En kestä enää olla erossa...

Anonyymi-ap

Mitä jos mää vaan tuun ja alan suuteleen sua?

165

3843

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Haluaisitko suudella mun kanssa?

      • Anonyymi

        Todellakin! Oon kyllästynyt herään pähkinöiden, rusinoiden, sipsinmurusten, kaukosäätimen, lehden, kynän ja suklaakarkkien paperien vierestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Todellakin! Oon kyllästynyt herään pähkinöiden, rusinoiden, sipsinmurusten, kaukosäätimen, lehden, kynän ja suklaakarkkien paperien vierestä.

        Vaikka meno on mennyt aika villiksi näidenkin kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikka meno on mennyt aika villiksi näidenkin kanssa.

        😂😂😂 Ihan paras


      • Anonyymi

        no tottakai en mina sinua pelkaa enka pakoon juokse


      • Anonyymi

        kuule eipa taalla olla paljon muitakaan kenen kanssa suubella


    • Anonyymi

      Ehdit vielä hyvin yöksi, jos heti lähdet. Et kuitenkaan asu kaukana ☺️ Tunnin päästä olen unessa.

      • Anonyymi

        Moni haluaisi oman kaivattunsa viekkuun..


      • Anonyymi

        en mina siella kauaa ole kunnes palaan takaisin luoksesi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moni haluaisi oman kaivattunsa viekkuun..

        Olisihan se ihan paras paikka olla hänen ei vain taida olla itse ihan varma omista tunteistaan


    • Anonyymi

      Tiedätkö mitä, minä omaan kyvyn punnata hyvin bakteerikyllästetyn pyllyn eritteen suuhusi sitten, virus saastaa nassuun, senkin hassu.
      T.no saat pussata, pussaatkos myös nännejä?
      Jaxuhali
      :)
      https://m.youtube.com/watch?v=e-JGuPThrl4

    • Anonyymi

      Koputat oveen ja kun ovi avautuu pussaat heti...Kato si tarkkaan ketä moiskautat..

      • Anonyymi

        Katokkin sit ettei sun koira hyppää ekana mun kaulaan ;) Ne suukot mielelläni välttäisin :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katokkin sit ettei sun koira hyppää ekana mun kaulaan ;) Ne suukot mielelläni välttäisin :D

        Jos meille tulet niin pääset oikein kahden koiran väliin kokeilemaan sandwich asentoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos meille tulet niin pääset oikein kahden koiran väliin kokeilemaan sandwich asentoa.

        😂😂


    • Anonyymi

      Kuules nainen, et sinä uskalla vaikka suorastaan huulietäisyydelle tulisin. Mutta olisin toki otettu ja hämmentynyt jos näin kävisi. Voisithan sinä kerätä rohkeutesi ja yllättää minut.

      • Anonyymi

        Kokeileppa.. Sitä huulietäisyyttä. Sitten nähdään 😘


      • Anonyymi

        Joo, saa kokeilla😉


      • Anonyymi

        No, tuuppa seuraavalla kerralla tolle etäisyydelle niin tapahtuu 😘 tänään et tullut noin lähelle


    • Anonyymi

      ..❤

    • Saa tulla, jos olet hän. 😁

      • Anonyymi

        Kuka tällä kertaa


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kuka tällä kertaa

        Luuletko että koko ajan vaihdan? Kyllä se on aina se yksi ja sama vaan.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Luuletko että koko ajan vaihdan? Kyllä se on aina se yksi ja sama vaan.

        Ei se sun kirjoitusten perusteella siltä vaikuta ihan kuinka vaan


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei se sun kirjoitusten perusteella siltä vaikuta ihan kuinka vaan

        Huh huh


    • Anonyymi

      Yksi mies saisi tehdä näin. Muut pysyköön kaukana.

      • Anonyymi

        Miksi vain yksi jokin erityinen syy


    • Anonyymi

      Sehän sopii ❤️

      • Anonyymi

        Eikö nykyään anneta suuta kun näin vaikiaa se toteuttaa..


    • Anonyymi

      En tietenkään omi aloitusta mutta ilmoitan että palstalta ei ole sitten lähdössä kun yksi tietty mies ja se on minun luokse.

      • Anonyymi

        Äläkä mies huoli, hoitelen mielelläni rusinat ja pähkinät pois päiväjärjestyksestä.


