Sä oot nainen ihan hullu.

Anonyymi-ap

Anna mun rakastaa sua. Anna mun himoita sua! Anna mun tulla sun päällesi ja sano mulle että sä rakastat mua. Mun päivä on muuten ihan pilalla

78

2575

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mikä sinun päivässä nyt on pilalla?

• Anonyymi

Kiitos olen siis ihan hullukin.

• Anonyymi

Tietääkseni ei mikkää mu ihan tuo päivä ei vielä muutamaan tuntiin ol ohitten et vielä sen halutessaan kerkiäisi pilata kyl

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos olen siis ihan hullukin.

Saattaa olla väittämän mukaan mäkin olen maaninen ollu reilust yli puol vuotta et mikäs täs on ollessa

• Anonyymi

😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

🍒 ­­N­y­­m­­­f­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#17655401Q

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Anonyymi

Sun pitää mennä seksibileisiin.

• Anonyymi

Mitäs sieltä pitäs si saaja ilmasta viinaa vai ilmasta seksiä mitäkö niillä si taas tekee kummalkaan empä.ole huomannu et kumpikaan niistä tekis ketään onnelliseksi sen olen toki vierestä jo monasti saanu seurata että viinalla läträämällä saa loistavasti elämänsä pilattua jopa lopullisesti ja seksin perässä juoksemalla ei ainakaan tarvitse miettiä pitkää suhdetta kun oman kätensä kanssa korkeintaan

• Anonyymi

Rauhoitu!mene avantoon se auttaa. Hehku palaa poskiisi😅ja karva kiiltää.

• Anonyymi

Ja si jos käy huono säkä ni saa kylmästä johtuen lihaskrampin ni si voikin kysyä että kannattiko kun pääsekään avannosta ylös ja huonolla tuurilla hukkuu sinne tuuria kun se on se huonokin tuuri

• Anonyymi

Okei. Jos olisit hän, samat ajatukset minulla on sinusta.

• Anonyymi

Mitkähän mahtaa olla sun omat aidot ajatukset

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitkähän mahtaa olla sun omat aidot ajatukset

Eiköhän ne tuossa tulleet, mutta jos oikeasti kiinnostaa, kysy. En minä pure.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eiköhän ne tuossa tulleet, mutta jos oikeasti kiinnostaa, kysy. En minä pure.

No enkö mä jo kysyny

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No enkö mä jo kysyny

Livenä tietty. Siellä ne aidot omat ajatukset kerrotaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No enkö mä jo kysyny

Puutteessa olevan fantasiaa-ei tuu kesää

• Anonyymi

Rakastan sua! Himoitsen sua. Haluan olla sun kanssa, en voi olla ilman sinua. *Posket punottaa*

• Anonyymi

Si on parempi olla yksin jos jotakuta kohtaan noin tuntee nuo kun on tunteita mitä ei pysty siirtämään mukanaan uuteen suhteeseen ellet sitten ole sen verran rohkea ja kehtaa myöntää aitoja tunteitasi sille jota kohtaan noin tunnet

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Si on parempi olla yksin jos jotakuta kohtaan noin tuntee nuo kun on tunteita mitä ei pysty siirtämään mukanaan uuteen suhteeseen ellet sitten ole sen verran rohkea ja kehtaa myöntää aitoja tunteitasi sille jota kohtaan noin tunnet

No sepäs se. Ei tuosta voi rinssiäkään moittia

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No sepäs se. Ei tuosta voi rinssiäkään moittia

Ketäpä siitä voisi moittia sun pitää vain rohkaistua ja tunnustaa tunteesi

• Anonyymi

Ihana♥️

• Anonyymi

Elämä toisinaan on tuo kirjoitus taas saattoi olla vain epätoivoisen satuakin ei voi tietää kun ei tiedä kuka on kirjoittaja

• Anonyymi

En ole estänyt sua rakastamasta enkä himoitsemasta ainakaan sillain että varmaksi voin sanoa että minä se olin. Päälle sua oon odottanut ja voin samaan aikaan sanoa että rakastan sua, jos et koko painollas oo päällä. Ilman hapenkulkua tuskin pystyn sanoon.

• Anonyymi

Näistä kun voi tietää kelle nää on tarkoitettu ainahan ne jollekin on kirjoitettu mu kelle se selvinnee vai kysymällä jos tietää kirjoittajan tekstin takana

• Anonyymi

Ei tarvi tulla mun luiden päälle makaan. Palakaa!!!

• Anonyymi

Joo

• Anonyymi

Mitä joo jonkun elämän voi pilata ihan näillä kirjoituksillakin jos joku lukija on sen verran hönö että ottaa nämä tosissaan tämä on yllättävän hyvä tapa saada ihmisiä hermostumaan kun ei ymmärretä ihan kaikkea ei pitäisi ottaa itseensä ja olisi hyvä olla puuttumatta toisten elämään sen ihmeemmin varsinkaan jos ei tunne sitä ihmistä henkilökohtaisesti kenenkä elämään luulee puuttuvansa

• Anonyymi

Haluan sut kokonaan. Oikeesti. Tule mun päälle ja ota mut kunnolla. Näytä mulle kenelle kuulut.

