu.

• Anonyymi

Onko kyse isosta ikäerosta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kenelle tämä on tarkoitettu.

Miehelle johon rakastuin päätä pahkaa ajat sitten.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miehelle johon rakastuin päätä pahkaa ajat sitten.

Ja hänen kanssaan olet ollut yhdessä useamman vuoden ajan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja asutte avoliitossa. Näin minulle kerrottiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei, puhun ihmisestä johon rakastuin, mitään suhdetta meillä ei ole ollut. Yritin sanoa tuolla kommentilla (sarkastisesti), että puhutaan muualla kuin täällä. Pieleen meni. En seurustele, asun yksin enkä kaipaa exää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko kyse isosta ikäerosta?

En tiedä miehen tarkkaa ikää. Erehdyt nyt henkilöstä. Ymmärsit kommenttini jotenkin väärin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja asutte avoliitossa. Näin minulle kerrottiin.

Näin on !

• Anonyymi

Sitoutuminen ei vaadi sormuksia, kunhan aikomuksistaan tajuaa suuremman osan kuin jättää pimentoon, siitä miksi suhteeseen tulee lähteneeksi nimenomaisen eikä kenenkään mmuun kanssa. Ilman sitä lyhyempikin suhde on yhtä tyhjän kanssa.

• Anonyymi

ois vaaan kiva löytää mies,jonka kanssa olis samanlaiset tulevaisuuden haaveet,ei sormukset oo se ykkösjuttu. Mies,jonka kanssa olis mukava olla. Asuttais ehkä yhdessä,ei ees lapsia tarviis.

• Anonyymi

Ei sormuksia.

• Anonyymi

Haluaisin kokeilla vetovoimaamme ensin,vaikka se johtaisi peiton heilutteluun :)ei välttämättä sormuksia,ainakaan pitkiin aikoihin

• Anonyymi

Ei ole kyse mikä riittää. Kyse on siitä mitä haluan, ja kyllä, haluan naimisiin. Mutta varmaan tarviin sitten sellaisen kuka myöskään ei ole ollut naimisissa ja eronnut ydinpommin voimalla katkeruutta ja tuhoa.

• Anonyymi

Ei villieläinten voi sulkea häkkiin...Ei sormuksia kiitos. Puheyhteys aluksi olisi tervetullut.

• Anonyymi

Kyllä mä vähintäänkin niistä kihloista haaveilen mutta ei sillä nyt niin kiire ole 😍😃

• Anonyymi

Joko olen yksin tai naimisissa. Ihan vtun typerä kysymys.

• Anonyymi

Mehän seukataan.

Mutta: visaat kertoneet, kun mä sen oikean tapaan, tapahtuu! Simpsala bim. Päivänselvää.
      Mä tiedän sitte. Iha itte.

• Anonyymi

no ei tarvitse mulla on pieni kasi kuule kun minussa ei sitten ole mitaan suurta mistaan kihbasta muista sina se

• Anonyymi

ei tuosta tarvitse valittaa se on vaan typerys joka yrittaa puhua henkeviä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ei tuosta tarvitse valittaa se on vaan typerys joka yrittaa puhua henkeviä

kuule tuo oli vasta 18 vuotias joten antaa olla

• Anonyymi

Ei mitään rinkuloita tarvita. Oma kultariittää hyvin ja kaukosuhde ensalkuun.

• Anonyymi

jos haluat niin voi niita kayba katselemassa tuokaan asia ei kuulu kebellekkaan yhtaan miten mitas itse sanot moiseen asiaan

• Anonyymi

Sillon kun mikään ei riitä, niin sit, sit perutaan häät ja yhteinen hautapaikka!

• Anonyymi

Mistä tuota etukäteen tietää.

• Anonyymi

Melkein 10.v saman katon alla asuneena, parisuhde tuli loppuun, jätkä haluasi elää ns samaa arkea päivästä toiseen, ei suhde edennyt toivomalla tavalla. Olisin tahtonut kihloihin ja sitä kautta sitten lapsia.. Ei jätkä sitä tajunnut...tai aso kämppä tms, edetä elämässä. Turhaa sitä rahaa laittoi säästöönkin.

• Anonyymi

Epötodenäköiseltä näyttää kaikki.

• Anonyymi

En huoli miestä, joka jo ollut naimisissa!

• Anonyymi

Jotain vikaahan siinä tsydeemissä ollut varsinkin, jos avioliitto tarkoitti syvimmiltään taloudellista yhteyttä, avioliiton henkisyys oli maistraatti ja kesto viisi vuotta.
      Ei kiitos.

• Anonyymi

Osuit ytimeen.

Feikkiä koko teatteri.

• Anonyymi

Yleisesti aikani on kyllä semmoista että pitäisi päättää etsisikö ihan aviomiestä ja vielä perinteisestä perhe-elämää, vai keskittyisikö enemmän itsenäiseen äiti-ura-aikaan, ja etsisi aikuista seurustelusuhdetta. Coolin viileä, omat asunnot ja elämät, ja sitten vaan matkusteltaisiin ja tapailtaisiin. En osaa sanoa.

• Anonyymi

Ei kyllä riitä nainen alkuunkaan, kun vaan niissä miehissä on sitä jotain mitä Rane kaipaa.

