Tykkäisitpä minusta

Anonyymi-ap

Edes ihmisenä. Kun minä tykkään niin paljon sinusta.

70

1585

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tykkään niin paljon

• Anonyymi

Tykkään ihan ihmisenäkin ja koiranakin olisit tykätty.

• Anonyymi

Pysykin ihmisenä;) Kyllä susta tykätään.

• Anonyymi

Kyllä minä siitä miehestä tykkään vaikka ei tunnetakaan.

• Anonyymi

Typerä kommentti

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Typerä kommentti

Tuo sinun huomautus oli typerä, ei edellisen kirjoittajan.

• Anonyymi

Minä tykkään hänestä ihmisenä (vaikkakin hän on toiselta tähdeltä tullut hieno sielu) mutta hän vetoaa minuun myös romanttisessa mielessä. Kuin kauan kaivattu.

• Anonyymi

onko ihan oikea androidi

• Anonyymi

Höpsö. Sähän oot maailman ihanin ihminen.

• Anonyymi

Kyllähän tuo näkyy, tunnet sen varmasti myös muutoin.

• Anonyymi

Tykkäisitpä sinä minun terveydestä, onnesta ja arvoistaisit mielipiteitäni ja ihmisarvoani. Niin, pidän sinusta ihmisenä, mutta minulla on sinun listalla vähän huono arvo. Siksi näin.

• Anonyymi

Niin, ilman muuta esimerkiksi toisen henkeen ja terveyteen suhtautuminen välinpitämättömästi on negatiivinen asia

• Anonyymi

Sinust tiedä, mut en kyl tykkää yhest tyypist joka tykkää kamalasti käyttää sanaa tykätä. Sana itessäänki on jotenki tosi outo.

• Anonyymi

No sie et tykkää mistään🤔

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En. Pidän, välitän, ehkä. Ja rakkaus on ruma sana.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Puhu suomea. Mikä sie ?

• Anonyymi

Maailma ja elämä olisi niin paljon helpompaa, kun olisi kykyä lukea toisen ajatuksia. Tunne hän, joka on sulle se oikea? Paljon hyvää ja vähemmän pahaa, saa samalla itsestä ne parhaat puolet esille. Fantasia, johon halusin joskus uskoa, sitten uskon asia siirtyi toivon tasolle ja lopulta unohtuu mahdottomana toteutua.

Ihmisillä on tarinoita omasta menneisyydestä, toisilla ne on enemmän hyviä ja toisilla vähemmän hyviä, pahimmillaan ne voi tuntua jopa katastrofilta. Silloin fantasia maailma on todella kaukana ja tuntuu jopa mahdottomalta. Ehkä sinun hän on kokenut kovia ja on siksi sokea uskomaan mitään hyvää itselle tapahtuvaksi.

Toivoton tapaus on tuttu tunne varmaan monelle, silloin uskomukset hyvään tuntuvat vähemmän todennäköiseltä. Tykkää voi monista, mutta uskaltaako toista rakastaa, jos riski epäonnistua tuntuu enemmän oikealta omalla kohdalla. Luottamuksen synnyttäminen voi viedä toisilla enemmän aikaa kuin voisi olettaa.

Toivon ja haluan uskoa, että sinulle se oikean löytäminen on helpompaa kuin minulle. Minulle se on jopa mahdotonta. Ikävät kokemukset syö rohkeutta myös uskoa hyvään. Toivon voi myös menettää, silloin sitä keskittyy enemmän toisenlaisiin asioihin.

• Anonyymi

Olen alkanut ymmärtää, että olen liian traumatisoitunut, että olisin saanut hänen kanssaan mitään. Enkä ehkä osaa visioida enää hyviä asioita tapahtuvaksi. Aluksi olin kyllä toiveikas ja oli valtavasti lämpimiä tunteita häntä kohtaan. Niin ja onhan niitä edelleenkin. Mistään ei vain tullut mitään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen alkanut ymmärtää, että olen liian traumatisoitunut, että olisin saanut hänen kanssaan mitään. Enkä ehkä osaa visioida enää hyviä asioita tapahtuvaksi. Aluksi olin kyllä toiveikas ja oli valtavasti lämpimiä tunteita häntä kohtaan. Niin ja onhan niitä edelleenkin. Mistään ei vain tullut mitään.

Jätä rauhaan avioliitossa oleva mies!

