Siten saadaan suomi nousuun. kyllä töitä tekevälle on, aina.
Työttömät pakko töihin
81
1712
Vastaukset
- Anonyymi
Kokoomus on on ollut tuota mieltä jo vuosia, saas nyt nähdä, mutta kyllähän työn teko jouten olon voittaa.
- Anonyymi
No mikset mene jo eikö kantti riitä rehelliseen työntekoon
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mikset mene jo eikö kantti riitä rehelliseen työntekoon
ei kokoomus työpaikoja anna, puhuvat vaan pehmeitä
- Anonyymi
Kansanedustajilta ja ministereiltä kokonaan palkkiot pois muutamaksi vuodeksi.
- Anonyymi
Miksi vasemmistoliitto jatkaa sdp:n aloittamaa kuntouttavaa työtoimintaa?
- Anonyymi
Herroille lisää rahaa.
Liike Nyt. - Anonyymi
Juu, aloituksen vois tehdä rättipäistä, jotka maleksii joka paikassa saaden vastikkeetonta rahaa. Esim joka ikisessä kaupungissa lapiot kouraan ja lunta luomaan/hiekottamaan , keväällä lakaseen hiekat pois ja kastelukannuilla kastelemaan ettei pölise kovin. Kesällä keräämään roskat, huumeneulat, lasinsirut jne. Syksyllä haravoimaan... ympäri vuoden löytyy "piha"hommia. Suomalaiset voi olla eduskuntatalon rappusilla kiillottamassa ja putsaamassa lakerikenkiä, ettei palatsin lattiat naarmuunnu. Kerjurit muuten on tullut jo maisemiin... en ehtinyt eilen katsoa, missä pomo odotteli saalista, kun ämmä kerjäs.. näytti ihan romanialaiselta. Jos ko kieltä olisin osannut, olisin sanonut ämmälle, et kela, maailman sossu, on tuossa 200 metrin päässä.
- Anonyymi
Kyllä jämpsässä taas jaksaa nämä itse loisijat soittaa poskeensa...
Teitähän ei edes huolita vessan pönttöjä puunaamaan hehehee
- Anonyymi
Mistä rahoista palkat hiekoittajille ja harvava tyypeille kaupungit tehostaa muutenkin toimintoja lisäämällä johtajia vähentämällä haalari porukkaa 😂🤣
- Anonyymi
Tarpeeksi euroja niin kyllä se työ rättipäitäkin kiinnostaa
- Anonyymi
Varsinkin sinua latttiamoppi 😅😆
- Anonyymi
Jaahas, ja kukas ne palkat turhasta työstä maksaa? Tuskin täällä jatkuvasti äänessä olevat.
Itse työttömiä tai toimeentulotuella olevia toimettomia. Heidänhän tietysti kannattaa pitää kovaa ääntä joka asiasta, kun eivät itse ansaitse mitään, vaan heidänkin elantonsa masamme nuut, jotka tekevät oikeaa työtä.
- Anonyymi
Mikä on rättipäät 🤔
- Anonyymi
koskettele itseäsi käsipyyhkeillä.
- Anonyymi
suorita yhdyntä itsesi kanssa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
suorita yhdyntä itsesi kanssa.
Pilipali pojat ne riehaantui
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pilipali pojat ne riehaantui
koskettele itseäsi vaikka vessapaperilla
- Anonyymi
Marsilaiset taputtaa jaloillaan niitä etsiessä.
- Anonyymi
Keksikää jotain oikeasti tuottavaa työtä, eikä vain veden kantamista avannosta toiseen.
- Anonyymi
EI kiitos, työhommat ovat köyhiä varten. Hulluutta tuhlata rajallista elämäänsä työntekoon jos ei ole aivan pakko.
- Anonyymi
Anna vinkki ? Mistä? Kaupungiltako? Olen ylikoulutettu jämsän alueelle, olisiko minulle hyvä tuloista työtä, jolla voisi rakentaa tulevaisuutta.
- Anonyymi
Jämsä pienellä, yli koulutettu erikseen. Jep!
