Luin susi varoituksista että onkijoenperäntiellä Ypäjällä on ollut ja nähty ainakin yksi susi.todennäkösesti niitä on sitten enemmänkin ja ilveksiä myös. Kun Loimaalta tullaan Ypäjälle päin ja käännytään kuusjoelle niin siellä on myös nähty susia ja onhan siellä isot mettät ettei oo yhtään ihmekään. Pitää ottaa kissat ja koirat yöksi sisään.
Ypäjällä susia
Anonyymi-ap
5
2280
Vastaukset
- Anonyymi
Mä näin kans, ladon seinustalla, oli aika vanha, FiatUno,Susi jo syntyissään !
- Anonyymi
Pöh.tarkoitin oikeita susia. Löfstedt on nähnyt pihapiirissä. Katso susi varoitukset.
Äläkä tommosia tyhmiä kirjoittele - Anonyymi
Eikös sudet ole kuitenkin sen verran villejä, etteivät ihmisten päälle käy. Kisun tosin voi viedä makupalana pihapiiristä.
- Anonyymi
Kun käännytään Ypäjän tieltä Kuusjoen tienhaarassa niin siellä liikkuu kolmen suden lauma
- Anonyymi
Ei ne pelkästään Kuusjoella liiku. Voivat ola seuraavana yönä vaikka Somerniemellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1324634
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k233172Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1132604- 462191
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2591733Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt471669- 321567
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201486- 281480
- 951211