• Anonyymi

Rakkautta on monenlaista. Toista voi rakastaa pyyteettömästi ja se ei sulje pois sitä, että voi rakastaa toistakin, samanaikaisesti. Vähän niin kuin se, että ne ihmiset, joilla on lapsia, ymmärtävät rakkauden lisääntyvän jokaisen lapsen myötä. On siis rohkeutta rakastaa, vaatimatta toiselta.

• Anonyymi

Voi hyvänen aika sentään. Aikuisen rakkaus ja lapsen rakkaus ovat aivan eri laatuiset, ei niitä voi verrata.

• Anonyymi

Juu näinpä ja jos on vielä jotain yhteistä mikä yhdistää niin veto voima on suurenmoinen

• Anonyymi

Kukapa ei neandertaaleista tykkäisi.

• Anonyymi

Niillä oli suuret silmät jonka vuoksi aivojen takaosa kasvoi suhteessa muuhun kapasiteettiin niin suureksi näköhavaintojen käsittelyyn, että aivojen otsalohkon kehitys jäi pieneksi ja sitä myötä ryhmätyötaidot menestykseen puuttuivat. Mulstuttaa ihan joitain miehiä. 🤔

• Anonyymi

Mies ei tykkää ja tää on selkeä.

• Anonyymi
      • Anonyymi

... ai jukupätkä: kirahvi ja karahvi ovat kaksi eri käsitettä, asiaa.
        Ei minulla kirahvia kotona ole. 😆

• Anonyymi

Ihmisestä tykätään juurikin ihmisen itsensä takia, ei muusta syystä. Jos näin ei ole, niin ei sillon voi tunteista puhua. Tykkääminen on ensiaste, sitä seuraa sit toinen aste, että näin.

• Anonyymi

En tykkää vaikka olet kirjaimia näytöllä.

• Anonyymi

Musta tuntuu että sä olet ihanin ihminen kenet olen koskaan tavannut 🥰

• Anonyymi

Tykkään hänestä.

Levollista yötä 🫶

Tosi väsy.

• Anonyymi

Kyllä kai suurimmasta osasta meistä joku vähintäänkin tykkää ihmisenä

• Anonyymi

Tykkään minä.

• Anonyymi

Itse tykkään eräästä liikaa. Välitän, huolehdin ja rakastan. En vaan tiedä miten hän tuntee minua kohtaan. Onko se samaa 😄

• Anonyymi

Jos toinenkin tykkää, silloin ei pitäisi syntyä epäileviä tuntemuksia toisen tunteista sinua kohtaan? Alussa toki aina vähän haparointia. Puhumalla asiat parhaiten selviää. Jos koet toisen tärkeäksi itsellesi, suosittelen ottamaan härkää sarvista ja selvittämään toisen tuntemukset. Älä elä harhassa vaan ota selvää toisen tunteista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos toinenkin tykkää, silloin ei pitäisi syntyä epäileviä tuntemuksia toisen tunteista sinua kohtaan? Alussa toki aina vähän haparointia. Puhumalla asiat parhaiten selviää. Jos koet toisen tärkeäksi itsellesi, suosittelen ottamaan härkää sarvista ja selvittämään toisen tuntemukset. Älä elä harhassa vaan ota selvää toisen tunteista.

En elä harhassa. Hän pitää minusta ystävänä. Silti aina toivon enemmän. Pitäisi nyt vaan ymmärtää että..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En elä harhassa. Hän pitää minusta ystävänä. Silti aina toivon enemmän. Pitäisi nyt vaan ymmärtää että..

Oletko sinä antanut hänen ymmärtää että voisi olla muutakin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mut jos ei puhu?
        Huono, mahdoton tilanne.
        Toinenkin päättäväisesti lopetti rykkänään (stop tykkänään) liirumlaarumit.
        Odotellessa. Jos mykkä alkaisi puhua, voisi
        vaivautua selvityspuuhiin.
        Sitä odotellessa.
        Kirahvi tai karahvi.

• Anonyymi

Saahan sellaista toivoa, mutta niin se harvoin menee että toinenkin ajattelisi samoin. Jokaisella on omat mieltymyksensä siitä minkä tyyppisestä ihmisestä tykkää. Kriteerit voivat olla hyvinkin tarkat, niin että ollaan mieluummin yksin, jos juuri sopivaa ei löydy.

• Anonyymi

Tykkää ihan varmasti, jos on palstalainen?