- Anonyymi
Tarkoitit varmaankin hyvä tuloista?
- Anonyymi
Älä saa vatsahaavaa https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/0955518d-627e-4650-8815-0b4cd4c46aac
Suolet saattaa valua pelloille https://www.iltalehti.fi/perheartikkelit/a/6445add9-8400-4ba8-b4b4-19d026f9a10f - Anonyymi
Nipota keskenäs.
- Anonyymi
Vuoden päästä Kokoomus hoitannut tämän sakin.
- Anonyymi
koskettele itseäsi käsipyyhkeillä
- Anonyymi
joo, samaa menoa suomeen kuin aikanaan oli kommunistisessa neuvostoliitossa
- Anonyymi
Jos ei maita työt, niin syöt käpyjä. Ei se ole vaikeeta, Avustukset pois.
- Anonyymi
koskettele itseäsi vessapaperilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
koskettele itseäsi vessapaperilla.
Älä sinä tollo kaupittele muille tapojasi!
- Anonyymi
NIIN ja pakolaiset rullaa autoilla jatkuvasti... verovapaillaautoilla PE...... ja kaikki ilmaista, saa...... Itse aloittivat sodan
- Anonyymi
Kyllä töitä tehdään jos siitä maksetaan
- Anonyymi
Jonkun todella viisaan aloitus. Muistan 1990 luvun laman alussa kaverit yllä sanoivat että kyllä aina töitä löytyy. Vuoden päästä istuttiin samalla työllisyys kurssilla. Äijä ei oikein kestänyt työttömyyttään varsinkin. Kun jotkut vittuilivat hänelle. Minun ei tarvinnut siihen uhrautua. Sillä oli mutakin entisiä työ tovereita kurssilla.
- Anonyymi
Johan nyt on jukelauta, kun ei työ maita.
- Anonyymi
Mitkä työt? Eihän täällä kaikilla aloilla ole töitä kantaväestölläkään. Älkää uhotko turhia.
- Anonyymi
Mua ei ainakaan ole huolittu useaan paikkaan vaikka olen hakenut ja kysellyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitkä työt? Eihän täällä kaikilla aloilla ole töitä kantaväestölläkään. Älkää uhotko turhia.
Kannattaa tarkasti kysellä että missä on töitä niin ossoo sellaset paikat kiertää tarpeeksi kaukoo..
- Anonyymi
Kaikki,melkein kaikki,majakan kävijät vain kaupungille töihin,vielä helppo ja kevyt työ.loppuu mussutus köyhyydestä.veikkaan,että rupeaa rajoituksia löytymään.
- Anonyymi
Taitaa olla 150 paikkaa Jämsässä, hoitajia haetaan joka puolelle, miksi ette mene kouluun ja töihin. Jospa ensi kesänä Kokoomus lopettaa tämän kotia maksamisen, ainakin näin luvannut. Niillehän ei mitään mahda mitkä matkii vanhempia, ja järjestää ittensä paksuksi jatkuvasti että ei tarvis tehdä mitään. Lapsi lisää tarvisi saada yläraja esim 300e.
- Anonyymi
Jotkut on vuosia avituksen puuhapajassa 9e/päivä.
Kuntouttava työtoiminta.
Jos siellä sama henkilö pärjää yli vuoden niin oikeisiin töihin.
Koko paja polkee oikeitten yrittäjien hintoja. - Anonyymi
Minäkin tiedän ainakin yhden joka on käynyt 9e maanantain kursseja n,10vuotta lusikka linnassa.sitten majakassa ja sen kahvilassa on ainakin 30 jotka on 9e ihmisiä,jotain mätää on oltava.tosin ei oikea yrittäjä näitä edes palkkaisikaan,luulisin.
- Anonyymi
Joo, sieltä vaan migrin keskuksesta pakoloiset risusavottaan vaikka väkisin.
- Anonyymi
Voisahan se olla jokin aidattu alue, johon koottaisiin noita työ pinnareita, tekemään jotakin sopivaa arbeittia. olis sitten se oma mesta missä olla.
