Suvi Teräsniska on naimisissa Simo Aallon kanssa ja heillä on kolme poikaa. Teräsniska löysi terapiasta yllättävän avun aviokriisiin.
Lue juttu:
https://www.suomi24.fi/viihde/apu-suvi-terasniska-meni-terapiaan-aviokriisin-takia-meilla-on-ihan-ok-sanoa-puolisolle-etta?s24
Apu: Suvi Teräsniska meni terapiaan aviokriisin takia: "Meillä on ihan ok sanoa puolisolle, että..."

17
1759
Vastaukset
- Anonyymi
Terapia kannattaa aina. Mutta ymmärsinkö oikein, että Suvi oli hakeutunut terapiaan ilman miestään?
- Anonyymi
Voi hyvää päivää ... ei muuten pysy otsikoissa
- Anonyymi
Kysymyksessä taitaa olla tämä viihdelehti joka saa jäädä omaan arvoonsa
https://www.facebook.com/Kuivuneet-painomusteet-198569653852078/- Anonyymi
Kummallista tuo julkkujen tyyli.
Miksi tuollainenkin keissi pitää koko kansalle toitottaa? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kummallista tuo julkkujen tyyli.
Miksi tuollainenkin keissi pitää koko kansalle toitottaa?Suvi Teräsniska on nuori, kolmen lapsen äiti .
Hän on arvostettu laulaja eikä syyttä.
Hänen lauluääni on naisellinen.
Samaa ei voi sanoa 40 piipittäjästä ,pienen lapsen äidistä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suvi Teräsniska on nuori, kolmen lapsen äiti .
Hän on arvostettu laulaja eikä syyttä.
Hänen lauluääni on naisellinen.
Samaa ei voi sanoa 40 piipittäjästä ,pienen lapsen äidistä.Hirveä peruukki päässä.
Ja on kuulemma koppava keikkapaikoilla.
- Anonyymi
Paha olla kaikilla kun patterit loppuu
- Anonyymi
Suvi laula laulamalla tie Suomalaisten sydämiin, älä juorulehtienpalstoilla huhuille. 🦋
- Anonyymi
juorlehtien elättihän näyttää olevan tuo Teräsniska. Johanna Tukiainenkin laulaa jopa paremmin.
- Anonyymi
läskittittynyt pilalle
- Anonyymi
Kaikkihan nykypäivänä terapiassa käyvät. Terapeutit rahastavat, rikastuvat ja nauravat hölmöille Suville.
- Anonyymi
Täytyy olla vakavia ongelmia, jos menee terapiaan ja luulee että ventovieras ihminen pelastaa kuviot.
Itseensä se on mentävä jos haluaa muutosta elämään. vituttaisi ihan saatanasti jo joutuisin terapiaan
- Anonyymi
Jotain mätää tässä on. terapiat ja kriisit ja parisuhde paskana. Ja nyt keikat peruttu. Mistä vetoa että jommalla kummalla on uus?
Saletisti kesään mennessä on ero vireillä ja ”Suvilla kaikkien aikojen kesä”, elämä hymyilee ja Suvi painaa keikoilla ja lapset jää lastenhoitajalle hoidettavaksi. Nyt sen on pakko kertoo kaikki asiansa ja me voidaan kaivaa popcornit esiin ja seurata sen elämää. - Anonyymi
Kyrpätynnyri
- Anonyymi
Antoiko Suvi pesää Ollille kun itte olisin kyllä ottanut savut suvista
- Anonyymi
voi kun pääsis kiipeen selkään
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä551553- 1231334
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1231228- 1401044
- 101897
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten337831Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82734Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54646Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50643Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64602