      • Anonyymi

        Kaukosäädinkin saa lähteä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaukosäädinkin saa lähteä.

        😂 Ei mä en kestä


      • Anonyymi

        Mitäs jos täällä ei yhtään oikiaa miestä edes ole kuinka tulkitaan millainen mies on


      • Anonyymi

        Anteeks kaukosäädin. Haluan että oot vieressä. ja pähkinät ja rusinat myös.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        😂 Ei mä en kestä

        Tämä sun hauskuuttelu provopalstalla vaikuttaa lievästi sanoen teeskennellyltä


    • Anonyymi

      JPO saa suudella milloin vain

    • Anonyymi

      Kunpa tulisitkin.

      • Anonyymi

        Hyväksytkö mut semmoisena kuin oon? Mitä jos sun läheiset ei hyväksy mua??? Se on asia mikä mua jarruttaa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyväksytkö mut semmoisena kuin oon? Mitä jos sun läheiset ei hyväksy mua??? Se on asia mikä mua jarruttaa...

        Miten ei hyväksyis sua.Älä ajattele edes sellaisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten ei hyväksyis sua.Älä ajattele edes sellaisia.

        Jännittää semmoisetkin asiat kun haluan olla hyvä ihminen ilman huhupuheita...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyväksytkö mut semmoisena kuin oon? Mitä jos sun läheiset ei hyväksy mua??? Se on asia mikä mua jarruttaa...

        Herr Kommandant sanoi et se on ihan fine. Poikkeus vahvistaa säännön.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyväksytkö mut semmoisena kuin oon? Mitä jos sun läheiset ei hyväksy mua??? Se on asia mikä mua jarruttaa...

        Tietenkin hyväksyn. Läheisetki hyväksyy ehdottomasti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyväksytkö mut semmoisena kuin oon? Mitä jos sun läheiset ei hyväksy mua??? Se on asia mikä mua jarruttaa...

        Minä hyväksyisin tietenkin, muilta ei kysytä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietenkin hyväksyn. Läheisetki hyväksyy ehdottomasti

        Tiedätkö miten paljon nuo sanat merkitsee??? Jos osaisin näyttää miten paljon arvostan ja rakastan niin... Sitä ei voi edes kuvailla olet niin ihana! Koska sinusta tuli noin täydellinen enkeli???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyväksytkö mut semmoisena kuin oon? Mitä jos sun läheiset ei hyväksy mua??? Se on asia mikä mua jarruttaa...

        Sä olet transu tai vaihtanut just sukupuolesi?
        Sä siis teit sen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jännittää semmoisetkin asiat kun haluan olla hyvä ihminen ilman huhupuheita...

        On sullakin ongelmat.
        Ota lääkettä.
        Jösses, mikä juttua. 🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyväksytkö mut semmoisena kuin oon? Mitä jos sun läheiset ei hyväksy mua??? Se on asia mikä mua jarruttaa...

        Hyväksyminenkään kun ei riitä loputtomiin jos ei toiseen tutustu jos oikeasti tämän kanssa haluaa elämänsä viettää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jännittää semmoisetkin asiat kun haluan olla hyvä ihminen ilman huhupuheita...

        Aina ei pitäisi uskoa huhupuheisiin varsinkaan jos ei ole edes tarkistanut niiden huhupuheiden paikkaansa pitävyyttä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On sullakin ongelmat.
        Ota lääkettä.
        Jösses, mikä juttua. 🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄

        Toisia jännittää pienemmät ja mitättömämmätkin asiat kuten esimerkiksi se ettei astu viivan päälle kun tuottaa kuulemma huonoa onnea


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedätkö miten paljon nuo sanat merkitsee??? Jos osaisin näyttää miten paljon arvostan ja rakastan niin... Sitä ei voi edes kuvailla olet niin ihana! Koska sinusta tuli noin täydellinen enkeli???

        sita mina en kuule allekirjoita kerro minulle etta mika ihmeen enkeli muka mina olen


    • Anonyymi

      Kun sais edes yhden suudelman häneltä. Tulisin sen vuoksi vaikka hakemaan.

      • Anonyymi

        Ohoo, no mikä ettei. Puolivälin paikkeilla , metsäisellä kohdalla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ohoo, no mikä ettei. Puolivälin paikkeilla , metsäisellä kohdalla?

        Täälläpäin on metsää vähän joka puolella, niin ei oikein auta tuo vihje.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ohoo, no mikä ettei. Puolivälin paikkeilla , metsäisellä kohdalla?

        Notkossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Notkossa.

        Valitan, ei soi kellot. Joudut nyt suutelemaan jotain toista miestä.


    • Anonyymi

      Yks elämäni mies joka saisi suudelmiaah

    • Anonyymi

      En ole yllätysten ystävä. Edes positiivisten. Pistä edes dick-pic:n ladyversio ensin.

    • Anonyymi

      Ei se haittaa😅

    • Anonyymi

      Eräs J saisi suudella ❤️

      • Anonyymi

        Niinpä, montako yötä on enää?


      • Anonyymi

        Mies vai nainen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä, montako yötä on enää?

        Jouluunko


      • Anonyymi

        Nimeni alkaa J kirjaimella. Olenko se minä :0


      • Anonyymi

        Ehkäpä sun pitäisi kertoa se hänelle


    • Anonyymi

      Kulta haluan sut nyt!

      • Anonyymi

        Sekin käy.


      • Anonyymi

        kaikkea saa haluta mutta hoitajat eivat anna tulla


    • Anonyymi
      • Anonyymi

      • Anonyymi

        Öitä saattas olla haastavaa jos ei tiedä haluaako olla rakastettu


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Öitä saattas olla haastavaa jos ei tiedä haluaako olla rakastettu

        kyllä mina sen uskon


    • Anonyymi

      Mun mielestä täällä mietitään liikaa ja aivan liian monta vuotta mitä tekis, miten tekis, missä asennossa tekis, millä sanoilla tekis ja millä äänellä sen tekis. Mitä päällä ja mitä alla. Kumpi päällä ja kumpi alla. Onko ensin silittelyä vai meneekö heti sukkula veenukseen jne.

      Mut sitä suunnittelua kun alkaa kestään sellanen 5-20 vuoteen niin aika selviö on että suunnittelun asteelle se jää.

      Nää palstalaiset on insinöörejä. Ne suunnittelee teoriasssa miten hommat etenee ja sit tekijät on erikseen. Ne sit toteuttaa nää palstalaisten suunnittelemat asiat.

      Enemmän kannattas panostaa tekoihin

      T: Karoliina

      • Anonyymi

        Ne tekijät eivät ole täällä, vaan tekemässä 😄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ne tekijät eivät ole täällä, vaan tekemässä 😄

        Karoliina ei ehdi tekemään, kun sen pitää lukea täällä kaikki ja haukkua kaikkia kirjoittajia.


      • Anonyymi

        Mihin insinöörin vaimo tarttis duunaria
        Sängysä pitäsi kuulemma tapahtua muutakin kun suunnittelua


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ne tekijät eivät ole täällä, vaan tekemässä 😄

        Ne tekijät eli mitkä tekijät lapsen tekoon ei tarvita kun nosto pisto ravistus mu jos haluaa saada naisen nauttimaan siihen tarvitaan io kaiketi osaamista itse en voi sanoa osaanko kun en lle ihte ihtiäni onnistunu naimahan ja tyttären äitee joskus sano ettei hän ole kanssani kertaakaan saanu orgasmia vaan näytellyt joka kerta saaneensa tiedä si saiko vaiko eikö kukaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Karoliina ei ehdi tekemään, kun sen pitää lukea täällä kaikki ja haukkua kaikkia kirjoittajia.

        Musta tuntuu et mä oon kaikkialla muualla enemmän kuin joutilaana netissä!

        Nytkin saan 2000€ mätkyjä kun oon paiskinu töitä yli tulorajojeni. Ja aikaa ei oo siivota kotona ja liian vähän aikaa nähdä tärkeitä ihmisiäni kun aina oon menossa.

        Tänne ehdin usein vasta klo 18-22 välillä ja sillonkin jaksan kirjottaa yhden tai kaks kommenttia

        Eli teorias menee persiilleen

        T: Karoliina joka tekee niin paljon ettei päiväs riitä tunnit edes kaikelle


    • Anonyymi

      juu käy.

    • Anonyymi

      Sulla on rumat huulet nainen! En kannata kauneusleikkauksia mutta jos ne huulet???

      • Anonyymi

        Niin botoksia vaa huuliin..


      • Anonyymi

        Sulla on rumat aivot. En kannata leikkauksia, mutta miten ois lobotomia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sulla on rumat aivot. En kannata leikkauksia, mutta miten ois lobotomia?

        joo kirsille


    • Anonyymi

      Paras kun pysyt nyt siellä missä olet.