- Anonyymi
Mites palkka??? 9€ päivä,no tee kuule ihan ite vaan
- Anonyymi
Olishan se 9e itse tienattua rahaa. Ei Kokoomus turhaan huutele näitä avustus juttujaan.
Kaippa se on niitä äänestettävä, on tässä muillakin klo 05 soimassa.
- Anonyymi
Aloittaja normaali kokoomuslainen,kaikki muut vaan 9€ päivä hommiin mutta auta armias mikä vinkuminen alkaa kun ite pitäis lähteä
- Anonyymi
Minä pääsin kahjo-kuljetukselle töihin,samalla löysin tyttöystävänkin.täällä on huutava työvoima pula,ihan kiva palkka ja edut.kannattaa tulla rohkeasti kysymään.
- Anonyymi
Ei aloittaja kerkiää näin joulukuussa töitä kyselemään,alkuussakkaan.näin joulukuussa saa monesta paikasta ilmaisen tuplakassin ja ilmaisen jouluruuan.ja mummoja pitää kyyditä,siitä tulee rahaa.myös pillerikauppa pyörii kiihkeään näin jouluna .katotaan sitten syksyllä.jalkaa särkee.pinne.
- Anonyymi
Takuueläkettä ei pitäisi maksaa ollenkaan ikänsä töitä vieroksuneille. Itse fn juuri saa enempää kun työskentelin matalapalkka alalle koko elämäni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Takuueläkettä ei pitäisi maksaa ollenkaan ikänsä töitä vieroksuneille. Itse fn juuri saa enempää kun työskentelin matalapalkka alalle koko elämäni.
Voitko paremmin jos en saa takuueläkettä ?????
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voitko paremmin jos en saa takuueläkettä ?????
Kyllä tässä on helisemässä kun on kello viideltä soimassa ja kengät valmiina ovensuussa oottamassa .paras nukkuakin jo haalarit päällä.
- Anonyymi
Nämä jämsän ahkerat juntit luulee että meidän ongelmat johtuu itse työttömistä,laiskoista , hörhöistä ja juopoista on kapea ymmärrys maailmasta on !!!
- Anonyymi
Ja kaikki muuten sairaat ja kipeät lerille heil Hitler !
- Anonyymi
Mutta sittenhän koko kylä on tyhjä autoista päivisin ja tänne ei öisin tule viisaita neuvoja.esim.kääk,kääk.nyt se kilahti,Sossu pummi yms .mt-toimiston voisi lopettaa ym.kääk.!!
- Anonyymi
Pummi kilahti!!!👆
- Anonyymi
Kaikki työttömät eivät ole omasta tahdostaan ym. työttömiä vaikka pyrkivät hoitamaan oman leiviskänsä. Mutta loiset.......................satikutia ja lujasti!!! OIKEIN!!
- Anonyymi
Kaipolan miehet saavat enemmän anssia kuin työttömät
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaipolasta lenti pihalle luusereiden paras A ryhmä. 🤭👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
no eikös hekin oo työttömiä vaikka anssia saavat, aktivointoimenpiteisiin ja työnhakun vaan ...ja kohtahan sitten monella on vaan perustyöttömyyspäiväraha...ja leveily palstalla loppuu sitten siihen
- Anonyymi
Kyllä anssia vielä tulee,paljon.ja edelliset anssit lepää tilillä jemmassa.heti kun Anssi loppuu,olen lääkärin kanssa sopinut,että jään pääpipi eläkkeelle.ja se ei ole pieni .en viitsi kinastella köyhien kanssa,on perjantai.lähden kohta himokseen dilettään ja naisiin,ne rakastaa isomunaisia parerimiehiä.jyrsikää vain avustus leipää.sitä kuulemma sai tänään .
- Anonyymi
muista ottaa käsipyyhkeet mukaan ja ottaa muutama rinksu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
muista ottaa käsipyyhkeet mukaan ja ottaa muutama rinksu.
