Teen aloituksen uudelleen kun edellistä ei näy.
Joko joulukalenterin eka luukku on avattu? Millaisia joulukalentereita teillä on jos on? Tänä vuonna minulla ei ole minkäänlaista, ei koirallakaan. :).
Tänä vuonna korostuu enemmänkin itsenäisyyspäivän merkitys. Ei niin itsestään selvä asia.
Joulukuun ensimmäinen päivä
17
335
Vastaukset
Moi! https://www.youtube.com/channel/UCvEW_F9-YTp-_zR8u1n8ngg Tässä on kiva uusi joulukalenteri Taikaresepti. Sopii kaikenikäisille. Meidän perhe on tuottanut sarjan kokonaisuudessaan.
- Anonyymi
Hirveää kuraa, eikä katselukertojakaan kyllä nimeksikään.. juoni sekava ja kuvanlaatu huonoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hirveää kuraa, eikä katselukertojakaan kyllä nimeksikään.. juoni sekava ja kuvanlaatu huonoa.
Kurat on sulla housussa.
Anonyymi kirjoitti:
Sinäkö se olit se paha ja ilikiä?
Viiveellä näköjään tulee palstan aloitukset esiin :).
- Anonyymi
Itselläni ei koskaan ole ollut joulukalenteria, ainoastaan lapselleni ostin niin kauan kun hän kotona asui.
Itsenäisyyspäivääkään ei sen kummemmin ole juhlittu, ainoastaan joskus linnan juhlien alkuosaa katsottiin lähinnä pukujen takia.
vnMinulla on ollut niin kauan kuin muistan myös lapsillani. Tjoskus virtuaalinenkin. Tänä vuonna en aikonut hankkia mutta sain veikkauksen joulukalenterin lahjaksi.
- Anonyymi
Siili2 kirjoitti:
Minulla on ollut niin kauan kuin muistan myös lapsillani. Tjoskus virtuaalinenkin. Tänä vuonna en aikonut hankkia mutta sain veikkauksen joulukalenterin lahjaksi.
Tuosta virtuaalisesta tulikin mieleen joidenkin kauppojen joulukalenterit, niitähän mä auon facessa tai sähköpostiin tulevassa asiakaskirjeessä. Toivorikkaana että voittas jotain, mut eihän se arpaonni koskaan mua suosi.
vn
- Anonyymi
Taisin muutama vuosi sitten jo jättää itselleni ostamatta Partion Joulukalenterin?Olen vihdoin luopunut niin sanotuista joulun koriste esineistä,teko kuusesta ymm.Mitä ajattelen itsenäisyys päivästä?Katson ajan kuluksi ohjelman sitä Tv 6.12. oletettavasti. Kyllä mukavaa kuitenkin toisien joulukalentereja netti katsoa,tai lukea joulukalenteri sivuja.Voikaa hyvin..
- Anonyymi
Joulukalenteri on aina oltava, nykyisin suklaanami kalenteri 😋 sellainen kiva tonttuaiheinen.
- Anonyymi
Joulukalenteri on aina ollut. Sellainen ihan tavallinen paperinen, kun en suklaasta niin tykkää. Nytkin on kolme kalenteria.
Mullakin paperinen jouluinen yleensä kuva katsoa mimmonen kuva luukun takaa paljastuu. Teini-ikäisellä kymmitytöllä meikkikalenteri :).
- Anonyymi
Maksan joka vuosi kotiin kannettavan partiolaisten joulukalenterin, mutta kertaakaan en ole ainuttakaan luukkua avannut. Lasten juttuja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.575529- 954461
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.3752644Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s731177Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved3341062- 61873
- 28853
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun46836Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja106817Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan52799