• Anonyymi

Kuka tässä raiskaamisesta puhuu?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vain kieroutunut

• Anonyymi

Ei kukaan meistä kuuluu kenellekään jotakuta voi toki helposti rakastaa niin paljon että saattaa jopa tuntua hetkittäin ettei millään ole mitään väliä kun ei voi tai saa olla toisen lähellä syystä tai toisesta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyseinen kirjoittaja ainakin mies joka ei mahdollisesti ymmärtänyt että alkuperäisen viestin kirjoittaja saattoi vain tarkoittaa sitä himoa jota tuntee jotakuta kohtaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vain kieroutunut

Tai ihminen jolla ei ole hituakaan mielikuvitusta tai sit ei ole tuntenut aitoa himoa toista ihmistä kohtaan koskaan

• Anonyymi

Voi herra jessus!! Minä ainakin tykkään kun mies on himokas ja intohimoinen ja ottaa kunnolla. Ei se ole raiskaus, kun nainen haluaa sitä itse.. Kun kummatkin himoitsee niin paljon, että esineet lentää...aah..se on kuule ihan luonnollista ja normaalia tietyissä tilanteissa. Toki hellä ja rauhallinen on on ihanaa, mutta joskus on enemmän "nälkä" 🎉

• Anonyymi

A.J.?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kukaan meistä kuuluu kenellekään jotakuta voi toki helposti rakastaa niin paljon että saattaa jopa tuntua hetkittäin ettei millään ole mitään väliä kun ei voi tai saa olla toisen lähellä syystä tai toisesta

Raiskauksen uhrit traumatisoituu- ei kannata haaveilla raiskatuksi tulemisesti,haiseva mies rikkoo rajojasi ja satuttaa fyysisesti ja henkisesti-pelleily loppukoon.

• Anonyymi

En

• Anonyymi

Never! Tuo ei ole rakkautta!

• Anonyymi

Eipä sillä välttis ole juurikaan rakkauden kanssa tekoa mu hänen ymmärryksen mukaan toisen sitominen on mahdollisestikin hänelle tapa osoittaa rakkauttaan luultavasti kovin vaativa ihminen eikä välttis anna suhteelle mitään vastinetta jos ei mahdollisesti osaa muuta kuin vaatia

• Anonyymi

Rakastan sinua. Kuulun sinulle. Olet minun toinen puolikas.

• Anonyymi

Kaunis ajatus mu kuuluuko kukaan kenellekään parisuhteessa on kiva toki kun toinen täydentää toista siitä tulee yhteenkuuluvuuden tunne

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaunis ajatus mu kuuluuko kukaan kenellekään parisuhteessa on kiva toki kun toinen täydentää toista siitä tulee yhteenkuuluvuuden tunne

Ärsyttää toi sun kirjoitustyyli. Mu mu mu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ärsyttää toi sun kirjoitustyyli. Mu mu mu

No voi voi ei ol pakko lukia jos noi ärsyttää

• Anonyymi

Kaduilla tulee, tykkään lämpimästä.

• Anonyymi

Syksy sää ilman vesisateita on mun mielestä kaunein on enemmän väriä eikä ole niin kuuma tai kylmä

• Anonyymi

Jokaisen täytyy elää valintojensa kanssa. Ja niiden asioiden kanssa, joita ei ole valinnut. Kato peiliin ja mieti oikeasti, mitä sinä muka minusta halusit. Mulla ei tule mitään mieleen muuta kuin raha. Tämä ihan sillä perusteella, miten olet käyttäytynyt minua kohtaan. Teot puhuu puolestaan. Niin minunkin tapauksessa.

• Anonyymi

Mitäpä itse halusit toiselta osapuolelta ehkäpä hän ei ajatellut noin yksinkertaisesti kuin sinä kun sulla ensimmäisenä tuli raha mieleen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitäpä itse halusit toiselta osapuolelta ehkäpä hän ei ajatellut noin yksinkertaisesti kuin sinä kun sulla ensimmäisenä tuli raha mieleen

En voi lukea ajatuksia. Sain tuon vaikutelman käytöksen perusteella. On tuolla aloitus, josta käy ilmi, mitä halusin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En voi lukea ajatuksia. Sain tuon vaikutelman käytöksen perusteella. On tuolla aloitus, josta käy ilmi, mitä halusin.