• Anonyymi

Hau, hau, hau!!

• Anonyymi

Tykkääminen tuntuu joidenkin kohdalla olevan niin, että ensin pitää saada lupa tykkäämisen, ennen kuin voi tykätä toisesta? Itse en uskalla tykätä ilman lupaa ja uskallan jo edes luvan kanssa, vaarana voi olla, että tulee väärin ymmärretyksi. Onko minulla mitään annettavaa toiselle? Paha sanoa, jollei toista tunne riittävästi

• Anonyymi

Uskallanko, ei uskallan jo.

• Anonyymi

Älä kerjää! Kukaan väkisin tykkää!

• Anonyymi

Taas tämä hermoromahdus menossa sinulla. -sivusta

• Anonyymi

Traumatisoiduin ,kun olin alistettuna lesboille työpaikalla . Sairaassa työyksikössä ihmiskäsitys on tuntematon käsitys . On kummallista, että juuri heitä suositaan , maksakoon vaikka heteromiehen terveyden.

• Anonyymi

Herranjumala kai kantelit aville?

• Anonyymi

Tykkääminen on kuin veteen piirretty viiva ja sana on merkityksetön.

• Anonyymi

tykkään mie siust,hyvää nimipäivää.

• Anonyymi

Siitä ei jää loppujen lopuksi kun vitunmaku suupieliin ja kantapäihin.

• Anonyymi

Aika hyvä maku.

• Anonyymi

Jos kerran tykkäät minusta niin paljon niin lopeta se lapsellinen valehtelu ja tule luokseni muuta muutosta en sinussa kaipaa muuta kuin lopetat valehtelun

• Anonyymi

Jos ei tunne ollenkaan, niin ei voi tietää tykkääkö vai ei. Tykkäämisellä tarkoitan sitä, että pitääkö jostain tietystä ihmisestä kaverina, ei suhde mielessä, koska sellaiseen ei ole tarvetta.

• Anonyymi

Sammunut kipinä ei syty uudestaan! Turha haikailla!

• Anonyymi

Vastaan nyt vielä, että tykkään sinusta enemmän kuin ihmisenä..

• Anonyymi

Mies ei kunnioita mua, mä en tykkää miehestä. Mies ei tykkää myöskään
      .

• Anonyymi

Ooksä 13- vai 15- vai 27- vai 37- vai 47-vuotias ?

Onko "parasta ennen"-pvä mennyt?
      Millä vuosikymmenellähän?

• Anonyymi

Kyllä mmiehet tykkää mmiehistä.
      Ainakin vessassa ja uimahallissa.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Kaikkia pitää tervehtiä , oli Hänen kansalaisuus mikä tahansa !

Ja vakeina aikoina , pysähtyä kysymään ,

Mitä kuuluu?

Myös Sinua tervehditään!

Minä tervehdin. sinua .

Ja toivon Sinulle Kaikkea , hyvää joulun Aikaa Sinulle myös.

Sivuiliväestö kun EI ole, sitä sotakasn aloittanut , eli myös Tervehdithän myös Venäjän kansalaisia , kun He Eivät ole aloittaneet sotaa.

Älä pura Venäjän vihaa sivileihin !

Miten on Sinun itsesi lautq?

Osaatko sinä Hyvät ystävälliset käytös tavat?

Ja tervehdit , täällä Asuvia ihmisiä niikn täällä Suomessa?
      Hänen kansalaisuudestaan riippumatta?

Ja etkä Arvostele , pilkkaa ihmistä, joka on

Jotenkin muulla tapaa poikkeava ..

Kun itselläni on omat Arvoni , että Suvaisen erilaisia ihmisiä Mutta pahoja ihmisiä en !

Jotka pilkkaa tai muuten tekee Toiselle pahaa !

, Että en Hyväksy rikollisuutta , epäoikeiden mukaisiutta, välinpitämättömyyttä.

• Anonyymi

Aika kova vaatimus.

• Anonyymi

Eikä edes omatunto kolkuttele😳

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikä edes omatunto kolkuttele😳

Miksi kolkuttelisi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi kolkuttelisi?

Patologisesti vinksahtaneillahan se ei kolkuttelekaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Patologisesti vinksahtaneillahan se ei kolkuttelekaan.

Kannattaa hakeutua jonnekin vastaanotolle ja käsitellä traumat ja lukkotilat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kannattaa hakeutua jonnekin vastaanotolle ja käsitellä traumat ja lukkotilat.