      • Anonyymi

        Empä ny ole suunnitellut minneen meneväni ei tuo budjetti jousta hirveästi näin sairaspäivärahalla ollessa illemmalla jos sitä taas kävelyllä kävis


    • Anonyymi

      Kynnet ehtii välillä kasvaakin melko pitkiksi.

      • Anonyymi

        Ehtinee juu jos ei välistä leikkaa niitä


    • Anonyymi

      Huomasin. Mene mies, ja suutele, kuin teit silloinkin .koska se on rakkautta!!!

    • Anonyymi

      anna palaa,en pahastu 😍

      • Anonyymi

        Juu kessua tulee polteltua


    • Anonyymi

      Sitä olen toivonutkin🥰

      • Anonyymi

        Hyvää yötä alkaa väsyttää. ❤


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvää yötä alkaa väsyttää. ❤

        hyvaa yota ja nuku huvin


    • Anonyymi

      Haluaisin suudella sitä häntä ( ihanaa naista), jolle lähetin syntymäpäiväonnittelut sähköpostitse.

    • Anonyymi

      Silmät kii molemmillako?

    • Anonyymi

      Onko todellista elämää enää olemassa. Tuntemattomat kaipaavat täällä toisiaan, huitovat tyhjää. Jokainen toivoo oikeaa kosketusta ja kasvoa jolle puhua. Ulkona pimeys. Ripustin valoja pihalle lisää. Vesi ei ole vielä jäätynyt. Rakastan häntä vielä vaikka hän on niin sairas, etten voi hänelle enää viestitellä sairastumatta itse. Suojelen itseäni häneltä. Minun oli pakko erota ihmisestä jota rakastin eniten maailmassa. Ja ympärillä on vain pimeys ja virtuaalikaipuu kuten tämän palstan ihmisillä. Jos voisimme toisillemme oikeasti puhua. Tämähän ei ole oikeaa puhetta. Yksinäistä huutoa vain.

      • Anonyymi

        Kaikki ei haluakaan enempää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki ei haluakaan enempää.

        Ne elää mielinkuvitus muailmassa..


      • Anonyymi

        Valkeistenlampi on ainakin jäässä sie ol jo yks päivä joku pilkilläkin


    • Anonyymi

      En muista miltä naisen huulet maistuvat.Kaikkea on elämässä mutta takkaus ja läheisyys puuttuu.On aika sanoa kohta naiselleni että on aika päästää irti❤

    • Anonyymi

      Joo, olis ihanaa... odottelen sua 🥰

      • Anonyymi

        Mitä odotat oletan että nainen olet🙃


      • Anonyymi

        Missä odotat elämäsi suudelmaa❤


      • Anonyymi

        Jos ja kun tiedät numeroni niin laita minulle viestiä niin tavataan mitään ei tarvi pelätä ei edes mua sä sen tiedätkin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos ja kun tiedät numeroni niin laita minulle viestiä niin tavataan mitään ei tarvi pelätä ei edes mua sä sen tiedätkin

        Jos olisit hän laittaisit itse kaiken jälkeen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos ja kun tiedät numeroni niin laita minulle viestiä niin tavataan mitään ei tarvi pelätä ei edes mua sä sen tiedätkin

        meilla sataa lunta entas teillä


    • Anonyymi

      Tuu vaan huulet on jo raswattu

      • Anonyymi

        Huulitutkani ei tiedä suuntaa😪


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huulitutkani ei tiedä suuntaa😪

        Aloita peilikuvastasi, jospa se siitä kalibroituisi.


    • Anonyymi

      Mä tuun kahville kohta niin kuin jokainen päivä jo vuosien ajan eron jälkeen. Hihihahahahohohohohooo.

