Viettelin Appiukkoni Pukeutumalla Tytöksi Osa 1

Olin nuori 18-vuotias tyttöilijä ja vastaleivottu aviomies. Olin juuri löytänyt ihanan ja lempeän parikymppisen naisen vaimokseni. Hän ei tosin jakanut feminiinisiä harrastuksiani, mutta sovimme että juttuni "kavereiden" kanssa tulevat kyseeseen, kunhan hän olisi elämäni ainoa nainen.

Kavereiden mielestä olinkin ihana tyttönä. Olin söpö ja notkeavartaloinen, ja nautin suunnattomasti hepenissäni ja korkkareissani, kun sain olla nätiksi meikattu pikkuhuora miehille. Mutta asetelma mutkistui, kun ihastuin onnettomasti appiukkooni ja hänen muhkeaan karvaiseen olemukseensa. Hän oli mielestäni komein ja ihanin mies, jonka ikinä olin tavannut! Kun ensi kerran vilkaisin hänen suurta kyrpäänsä saunan lauteilla, vatsanpohjaani kouraisi ja kullini kovettui oitis.

"Tuon miehen minä haluan, viettelen hänet vaikka mikä olisi!" vakuutin mielessäni itselleni.

Ukko, jota kutsuin Ukeksi, oli iso, romuluinen viisikymppinen mies, ja ammatiltaan kaivinkoneen kuljettaja. Olin toista kertaa kyläilemässä hänen luonaan ja nyt olimme jälleen yhdessä saunassa. Ukko saarnasi minulle tapansa mukaan tosi miesten elämästä. Samalla hän vikuili syrjäsilmällä lauteilla sileää ja notkeaa vartaloani, jonka aina pidin huolella täysin karvattomana Uke olisi ilmeisesti toivonut vävypoikansa olevan miehekkäämpi ja karskimpi olemukseltaan.

Tunsinkin itseni hentoiseksi ja avuttomaksi neidiksi, kun hän selosti minulle römeällä äänellään metsästyksestä ja rakennusprojekteistaan ja heitti löylyä kiukaalle. Olisipa ukko arvannut, minkälaisin aikein tämä pikku sissylutka hänen vieressään istuikaan!

Appeni pääsi jutuissaan meneillään olevan pride-viikon asiaan. Hän silmäili tutkivasti tyttömäistä olemustani ja sanoi:

"Tiedätkö, niitä on semmoisia riettaita miehimyksiä jotka harrastavat miesten kanssa makaamista!

"Tiedän kyllä", vastasin arasti.

"Ja on myös naisten hepeniin pukeutuneita perverssejä, joita kulkee julkeasti näkyvillä. Pysy sinä poika kaukana semmoisista naismaisista kauhistuksista", ukko jyrisi.

"Tietysti Uke", sanoin kuuliaisesti päätäni nyökytellen ja koetin peitellä pystyyn nousevaa kulliani lauteilla.

Suihkussa pesin sitten appeni pyynnöstä hänen leveää selkäänsä juuriharjalla, ja hän ähisi mielihyvästä. Sileä vartaloni hipoi ihanasti ukon karkeaa karvaista ihoa, ja kun appiukko kääntyi ympäri selän tultua pestyksi, jouduin yllättäen aivan kasvokkain ison miehen kanssa. Katsoin appiukkoani avuttomana ja yllätettynä veden virratessa paljaille vartaloillemme, enkä kyennyt enää kätkemään häneltä pystyssä seisovaa pippeliäni.

Uke tuijotti minua hämmennyksissään eikä kyennyt lainkaan vastustelemaan, kun kiedoin käsivarteni hänen kaulansa ympärille ja aloin hartaasti suudella hänen suutaan.

"Oummh... oii, slupss... ihanaa, Uke kulta... oummh, lupss!" vingahtelin ja ynähtelin suudellessani kiihkeästi isokokoisen rotevan uroon suuta. Kielelläni tunsin, kuinka ihanan pehmeä ja liukas se olikaan sisäpuolelta, kun kieleni liukui hänen suussaan...

Suudellessani painauduin appiukkoani vasten ja tunsin hänen suuren paljaan kyrpänsä jo kovettuneen omaa pystyssä jäpöttävää penistäni vasten... Vastaten suudelmiini iso mies veti minua tiukemmin itseään vasten. Tunsin hänen kielensä jo kiemurtelevan suuhuni, kun hän yhtäkkiä työnsikin minut loitommas ja käänsi kasvonsa pois. Sanaakaan sanomatta menimme sitten pukuhuoneeseen ja kotiin yhteiselle iltapalalle. Välikohtauksesta suihkussa ei puhuttu sanaakaan.

