Harkio Group Oy

Anonyymi-ap

Onko se Fix Pojat vai Harkio Group joka tehtaili Kuopiossa niitä autokauppa huijauksia? Savonsanomissa oli pieni juttu mutta ei kerrottu nimiä eikä yritystä, mutta muita autokauppoja ei ole mennnyt konkurssiin 2020

12

6278

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

No sehän on sama yritys

• Anonyymi

Ei ole kun fixpojat on eri yritys se laittoi takseihin teippauksia ja varusteita

• Anonyymi

Niin monelle käy kun liikaa tulee rahaa omiin käsiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin monelle käy kun liikaa tulee rahaa omiin käsiin.

Selviääkö mistään onko kuinka paljon veronmaksajien rahaa mennyt ?

• Anonyymi

Eikö konkurssit voi hakea jostakin konkurssi listalta? Eikö suomessa kaikki ole julkista

• Anonyymi

No on on .. se on jo vanha juttu

• Anonyymi

Mitä tulee aloitukseen, niin trollit ovat vallanneet tämän keskustelupalstan jo kauan aikaa sitten. Joku tekee, tai tehtailee jokseenkin älyttömiä, tai hölmöjä aloituksia, joissa ei ole mitään päätä, eikä häntää.

Äänestä

Kommentoi
      Anonyymi
      2022-11-26 18:24:01
      Eikö tuhansien aiheiden tyyppi 🤥 olekkaan kepulainen vaikka asuu perähikiällä ja häiritsee kaupunkilaisten palstaa???@

Kommentoi aloitusta...
      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös
      LUETUIMMAT KESKUSTELUT
      PÄIVÄ
      VIIKKO
      KUUKAUSI
      Marin myönsi, ei kunnon syytä matkustaa Uutseen-seelantiin ja Australiaan
      https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/b910963d-bfe4-4e77-9ad9-c501b10596d5 Kukaan muu pääministeri suomessa ei ole koskaan tehnyt vastaavaa matkaa. N
      30.11.2022 09:58
      Maailman menoa
      412
      1550
      Vähän välillä tuntuu kuin jos.
      Sinullakin on ikävä. Voin kyllä olla väärässä. Mistäpä sen tietää.
      30.11.2022 22:00
      Ikävä
      112
      1352
      Sannan "valtiovierailu" nyt
      Sanna pitänyt puheen valtiovierailun aluksi. Toimittajat aivan äimänä, kaikki vittuilee Sannalle ja kyselee mitä vittua se siellä tekee. Joku jopa ott
      30.11.2022 07:27
      Maailman menoa
      441
      1322
      En kestä enää olla erossa...
      Mitä jos mää vaan tuun ja alan suuteleen sua?
      01.12.2022 19:53
      Ikävä
      73
      958
      Tulen hulluksi
      Joka päivä mielessä. Typerä mies ei vaan voi mennä pois päästäni. Mitä enemmän pyristelen vastaan sitä enemmän siellä asuu. Olisipa joku katkaisija, j
      30.11.2022 20:04
      Ikävä
      51
      815
      Mitä oikeasti tuo koronarokote on ?
      Minun faijan proidi nyt puolisonsa kera koronassa. Ja 3 rokotetta ottaneena. Ikää noin 75v , Ja tuntuu ettei hengissä pysy . Hyi helvetti mitä tää rok
      30.11.2022 03:44
      Maailman menoa
      187
      811
      Riittääkö sulle nainen
      Seurustelu vai pitäskö jossain kohtaa sitte olla ihan sormuksia sovittelemassa?
      30.11.2022 22:07
      Ikävä
      76
      768
      Suomessa on perheiden yhä vaikeampi saada apua - Supernanny Pia Penttala kohtaa nämä ongelmat
      Järkyttävää, että Suomessa on yhä vaikeampi saada apua, olipa kyse sitten perheen ongelmista, lapsen haasteista, päihde- tai mielenterveysongelmista.
      30.11.2022 10:45
      Maailman menoa
      21
      766
      suomi24-logo
      Osallistu keskusteluun
      Ohhoh! Tältä näyttää Viki Eerikkilän ruokapöytä: mättötacoja, sipsejä, sushia, jne jne...Katso kuva!
      Nami, nami… Viki Eerikkilän ruokailutavat tulevat koko kansan tietoon Olet mitä syöt -ohjelmassa. Maistuisko?!? Lue lis

6
      Kertokaas, miksi kaverini naisystävä yrittää iskeä minua?
      Olen siis mies, ja kaverini on myös mies. Hänellä on nätti, nuori, blondi naisystävä. Kaverini naisystävä tunkee jatkuv

69
      Suomessa on perheiden yhä vaikeampi saada apua - Supernanny Pia Penttala kohtaa nämä ongelmat
      Järkyttävää, että Suomessa on yhä vaikeampi saada apua, olipa kyse sitten perheen ongelmista, lapsen haasteista, päihde-

21
      Lapsilisät tuplana
      Selittäkäähän nyt tyhmälle, kun en itse ymmärrä. Joulukuussa maksetaan lapsilisät tuplana, ja yksinhuoltajille vielä väh

110
      Mitä ihmettä? Ensitreffit alttarilla -suosikkiohjelma uudistuu radikaalisti - Tätä tiedossa!
      Ohhoh, nyt on suosikkiohjelmassa radikaali muutos… Mitä tunteita herättää, onko hyvä uudistus vai oliko vanha tapa parem

13
      SUOMI24 VIIHDE
      Keskustele vapaasti aiheesta kuin aiheesta
      Aloita keskustelu
      suomi24-logo
      Osallistu keskusteluun
      Maahanmuuttajataustaiset katujengit vai nuorten tekemiä rikoksia?
      https://yle.fi/a/74-20006080 Alaikäisten tekemien ryöstöjen määrä on selkeästi kasvamassa. Uutisen graafista näkyy, että

448
      Erika Vikman otti koiran - Varoittaa muita: "Ulkonäkö on viety terveyden edelle ja se on väärin"
      Oho! Laulajatar ja popstara Erika Vikman on ottanut koiran, joka herättää ristiriitaisia tunteita - jopa hänessä itsessä

25
      Sambatanssijoita Paavalin kirkossa - onko tämä asiallista?
      Kari Kanala järjesti kirkossaan sambakarnevaalit. Tautuointeja, vähäpukeisuutta jne. Mitä mieltä olette? https://areena

425
      Oho! Sami Hedberg tekee uuden aluevaltauksen - Tässä mega-roolissa hänet nähdään pian tv:ssä!
      Sami Hedbergissä on tähtikarismaa - vai mitä mieltä olet? Hedberg on suosittu koomikko, joka on tehnyt myös näyttelijän

15
      Voi ei! Selviytyjät-luovuttaja Virpi rehellisenä vaikeasta päätöksestään: "Ei ole pelkoa, että..."
      Voi ei… Olisit nyt Virpi jatkanut kisan loppuun asti! Olisit voinut vaikka voittaa! Lue Virpin perustelut luovuttamisel

34
      STARA.FI

Kommentoi

Kuumat

Trendaavat
      Aihe

• Anonyymi

Itsenäisyyspäivän paraati ja ohimarssi

Perinteinen itsenäisyyspäivän paraati järjestetään tänä vuonna Haminassa. Yle lähettää paraatikatselmuksen suorana Haminan Urheilukentältä klo 11.50 Yle Areenassa.

Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      270
      2795
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      19
      2217
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      341
      1955
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      105
      1659
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      100
      1615
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      209
      1327
    7. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      64
      1268
    8. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1233
    9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      55
      1149
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      75
      1093
    Aihe