Onnistuin laihtumaan viime vuoden joulukuusta-tän vuoden kevättalven alkuun asti noin 8-9 kiloo joka ei oo kyl paljoo paskaakaa ku miettii et olin suht lähel ylipainoo ennen ku laihutin. Mun paino on kumminki junnannu inhottavasti paikallaan jo PUOL VUOTTA! Se o iha saatanasti ku miettii et viime vuonna se saatto junnata vaa jotai pari viikkoo tai kuukautta jos sitäkään. (olin siis puol vuotta paranemas ni siks olin lihonu vitusti ja alkanu taas laihuttaa) Onks kellekkään käyny samal taval et ekaks laihtuu nopeesti ja sit jää pitkäks aikaa junnaamaan?? Oisin kiitollinen kaikista vinkeistä miten mun paino pääsis pois täst junnaamisesta. Vanhemmat tietää et mul on diagnosoitu sh ni se vähä vaikeuttaa tätä ku joudun juomaa nutridrinkkei jos en syö ja on koko ajan tuputtamas ruokaa. Mut kertokaa ny kiireellisesti vinkkei mite sais painon taas laskuun, oon kiitollinen jos kommentoitte niitä <3
Paino junnannu pitkään paikoillaan, miten sais taas laskuun?
Anonyymi-ap
1
322
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2374185Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1132643Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit412392Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1161436Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?811436- 481179
- 781097
- 59963
- 45946
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58931