Muistan kaipolan tehtaan saunassa oli aikanaan pari tosi isomumaista kaveria. Vitutti ja hävetti mennä niiden kanssa samaan aikaan löylyihin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muistan kaipolan tehtaan saunassa oli aikanaan pari tosi isomumaista kaveria. Vitutti ja hävetti mennä niiden kanssa samaan aikaan löylyihin.
Noukitko saippuaa lattialta ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ne oli komennus miehiä.
Paperi pojilla pikku nopelot.
- Anonyymi
Työttömät voisivat tehdä norpille lumipesiä Päijänteen jäälle.
- Anonyymi
Ja sulle jään alle
- Anonyymi
Maauimala olisi parempi paikka .on niin lähellä s-markkettia ja pääsee autolla viereen.ei työttömällä pöhköllä ole rahaa polttoaineisiin.nääs.
- Anonyymi
Asun viiskulmassa.mitenkä kuljetus??sillä melkoinen työmatka .
- Anonyymi
Perustulo eli kansalaispalkka vapauttaisi kansalaisen kyykkimästä ja anelemasta töihin, joita näin osatyökykyinenkin kykenisi tekemään, kun energia ei menisi byrokratian kanssa vääntämiseen ja oman tilanteensa todistelemiseen. Aina oon ihmetellyt sitä valvonnan määrää, jonka alle köyhä ja sairas asetetaan. No, onhan sillä tietenkin työllistävä vaikutus.
- Anonyymi
Kansalais palkka on hyvä idea ja tuo säästöjä, monellakin tavoin, ei tarvitse erikseen joka luululla anella, eikä tarvita kova palkkaisia " armon tai ei " antajija noilla luukuilla.
Kumma kyllä näin vanha ja hyvä idea ei ota toteutuakseen, olis varmaan kansalais aloiteen paikka.
- Anonyymi
Kansalaispalkka??älä nyt jauha paskaa typerys.ei sun tarvitse käydä monella luukulla,vain yhdellä ja se on kela.täytät vain anomukset oikein,niin saat tuet varmasti jos tilanteeksi on,miten kuuluu.ei siellä yksi henkilö niitä mielivaltaisesti päätä.ja ei se kela nyt kaikkea maksa.sä kuulut siihen kateellisten urputtajien joukkoon,muut saa,mä en.ja koko ajan yrität huijata,jos vaikka sais jotain.et tarvitse kuin turpaan ja porttikiellon kelaan.myös avustuspaikkoihin.
- Anonyymi
On se kumma.. Ettei Kaipolan hujoppeja saada töihin.
Risusavotaan. Keskuskatu kolaamaan.
Kotio ruokitaan prk. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On se kumma.. Ettei Kaipolan hujoppeja saada töihin.
Risusavotaan. Keskuskatu kolaamaan.
Kotio ruokitaan prk.Kuka palkkaa,sinäkö!
- Anonyymi
Suomessa on liian hyvät sosiaaliedut ja työttömyyskorvaukset palkkoihin nähden. Palkkoja tulisi nostaa kunnolla, jotta työttömyyskorvauksella kotiin jääminen ei kiinnostaisi.
Toinen ongelma on työn ja työnhakijan kohtaaminen. Sopimaton koulutus tai liian koulutettu, ei työkokemusta, katsotaan ikää, sukupuolta ja kansallisuutta, puuttuu kielitaitoa, motivaatiota ja halukkuutta ottaa vastaan muuta kuin oman alan työtä jnejne. - Anonyymi
Sinä oletkin glary hole.siinäkin onneton.
- Anonyymi
Eikös ne Anssit lopu ihan näinäpäivinä?
9e ukot Risusavotaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikös ne Anssit lopu ihan näinäpäivinä?
9e ukot Risusavotaan.Mites niihin hommiin pääsee?ei ole kaupungillakaan tarjota moisia hommia!Kirjoittaja tarkistakoon faktansa!
- Anonyymi
Näin on
- Anonyymi
Niskuroitsija marssikoon kirkonmäelle siihen tapulin luoksee.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä602007Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1661688Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701408Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2411367Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2321313Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3391179- 1281155
- 801135
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3171085IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3421082