    • Anonyymi

      Intohimoinen lähestymistapa! Tunne että toisessa on kaikki kohdallaan, saa sydämen toivomaan pitkää suudelmaa. Joidenkin ihmisten välillä on tai syntyy vetovoima, joka saattaa jopa tuntua kohtaamisia rajoittavalta voimalta. Ihminen saattaa menettää oman kontrollinsa ja käyttäytyä primitiivisien reaktioiden mukaan, unohtaen ympäröivän maailman ja hyvät käytöstavat. Hellyyden hurmostila voi syntyä kahden ihmisen välille, siinä ikävä ja kaipuu purskahtaa hetkessä toisen nähdessä, jonkinlaisen kontrollin säilyttäen. Pitkässä ihastumisvaiheessa suudellaan hyvin paljon, tunne toiseen on omistava ja intohimoinen, huulien tuntoaistit ovat herkät ja kehot aistivat hengityksen. Jos tuttu ihminen hetken hyvänolontilassa suutelisi pehmeästi ja intohimoisesti, saattaisi yllättävä hetki tuoda yllättyneet ilmeet ja ajatukset.
      https://youtu.be/zl_qeORe700

      • Anonyymi

        Hyvä kirjoitus ja pitää paikkaansa..


      • Anonyymi

        Mä en sillaitti tykkää suudella pusu toisinaan ohimennen suutelu on tuntuu enämpi jotenkin sillai säätämiseltä


    • Anonyymi

      Laita mulle viestiä niin tavataan ja suudellaan pitkään

      • Anonyymi

        Et toivottanu kui mukavaa viikonloppua Eipä siinä viestisi ny ollu mitään sellaista mistä olisi voinu ymmärtää ettäkö suudelmaa pusua olisit kaivannu


    • Anonyymi

      Mä menettäisin itsehillintäni ja pamputtaisin sua keittiön pöydän päällä niin että ulina kuuluisi naapuri taloon. Anaalineitsyys vietäisiin historiaan kerralla ❤️

      • Anonyymi

        Rankkaa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rankkaa...

        Kävisikö jo työnteosta vai


      • Anonyymi

        Sinne osastolle jos erehdyt yrittämään, niin päästän niin mojovan paukun, että lerpahtaa välittömästi! Ja sen jälkeen lävähtää vielä sellainen korvapuusti korvanjuureen, että tiedät vielä viikonkin päästä kokeilleesi onneasi! 😘


    • Anonyymi

      pasi pakkko meiban on olla valilla erossa koska kayn valilla espanjassa lammittelemassa luitani

      • Anonyymi

        siella olen tsásan tarkkaan sen ajan etta saan tavaroitani vahan paikalleen nyt menen kahville


    • Anonyymi

      Sanot vaikka et haluut näyttää jotain ja sitten viet johonkin rauhallisempaan paikkaan ja sitten vain.. 😚🤩

      • Anonyymi

        Kaunis fantasian aloitus toivottavasti sitä osaa joku sulle jatkaa yhtä kauniisti


    • Anonyymi

      Ketähän siä ajattelit nuoleskella? 😂
      En miä oo ollu täälä! 🤣

      • Anonyymi

        Sulla on mehevät mutkaiset makkaravarpaat,,,;)


    • Anonyymi

      Mun ex-aviomiehellä oli juurikin tuollainen roikkuja rakastaja, meni siis ihan työpaikallekin ja istui odotushuoneessa niin kauan, että mies tuli ulos. Mies itsekin säikähti muijan takertumista.

      • Anonyymi

        Niin on syytäkin, koska sitä voi jopa jäädä kiinni sellaisen kanssa olemisesta huomattavasti helpommin, kun vähemmän takertelevan😁


      • Anonyymi

        en mina takerru keneenkaan sina saat elaa omaa elamaasi ja mina kunnes taas kohbataan


    • Anonyymi

      voi kuule kylla meiban pitaa kayba valilla espanjassa ja sitten tulen taas luoksesi vahaksi aikaa minun elamani on sitten tallaista

      • Anonyymi

        olen kertonut sinulle tuon asian ennenkin mutta voi olla etta olet unohtanut sen


    • Anonyymi

      Ei käy

    • Anonyymi

      In your dreams, narttu.

      • Anonyymi

        Osta alkkarit penistaskulla!!


    • Anonyymi

      Tuu tänne vaan Jene

    • Anonyymi

      Tere tulemast kyllä mä osaan kieltäytyä jos et ole se ketä kaipaan

    • Anonyymi

      Voi kunpa tulisit jo antamaan sen toivomani suudelman👄💕

    • Anonyymi

      Jos oot kari niin saat tulla

    • Anonyymi

      Senku tuut ottaa suihin, osoitteen tiedät laita biedti tsi soita ni tuunaukaa oven..

      • Anonyymi

        Voin tulla tässä lomilla. Ajatus kiihottaa.


