Näemmä Porttoliisalla yksinvalta

Ilmoitti että saisin nähdä lapset "joku" päivä ja vain valvotusti :D
Tietää että minun ja lasten välit on kunnossa , rakastan heitä ja olen toivottanut heidät aina tervetulleiksi luokseni.
Nyt pelaa lapsilla , pitää kilpenään ja "vahtikoirat" kavereina ...
Kannattaa varmaan olla kaksinaamainen käärme ... Potkaisin perseelle niin että jäi mustelma.
Tuli poliisi ja myönsin lievän pahoinpitelyn sen johdosta.
Nyt en näe lapsia.
Miten hitossa ne lapset tähän liittyy ?!
Me rakastamme toisiamme !

Naiset......

8

135

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En ole nähnyt heitä kolmeen viikkoon. Meitä etäännytetään nyt toisistamme.
      En ala heidän draamojansa elelemään.
      Kirjoitin exälle että ovat aina tervetulleita luokseni lapset , hän ja "vahtikoirat" voivat jäädä pihamaalle seuraamaan "liikkeitäni" lapsieni kanssa . Sisälle ei ole mitään asiaa.

      Jos en näe enään lapsia niin ei voi mitään . Minä en lastenvalvojien sun muiden "asiantuntijoiden" alistettavaksi/arvioitavaksi lähde.

      Mielestäni tämä on henkistä väkivaltaa , aivopesua exälleni ja lapsilleni yhteiskunnan toimesta . Porttoliisahan tämän on saanut aikaan kun ei ole kyentynyt puhumaan ongelmistamme suhteessa suoraan , totuudellisesti ja rehellisesti.
      Ja minä heikkona menetin malttini ja potkaisin perseelle.

      Mutta osaa naiset olla julmia lasten kautta miehille. Tämä ei ole kuulemma tavatonta , näin olen kuullut.

      • Anonyymi

        Olis kantsinut hillitä ittes, nyt sulta meni loputkin mahdollisuudet nähdä lapsiasi.


      • Anonyymi

        Kyllähän se niin on että kun menettää malttinsa niin se antaa miinusta sinusta papereihin.
        Joten kyllä näissä asioissa on kuunneltava lasten suojelioita halusi tai ei, et ole siinä missään erikois asemassa.
        Ikävää ettei ihmiset osaa hoidella ero asioitaan kahden kesken , ja sitten yhteiskunta sekoitetaan mukaan , niin se on niin että silloin tehdään myös kuten yhteiskunta määrää , oli hyinen kuinka hyvissä luuloissaan omasta itsestään


      • Anonyymi

        Eipä ole.. En ole nähnyt lapsiani yli 12 vuoteen..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olis kantsinut hillitä ittes, nyt sulta meni loputkin mahdollisuudet nähdä lapsiasi.

        Omia lapsia! Kuvitella että näin voidaan valtion toimesta kidnapata OMAT lapset .
        Järjestelmän mädänneisyys ja omistuksen halu jopa toisten lapsista on oksettavaa.
        Totuus paljastunut ja siitä iloitsen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllähän se niin on että kun menettää malttinsa niin se antaa miinusta sinusta papereihin.
        Joten kyllä näissä asioissa on kuunneltava lasten suojelioita halusi tai ei, et ole siinä missään erikois asemassa.
        Ikävää ettei ihmiset osaa hoidella ero asioitaan kahden kesken , ja sitten yhteiskunta sekoitetaan mukaan , niin se on niin että silloin tehdään myös kuten yhteiskunta määrää , oli hyinen kuinka hyvissä luuloissaan omasta itsestään

        He saavat selvitellä keskenään.
        Ilmoitin että on vain yksi mahdollisuus ja se on :
        He tulevat millä sakilla haluavatkaan luokseni lasten kanssa ja he voivat lasten äidin kanssa pysyä pihamaalla vaikka ikkunoista kyttäillen "liikkeitäni" kun minä ja lapset menemme sisälle.
        Jos kerta lasten äiti on täysin piittaamaton PORTTO minun ja lasten väleistä niin sitten en varmaan heitä näe enään.
        Sitten jos tämä PORTTOLIISA sattuu joskus naamani eteen tulemaan niin voipi tulla reilua avokämmentä naamalla. Näin olen poliisillekin jo ennakkoon ilmoittanut.
        JOS EN NÄE LAPSIANI SIIS.


    • Anonyymi

      Ihan oikein teit olisit poikinut poliisia persuksiin ja sossu ämmät navetan taakse loppusijoitukseen

      • Kyllä minä poliisia puhuttelin.
        On se kumma virka , voivat tappaa ja murhatakin , piestä sun muuta ja vastuun laittavat aina pomonsa piikkiin. Kuulemma mistään ei voi heitä henkilökohtaisesti syyttää kitisivät.
        Heidät on varmaan "vanhempien" puolesta pakotettu poliiseiksi joten sekin vastuu siirtyy sinne.
        Vastuuttomat paviaanit sentään!


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Onks sulle väliä, jos jokin kaivattusissa

      ei ole täydellistä? Esim. venytysmerkit, arvet, selluliitti, epäsymmetriset rinnat, vinot hampaat jne?
      Ikävä
      87
      4698
    2. Ei sinussa ollut miestä

      Selvittämään asioita vaan kipitit karkuun kuin pikkupoika.
      Ikävä
      134
      4223
    3. Shokkiyllätys! 31-vuotias Hai asuu vielä "kotona" - Anna-vaimon asenne ihmetyttää: "No ei tämä..."

      Hmmm, mitenhän sitä suhtautuisi, jos aviomies/aviovaimo asuisi edelleen lapsuudenperheensä kanssa? Tuore Ensitreffit-vai
      Ensitreffit alttarilla
      36
      2795
    4. Eikö Marin ollut oikeassa kokoomuksen ja persujen toiminnasta

      Ennen vaaleja Marin kertoi mitä kokoomus tulisi hallituksessa tekemään ja tietysti persut suostuu kaikkeen, mitä kokoomu
      Maailman menoa
      213
      1835
    5. Olet elämäni rakkaus

      On ollut monia ihastumisia ja syviäkin tunteita eri naisia kohtaan, mutta sinä olet niistä kaikista ihmeellisin. Olet el
      Ikävä
      37
      1367
    6. Missä Steffe hiihtää?

      Missä reppuli luuraa? Ei ole Seiskassa mitään sekoiluja ollut pariin viikkoon? Onko jo liian kylmä skulata tennistä ulko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      25
      1339
    7. Wiisaat Lappajärvellä iät.

      Nyt nimiä listaan menneistä ja nykyisistä Wiisaista Lappajärveläisistä. Itseäkin voi tuoda esille kaikessa Wiisaudessa.
      Lappajärvi
      12
      1316
    8. Ratkaiseva tekijä kiinnostuksen heräämisessä

      Mikä tekee deittikumppanista kiinnostavan? Mitä piirrettä arvostat / et arvosta?
      Sinkut
      67
      1278
    9. Milloin nainen, milloin?

      Katselet ja tiedän, että myös mieli tekee. Voisit laittaa rohkeasti viestin. Tiedät, että odotan. Ehkä aika ei ole vielä
      Ikävä
      61
      1243
    10. Seiska: Konsta Hietanen ja Aami-rakas iltamenoissa - Salkkareista Aami täräyttää: "Sarja oli..."

      Konsta Hietanen jätti Salatut elämät -draamasarjan tänä syksynä. Konstaa kyllä kaivataan vieläkin Salkkareissa! Lue li
      Suomalaiset julkkikset
      2
      1222
    Aihe