Joulukuun ensimmäinen päivä

Teen aloituksen uudelleen kun edellistä ei näy.
Joko joulukalenterin eka luukku on avattu? Millaisia joulukalentereita teillä on jos on? Tänä vuonna minulla ei ole minkäänlaista, ei koirallakaan. :).

Tänä vuonna korostuu enemmänkin itsenäisyyspäivän merkitys. Ei niin itsestään selvä asia.

17

171

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • Sen verran vilkaisin jotta kiva idea.


      • Anonyymi

        Hirveää kuraa, eikä katselukertojakaan kyllä nimeksikään.. juoni sekava ja kuvanlaatu huonoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hirveää kuraa, eikä katselukertojakaan kyllä nimeksikään.. juoni sekava ja kuvanlaatu huonoa.

        Kurat on sulla housussa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hirveää kuraa, eikä katselukertojakaan kyllä nimeksikään.. juoni sekava ja kuvanlaatu huonoa.

        Sinäkö se olit se paha ja ilikiä?


    • Viiveellä näköjään tulee palstan aloitukset esiin :).

    • Anonyymi

      Itselläni ei koskaan ole ollut joulukalenteria, ainoastaan lapselleni ostin niin kauan kun hän kotona asui.
      Itsenäisyyspäivääkään ei sen kummemmin ole juhlittu, ainoastaan joskus linnan juhlien alkuosaa katsottiin lähinnä pukujen takia.

      vn

      • Minulla on ollut niin kauan kuin muistan myös lapsillani. Tjoskus virtuaalinenkin. Tänä vuonna en aikonut hankkia mutta sain veikkauksen joulukalenterin lahjaksi.


      • Anonyymi
        Siili2 kirjoitti:

        Minulla on ollut niin kauan kuin muistan myös lapsillani. Tjoskus virtuaalinenkin. Tänä vuonna en aikonut hankkia mutta sain veikkauksen joulukalenterin lahjaksi.

        Tuosta virtuaalisesta tulikin mieleen joidenkin kauppojen joulukalenterit, niitähän mä auon facessa tai sähköpostiin tulevassa asiakaskirjeessä. Toivorikkaana että voittas jotain, mut eihän se arpaonni koskaan mua suosi.

        vn


    • Anonyymi

      Taisin muutama vuosi sitten jo jättää itselleni ostamatta Partion Joulukalenterin?Olen vihdoin luopunut niin sanotuista joulun koriste esineistä,teko kuusesta ymm.Mitä ajattelen itsenäisyys päivästä?Katson ajan kuluksi ohjelman sitä Tv 6.12. oletettavasti. Kyllä mukavaa kuitenkin toisien joulukalentereja netti katsoa,tai lukea joulukalenteri sivuja.Voikaa hyvin..

      • Kiitos samoin.


    • Anonyymi

      Joulukalenteri on aina oltava, nykyisin suklaanami kalenteri 😋 sellainen kiva tonttuaiheinen.

    • Anonyymi

      Joulukalenteri on aina ollut. Sellainen ihan tavallinen paperinen, kun en suklaasta niin tykkää. Nytkin on kolme kalenteria.

      • Mullakin paperinen jouluinen yleensä kuva katsoa mimmonen kuva luukun takaa paljastuu. Teini-ikäisellä kymmitytöllä meikkikalenteri :).


    • Anonyymi

      Maksan joka vuosi kotiin kannettavan partiolaisten joulukalenterin, mutta kertaakaan en ole ainuttakaan luukkua avannut. Lasten juttuja.

      • Lahjoita lapselle. Hukkaan menee hyvä kalenteri. Joku voisi arvostaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      92
      1713
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      175
      1340
    3. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      16
      1138
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      105
      1128
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      87
      956
    6. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      52
      949
    7. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      71
      907
    8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      65
      860
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      783
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      758
    Aihe