– Tiesin, että Venäjä on julma, mutta en osannut odottaa heidän olevan niin julkia kuin he ovat olleet, hän sanoi.
Presidentit vakuuttivat Yhdysvaltojen ja Ranskan tukevan Ukrainaa tätä uskomatonta julmuutta vastaan.
Joe Biden yllättyi Venäjän julmuudesta: En osannut odottaa!!
Anonyymi-ap
12
202
Vastaukset
- Anonyymi
julmaa touhua on .
- Anonyymi
antais kunnon pommit ukrainalaisille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
putler kumoon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
putler kumoon.
ei taida onnistua!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
jep
- Anonyymi
hurja teurastaja puutiiin
- Anonyymi
lopettaivat venakot jo teurastuksen.
- Anonyymi
ei lopu ennenkun ukraina pommitettu lopullisesti hajalle.
- Anonyymi
näinkö käy ?
- Anonyymi
barbaareita eri maanosista !
- Anonyymi
oikeita murhaajia työssä !
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503814
- 1053415
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342781Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262428- 201859
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51789- 1851746
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3851448- 271437
Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91228