Illalla vaimon nukkuessa hiippailin jälleen kaapille ja pukeuduin tyttöasuuni viereisessä tyhjässä kammarissa. Nautiskelin riettaan seksikkäissä verkkosukkahousuissani ja muistelin ihanaa suudelmaani Uken kanssa. Tiesin, että mies katselee nytkin minua salaa ovenraosta, ja nautin keimaillessani ja peppuani viettelevästi tarjoillen. Samalla teeskentelin, etten muka huomannut himokasta tirkistelijää ovenraossa...

Kuulin kuitenkin selvästi, kuinka iso mies runkkasi ovenraossa koettaen hillitä kiimaisia ähkäisyjään. Sitten vessan ovi kävi ja hän meni sinne ilmeisesti tyhjentämään lastinsa. Hiivin ovelle, ja nyt puolestani minä sain tirkistellä kiimaista urostani. Mies istui pöntöllä housut kintuissaan ja päästi valtavan spermasyöksyn jättikokoisesta kyrvästään henkäisten ja ärjäisten kuin hyökkäävä sonni.

Palasin kammariin ja kuulin vesihanan loiskeen. Pian olin unessa.

Sama toistui seuraavanakin iltana. Muiden nukkuessa hiippailin jälleen tyhjään kammariin, puin ihanan tyttöasun ylleni ja annoin miehen tirkistellä keimailevaa viettelijätärtään ja runkata ovenraossa. Minua himotti jo paljastaa itseni ja kutsua rakas appiukkoni huoneeseen tyhjentämään kyrpänsä sisuksiini. Mutta vielä ei ollut aika.

3

2721

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kiimainen kertomus, lisää jatkoa..1

    • Anonyymi

      Pervoin juttu minkä olen lukenut . Kuuluu kategoriaan insesti.mutta jotenkin kiihottava ja myös sujuvasti kirjoitettu.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuvat! Dannyyn liitetty Helmi Loukasmäki, 22, on puhjennut naisena kukkaan - Some sekoaa: "Sä..."

      Ooo, kaunis aikuinen nainen Helmistä on kasvanut siinä yli 80-vuotiaan Dannyn rinnalla! Katso uudet kuvat: https://ww
      Suomalaiset julkkikset
      47
      3045
    2. Henkirikos Alakylässä

      Nainen löydetty elottomana, mies otettu kiinni. Mitä on tapahtunut?
      Seinäjoki
      47
      2291
    3. Suodatinpussin kastelemalla saa parempaa kahvia

      Kokeilin niksiä ja kyllä tämä kahvi on parempaa nyt. Ei lainkaan maistu paperiselta. Huljuttelee hanan alla suppiloa pap
      Maailman menoa
      122
      1680
    4. Tidätkö nainen

      että suoraan sanottuna v.tut.aa että pääsit näin lähelle minua. Ei olisi oikeasti aikaa tähän mutta silti aina välillä o
      Ikävä
      100
      1533
    5. Onkohan sinulla kaikki hyvin?

      Nyt vähän sellainen outo tunne tuli. Sinun asiasi niin ei minulle toki tarvitse kertoa. Kunhan mietin...
      Ikävä
      38
      1067
    6. Viimeinen reissu tälle kesälle

      Pian se syksy on. Hyvää huomenta ja aurinkoista päivää. ☕🌞🍁🌻🐺❤️
      Ikävä
      169
      934
    7. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      44
      891
    8. Huikeeta, mahtavaa, ihan mielettömän upeeta

      Me ostettiin talo Espanjasta. Tosin saadaan käyttää sitä vain muutama viikko vuodessa kun on monta muutakin ostajaa! M
      Kotimaiset julkkisjuorut
      175
      846
    9. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      71
      791
    10. Oho! Arja Koriseva paljastaa TTK:n ekasta suorasta lähetyksestä: "On vähän ärsyttävä yhtälö!"

      Upea Arja Koriseva! Tsemppiä haasteelliseen tilanteeseen! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-arja-koriseva-
      Suomalaiset julkkikset
      14
      754
    Aihe