Heheh puhu palstarinssille se on kuin seinälle puhuisi..

• Minulla on toisinaan tunne ettei minusta tykkää kukaan, oikeasti tykkää. Mutta sitten muistan, että tykkääpäs, perheeni.

Se on outo tunne mikä nakertaa joskus tuo, että kokee itsensä niin vahvasti ulkopuoliseksi eikä tykätyksi. Mistä lie johtuu?

• Jajoo, tiedän minä että se on ulkopuolisuuden tunnelukko ja juontuu lapsuudestani. Liittyy koulukiusaamiseen ja ulkopuoliseksi siten tyrkkimiseen. Ja työpaikkakiusaaminen vain vahvistanut tuota lukkoa ennestään.

Ja joo olen myös ollut aina vähän erilainen, erilainen persoona, erilaisella terveydellä.

• G-LoveR kirjoitti:

Jajoo, tiedän minä että se on ulkopuolisuuden tunnelukko ja juontuu lapsuudestani. Liittyy koulukiusaamiseen ja ulkopuoliseksi siten tyrkkimiseen. Ja työpaikkakiusaaminen vain vahvistanut tuota lukkoa ennestään.

Ja joo olen myös ollut aina vähän erilainen, erilainen persoona, erilaisella terveydellä.

Osaan sen ajatella aivan itsenäisesti. Mutta ehkä pitäisi joku terapia läpi käydä.

• Anonyymi

Pitäisi tutustua paremmin...

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Syöksit minut syvälle masennukseen

Olit se suurin syy suruuni, jos olen rehellinen. Mutta ethän voinut tietää. Et voinut tietää, että poljit rikkimennyttä. Mielestäni et ollut rehelline
      Ikävä
      271
      2431
    2. Yhä useammat miehet jäävät ilman seksikumppania

Seksuaalinen yksinäisyys on myös yhteiskunnallinen ongelma: https://www.hs.fi/mielipide/art-2000009348479.html?share=e7236ee8014c17d4d350174fb6afe007
      Sinkut
      340
      1556
    3. Entä jos me törmätään mies

Sattumalta joskus?
      Ikävä
      52
      1361
    4. Horoskooppi: Skorpionilla maltti on valttia, rapu kohtaa muutoksia, leijonalle apua epävarmuuteen...

Uskotko horoskooppeihin? Lue tästä päivän horoskooppi ja katso, pitääkö se paikkaansa... Klikkaa: https://www.suomi24.fi/viihde/horoskooppi-skorpion
      Viihde ja kulttuuri
      16
      1285
    5. Ökymenoa Monacossa! Valtteri Bottas esittelee harvoin julkisuudessa nähdyn Tiffany-rakkaansa tv:ssä

No nyt on ökyä… F1-kuski Valtteri Bottas kutsui Maria Veitolan yökylään luksuskohteena ja rikkaiden asuinpaikkana tunnettuun Monacoon. Tiedossa mm.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      20
      1265
    6. PERUSSUOMALAISET HALPA-HALLILLA

On varmaa tietoa, että huomenna lauantaina on Haapaveden Halpa-Hallin edessä klo 10 alkaen tavattavissa perussuomalaisten eduskuntavaaliehdokkaita läh
      Haapavesi
      281
      1146
    7. Neljä lasta! Minttu Murphy-Kaulanen rehellisenä uusperheestä Sampon kanssa: "Me ei olla pidetty..."

Lapset on lahja. Tsemppiä suurperhe-elämään Minttu ja Sampo! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/nelja-lasta-minttu-murphy-kaulanen-rehellisena-
      Kotimaiset julkkisjuorut
      14
      1021
    8. Martina ei viihdy kotona!

Montako päivää ehti Martina olla kotona ennen kuin oli taas menossa. Tällä kertaa sentään koira mukanaan mutta loput perheestä jäi taas muiden hoidet
      Kotimaiset julkkisjuorut
      324
      1010
    9. Muistatko kun sähläsin

Edessäsi nainen? Hienomotoriikkakin sakkasi katseestasi ♥️
      Ikävä
      47
      832
    10. Mitä jos...

Lähdetään autoajelulle joskus. Puhutaan aamuyöhön ja katsotaan voisimmeko olla joskus "me". Sopisiko tämä miehelle? PS. Minä ajan, koska sinä ajaisit
      Ikävä
      60
      813
    Aihe