    • Anonyymi

      Ei käy.

    • Anonyymi

      Äläkä ihmeessä suutele ilman lupaa saat rikosrekisteriin merkinnän sakot päälle ja kärsimys korvauksia maksat.

    • Anonyymi

      Oootko joku vammane

    • Anonyymi

      No tule

    • Anonyymi

      Suutelen takaisin

    • Anonyymi

      ninulla on sinulle yksi kysymys paistatko itse kinkun vai ostatko kaupasta valmiita kinkkupaloja

    • Anonyymi

      Kyllä sen näkee jos meillä on yhteinen sanaton lupaus siihen.. 😍😊

    • Anonyymi

      Oletko mies vai nainen? Olet rohkea naiseksi, jos näin ajattelet.

    • Anonyymi

      Sivusta. Jään odottamaan, että hän tulee ja antaa suudelman. On jo aikaa viime kertaisesta suudelmasta ja muusta...

    • Anonyymi

      Aina jos ei ole lapsia ja tulee erimielisyyttä, pitäisi erota.

      Kyllä niitä oikeita on , eikä mielestäni kaksin eläessä yhteiselämän alkutaipaleella ole mitään mistä riitelisi.

      nimim. 10 vuota ja 150-200 tuttavuutta tosimielessä, kunnes se löytyi.
      Se oli saman ikäinen, aikuinen, jolla myöskään ei ollut kuin vajaan kuukauden r-tarinoita kuten minullakin.
      R-tarina alkoi 1969 ja jatkuu.
      Todella vakuuttaisin, niitä oikeita on.
      Me muutimme yhtyeen 2 kk jälkeen ja kaikki oli yhteistä.
      Samoin teki yksi lapsemme, 24v sitten ja r-tarinat jatkuu kuten 3 muullakin.

      Yksinäisyys on todella kurjaa, mutta kyllä sitä vielä ehtii kaikkeen.

    • Anonyymi

      Haiseeko sulla henki?

    • Anonyymi

      Jaahas. Laitan saunavastan eteen.

    • Anonyymi

      Haluatko ottaa riskin, että saat turvasumuttimesta päin näköä?

      • Anonyymi

        😂😂🤪 juu ei


    • Anonyymi

      Pelottavia nää 'mää vaan tuun tyypit'.

      • Anonyymi

        Jotain persoonallisuushäiriöistä on kyllä näissä 'mä vaan tuun' tyypeissä. Pysyttelisin itse hyvin kaukana.


    • Anonyymi

      Mies voisi tulla puolitiehen vastaan

      • Anonyymi

        mitas muuta mukavaa


    • Anonyymi

      Tuohan on ihan normaalia, jos tunteita ja molemmat vapaita. Siis naisen tekemänä. Mies ei voi ihan noin suoraviivaisesti toimia. Pitäisi olla jo seurustelu päällä.

      • Anonyymi

        huomenna tulen johonkin aikaan koneelle menen verikokeisiin aamulla ja sitten on kaikkea muuta pienta mita pitaa hoitaa


    • Anonyymi

      Ovi on lukossa. Jäät kadulle huhuilemaan

    • Anonyymi

      Ethän edes tullut lähelleni vaikka nähtiin... Tilaisuus meni siinä.

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      67
      2053
    2. SINÄ nainen hyvin läheltä

      Pidän sinusta. Mutta mene ensin juttelemaan lääkärin luokse, ja hoida itsesi kuntoon. Sit kun sä olet kunnossa, niin mä
      Ikävä
      80
      1415
    3. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      87
      1378
    4. 51
      1253
    5. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      160
      1032
    6. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      71
      1019
    7. Siis ei ole edes mahdollista

      että ei törmätä, ei sit millään vaikka päällä hyppisi
      Ikävä
      44
      940
    8. J-miehelle

      haluan kertoa että olet edelleen mulle rakas. Ajattelen sinua päivittäin kulta.
      Ikävä
      58
      908
    9. Minä en luota sinuun yhtään nainen

      ja aistin että yrität taas satuttaa henkisesti koska tiedät että olet heikkouteni joten siksi tein mitä tein mutta en ki
      Ikävä
      41
      901
    10. Martina kauniina lehtihaastattelussa

      Martina antoi hyväntuulisen haastattelun lehteen. Tyylikkäitä kuvia ja kivoja vaatteita kauniilla Martinalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      183
      893
    Aihe