Aito homo-setä 46 vuotias Heinola

• Anonyymi

Eikö millään käy nainen jota voisi luulla mieheksi? Vai vaatiiko peniksen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikö millään käy nainen jota voisi luulla mieheksi? Vai vaatiiko peniksen?

Voi olla, että shemalekin Ranelle kävisi, kun melaa taitaa lähinnä kaivata.

• Anonyymi

Oon ryökäle eronnut kirkosta.

• Anonyymi

Ja minä ryökäle taas koskaan kuulunutkaan sellaiseen.

• Anonyymi

Kyllä minä timantin haluaisin sormeeni joskus....samanlaisen kuin sinä olet. <3

• Anonyymi

Soivat bokserpöksyt vaa pikkujoulurehveil.

• Anonyymi

toivotaan, että kaikki sinun unelmasi toteutuvat,

niin, paljon kuin ikinä on mahdollista, Koko maailmassa,

sillä, vaikka, en tunne, sinua,

niin, tiedän, sisimmässäni, että Jokainen, ihminen on tärkeä,

aivan, jokainen,

kuten, sinä, myös,

aina, ja, ikuisesti,

N

• Anonyymi

En käytä koruja, niin ei tarvitse sovitella. Hukkaan kaikki koruni aina muutenkin.

• Anonyymi

Katsotaan millaisia yllätyksiä elämä tuo. Sormus ei muuta asioita. Mieluiten valitsen hänet jokainen päivä ilman sormusta :)

• Anonyymi

Nyt alkuun riittää puhelu tai tapaaminen. Sen jälkeen haluan susta kaiken, ihan kaiken. Haluan että oot mun. Haluan omistaa sut ja kertoa koko maailmalle että omistan sut. Haluan olla ainoa kuka saa koskee suhun tai edes katsoo suhun päin sillain. Teen sun elämästä maanpäällisen taivaan ja saat tietää joka päivä miksi rakastan sua ja sä mua.

• Anonyymi

Sitä se Rakkaus teettää..

• Anonyymi

Toivottavasti tää oli läppä!

• Anonyymi

Ystävällinen Samael saa pitää tänkin. Pidä kivaa!

• Ei tarvitsis sormusta eikä edes asua yhdessä, ellei sitten asumiskuluissa säästääkseen.

• Anonyymi

Kaikki korut on tervetulleita. Ei tarvitse välttämättä just sormus olla.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Syöksit minut syvälle masennukseen

Olit se suurin syy suruuni, jos olen rehellinen. Mutta ethän voinut tietää. Et voinut tietää, että poljit rikkimennyttä. Mielestäni et ollut rehelline
      Ikävä
      273
      2514
    2. Yhä useammat miehet jäävät ilman seksikumppania

Seksuaalinen yksinäisyys on myös yhteiskunnallinen ongelma: https://www.hs.fi/mielipide/art-2000009348479.html?share=e7236ee8014c17d4d350174fb6afe007
      Sinkut
      346
      1646
    3. Entä jos me törmätään mies

Sattumalta joskus?
      Ikävä
      53
      1395
    4. Horoskooppi: Skorpionilla maltti on valttia, rapu kohtaa muutoksia, leijonalle apua epävarmuuteen...

Uskotko horoskooppeihin? Lue tästä päivän horoskooppi ja katso, pitääkö se paikkaansa... Klikkaa: https://www.suomi24.fi/viihde/horoskooppi-skorpion
      Viihde ja kulttuuri
      16
      1330
    5. Ökymenoa Monacossa! Valtteri Bottas esittelee harvoin julkisuudessa nähdyn Tiffany-rakkaansa tv:ssä

No nyt on ökyä… F1-kuski Valtteri Bottas kutsui Maria Veitolan yökylään luksuskohteena ja rikkaiden asuinpaikkana tunnettuun Monacoon. Tiedossa mm.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      20
      1311
    6. PERUSSUOMALAISET HALPA-HALLILLA

On varmaa tietoa, että huomenna lauantaina on Haapaveden Halpa-Hallin edessä klo 10 alkaen tavattavissa perussuomalaisten eduskuntavaaliehdokkaita läh
      Haapavesi
      299
      1179
    7. Neljä lasta! Minttu Murphy-Kaulanen rehellisenä uusperheestä Sampon kanssa: "Me ei olla pidetty..."

Lapset on lahja. Tsemppiä suurperhe-elämään Minttu ja Sampo! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/nelja-lasta-minttu-murphy-kaulanen-rehellisena-
      Kotimaiset julkkisjuorut
      14
      1068
    8. Martina ei viihdy kotona!

Montako päivää ehti Martina olla kotona ennen kuin oli taas menossa. Tällä kertaa sentään koira mukanaan mutta loput perheestä jäi taas muiden hoidet
      Kotimaiset julkkisjuorut
      326
      1046
    9. Muistatko kun sähläsin

Edessäsi nainen? Hienomotoriikkakin sakkasi katseestasi ♥️
      Ikävä
      47
      839
    10. Mitä jos...

Lähdetään autoajelulle joskus. Puhutaan aamuyöhön ja katsotaan voisimmeko olla joskus "me". Sopisiko tämä miehelle? PS. Minä ajan, koska sinä ajaisit
      Ikävä
      60
      828
    Aihe