Kukapa sitä osaisi ajatuksia lukia

• Anonyymi

Mikähän teot puhuu sun puolesta? Nii joo, nyt ymmärrän. Et arvostanut ja kunnioittanut. Käytiin väkivaltaa, alistamista, kontrollointi. Et tuu luo itse vaan aina toinen tekee niinkuin sinä pomotat. Summasummarum, jokainen katsokoon peiliin ja käyttäytyy ja toimii tavallaan. Ei aina oleta ja vaadi toisilta vaan ottaa itse myös vastuun ja on oma-aloitteinen asiassa kuin asiassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikähän teot puhuu sun puolesta? Nii joo, nyt ymmärrän. Et arvostanut ja kunnioittanut. Käytiin väkivaltaa, alistamista, kontrollointi. Et tuu luo itse vaan aina toinen tekee niinkuin sinä pomotat. Summasummarum, jokainen katsokoon peiliin ja käyttäytyy ja toimii tavallaan. Ei aina oleta ja vaadi toisilta vaan ottaa itse myös vastuun ja on oma-aloitteinen asiassa kuin asiassa.

Arvostinpas ja kunnioitinpas. Suutuspäissään tulee sanottua. Taisin olla lopulta aika oma-aloitteinen ja suora? Kenties se oma-aloitteisempi ja suorempi.

• Anonyymi

Vaihtoehto.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vaihtoehto.

Jaa. Mikähän se mahtaisi olla.

• Anonyymi

Rakastuneena saa ollakkin vähän hullu...

• Anonyymi

Eipä sitä voi kai oikein hulluudeksi kuvata enämpi höpsö hupsu mu siltikään ei pitäisi olla liian sinisilmäinen ja uskoa kaikkea mitä toinen sanoo sokeasti ainakaan muutoin saattaa joutua pettymään joko itseensä tai toiseen

• Anonyymi

Meinasitko naisen yukehduttaa allesi kun hänen päälleen haluat kui vuoren valloittaja konsanaan

• Anonyymi

Kenenkä rakas mie ny olen

• Anonyymi

TroIIaat. Et kuulosta aidolta.

• Anonyymi

Antoi ainakin vääriä mielikuvia päällä olijasta 😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Antoi ainakin vääriä mielikuvia päällä olijasta 😂

Yritin kyllä,.mutta jutun henkevyys katosi .😅

• Anonyymi

Minäkin rakastan sinua mies vaikka ei tunneta. Ollaan puolikkaita ja yhdessä kokonaisia. <3

• Anonyymi

Mitä se nainen siitä saa muuta kuin suihkureissun
      ja katsellako kun tuut päälle. 😂

• Anonyymi

En kyllä tajua sua miksi teet noin?👋🙂

• Anonyymi

Miten jutun kävi, menikö tämä reisille?

• Anonyymi

Kyllä meni, suihkuten

• Anonyymi

3 kertaa " ANNA" lausetta yhtäsoittoo. Mitähän ne sun maailmankuvasta todistaa. Jos ei mitään, niin lukijan ilta ainakin on pilalla.

• Anonyymi

No niin. Otetaanpa esille aapinen. Onko tämä nyt a, b, h, i, j, k, m, n, p, r vai t- naiselle. Voi olla, että lista ei ole kattava. En ole täysin pysynyt perässä näiden kanssa.

• Anonyymi

Nainen ei halua sellaista miestä, joka pahoinpitelee, pettää ja juopottelee kaiken aikaa.

• Anonyymi

Onpas sekavaa juttua

• Anonyymi

Tuskin hullu kuitenkaan, hieman outo ja vuosi vuodelta sitä enemmän. Kyllä täältä oudompiakin löytyy, jos sitä kaipaat.

• Anonyymi

Serkku rakas tule ja istu miun peelon pääle

• Anonyymi

Siellä on taas Emmanuellia katsottu. Aika iisi veto oli elokuva, vaikka naisena sanonkin.

• Anonyymi

aika takertuvaa on nyt...

• Anonyymi

Mä rakastan sua ja oon sanonu sen sulle. Mikset voi sanoo joko kyllä tai ei, en jaksa tätä leikkiä kohta enää

• Anonyymi

Voitaisiinko kirjoitella ja ehkä tavata. Liikun paljon Vaasaa - Kuopiota etelämmässä.
      Olen pakettiauton kuljettaja aina viikonloppuisin.

• Anonyymi

Valitettavasti en ole enää hullu sun kanssa. Syytä itseäsi.

• Anonyymi

Kaikki ne hulluja on.

• Anonyymi

Mä ikävöin kumppaniani, kuoli n 3 v sitten... ehdittiin olla yhdessä 49 v... mulla on nyt itseäni 29 v nuorempi ihana tyyppi, tarpeeks rajun näkönen ihana kiltti tyyppi... irakilainen mutta suomen kansalainen, tekee töitä suom
      essa... asumme eri paikkakunnilla joten näemme harvoin, vkonloppuisin...

• Anonyymi

En anna. Mene muualle munias uittamaan.

Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      237
      5133
    2. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      119
      4171
    3. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      58
      3803
    4. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      36
      3609
    5. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      51
      3540
    6. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      41
      3275
    7. Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?

Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv
      Maailman menoa
      7
      2704
    8. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      20
      2596
    9. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      23
      2426
    10. SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo
      Maailman menoa
      59
      2377
    Aihe