Et sä saa olla kenenkään muun. Mä jakoon jos nään sut nainen jonku toisen kaa. En kestä sitä!
Sä olit MUN! Tajuatko? Mun!!!
29
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Jakoon? En nyt tajunnut mitä teet. Ja mitä sitten et voi sille mitään.
- Anonyymi
Miehellä menee varmaan kuuppa jakoisaksi jos näin käy…mutta epäilen että sillä jo on kuuppa sekaisin..
- Anonyymi
Mies menee jakoon, ok .
Et ole ymmärtänyt yhtä asiaa. Sitä, että ketään ei voi omistaa.
- Anonyymi
Hän on mun kaksoisliekkini. Ap
Anonyymi kirjoitti:
Aha, ja se ei edelleenkään tarkoita mitään toisen omistamista. Tuskin tiedät edes, mitä tuo kaksoisliekkijuttu tarkoittaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä myös mun soita mies soita
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin olet liekkini miksi et viime vuonna tehnyt mitään?
Anonyymi kirjoitti:
Jutelkaa jossain toisessa kohdassa tätä ketjua, niin en saa turhaan ilmoituksia näistä.
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Jutelkaa jossain toisessa kohdassa tätä ketjua, niin en saa turhaan ilmoituksia näistä.
Eikä jutella juuri tässä. Laita ilmoitukset pois jos häiritsee.
Anonyymi kirjoitti:
Eikä jutella juuri tässä. Laita ilmoitukset pois jos häiritsee.
Niitä tulee silti... Menkää muualle kun ei kuitenkaan ole minulle mitään asiaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten sinä ehdit lukea kaiken täällä? Olet sekaisin!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten sinä ehdit lukea kaiken täällä? Olet sekaisin!
Enkä ole! Kommentoin vain.
- Anonyymi
No mitä jos tekisit asialle jotakin. Oli kuka nainen kyseessä vaan, niin varmaan sun pitäs tehdä tunteesi selväksi.
- Anonyymi
Minä olen sua odottanut! Enkä todellakaan ole ollut kenenkään kanssa.
- Anonyymi
Toivon minulle turvallista ihmistä. Pian.
- Anonyymi
Joo
- Anonyymi
Mitäs jos se toinen ei ole samaa mieltä? Esim. ei koskisi suhun pitkällä tikullakaan? Onko edelleen kaksoisliekkisi?
Te ja teidän liekit.
- Anonyymi
Voithan sinäkin olla jonkun muun kanssa. Kyllä tähän maailmaan muitakin mahtuu.
- Anonyymi
Aloittaja on täys kaheli.. Sairas yksilö joka tarvitsee hoitoa, jopa sähkösokkeja. Ymmärrätkö sinä kaho, että ei kukaan voi omistaa toista ihmistä?? Katsele vain, kun toinen panee naistasi ja vie sinulta sen kokonaan. Tätä kautta opit, että sinulaisesi ihmiset on miten nyt sen sanoisi..?? Täys seko polleja. Mustasukkaisuus on sairautta pahimasta päästä.
- Anonyymi
Liioittelet
Sivusta
- Anonyymi
En oo muun kun sun miehen ikuisesti ja aina.
- Anonyymi
En haluu olla kenenkään kanssa.
- Anonyymi
Sun täytyy kuumentaa se nainen..
- Anonyymi
Se kuumentaa kaikki naiset.
- Anonyymi
Niinkö olin <3
- Anonyymi
Tuus kaveri tänne, niin jutellaan tuo kuitti.
Lähes tuleen.
T.sain potkut oikeuslaitoksesta väkivaltaisen käytöksen vuoksi, sain myös kyttärekisteriin nimeni, että lähes aloittaja jätkis tänne, niin jutellaan......
Rauhallista illanjatkoa, turvallista.
https://m.youtube.com/watch?v=zCKx1MuMRk4
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 904473
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?613345Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1132551Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1262442Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1042429- 422075
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian282017Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2241763Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91667- 291628