Joulukuun ensimmäinen päivä

Teen aloituksen uudelleen kun edellistä ei näy.
Joko joulukalenterin eka luukku on avattu? Millaisia joulukalentereita teillä on jos on? Tänä vuonna minulla ei ole minkäänlaista, ei koirallakaan. :).

Tänä vuonna korostuu enemmänkin itsenäisyyspäivän merkitys. Ei niin itsestään selvä asia.

17

311

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • Sen verran vilkaisin jotta kiva idea.

• Anonyymi

Hirveää kuraa, eikä katselukertojakaan kyllä nimeksikään.. juoni sekava ja kuvanlaatu huonoa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hirveää kuraa, eikä katselukertojakaan kyllä nimeksikään.. juoni sekava ja kuvanlaatu huonoa.

Kurat on sulla housussa.

• Anonyymi kirjoitti:

Sinäkö se olit se paha ja ilikiä?

• Viiveellä näköjään tulee palstan aloitukset esiin :).

• Anonyymi

Itselläni ei koskaan ole ollut joulukalenteria, ainoastaan lapselleni ostin niin kauan kun hän kotona asui.
      Itsenäisyyspäivääkään ei sen kummemmin ole juhlittu, ainoastaan joskus linnan juhlien alkuosaa katsottiin lähinnä pukujen takia.

vn

• Minulla on ollut niin kauan kuin muistan myös lapsillani. Tjoskus virtuaalinenkin. Tänä vuonna en aikonut hankkia mutta sain veikkauksen joulukalenterin lahjaksi.

• Anonyymi
        Siili2 kirjoitti:

Minulla on ollut niin kauan kuin muistan myös lapsillani. Tjoskus virtuaalinenkin. Tänä vuonna en aikonut hankkia mutta sain veikkauksen joulukalenterin lahjaksi.

Tuosta virtuaalisesta tulikin mieleen joidenkin kauppojen joulukalenterit, niitähän mä auon facessa tai sähköpostiin tulevassa asiakaskirjeessä. Toivorikkaana että voittas jotain, mut eihän se arpaonni koskaan mua suosi.

vn

• Anonyymi

Taisin muutama vuosi sitten jo jättää itselleni ostamatta Partion Joulukalenterin?Olen vihdoin luopunut niin sanotuista joulun koriste esineistä,teko kuusesta ymm.Mitä ajattelen itsenäisyys päivästä?Katson ajan kuluksi ohjelman sitä Tv 6.12. oletettavasti. Kyllä mukavaa kuitenkin toisien joulukalentereja netti katsoa,tai lukea joulukalenteri sivuja.Voikaa hyvin..

• Kiitos samoin.

• Anonyymi

Joulukalenteri on aina oltava, nykyisin suklaanami kalenteri 😋 sellainen kiva tonttuaiheinen.

• Anonyymi

Joulukalenteri on aina ollut. Sellainen ihan tavallinen paperinen, kun en suklaasta niin tykkää. Nytkin on kolme kalenteria.

• Siili2

Mullakin paperinen jouluinen yleensä kuva katsoa mimmonen kuva luukun takaa paljastuu. Teini-ikäisellä kymmitytöllä meikkikalenteri :).

• Anonyymi

Maksan joka vuosi kotiin kannettavan partiolaisten joulukalenterin, mutta kertaakaan en ole ainuttakaan luukkua avannut. Lasten juttuja.

• Lahjoita lapselle. Hukkaan menee hyvä kalenteri. Joku voisi arvostaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 538
      8868
    2. Aamuseuraa/rehevää naista

uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo
      Keuruu
      8
      3782
    3. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      10
      2252
    4. Suomessa eletään liian pitkään

"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy
      Maailman menoa
      176
      1355
    5. Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain

Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja
      Joensuu
      17
      1016
    6. Näyttääkö kaivattusi

Miten hyvältä ❤️
      Ikävä
      60
      840
    7. Sun ulkonäkö on

Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.
      Ikävä
      41
      827
    8. Olen niin haaveillut

Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo
      Ikävä
      57
      772
    9. Oletko koskaan

Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?
      Sinkut
      72
      764
    10. En voi ottaa

Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.
      Ikävä
      37
      682
    Aihe