Teen aloituksen uudelleen kun edellistä ei näy.
Joko joulukalenterin eka luukku on avattu? Millaisia joulukalentereita teillä on jos on? Tänä vuonna minulla ei ole minkäänlaista, ei koirallakaan. :).
Tänä vuonna korostuu enemmänkin itsenäisyyspäivän merkitys. Ei niin itsestään selvä asia.
Joulukuun ensimmäinen päivä
17
297
Vastaukset
Moi! https://www.youtube.com/channel/UCvEW_F9-YTp-_zR8u1n8ngg Tässä on kiva uusi joulukalenteri Taikaresepti. Sopii kaikenikäisille. Meidän perhe on tuottanut sarjan kokonaisuudessaan.
- Anonyymi
Hirveää kuraa, eikä katselukertojakaan kyllä nimeksikään.. juoni sekava ja kuvanlaatu huonoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hirveää kuraa, eikä katselukertojakaan kyllä nimeksikään.. juoni sekava ja kuvanlaatu huonoa.
Kurat on sulla housussa.
Anonyymi kirjoitti:
Sinäkö se olit se paha ja ilikiä?
Viiveellä näköjään tulee palstan aloitukset esiin :).
- Anonyymi
Itselläni ei koskaan ole ollut joulukalenteria, ainoastaan lapselleni ostin niin kauan kun hän kotona asui.
Itsenäisyyspäivääkään ei sen kummemmin ole juhlittu, ainoastaan joskus linnan juhlien alkuosaa katsottiin lähinnä pukujen takia.
vnMinulla on ollut niin kauan kuin muistan myös lapsillani. Tjoskus virtuaalinenkin. Tänä vuonna en aikonut hankkia mutta sain veikkauksen joulukalenterin lahjaksi.
- Anonyymi
Siili2 kirjoitti:
Minulla on ollut niin kauan kuin muistan myös lapsillani. Tjoskus virtuaalinenkin. Tänä vuonna en aikonut hankkia mutta sain veikkauksen joulukalenterin lahjaksi.
Tuosta virtuaalisesta tulikin mieleen joidenkin kauppojen joulukalenterit, niitähän mä auon facessa tai sähköpostiin tulevassa asiakaskirjeessä. Toivorikkaana että voittas jotain, mut eihän se arpaonni koskaan mua suosi.
vn
- Anonyymi
Taisin muutama vuosi sitten jo jättää itselleni ostamatta Partion Joulukalenterin?Olen vihdoin luopunut niin sanotuista joulun koriste esineistä,teko kuusesta ymm.Mitä ajattelen itsenäisyys päivästä?Katson ajan kuluksi ohjelman sitä Tv 6.12. oletettavasti. Kyllä mukavaa kuitenkin toisien joulukalentereja netti katsoa,tai lukea joulukalenteri sivuja.Voikaa hyvin..
- Anonyymi
Joulukalenteri on aina oltava, nykyisin suklaanami kalenteri 😋 sellainen kiva tonttuaiheinen.
- Anonyymi
Joulukalenteri on aina ollut. Sellainen ihan tavallinen paperinen, kun en suklaasta niin tykkää. Nytkin on kolme kalenteria.
Mullakin paperinen jouluinen yleensä kuva katsoa mimmonen kuva luukun takaa paljastuu. Teini-ikäisellä kymmitytöllä meikkikalenteri :).
- Anonyymi
Maksan joka vuosi kotiin kannettavan partiolaisten joulukalenterin, mutta kertaakaan en ole ainuttakaan luukkua avannut. Lasten juttuja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta384659Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203195Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2722376Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532247- 1652079
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601661- 171653
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131642M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151289